Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 

Tarom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1687 replies to this topic

#1297
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016

View PostLex404, on 03 iunie 2018 - 11:36, said:

Tot n-am priceput.
Wizz, AirFrance, KLM, Finnair, Lufthansa au zona de cont. Si Blue Air are (si e romaneasca). Toate europene. In care te inregistrezi cu mailul si parola si ai acolo rezervarile. Nu stai sa le cauti dupa PNR si nume in zona publica, iti apar in cont. Vrei sa faci check in? te duci in cont si faci. Daca ai de facut check in la 6 pasageri, iti iasa par alb pana scoti rezervarea fiecaruia pe site cu PNR si nume, pe cand in cont din 2 click-uri ai facut la fiecare, fara sa stai sa ii cauti.

Nu are treaba cu PNR-ul si cu legea aia.

Eu folosesc contul de KLM sa vad rezervările la Tarom. Și pentru check-in, tot.

#1298
dea_dimi

dea_dimi

    cocksucker

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,637
  • Înscris: 12.02.2018

View Postraul_6776, on 23 mai 2018 - 08:36, said:

Tarom anunta rute noi in acest an din Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara.
Detalii in foto ( sursa airlineroute ):

View Postraul_6776, on 04 iunie 2018 - 13:17, said:

Orarul si zilele de zbor la unele din rutele anuntate de Tarom.
Detalii in foto ( sursa airlineroute ):
Mda asa de bine le-au lansat (adica nici nu le-au lansat practic inca, incepeau de la jumatatea lunii iulie) ca unele curse pentru anumite date au si fost anulate.

#1299
dea_dimi

dea_dimi

    cocksucker

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,637
  • Înscris: 12.02.2018
Tarom a comandat cinci avioane Boeing 737 MAX 8, pentru 586 de milioane de dolari

Citeste mai mult: http://adev.ro/pbyknm

#1300
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,498
  • Înscris: 19.04.2009

View Postdea_dimi, on 12 iulie 2018 - 21:28, said:

Mda asa de bine le-au lansat (adica nici nu le-au lansat practic inca, incepeau de la jumatatea lunii iulie) ca unele curse pentru anumite date au si fost anulate.

Eu am fost intr-o luni Cluj-Iasi, in a doua saptamana de la lansare, si zborul era plin aproape. Chiar m-am mirat :D

Cat despre 737 MAX, sa fie bine venit. O sa avem si noi avioane noi... Si ma mir ca nu le-a luat mai scumpe, asa cum obisnuiesc sa faca institutiile statului :lol: (le-a luat chiar la pretul pietei)

#1301
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

View Postdea_dimi, on 16 iulie 2018 - 17:24, said:

Tarom a comandat cinci avioane Boeing 737 MAX 8, pentru 586 de milioane de dolari

Citeste mai mult: http://adev.ro/pbyknm


Daa, un lucru bun innoirea flotei(prea putine, dupa parerea mea)...dar vor veni din 2023...ce departe e...

#1302
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
deci nici gand sa faca flota de airbus. pt o companie europeana, finantata inca de la stat, membru ue, sa dai comanda noua de avioane la boeing... nts nts nts...
urmariti flotele altor linii aeriene, din astea fanion. pe segmentul 737 nu vezi prea multe folosind boeing. le'au cam retras in ultimii ani.

bine macar ca le cumpara noi si nu le iau refurb de la portuchezi sau mai stiu eu de pe unde, dupa modelul f16

dar is misto rau. au şuruburi de tehnologie avansată conform articolului mai sus mentionat

Edited by argentum, 16 July 2018 - 23:07.


#1303
dea_dimi

dea_dimi

    cocksucker

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,637
  • Înscris: 12.02.2018

View PostLex404, on 16 iulie 2018 - 17:33, said:


Eu am fost intr-o luni Cluj-Iasi, in a doua saptamana de la lansare, si zborul era plin aproape. Chiar m-am mirat Posted Image

Cat despre 737 MAX, sa fie bine venit. O sa avem si noi avioane noi... Si ma mir ca nu le-a luat mai scumpe, asa cum obisnuiesc sa faca institutiile statului Posted Image (le-a luat chiar la pretul pietei)
Eu ma refeream la CDG CLJ, intai s-a anulat dusul si apoi intorsul. E probabil sa fi influentat si CDG Timisoara pentru ca acelasi avion facea de ex CLJ CDG si intoarcerea la Timisoara.

View Postargentum, on 16 iulie 2018 - 23:07, said:

deci nici gand sa faca flota de airbus. pt o companie europeana, finantata inca de la stat, membru ue, sa dai comanda noua de avioane la boeing... nts nts nts...
urmariti flotele altor linii aeriene, din astea fanion. pe segmentul 737 nu vezi prea multe folosind boeing. le'au cam retras in ultimii ani.

bine macar ca le cumpara noi si nu le iau refurb de la portuchezi sau mai stiu eu de pe unde, dupa modelul f16

dar is misto rau. au şuruburi de tehnologie avansată conform articolului mai sus mentionat
In 2006, EADS acquired BAE Systems's remaining 20% of Airbus.[13] EADS NV was renamed Airbus Group NV and SE in 2014, and 2015, respectively.

Deci statu' roman s-a fript deja o data cu EADS, de ce-ar mai face-o si cu Airbus. Si ia orice mare companie europeana (inclusiv Air France de exemplu) au si AirBus-uri si Boeing-uri. Fiecare are avantaje si dezavantaje.

#1304
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,498
  • Înscris: 19.04.2009

View Postdea_dimi, on 17 iulie 2018 - 09:42, said:


Deci statu' roman s-a fript deja o data cu EADS, de ce-ar mai face-o si cu Airbus. Si ia orice mare companie europeana (inclusiv Air France de exemplu) au si AirBus-uri si Boeing-uri. Fiecare are avantaje si dezavantaje.


Chiar la AF ma uitam acum.
Pe long haul de ex au B777.

Din cate stiu, airbus sunt mai ieftine la cumparat dar mai scumpe in mentenanta.

Si sa nu uitam ca multa vreme, pana au venit astia de la airbus cu o varianta buna, taticul aviatiei a fost B747...

#1305
dea_dimi

dea_dimi

    cocksucker

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,637
  • Înscris: 12.02.2018

View PostLex404, on 17 iulie 2018 - 10:19, said:



Chiar la AF ma uitam acum.
Pe long haul de ex au B777.

Din cate stiu, airbus sunt mai ieftine la cumparat dar mai scumpe in mentenanta.

Si sa nu uitam ca multa vreme, pana au venit astia de la airbus cu o varianta buna, taticul aviatiei a fost B747...
Pai asa de buna-i varianta A380 ca n-o mai vrea nimeni. Recent au reusit sa salveze de la casare un d-asta care urma sa fie dezasamblat si vandut ca piese de schimb.

Nici nu stii pan-la urma care-i tendinta, Airbusul poate si pentru ca ii statea pe creier jumbo jetu a muncit sa faca A380... dar mai nou am vazut ca revin la modele mai mici A220, care-i de fapt Bombardier...

#1306
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,498
  • Înscris: 19.04.2009
Pai la dimensiunile b747/ a380 acum nu mai ai treaba cu ele.
Inainte, cand erau 7 companii europene 5 asiatice si 2 americane, trebuia sa bagi pasagerii undeva, era cerere foarte mare pe rute gen paris - new york, paris - tokyo, HKG-SIN, etc
Acum, cand ai zeci de companii (nationale, private) in toate directiile, cand ai inclusiv lowcosturi pe long haul, un GDS bine pus la punct, ticketing electronic, aliante, code share, etc... cererea sa umpli un jumbo jet a scazut drastic.

Acum se merge pe comfort. A350, B787. si 250-350 pax sa fii sigur ca ai un grad ridicat de ocupare.

#1307
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postargentum, on 16 iulie 2018 - 23:07, said:

pe segmentul 737 nu vezi prea multe folosind boeing. le'au cam retras in ultimii ani.


deci sa revenim, inainte sa ne dam cu parerea.
vorbim de 737. cate 737 are AF?

View Postdea_dimi, on 17 iulie 2018 - 09:42, said:


Deci statu' roman s-a fript deja o data cu EADS, de ce-ar mai face-o si cu Airbus. Si ia orice mare companie europeana (inclusiv Air France de exemplu) au si AirBus-uri si Boeing-uri. Fiecare are avantaje si dezavantaje.

statul roman s'a fript cu airbus din cu totul si cu totul alter motive. in prezent situatia s'a schimbat.
contractele de aeronave sunt politice.
tu esti membru ue. airbus este controlata de europeni. si mergi si cumperi de la boeing?
voi aveti ce'a mai mica idee cat de dura este piata aeronavelor? nu mai departe de anul trecut, canadienii de la bombardier s'au vandut pe 1 dolar celor de la airbus, doar ca sa supravietuiasca, pt ca boeing a reusit sa'si impuna agenda la washington. desi nu aveau avion sa fie in competitie cu bombardier, au facut tot posibilul ca sa'i scoata de pe piata.
sa nu va mire apoi ca va baga olandezii strambe sau alte chestii. asta ca exemplu aducandu'mi aminte de problemele diplomatice din trecut.
daca vrei sprijinul europei, trebuie sa'i sprijini si tu pe ei.

sa schimbi flota acum pe airbus e un efort aberant de mare. dar speram sa inceapa de undeva. dar noi nu si nu, sfantu comision e mare, merem cu boin'. bine macar ca's noi

Edited by argentum, 17 July 2018 - 16:40.


#1308
dea_dimi

dea_dimi

    cocksucker

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,637
  • Înscris: 12.02.2018
AF n-are Boeing 737, doar 777 si 787. Blue Air in schimb are doar 737. Sau RyanAir.

N-am prea inteles ce treaba au olandezii, dar totusi n-ar fi fost cool sa cumpere de la brazilieni? Posted Image

Edited by dea_dimi, 17 July 2018 - 17:18.


#1309
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
vorbim de flotile fanion, ce primesc subventii, ajutoare, garantii etc, carora le tine guvernul spatele. altfel, de e privat poate sa cumpere si aripi de porumbei, e problema lor cu ce zboara.

#1310
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Ma Intreb ce naiba se intampla cu acest contract daca Maine, in razboiul trump-ue, se impun niste taxe vamale extra la importul in ue a avioanelor americane. Stiu, livrareae peste ani de zile, multe se pot intampla pana atunci. Inclusiv sa vina trump v2 la putere.
Sper sa fi semnat taromul un contract beton si sa fie protejat de asta. Ha ha ha glumeam, mai

#1311
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,915
  • Înscris: 06.04.2005
Probabil ca se va ajunge in situatia in care Boeing o sa produca avioane si inafara SUA asa cum face de curand Airbus care mai nou produce si in SUA nu doar in EU, sigur asta il va inebuni pe Trump dar asta e ultima problema a celor de la Boeing.

Edited by omg99, 20 July 2018 - 09:53.


#1312
dea_dimi

dea_dimi

    cocksucker

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,637
  • Înscris: 12.02.2018

View Postdaniliescu95, on 15 mai 2018 - 16:55, said:

Noi curse Tarom, din vară

Compania aeriană națională Tarom Ă®și dezvoltă portofoliul de rute Ă®ncepând de la 1 iulie 2018.

Timișoara-Paris, Timișoara-Stuttgart, Cluj-Paris, Sibiu-Stuttgart, Chișinău-Timișoara și Constanța-Chișinău vor fi cursele noi, inaugurate de TAROM pentru pasageri Ă®n această vară.

"Tarom a pregătit 6 rute noi către destinații cerute de pasagerii din România. Avem două obiective: Ă®n primul rând vrem să răspundem cerințelor pieței naționale, oferind zboruri eficiente către Europa din Timișoara, Cluj, Sibiu sau Constanța. ĂŽn al doilea rând, avem datoria să optimizăm utilizarea flotei Tarom. Dezvoltarea flotei de aeronave trebuie să se reflecte atât Ă®n numărul destinațiilor operate de Tarom, cât și Ă®n creșterea confortului și varietății de opțiuni pentru pasagerii noștri", spune conducerea companiei.

Dezvoltarea flotei TAROM cu două aeronave tip Boeing 737-800 NG a atras după sine o creștere a numărului de rute pentru pasagerii noștri. Compania națională va comunica Ă®n perioada următoare frecvențele și prețurile pentru fiecare dintre rutele nou anunțate.

Sursă: Digi24
https://www.digi24.r...din-vara-929842
A zburat cineva cu NG urile alea? Sunt o mizerie. Pentru 6 m in plus sunt 50 de PAX in plus. Scaunele au o culoare de flacără violet sau vomă cu sânge.

Când te așezi realizezi că e ceva în neregulă, n-ai spațiu pentru picioare. Dacă sunt 2 mai masivi unul lângă altul fiecare baga un cot în coasta celuilalt. Parcă și culoarul era mai îngust. Iar când intri în toaleta, practic nu te poți întoarce.

Au zis de la început că nu funcționează FE așa că jos labele de pe telecomenzi (o telecomandă, două...)

Am verificat cu un 737 generația precedentă, și da ai loc pentru picioare. În schimb se balanganea ultimul monitor prins în tavan, eram convins că la rulaj va cădea pur și simplu (YR BGG Craiova)

#1313
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,498
  • Înscris: 19.04.2009
Care, alea de la Malaysian?

Eu am zis acum doua pagini ca sunt mici :lol: nu au făcut reconfigurare, ca le-au luat de la MH.

Au comandat unele direct de la Boeing. Sa vedem cum le configurează.

#1314
titelcuparpeel

titelcuparpeel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 23.08.2017
Anul asta am reusit sa prind retrojetul, a fost fain. Ruta BCN-OTP.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate