Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tarom
Last Updated: Apr 09 2024 22:45, Started by
szv
, Dec 18 2007 14:10
·
7
#1279
Posted 15 May 2018 - 17:17
aha. imi place formularea "dezvoltarea flotei cu doua aeronave". spun asta pt ca am cautat un pic, incercand sa aflu varsta acestor avioane ce au fost adaugate.
are o flota veche spre f veche. daca nu se iau masuri repede, in curand se va zbura la tarom cu avioane vechi de 30 de ani. si sa nu'mi spuneti ca totul e ok atata vreme cat sunt intretinute bine. nu pot spune despre mecanivca, motoare etc, dar pot observa in interior ce jerpelite sunt avioanele tarom in comparatie cu a altor companii, la varste apropiate. de cateva ori am zburat si aveau naibii covoare de cauciuc ca in masina, puse in 737. |
#1280
Posted 23 May 2018 - 08:36
Tarom anunta rute noi in acest an din Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara.
Detalii in foto ( sursa airlineroute ): Attached FilesEdited by raul_6776, 23 May 2018 - 08:36. |
#1281
Posted 24 May 2018 - 11:09
Frumos din partea lor sa zboare spre Tbilisi
Cu Baku și Yerevan e putin complicat, nu știu cine se va înghesui. Mai ales ca pentru Azerbaijan se plătește viza și nu de putine ori le da sistemul facil după ce ți-a luat banii. Spre Europa au nevoie de viza. Dar oricum, vesti bune. |
#1282
Posted 25 May 2018 - 09:14
#1283
Posted 25 May 2018 - 09:26
Chestia asta nu tine de compania de zbor cat tine de regulile generale si siguranta. Controlul bagajelor nu il face compania aeriana, ci cei de lal security check. Daca ai trecut de ei inseamna ca totul este in ordine in ceea ce priveste continutul, poti avea probleme doar cu dimensiunea bagajelor, chestie care pe cei de la control nu ii intereseaza.
Bateriile alea 2 de care zici tu nu fac nici cate bateria unui telefon din zilele noastre, nu stiu de ce ti-ai pus macar o secunda problema ca nu te-ar lasa. E ca si cum ti-ai face probleme ca nu te lasa sa treci cu telefonul. Am trecut cu 2 acumulatori externi de 10.000mha fiecare , 3 acumulatori drona dji spark(~1500mha fiecare), incarcator portabil pentru drona cu baterie de 5000 mha integrata si un ipad mini toate in acelasi bagaj de mana + evident telefonul. Nicio problema pana acum, doar m-au pus sa deschid geanta de la drona sa se uite mai atent si au dat-o cu ceva testere din alea de hartie sa verifice ceva urme de diverse substante probabil.... Edited by Tz3posu, 25 May 2018 - 09:28. |
#1284
Posted 25 May 2018 - 09:52
Tz3posu, on 25 mai 2018 - 09:26, said:
Chestia asta nu tine de compania de zbor cat tine de regulile generale si siguranta. Controlul bagajelor nu il face compania aeriana, ci cei de lal security check. Daca ai trecut de ei inseamna ca totul este in ordine in ceea ce priveste continutul, poti avea probleme doar cu dimensiunea bagajelor, chestie care pe cei de la control nu ii intereseaza. Bateriile alea 2 de care zici tu nu fac nici cate bateria unui telefon din zilele noastre, nu stiu de ce ti-ai pus macar o secunda problema ca nu te-ar lasa. E ca si cum ti-ai face probleme ca nu te lasa sa treci cu telefonul. Am trecut cu 2 acumulatori externi de 10.000mha fiecare , 3 acumulatori drona dji spark(~1500mha fiecare), incarcator portabil pentru drona cu baterie de 5000 mha integrata si un ipad mini toate in acelasi bagaj de mana + evident telefonul. Nicio problema pana acum, doar m-au pus sa deschid geanta de la drona sa se uite mai atent si au dat-o cu ceva testere din alea de hartie sa verifice ceva urme de diverse substante probabil.... la Otopeni le-am scos din bagajul de mana dar la Budapesta le-am lasat in bagajul de mana si a fost ok. Edited by razvancostin, 25 May 2018 - 09:53. |
#1285
Posted 03 June 2018 - 11:13
Ma, siteul astora de la tarom nu are nicio zona de cont? Daca vreau sa verific cate o rezervare ii musai sa tot bag PNR-ul pana ma plictisesc?
|
#1286
Posted 03 June 2018 - 11:22
Lex404, on 03 iunie 2018 - 11:13, said:
Ma, siteul astora de la tarom nu are nicio zona de cont? Daca vreau sa verific cate o rezervare ii musai sa tot bag PNR-ul pana ma plictisesc? Uite, ca să nu te plictiseşti şi să ai ce citi în avion: DIRECTIVA (UE) 2016/681 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 aprilie 2016, privind utilizarea datelor din registrul cu numele pasagerilor (PNR) pentru prevenirea, depistarea, investigarea și urmărirea penală a infracțiunilor de terorism și a infracțiunilor grave https://eur-lex.euro...16L0681&from=EN |
#1287
Posted 03 June 2018 - 11:26
Stiu ce e ala PNR si cum functioneaza, care-s datele si mecanismul.
Ma refeream, toate companiile au un loc al tau unde iti faci cont cu email si parola. Si acolo vezi rezervarile. Daca vrei sa vezi/ modifici ceva, probabil esti deja inregistrat doar dai un click si ai ajuns unde vrei. Si informatiile astea nu se schimba, userul si parola raman identice. Adica mno, si companii bananiere au treaba asta. Sa nu mai zic ca au si aplicatii. La tarom, nu e. Doar sa vezi rezervarea pe baza PNR-ului, pe care tre sa-l tii minte si ii tat altul la fiecare rezervare, sau sa cauti mailul sa copiezi PNR-ul si tot asa. La asta m-am referit |
#1288
Posted 03 June 2018 - 11:33
Lex404, on 03 iunie 2018 - 11:26, said: La tarom, nu e. Doar sa vezi rezervarea pe baza PNR-ului, pe care tre sa-l tii minte si ii tat altul la fiecare rezervare, sau sa cauti mailul sa copiezi PNR-ul si tot asa. La asta m-am referit Păi şi eu tot la asta m-am referit. Dar poate înţelegem diferit modul în care statele membre (UE) reglementează activitatea autorităţii naţionale de supraveghere. |
|
#1289
Posted 03 June 2018 - 11:36
Tot n-am priceput.
Wizz, AirFrance, KLM, Finnair, Lufthansa au zona de cont. Si Blue Air are (si e romaneasca). Toate europene. In care te inregistrezi cu mailul si parola si ai acolo rezervarile. Nu stai sa le cauti dupa PNR si nume in zona publica, iti apar in cont. Vrei sa faci check in? te duci in cont si faci. Daca ai de facut check in la 6 pasageri, iti iasa par alb pana scoti rezervarea fiecaruia pe site cu PNR si nume, pe cand in cont din 2 click-uri ai facut la fiecare, fara sa stai sa ii cauti. Nu are treaba cu PNR-ul si cu legea aia. |
#1290
Posted 04 June 2018 - 13:17
#1291
Posted 04 June 2018 - 14:14
Drăguț.
Și aparent Tarom pe interne practica prețuri ok acum, fata de 2-4 ani in urma. Dacă nu is cu escala prin București )) Sa văd dacă pot găsi un București - Sibiu după 20 Iulie. Ma mai uit. |
#1292
Posted 09 June 2018 - 10:37
Incepand de ieri, in flota Tarom au intrat inca 2 B737-800 NG(din pacate, nu noi ci ex-Malaysian Airline) si sunt primele avioane cu clasa business configurata de la inceput(16 locuri)...dupa pensinatele A310. Nu inteleg de unde atata bucurie si spectacol la venirea unor avioane sh, totusi...
Au anuntat posibile parteneriate cu LOT si cu AIR CANADA ROUGE(sunt la stadiul de discutii) si multe curse noi, atat interne cat si externe. Din declaratiile CEO Tarom, se vrea ca primul zbor lung-curier sa fie catre China si apoi NY. Despre wide-body, deocamdata, nicio veste... E bine ca se mai misca lucrurile si pe la Tarom http://aeronews.ro/t...boeing-737-max/ https://airlinestrav...-si-yr-bgm.html |
#1293
Posted 11 June 2018 - 08:34
Spre China se vrea de vreo 10 ani. Deja m-am plictisit.
Cu AirCanada o sa facă codeshare sigur. Dar nu o sa zboare ei. Cu LOT nu îmi pot închipui ce mare parteneriat ar putea face... Avem cu AF și KLM, tehnic, vindem bilete pana in America. Dar nu operam zborurile respective. Noi, de fapt, nici nu mai avem cu ce zbura pe rute lungi... Aștept și eu mai multe variante interne. Am văzut ca acum avem chiar și prețuri faine (20 EUR Cluj - Iași) Momentan Tarom nu are nimic interesant in flota... și cred ca cu alea de la MH o sa fie distracție. Is curios ce dimensiune au locurile PS. Apropo de China sau America (cu asta ar mai merge) Nu înțeleg de ce ar deschide o cursa spre Beijing încât cererea OTP-PEK e mică și Otopeniul e un aeroport cât 2 buzunare care nu face fata la traficul actual fără prea mulți pasageri in tranzit Edited by Lex404, 11 June 2018 - 08:42. |
|
#1294
Posted 11 June 2018 - 09:08
Mda... cum ma așteptăm. Locurile au mărimea pentru asiatici.
La Tarom majoritatea sunt cu 32” In Asia is 30” (inclusiv cele 2 noi de la MH) Am zburat cu 29” și pot sa spun ca a fost... groaznic. (175/60, deci nu mi-s mare) |
#1295
Posted 22 June 2018 - 20:40
salut
zbor maine seara de pe schiphol pe otopeni, rezervarea e "la tarom" dar aparent zborul e operat de KLM. anyway, am facut check in-ul si am primit boarding pass-ul pe mail, dar "Don’t forget to print attached boarding pass PDF. You need to take a printed version with you to the airport." wtf? chiar e necesar sa-l printez? a mai zburat cineva cu ei? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users