Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Manual VS Automatic vs Semi-automatic
Last Updated: Jan 11 2008 19:04, Started by
badegheo
, Nov 17 2007 14:16
·
0
#1
Posted 17 November 2007 - 14:16
Ce e de ales?
Cutie manuala? --- senzatie de sportivitate si control total cu batu in mana http://en.wikipedia....al_transmission Cutie automanta? --- face totul cutia , eu decat apas pe acceleratie si frana http://en.wikipedia....ic_transmission Cutie semi -automata? --- si automat , dar si un fel de manual , oricum nu are ambreiaj(paddle shifter) http://en.wikipedia....ic_transmission in linkuri aveti informatii despre aceste 3 tipuri de transmisii. Voi ce alegeti? Poate spuneti si ce tip de transmisie aveti pe masina personala , si de ce ati ales tipul respectiv de transmisie. Pentru voi conteaza si cate viteze are masina? 5 e destul oare? sau astia de pun 6 trepte au nebunit? |
#2
Posted 17 November 2007 - 18:02
Votat "semi-automat". Cine vrea "spotivitate" si are impresia ca apasat pe ambreaj in ambuteaje e fun sau sport sa fie sanatos. Mie unul nu imi mai trebuie cutie manuala la masina.
Poate doar pt un rs4 as renunta la automata. |
#4
Posted 17 November 2007 - 18:38
Semi-automata all the way! Dupa ce-am stat prin cateva ambutiaje rutiere, mi-am dat seama ca ar fi suficiente doar doua pedale: Stop & Go!
|
#5
Posted 17 November 2007 - 18:41
in traficul din bucuresti, automata 100 %
pe circuit, pe autostada, in offroad, manuala... |
#6
Posted 18 November 2007 - 01:41
Am masina cu cutie semi-automata...nu am incercat inca o cutie automata, insa fata de cea manuala oricare din cele 2 e de preferat in traficul urban.
|
#7
Posted 18 November 2007 - 01:59
Eu am alta idee de a scapa de nebunia orasului. O Honda jazz automata second hand. Una destul de veche la care sa nu ma intereseze cum arata , o umflatura in tablarie sau nush ce defect minor in afara de AC si motor. Ar fi si foarte ieftina , si nu mi ar pasa foarte mult de ea , si nu as ingrijio mai deloc.
Cand prefer sa ies din oras , sau poate chiar din tara as prefera o masina mare , cu cutie manuala in 6 trepte de care sa ma bucur si sa simt placerea condusului cu adevarat. Daca ar fi sa aleg totusi intre cele 2 , as lua manuala oricand. Dsg si Smg si toate semi automate nu mi se par potrivite pt mine deoarece imbina atat de multa tehnologie incat nu prea mai ajungi sa detii controlul masinii , ajungand (datorita vietii usoare pe care ti o face creierul masinii) sa fii un sofer mai slab pregatit si cu reactii mai proaste in o masina normala. Prefer sa fiu king of mai castle si sa conduc cu indemanarea mea , cu pasiunea mea , cu cheful meu , dar mai ales cu maneta aia de viteze de care pot sa trag cat vreau de tare sau pot sa o misc elegant si usor decat sa las nush ce calculator sa ia o decizie pentru mine. Parca se pierde placerea condusului cand aud ca DSG sau SMG sau shiftronic speedtronic schimba treapta in nush cate milisecunde sau are nush cate ambreiaje cu nush cate viteze pregatite. Semi automate nu sunt pentru mine. Vad ca pentru voi sunt si va respect decizia , si voua si celor ce au ales automata. Eu asa vad lucrurile si asta e parerea mea. |
#8
Posted 18 November 2007 - 03:01
Manuala. La automata trebuie sa inveti sa fii condus partial de masina, nu poti face exact ce vrei, esti limitat, si nu ma refer la mersul pe circuit sau alte alea, ci la mersul de zi cu zi. Daca prind o gaura in trafic si pot sa ma infig in coloana, cu cutia manuala accelerez plec tare, apoi calc ambreiajul si ma opresc in spatele celui care doar ce a trecut, la cutia automata, astept trece masina, vine gaura in trafic, ma infig si apoi iau piciorul din gaz, and then calc frana in timp ce masina e cuplata, ca deh e automata si ma bruschez, asa ca data viitoare ma mai gandesc inainte sa sar in trafic, sau invat sa franez cu stangul, nu ca nu stiu, de obicei nu bruschez masina, dar aici e nevoie de finete, asa ca manuala all the way. Ce este mai exact semiautomata? SMG DSG etc., sau functia "steptronic" adica sa o scoti dupa "D" pe "+ -", daca da atunci sa stiti ca eu cand merg cu masina automata o tin mai mult pe modul manual. ca pe D ma scoate din sarite.
|
#9
Posted 18 November 2007 - 08:56
Vad ca majoritatea clasificati cutiile in manuale/automate/semi-automate in functie de modul de selectare a treptelor.
Eu le clasific in functie de modul prin care puterea este transferata : manuala - disc de ambreiaj si placa de presiune, automata - convertizor de cuplu sau CVT. O cutie semi-automata poate insemna o cutie manuala cu ambreiaj actionat automat sau o cutie automata cu mod de selectare a unor trepte manual. CVT-ul (Nissan il valorifica mult, si Audi a incercat cu Multitronic) este o ciudatenie pe care nu am incercat-o insa as fi tare curios , din ce am vazut in filme si prezentari mi-ar placea. Ce prefer ? Un CVT cel mai probabil, urmat de o cutie manuala dar cu o timonerie perfecta de genul MX-5-ului |
#10
Posted 18 November 2007 - 13:59
test_driver, on Nov 18 2007, 03:01, said: Manuala. La automata trebuie sa inveti sa fii condus partial de masina, nu poti face exact ce vrei, esti limitat, si nu ma refer la mersul pe circuit sau alte alea, ci la mersul de zi cu zi. Daca prind o gaura in trafic si pot sa ma infig in coloana, cu cutia manuala accelerez plec tare, apoi calc ambreiajul si ma opresc in spatele celui care doar ce a trecut, la cutia automata, astept trece masina, vine gaura in trafic, ma infig si apoi iau piciorul din gaz, and then calc frana in timp ce masina e cuplata, ca deh e automata si ma bruschez, asa ca data viitoare ma mai gandesc inainte sa sar in trafic, sau invat sa franez cu stangul, nu ca nu stiu, de obicei nu bruschez masina, dar aici e nevoie de finete, asa ca manuala all the way. Ce este mai exact semiautomata? SMG DSG etc., sau functia "steptronic" adica sa o scoti dupa "D" pe "+ -", daca da atunci sa stiti ca eu cand merg cu masina automata o tin mai mult pe modul manual. ca pe D ma scoate din sarite. restul nu stiu nici eu , dar raspunsul il ai in primul post ca link catre wikipedia. Din cate am inteles eu majoriata semi-automate au un mod automat dar si un mod prin care se pot schimba vitezele la dorinta soferului dar fara ambreiaj. Exemplu: padele in spatele volanului ca la formula 1 , sau pe consola centrala integrat in schimbatorul automat. |
|
#11
Posted 18 November 2007 - 14:08
Test_driver. Se poate face manevra aia fara nici o problema. Singura "problema" e ca cutiile automate clasice vor avea un lag in momentul cand apesi tare pe acceleratie de pe loc.
Nu te "bruscheaza", ca nu pot. La franare insa nu e nici o diferenta. Nu inteleg cum calcatu la ambreaj+frana e mai rapid decat mutat piciorul de pe acceleratie pe frana. Parerea mea ca e mai usor sa muti piciorul pe frana decat sa calci ambreajul si frana simultan. Parerea mea ca cutiile automate sunt cele cu convertor de cuplu. Gen CVT sau tiptronic. Semi-automate sunt cele cu ambreaje la fel ca la cutia manuala insa actionate hidraulic. Gen SMG sau DSG. Cati dintre voi ati mers cu o cutie semi-automata? Edited by NetFlow, 18 November 2007 - 14:10. |
#12
Posted 18 November 2007 - 14:09
MembruAnonimelby427, on Nov 18 2007, 08:56, said: Vad ca majoritatea clasificati cutiile in manuale/automate/semi-automate in functie de modul de selectare a treptelor. Eu le clasific in functie de modul prin care puterea este transferata : manuala - disc de ambreiaj si placa de presiune, automata - convertizor de cuplu sau CVT. O cutie semi-automata poate insemna o cutie manuala cu ambreiaj actionat automat sau o cutie automata cu mod de selectare a unor trepte manual. CVT-ul (Nissan il valorifica mult, si Audi a incercat cu Multitronic) este o ciudatenie pe care nu am incercat-o insa as fi tare curios , din ce am vazut in filme si prezentari mi-ar placea. Ce prefer ? Un CVT cel mai probabil, urmat de o cutie manuala dar cu o timonerie perfecta de genul MX-5-ului Automanta in oras pt ca in oras nu exista placere in condus , doar nervi , nervi , claxon , nervi , injuraturi , semne obscene si mai multi nervi.dar mai spun odata DOAR in LIMITELE ORASULUI , in rest e o aberatie americana pt ca aia sunt atat de prosti ca prea putini din ei au capacitatea sa invete pe manuala si oricum nu ii intereseaza atata timp cat e ceva mai simplu. In rest prea putin ma intereseaza tehnologia atata timp cat detin controlul total asupra masinii mele din punctul de vedere al cutiei de viteza. Imi plac foarte mult TVR (alea sport) ca nu ofera nici abs , nici esp , nici automate , NIMIK cu computer , sunt pur si simplu masini pt placerea condusului , masini si nimik mai mult. |
#14
Posted 18 November 2007 - 15:26
Votat DSG, abia astept sa vina masina...
De ce ? Cineva de pe un forum a scris ceva care mie personal mi-a placut. Citez " cutia dsg se iubeste cu motorul" |
#15
Posted 19 November 2007 - 07:29
initial eram 100% pro manuala dar de cand cu traficul minunatului bucuresti unde nici pe departe nu poti sa mergi sportiv perfer comoditatea asa ca am ales semiautomata! de preferat un dsg!
|
|
#16
Posted 19 November 2007 - 17:09
Hmm...idealul meu este sa am o masina de familie automata sau semiautomata, desi....schimbatul manual nu m-ar interesa prea mult in acest caz, dar una cu optiunea sport pe ea. Pe langa ea, in idealul asta intra si o compacta sau un roadster sportiv, evident manual. . Cum idealul asta nu-l voi materializa prea curand, deocamdata raman la masina de familie manuala . Dar urmatoarea pe care o voi cumpara, va fi clar automata. Chestia cu....automata e pentru prosti, nu mai are farmec condusul, te conduce masina.......se duce naibii dupa ce faci 3-4000 km lunar timp de cativa ani. La mine asa s-a intamplat.
|
#17
Posted 19 November 2007 - 18:00
Inca sunt de parere ca manuala. Pentru ca in aglomeratie incepi sa observi care e automata si care nu, si daca prin absurd ar fi toate automate prin Timisoara in afara de a mea as face mult mai mult timp pe drum.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users