Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Modernizare A' la Romtelecom
Last Updated: Dec 19 2007 17:24, Started by
mludwig
, Nov 05 2007 22:23
·
0
#19
Posted 07 November 2007 - 23:10
Stii ca poti cere (ai dreptul) ca perioada in care nu a functionat netul sa nu-ti fie facturata? Mai corect: sa primesti banii aferenti perioadei ca credit la urmatoarea factura RTC?
|
#20
Posted 08 November 2007 - 00:18
mludwig, on Nov 7 2007, 17:49, said: Al treilea capitol din povestea mea il trimit prin Orange. Da ati ghicit, tot cu doua leduri sunt. Ca prostul, verific cablarea in fiecare zi, ca nu cumva sa fie de la mine. Cablurile si echipamentele sunt exact ca si cum erau timp de un an cand mergea netul. RTC parca ar fi firma surdo-mutilor fiindca nu numai ca nu au trimis nimeni, nu am primit raspuns nici la reclamatia trimisa prin fax. Liniste totala. Este a 5-a zi cand nu am net. Astazi nu mai am chef sa ironizez, asa ca trag concluziile repede. Deci, ce am invatat copii? - nu face sens sa stau pe dial-up ca tot la RTC trebuie platit - nici nu am nevoie de toate patru led-uri, ca si cele doua se vad fain in timpul noptii - internetul modernizat nu este la fel de distractiv ca cel dinainte Acum raspunsurile: Daca la capitolul relatii cu clientii RTC sta cel mai bine, imi pare foarte rau de restul lumii. Este evident ca RTC vrea bani, si nu e nici o problema ca doar nu suntem comunisti. Ei vreau bani, eu servicii. Nu primesc, nu dau. Nici ei, nici eu nu suntem protectie sociala. Cei care sunt fani unor firme, vreau sa le amintesc ca nu sunt prietenii nostri. Vreau bani, punct. Faptul ca toata lumea are probleme nu numai ca nu ma intereseaza ci caracterizeaza doar pe RTC. Exact asta i-am raspuns si consilierului aseara. Zicea: "Sa stiti ca sunt alti care stau si mai demult" Asta ar trebui sa ma linisteasca? Nu voi avea net, nu voi fi multumit de aceasta informatie. |
#21
Posted 08 November 2007 - 00:45
Dragul meu unchiujim,
Daca ai fi citit macar trei fraze din ce am scris eu aici, ai sti ca in fiecare zi am sunat la CLICK sa ma interesez si ca am trimis si o reclamatie prin fax, care este in scris dupa cum sigur stii. Cu totul ca imi place laptele foarte mult, nu pentru aia postez aici. Poate gresesc dar forumul asta este pentru discutii despre experientele noastre cu RTC. Postez fiindca nici mie nu-mi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva si sa va reactualizez conceptia despre stilul RTC. Concluziile le trageti fiecare. |
#22
Posted 08 November 2007 - 00:51
mludwig, on Nov 8 2007, 00:45, said: Dragul meu unchiujim, Daca ai fi citit macar trei fraze din ce am scris eu aici, ai sti ca in fiecare zi am sunat la CLICK sa ma interesez si ca am trimis si o reclamatie prin fax, care este in scris dupa cum sigur stii. Cu totul ca imi place laptele foarte mult, nu pentru aia postez aici. Poate gresesc dar forumul asta este pentru discutii despre experientele noastre cu RTC. Postez fiindca nici mie nu-mi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva si sa va reactualizez conceptia despre stilul RTC. Concluziile le trageti fiecare. |
#23
Posted 08 November 2007 - 03:29
Păi la Cluj este Atlastelecom și scapi de bătăi de cap
Bine, mai e și UPC dar nu-i recomandat Edited by jafpefata, 08 November 2007 - 03:31. |
#24
Posted 08 November 2007 - 10:20
In unele zone mai este IPN Invest, RDS&RCS, IT4Web parca mai era .. Oricum tot felul de retele de cartier etc.
|
#25
Posted 08 November 2007 - 11:51
crede-ma ca nu vrei sa te incurci cu retelele de cartier din CJ. am fost eu abonat la retea de cartier si numai draci am avut. e plin de copii prosti cu computere pline de virusi si mai mult nu merge netul in retelele alea. numai DOS attacks toata ziua de nu puteam sa downloadez un fisier mai mare din extern sau nu puteam sa joc un joc online mai mult de 20 - 30 min.
in alta ordine de idei... mludwig, ti-au zis aia de la RTC Cluj care este totusi motivul din care tu nu ai net? dpdv tehnic ti-au dat vre-o informatie? |
#26
Posted 08 November 2007 - 12:01
Ok, ai fost abonat la o rețea locala care nu mergea bine și deci toate sunt proaste și mai bine stă omul fără net. Nu mi se pare rezonabilă ideea ta.
|
#27
Posted 08 November 2007 - 12:32
trubadurul, on Nov 7 2007, 16:16, said: peste tot exista faulty stuff, si daca stau sa ma uit cum se cherlaie lumea pe celelalte thread-uri, rtc-ul sede bine… la rds si upc se plang destui, si nu unul singur. Imi pare rau ca esti tocmai tu acel unul, dar e nasol cand o situatie solitara duce la generalizari nasoale. Ia vezi ultimele postari de AICI |
#28
Posted 08 November 2007 - 17:58
eu iti sugerez sa faci o reclamatie la 930 si sa le zici cat timp ai ramas fara net. am patit si eu ceva de genul asta si mie mi-au scazut din factura cele 4 zile in care nu am avut conexiune.
|
|
#29
Posted 09 November 2007 - 13:15
mludwig, on Nov 8 2007, 00:45, said: Dragul meu unchiujim, Daca ai fi citit macar trei fraze din ce am scris eu aici, ai sti ca in fiecare zi am sunat la CLICK sa ma interesez si ca am trimis si o reclamatie prin fax, care este in scris dupa cum sigur stii. Cu totul ca imi place laptele foarte mult, nu pentru aia postez aici. Poate gresesc dar forumul asta este pentru discutii despre experientele noastre cu RTC. Postez fiindca nici mie nu-mi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva si sa va reactualizez conceptia despre stilul RTC. Concluziile le trageti fiecare. Daca in continuare nu iti functioneaza serviciul iti sugerez sa suni din nou la clicknet si sa-ntrebi ce s-a intamplat cu reclamatiile tale. In cazul in care deranjamentul respectiv tine de romtelecom vei primi si tu scadere la abonament. Iti mai sugerez sa trimiti un email la [email protected]. sper sa se rezolve cat mai repede:) |
#30
Posted 09 November 2007 - 18:07
Salutare tuturor! Nu, tot nu am net. Chiar acum am vorbit cu un consilier (colegii mei deja m-au prins cantand melodia de asteptare de la CLICK). Cica nu stie ce se intampla, ca a sunat seful "lor" (banuiesc echipei tehnice inexistente) dar ala nu raspunde. Mi s-a sfatuit sa mai sun in cateva ore.
Eu zic ca reteaua din Cluj este deja atat de modernizata incat nici nu se mai afla in aceasta dimensiune si de aia nu am nici eu, nici sefu`conexiune catre restul lumii. Raspunsuri la intrebari: blue_elf, on Nov 8 2007, 18:58, said: eu iti sugerez sa faci o reclamatie la 930 si sa le zici cat timp ai ramas fara net. am patit si eu ceva de genul asta si mie mi-au scazut din factura cele 4 zile in care nu am avut conexiune. Lellia, on Nov 9 2007, 14:15, said: Salut, in Cluj a fost o problema cu un numar de clienti in sensul ca s-au facut modernizari (s-a instalat un ONU). clientii au fost anuntati de intreruperea serviciului, nu stiu daca faci si tu parte din acei clienti. cert este ca problema a fost rezolvata ieri. intr-adevar, pe perioada intreruperii clientii vor primi scadere la abonament. Daca in continuare nu iti functioneaza serviciul iti sugerez sa suni din nou la clicknet si sa-ntrebi ce s-a intamplat cu reclamatiile tale. In cazul in care deranjamentul respectiv tine de romtelecom vei primi si tu scadere la abonament. Iti mai sugerez sa trimiti un email la [email protected]. sper sa se rezolve cat mai repede:) burgher, on Nov 8 2007, 11:20, said: In unele zone mai este IPN Invest, RDS&RCS, IT4Web parca mai era .. Oricum tot felul de retele de cartier etc. IT4Web cumparat de UPC, Atlas Telecom scump si limitat, UPC nici o vorba, deci ramane RDS si Zapp. |
#31
Posted 09 November 2007 - 23:45
Daca nu ai nevoie de mobilitate nu alege Zapp, ca o sa ai si mai multe pari albi. Eu sunt bucuros cand o sa scap de Zapp (sper ca va fi intr-o luna si ceva), dupa ~5 ani de utilizare a serviciilor lor de date.
|
#32
Posted 10 November 2007 - 00:18
Cred ca peste tot e cam la fel. in functie de noroc. Stiu cazuri rezolvate la RTC in mai putin de doua ore si la RDS nici macar cu interventia directorului economic. Urasc din suflet RTC dar cred ca poti avea si astfel de suprize si la alti operatori.
|
#33
Posted 10 November 2007 - 00:51
Atlastelecom nu e scump deloc și nici limitat nu este. Nu se aplică limitările
|
|
#34
Posted 10 November 2007 - 02:43
esti caz extrem... eu pot sa iti zic ca ai ghinion... intradevar peste tot se intampla asta... uneori din comodiatea angajatilor, alteori pur si simplu nu te pot ajuta, sau ca sa te ajute trebuie sa se sonsume prea multe resurse si sa se invarta prea multe rotite, asa ca o lasa in expectativa...
stii , faza cu romtelecomul cei mai buni in relatii cu clientii ma face sa zambesc... degeaba iti vorbesc frumos cand faci reclamatie, daca ramai in pom cu problema... am cunostiinte suporti tehnici in vreo 2 fime, si in call center la rds... din ce am inteles eu , e cam puscarie pe acolo si lumea munceste... eu nu cred ca as putea rezista inntr-un call center... nu am nimic cu romtelecom-ul, imi pare ca au crescut in ultimul timp... sincer am o afinitate pt rds pt ca au adus atatea revolutii pe piata de telecomunicatii din romania, dar peste tot e la fel... si in america si in romaia si in spania si in italia... o prietena f apropriata din spania mi se plangea ieri cum a schimbat 3 provider, da cateva sute de euro pe abonamentul de internet si cum i s-a urat sa sune la relatiile cu clientii de la fiecare provider si sa nu ii meraga internetul... acelasi lucru si in america, new york cu altcineva... peste tot e la fel... nu ganditi ca in afara lucrurile merg ca unse... in concluzie, esti ghinionist omule ! faci parte din categoria clientilor ale caror probleme nu sunt cauzate de ei ci de provider, ca altfel ai fi fost rezolvat de mult... |
#35
Posted 10 November 2007 - 09:31
Am mai vorbit odata aseara cu un consilier, care era amabil si dornic sa ma ajute. Deci a durat 7 zile ca sa aflu de la Romtelecom ca lucrarile de modernizare sunt inca in executie, si este foarte posibil ca de aia nu am net. Mai mult, nici nu au echipe tehnice libere care sa verifice daca nu cumva problema e alta. Am mai fost adormit cu fraze ca "E mai bine sa nu aveti net acum, decat sa aveti probleme in viitor din cauza retelei nemodernizate" si "Netul dupa ce revine va fi excelent".
Cand am intrebat de ce nu am primit raspuns la reclamatii, a zis ca este un backlog si mai dureaza. Deci sunt mai multe reclamatii decat angajati sa se ocupe de ele. Timp de un an am avut net excelent cu parametri de invidiat. Nu pot concepe cum ar putea fi si mai modern numai daca voi putea prinde internetul direct in capul meu, fara calculator. Inteleg buna intentia a Romtelecomului, totusi... 7 zile, hai ma. |
#36
Posted 10 November 2007 - 16:27
Și eu am observat asta de ceva vreme. După ce au făcut niște concedieri în masă.... trebuie acum să angajeze oameni. Înainte normal că nu era nevoie de oameni. Pentru că nu se lucra nimic. Se încasa numai de la abonații de telefonie fixă, singurul lor serviciu până prin 2004-2005, dar după aceea s-a început sfios, mai pe apoi a fost un adevărat boom cu tot felul de noi servicii, dezvoltări ale rețelei, implementări de tehnologii noi... Iar pentru toate astea este nevoie de oameni. Este inadmisibilă și criza ce a fost cu instalările de Dolce. Atâția oameni au fost care au așteptat aproape o lună sau chiar peste o lună din cauză că Romtelecom nu are destui angajați pentru a le putea rezolva cererile de instalare.
Sper ca acest post al meu să fie citit măcar de unul dintre cei câțiva angașați Romtelecom care vizitează această secțiune a forumului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users