Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?
 Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...
 

Modernizare A' la Romtelecom

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#19
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Stii ca poti cere (ai dreptul) ca perioada in care nu a functionat netul sa nu-ti fie facturata? Mai corect: sa primesti banii aferenti perioadei ca credit la urmatoarea factura RTC?

#20
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 mludwig, on Nov 7 2007, 17:49, said:

Al treilea capitol din povestea mea il trimit prin Orange. Da ati ghicit, tot cu doua leduri sunt. Ca prostul, verific cablarea in fiecare zi, ca nu cumva sa fie de la mine. Cablurile si echipamentele sunt exact ca si cum erau timp de un an cand mergea netul.
RTC parca ar fi firma surdo-mutilor fiindca nu numai ca nu au trimis nimeni, nu am primit raspuns nici la reclamatia trimisa prin fax. Liniste totala.  Este a 5-a zi cand nu am net. Astazi nu mai am chef sa ironizez, asa ca trag concluziile repede.

Deci, ce am invatat copii?
- nu face sens sa stau pe dial-up ca tot la RTC trebuie platit
- nici nu am nevoie de toate patru led-uri, ca si cele doua se vad fain in timpul noptii
- internetul modernizat nu este la fel de distractiv ca cel dinainte

Acum raspunsurile:

Daca la capitolul relatii cu clientii RTC sta cel mai bine, imi pare foarte rau de restul lumii.

Este evident ca RTC vrea bani, si nu e nici o problema ca doar nu suntem comunisti. Ei vreau bani, eu servicii. Nu primesc, nu dau. Nici ei, nici eu nu suntem protectie sociala. Cei care sunt fani unor firme, vreau sa le amintesc ca nu sunt prietenii nostri. Vreau bani, punct.

Faptul ca toata lumea are probleme nu numai ca nu ma intereseaza ci caracterizeaza doar pe RTC. Exact asta i-am raspuns si consilierului aseara. Zicea: "Sa stiti ca sunt alti care stau si mai demult" Asta ar trebui sa ma linisteasca? Nu voi avea net, nu voi fi multumit de aceasta informatie.
0800825425 nr pentru probleme ,solicita nr de bon pt deranjament, daca nu se rezolva faci reclamatie scrisa ! si nu te mai plange dracu aiurea pe forum!!!! e ciudat ce relatezi tu !  e extrem de ciudat ,nu e stilul rtc!!!! au ei bubele lor dar copilul care nu plange nu primeste lapte!

#21
mludwig

mludwig

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 24.11.2004
Dragul meu unchiujim,
Daca ai fi citit macar trei fraze din ce am scris eu aici, ai sti ca in fiecare zi am sunat la CLICK sa ma interesez si ca am trimis si o reclamatie prin fax, care este in scris dupa cum sigur stii. Cu totul ca imi place laptele foarte mult, nu pentru aia postez aici.  Poate gresesc dar forumul asta este pentru discutii despre experientele noastre cu RTC. Postez fiindca nici mie nu-mi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva si sa va reactualizez conceptia despre stilul RTC. Concluziile le trageti fiecare.

#22
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 mludwig, on Nov 8 2007, 00:45, said:

Dragul meu unchiujim,
Daca ai fi citit macar trei fraze din ce am scris eu aici, ai sti ca in fiecare zi am sunat la CLICK sa ma interesez si ca am trimis si o reclamatie prin fax, care este in scris dupa cum sigur stii. Cu totul ca imi place laptele foarte mult, nu pentru aia postez aici.  Poate gresesc dar forumul asta este pentru discutii despre experientele noastre cu RTC. Postez fiindca nici mie nu-mi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva si sa va reactualizez conceptia despre stilul RTC. Concluziile le trageti fiecare.
sory! ce au zis cei de la click ???? nu ai precizat, asa ca .....precizeaza...!!!!!!!!!!!!

#23
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
Păi la Cluj este Atlastelecom și scapi de bătăi de cap ;)
Bine, mai e și UPC dar nu-i recomandat :D

Edited by jafpefata, 08 November 2007 - 03:31.


#24
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
In unele zone mai este IPN Invest, RDS&RCS, IT4Web parca mai era .. Oricum tot felul de retele de cartier etc.

#25
catgrig

catgrig

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.12.2006
crede-ma ca nu vrei sa te incurci cu retelele de cartier din CJ. am fost eu abonat la retea de cartier si numai draci am avut. e plin de copii prosti cu computere pline de virusi si mai mult nu merge netul in retelele alea. numai DOS attacks toata ziua de nu puteam sa downloadez un fisier mai mare din extern sau nu puteam sa joc un joc online mai mult de 20 - 30 min.

in alta ordine de idei... mludwig, ti-au zis aia de la RTC Cluj care este totusi motivul din care tu nu ai net? dpdv tehnic ti-au dat vre-o informatie?

#26
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
Ok, ai fost abonat la o rețea locala care nu mergea bine și deci toate sunt proaste și mai bine stă omul fără net. Nu mi se pare rezonabilă ideea ta.

#27
Nixus

Nixus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 17.11.2005

 trubadurul, on Nov 7 2007, 16:16, said:

peste tot exista faulty stuff, si daca stau sa ma uit cum se cherlaie lumea pe celelalte thread-uri, rtc-ul sede bine… la rds si upc se plang destui, si nu unul singur. Imi pare rau ca esti tocmai tu acel unul, dar e nasol cand o situatie solitara duce la generalizari nasoale.

Ia vezi ultimele postari de  AICI

#28
blue_elf

blue_elf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 07.11.2007
eu iti sugerez sa faci o reclamatie la 930 si sa le zici cat timp ai ramas fara net. am patit si eu ceva de genul asta si mie mi-au scazut din factura cele 4 zile in care nu am avut conexiune.

#29
Lellia

Lellia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 18.06.2007

 mludwig, on Nov 8 2007, 00:45, said:

Dragul meu unchiujim,
Daca ai fi citit macar trei fraze din ce am scris eu aici, ai sti ca in fiecare zi am sunat la CLICK sa ma interesez si ca am trimis si o reclamatie prin fax, care este in scris dupa cum sigur stii. Cu totul ca imi place laptele foarte mult, nu pentru aia postez aici.  Poate gresesc dar forumul asta este pentru discutii despre experientele noastre cu RTC. Postez fiindca nici mie nu-mi vine sa cred ca se poate intampla asa ceva si sa va reactualizez conceptia despre stilul RTC. Concluziile le trageti fiecare.
Salut, in Cluj a fost o problema cu un numar de clienti in sensul ca s-au facut modernizari (s-a instalat un ONU). clientii au fost anuntati de intreruperea serviciului, nu stiu daca faci si tu parte din acei clienti. cert este ca problema a fost rezolvata ieri. intr-adevar, pe perioada intreruperii clientii vor primi scadere la abonament.
Daca in continuare nu iti functioneaza serviciul iti sugerez sa suni din nou la clicknet si sa-ntrebi ce s-a intamplat cu reclamatiile tale. In cazul in care deranjamentul respectiv tine de romtelecom vei primi si tu scadere la abonament.
Iti mai sugerez sa trimiti un email la [email protected].
sper sa se rezolve cat mai repede:)

#30
mludwig

mludwig

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 24.11.2004
Salutare tuturor! Nu, tot nu am net. Chiar acum am vorbit cu un consilier (colegii mei deja m-au prins cantand melodia de asteptare de la CLICK). Cica nu stie ce se intampla, ca a sunat seful "lor" (banuiesc echipei tehnice inexistente) dar ala nu raspunde. Mi s-a sfatuit sa mai sun in cateva ore.
Eu zic ca reteaua din Cluj este deja atat de modernizata incat nici nu se mai afla in aceasta dimensiune si de aia nu am nici eu, nici sefu`conexiune catre restul lumii.

Raspunsuri la intrebari:

 blue_elf, on Nov 8 2007, 18:58, said:

eu iti sugerez sa faci o reclamatie la 930 si sa le zici cat timp ai ramas fara net. am patit si eu ceva de genul asta si mie mi-au scazut din factura cele 4 zile in care nu am avut conexiune.
Am trimis o reclamatie si cerere de reducere pentru zilele pierdute prin fax la 925 si prin formularul de pe site-ul RTC. Absolut nici un raspuns. Deci clientul pe locul 1 este o fraza cam goala.

 Lellia, on Nov 9 2007, 14:15, said:

Salut, in Cluj a fost o problema cu un numar de clienti in sensul ca s-au facut modernizari (s-a instalat un ONU). clientii au fost anuntati de intreruperea serviciului, nu stiu daca faci si tu parte din acei clienti. cert este ca problema a fost rezolvata ieri. intr-adevar, pe perioada intreruperii clientii vor primi scadere la abonament.
Daca in continuare nu iti functioneaza serviciul iti sugerez sa suni din nou la clicknet si sa-ntrebi ce s-a intamplat cu reclamatiile tale. In cazul in care deranjamentul respectiv tine de romtelecom vei primi si tu scadere la abonament.
Iti mai sugerez sa trimiti un email la [email protected].
sper sa se rezolve cat mai repede:)
Intr-adevar am fost anuntat. Mi s-a zis ca exista posibilitatea sa nu am telefon si internet pentru 24-48 (!) de ore din cauza unor lucrari de modernizare din 1 noiembrie. Sigur stiti in cat suntem astazi.

 burgher, on Nov 8 2007, 11:20, said:

In unele zone mai este IPN Invest, RDS&RCS, IT4Web parca mai era .. Oricum tot felul de retele de cartier etc.
Am inceput cu o retea de cartier si nu vreau sa ma bag din nou. Vreau sa-mi pastrez neuronii pentru zilele linistite de pensionar.
IT4Web cumparat de UPC, Atlas Telecom scump si limitat, UPC nici o vorba, deci ramane RDS si Zapp.

#31
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Daca nu ai nevoie de mobilitate nu alege Zapp, ca o sa ai si mai multe pari albi. Eu sunt bucuros cand o sa scap de Zapp (sper ca va fi intr-o luna si ceva), dupa ~5 ani de utilizare a serviciilor lor de date.

#32
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Cred ca peste tot e cam la fel. in functie de noroc. Stiu cazuri rezolvate la RTC in mai putin de doua ore si la RDS nici macar cu interventia directorului economic. Urasc din suflet RTC dar cred ca poti avea si astfel de suprize si la alti operatori.

#33
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
Atlastelecom nu e scump deloc și nici limitat nu este. Nu se aplică limitările ;)

#34
daniel.s

daniel.s

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 03.07.2007
esti caz extrem... eu pot sa iti zic ca ai ghinion... intradevar peste tot se intampla asta... uneori din comodiatea angajatilor, alteori pur si simplu nu te pot ajuta, sau ca sa te ajute trebuie sa se sonsume prea multe resurse si sa se invarta prea multe rotite, asa ca o lasa in expectativa...
stii , faza cu romtelecomul cei mai buni in relatii cu clientii ma face sa zambesc... degeaba iti vorbesc frumos cand faci reclamatie, daca ramai in pom cu problema... am cunostiinte suporti tehnici in  vreo 2 fime, si in call center la rds... din ce am inteles eu , e cam puscarie pe acolo si lumea munceste... eu nu cred ca as putea rezista inntr-un call center...
nu am nimic cu romtelecom-ul, imi pare ca au crescut in ultimul timp... sincer am o afinitate pt rds pt ca au adus atatea revolutii pe piata de telecomunicatii din romania, dar peste tot e la fel... si in america si in romaia si in spania si in italia... o prietena f apropriata din spania mi se plangea ieri cum a schimbat 3 provider, da cateva sute de euro pe abonamentul de internet si cum i s-a urat sa sune la relatiile cu clientii de la fiecare provider si sa nu ii meraga internetul... acelasi lucru si in america, new york cu altcineva...  peste tot e la fel... nu ganditi ca in afara lucrurile merg ca unse...
in concluzie, esti ghinionist omule ! faci parte din categoria clientilor ale caror probleme nu sunt cauzate de ei ci de provider, ca altfel ai fi fost rezolvat de mult...

#35
mludwig

mludwig

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 24.11.2004
Am mai vorbit odata aseara cu un consilier, care era amabil si dornic sa ma ajute. Deci a durat 7 zile ca sa aflu de la Romtelecom ca lucrarile de modernizare sunt inca in executie, si este foarte posibil ca de aia nu am net. Mai mult, nici nu au echipe tehnice libere care sa verifice daca nu cumva problema e alta. Am mai fost adormit cu fraze ca "E mai bine sa nu aveti net acum, decat sa aveti probleme in viitor din cauza retelei nemodernizate" si "Netul dupa ce revine va fi excelent".
Cand am intrebat de ce nu am primit raspuns la reclamatii, a zis ca este un backlog si mai dureaza. Deci sunt mai multe reclamatii decat angajati sa se ocupe de ele.
Timp de un an am avut net excelent cu parametri de invidiat. Nu pot concepe cum ar putea fi si mai modern numai daca voi putea prinde internetul direct in capul meu, fara calculator.
Inteleg buna intentia a Romtelecomului, totusi... 7 zile, hai ma.

#36
dragosbm

dragosbm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 14.09.2006
Și eu am observat asta de ceva vreme. După ce au făcut niște concedieri în masă.... trebuie acum să angajeze oameni. Înainte normal că nu era nevoie de oameni. Pentru că nu se lucra nimic. Se încasa numai de la abonații de telefonie fixă, singurul lor serviciu până prin 2004-2005, dar după aceea s-a început sfios, mai pe apoi a fost un adevărat boom cu tot felul de noi servicii, dezvoltări ale rețelei, implementări de tehnologii noi... Iar pentru toate astea este nevoie de oameni. Este inadmisibilă și criza ce a fost cu instalările de Dolce. Atâția oameni au fost care au așteptat aproape o lună sau chiar peste o lună din cauză că Romtelecom nu are destui angajați pentru a le putea rezolva cererile de instalare.

Sper ca acest post al meu să fie citit măcar de unul dintre cei câțiva angașați Romtelecom care vizitează această secțiune a forumului.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate