Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scrisoare deschisa impotriva abuzurilor RCS&RDS
Last Updated: Dec 19 2007 13:37, Started by
ralucal
, Sep 11 2007 21:11
·
0
#19
Posted 13 September 2007 - 14:29
voi parca povestiti povesti de groaza sau spuneti bancuri... nu pot sa cred ca se poate asa ceva! adevarul e ca si eu am avut ceva probleme pana mi-au pus postul si nu merge stralucitor, dar nu credeam ca se ajunge chiar in halul asta. cred ca daca o sa am vreodata astfel de probleme imi fac imediat bagajele si ma mut in ograda altora. daca asta e modul la care se trateaza clientii platitori... RDS nu merita titlul de provider serios.
|
#20
Posted 13 September 2007 - 14:33
Update
La 15:07 am fost sunat de la RDS si programat pentru luni intre orele 9-12 chiar sunt curios daca vin! |
#21
Posted 13 September 2007 - 15:13
#22
Posted 13 September 2007 - 15:44
liviu20, on Sep 13 2007, 14:54, said: Haideti sa va spun si eu experienta pe care o traiesc in aceste zile cu RDS-ul Sunt sunat martea trecuta de o Domnisoara de la ei care imi comunica sa stau joi intre 12-15 acasa ca vor veni cei de la instalari sa ma treaca pe fiberlink.Buuun zic eu frecandu-mi mainile .. Vine ziua de joi se face ora 12 ...13..14 ...ii vad pe cei de la instalari lucrand la cutia din bloc zic bun ..trebuie sa vina si la mine ..aiurea !au instalat unor vecini si la mine nu au mai ajuns.Plin de nervi sun la suport tehnic pe la 15:20 , imi raspunde o Domnisoara care imi zice sa am rabdare , sa mai astept pentru ca poate au un alt client programat in alt bloc ..si dupa ce termina cu acel client vin si la mine.Bun, mai astept o ora, normal ca nu au venit si sun iar la suport tehnic.Imi raspunde un tip si imi zce ca o sa depuna o reclamatie si o sa fiu programat iar. Vineri sunt sunat si mi se spune ca vin marti intre orele 9 si 12.Perfect imi zic eu ! Marti astept ...evident ca nu vine nimeni!Din nou sun la suport !Raspunde o tipa care imi spune ca depune reclamatie si sa nu plec de acasa pentru ca vor veni mai tarziu.Ei bine nu au venit!Ieri sun din nou la suport si imi spune un tip ca o sa fiu sunat in cursul zilei si reprogramat .Nu a sunat nimeni.Astazi am sunat iar ...imi raspunde un tip care imi spune ca am depusa o sesizare si ca mai imi adauga o observatie pentru urgentare si mai mult ca sigur azi o sa fiu sunat si trecut pe fiberlink ! Este aproape ora 15 si nimeni nu a dat nici cel mai mic semn de viata.Maine ii voi suna din nou ( noroc ca sunt in vacanta si nu am prea multe treburi pe cap ), iar daca nu o sa primesc maine o explicatie de ce nu au venit cei de la instalari sau sa primesc o noua programare, luni la prima ora o sa reziliez atat contractul de internet cat si cel de cablu. Situatie aproape trasa la indigo si la mine. Am semnat un contract nou pe FiberLink (am si unul CableLink, dar ma rog, asta nu conteaza) de pe 15.08.2007. La vreo saptamana sunt sunat de la RDS si mi se spune sa fiu acasa a doua zi intre 12-15. Vin baietii, se uita ei in cutia de pe scara si spun ca nu sunt montate echipamente (switch) si ca o sa revina mai tarziu, sau in alta zi, dar normal ca n-au mai venit. Apoi peste vreo 2 zile sunt sunat iar de la RDS si programat pentru a doua zi intre orele 15-18. Astept in ziua cu pricina, se face 18-19 nu vine nimeni, clara treaba. De atunci au trecut mai mult de 3 saptamani si sun la ei cam o data la 2-3 zile si mai fac cate o sesizare, dupa care mi se pune binecunoscuta placa "ne pare rau pentru situatie, veti fi contactat in cel mai scurt timp de colegii mei la numarul de telefon pe care ni l-ati lasat pentru a va face o noua programare si a se instala serviciul". Deja au ajuns baietii la un nou level de nesimtire. Noul lor slogan ar trebui sa sune cam asa: Cu RCS&RDS iti apar fire albe de par inainte de vreme! Edited by Rhadoo824, 13 September 2007 - 15:45. |
#23
Posted 13 September 2007 - 17:53
Rhadoo824, on Sep 13 2007, 16:44, said: Situatie aproape trasa la indigo si la mine. Am semnat un contract nou pe FiberLink (am si unul CableLink, dar ma rog, asta nu conteaza) de pe 15.08.2007. La vreo saptamana sunt sunat de la RDS si mi se spune sa fiu acasa a doua zi intre 12-15. Vin baietii, se uita ei in cutia de pe scara si spun ca nu sunt montate echipamente (switch) si ca o sa revina mai tarziu, sau in alta zi, dar normal ca n-au mai venit. Apoi peste vreo 2 zile sunt sunat iar de la RDS si programat pentru a doua zi intre orele 15-18. Astept in ziua cu pricina, se face 18-19 nu vine nimeni, clara treaba. De atunci au trecut mai mult de 3 saptamani si sun la ei cam o data la 2-3 zile si mai fac cate o sesizare, dupa care mi se pune binecunoscuta placa "ne pare rau pentru situatie, veti fi contactat in cel mai scurt timp de colegii mei la numarul de telefon pe care ni l-ati lasat pentru a va face o noua programare si a se instala serviciul". Deja au ajuns baietii la un nou level de nesimtire. Noul lor slogan ar trebui sa sune cam asa: Cu RCS&RDS iti apar fire albe de par inainte de vreme! offtopic: mie chiar au inceput sa-mi apara cateva fire albe ...sper ca nu din cauza lor ontopic: deja au devenit nesimtiti, ideea e ca, hai eu sunt acasa in vacanta, dar daca era un om care lucra si isi lua liber special pentru chestia asta?Pierdea 3 zile din cauza nepasararii celor de la RDS? |
#24
Posted 13 September 2007 - 17:55
Daca sunt un om care lucreaza si am nevoie neaparata de net pentru asta, atunci eu cel putin imi iau ori 2 conexiuni la net, ori abonament cu garantare.
|
#25
Posted 13 September 2007 - 18:32
burgher, on Sep 13 2007, 18:55, said: Daca sunt un om care lucreaza si am nevoie neaparata de net pentru asta, atunci eu cel putin imi iau ori 2 conexiuni la net, ori abonament cu garantare. |
#27
Posted 13 September 2007 - 18:38
#28
Posted 14 September 2007 - 12:15
cam prea multe suparari, intarzieri, incurcaturi... am fost si eu intr-o situatie similara (ma rog, eu n-am mai stat sa fac scandal, m-am mutat la altii) asa ca inteleg ce simtiti. cred ca cel mai util e sa aplicam metoda lui ralucal... reclamatii peste reclamatii, sa le sara fulgii, ca asa nu merge, si poate poate se trezesc.
|
|
#29
Posted 14 September 2007 - 12:36
Eu te felicit pt initiativa ta si nu ai baga in seama pe angajatii frustrati ai RDS-ului
Hai sa vad acum fanaticii RDS ce misuna pe aici! si asta e un caz izolat nu? Oricine pateste asa ceva nu ar trebui sa taca si sa inghita |
#30
Posted 15 September 2007 - 00:06
De când sunt abonat la ei de prin primăvară am avut 2 evenimente mari, odată a picat netul toată ziua pentru nu știu ce lucrare și odată după-masa. Dat fiind că am ca back-up Zapp nu mă agit, totuși în rest sunt mulțumit. Stau în Timișoara. Voi din ce orașe sunteți?
Dacă la mine ar face faza, m-aș muta instant, cum am făcut și cu UPC-ul (ăla nu pica deloc dar începuse să meargă încet). E drept, am alternative (nu RTC). |
#31
Posted 16 September 2007 - 10:11
Mda, astia or sa faca asa tot timpul daca vor avea pe seama cui sa faca bascalie. Problema e la clienti ca le permit asa ceva. Trebuie luat numele angajatului care vorbeste prostii si reclamat chiar la RDS. Daca nu se rezolva, trebuie schimbat providerul.
|
#32
Posted 17 September 2007 - 08:19
Este trecut de ora 9, chiar sunt curios daca vin cei de la instalari .Eu am o presimtire ca nu vin, dar sa vedem.
Edited by liviu20, 17 September 2007 - 08:19. |
#33
Posted 17 September 2007 - 08:22
|
#34
Posted 17 September 2007 - 08:38
Mai mari șanse au să ajungă băieții cu oferta Digi, la mine a venit alalteriieri
|
#36
Posted 17 September 2007 - 09:50
Nu sunt un sustinator neconditionat al celor de la RDS, desi nu prea am ce sa le reprosez din punct de vedere al calitatii serviciilor oferite, dar se pare ca raspunsul firmei RDS denota cu totul altceva decat s-a prezentat in post-ul initial facut de ralucal.
RCS&RDS raspunde acuzatiilor de abuz! PS: In ceea ce priveste "Serviciul Clienti" oferit de RDS, asta e alta mancare de peste! Edited by PHP_, 17 September 2007 - 09:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users