Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
companie offshore in Belize
Last Updated: Apr 23 2011 18:17, Started by
vipunderground
, Aug 29 2007 16:58
·
0
#19
Posted 01 September 2007 - 12:04
zsogyo, on Sep 1 2007, 02:09, said: DATE DE ÎNMATRICULARE Metoda de înmatriculare/înregistrare Memorandumul si Statutul trebuie semnate de fondatori. Fondatorii trebuie sa fie persoane locale autorizate în acest scop. Statutul companiei: Companie de Afaceri Internationala (I.B.C.). Legislatia aplicabila: Dreptul Comun - Legea privind Companiile Internationale, 1990. Sufixe posibile la numele companiei: Ltd., Limited, Incorporated, Inc., S.A., Corp., Corporation. Restrictii legate de numele companiei: Termenii Bank, Imperial, Insuarance, Chamber of Commerce, Trust, Trustee si Royal nu pot aparea în numele companiei. Timpul de înmatriculare 2-3 saptamâni. ofera, la acelasi pret, companii ready-made în Belize. În cazul achizitionarii unei companii ready-made, actele si documentatia pot fi întocmite în numai o ora. Pentru detalii si lista acestor companii ready-made, contactati firma noastra! OFERTA SPECIALA Taxe de constituire, inclusiv taxe anuale pentru primul an. Companie ready-made în Belize cu director nominalizat si împuternicire autentificata. 2540 USD Taxe platibile din al doilea an. Taxe si impozite anuale, sediu registrat si agent registrat, director nominalizat si împuternicire autentificata. 1545 USD cred ca e destul , am sters numele companiei ca nu vreau sa fac reclama ,oricum nu stiu cum vrei sa faci inmatricularea daca vrei sa vinzi in romania tot o sa platesti taxa dar bafta |
#20
Posted 02 September 2007 - 13:04
vipunderground, on Aug 29 2007, 03:58, said: As dori si eu sa aflu cum pot infiinta o companie offshore in Belize ( cum trebuie sa procedez practic, unde trebuie sa ma duc ce trebuie sa fac , as dori sa fac acest lucru singur fara a mai fi nevoie de alte persoane ) si care sunt costurile infiintari unei astfel de companii. Mentionez ca doresc sa infiintez o astfel de companie pentru a evita taxa de prima inmatriculare auto ( cate masini pot inmatricula cu ajutorul acestei companii , le pot vinde dupa inmatriculare ? , iar in cazul in care dupa un an nu platesc taxele si compania nu va mai exista ce se va intampla cu autorurismele ? ) Ma poate ajuta cineva ? Si chiar daca s-ar putea face treaba asta iti dai seama ca masina trb sa ajunga cel putin o data in Belize, pentru inmatriculare? Off TOPIC. Eu am pe cineva in Miami-Florida care poate trimite masini in Romania si poti circula nelimitat cu procura.In statul Florida se plateste o singura data impozit pe masina (la cumparare, 6%) si o data pe an 50$ taxa de numar.Masina nu necesita revizii gen ITP pentru a circula, deci nu trebuie sa se intoarca masina in US.Cat despre asigurare carte verde nu e nevoie daca platesti aici RCA-ul. Masinile in US sunt mult mai ieftine decat in Europa (dezavantaj faptul ca majoritatea sunt pe benzina si au cutii automate).Transportul te costa 1200$ pana la Hamburg. Si eu am de gand sa imi iau ceva de acolo, cred ca un X5 de 3000 benzina.Acolo, un model 2001-2002 il gasesti si la 17000$. Edited by kos_funny, 02 September 2007 - 13:05. |
#21
Posted 03 September 2007 - 16:52
kos_funny, on Sep 2 2007, 14:04, said: Ai vazut cum arata un numar de inmatriculare de Belize?Eu nu am vazut si nici nu am auzit pe nimeni sa fi vazut asa ceva in Romania. Si chiar daca s-ar putea face treaba asta iti dai seama ca masina trb sa ajunga cel putin o data in Belize, pentru inmatriculare? Off TOPIC. Eu am pe cineva in Miami-Florida care poate trimite masini in Romania si poti circula nelimitat cu procura.In statul Florida se plateste o singura data impozit pe masina (la cumparare, 6%) si o data pe an 50$ taxa de numar.Masina nu necesita revizii gen ITP pentru a circula, deci nu trebuie sa se intoarca masina in US.Cat despre asigurare carte verde nu e nevoie daca platesti aici RCA-ul. Masinile in US sunt mult mai ieftine decat in Europa (dezavantaj faptul ca majoritatea sunt pe benzina si au cutii automate).Transportul te costa 1200$ pana la Hamburg. Si eu am de gand sa imi iau ceva de acolo, cred ca un X5 de 3000 benzina.Acolo, un model 2001-2002 il gasesti si la 17000$. |
#23
Posted 03 September 2007 - 22:57
scopul infintarii unei comp offshore este mai degraba acela de a evita impozitele importante pe profit. este avantajos doar pentru persoane care nu au probleme sa-si plateasca itp-ul.
oricum asta e cel mai tare topic de pe sectiunea money a softpedia. si sa te mai miri ca la noi au avut succes toate escrocheriile din lume (caritas, fni, delfin, bancorex)......oamenii astia chiar aveau nevoie de offshore. vantu credeti ca isi plateste itp-ul in belize Edited by vlad2006, 03 September 2007 - 22:59. |
#24
Posted 04 September 2007 - 06:14
vlad2006, on Sep 3 2007, 23:57, said: scopul infintarii unei comp offshore este mai degraba acela de a evita impozitele importante pe profit. este avantajos doar pentru persoane care nu au probleme sa-si plateasca itp-ul. oricum asta e cel mai tare topic de pe sectiunea money a softpedia. si sa te mai miri ca la noi au avut succes toate escrocheriile din lume (caritas, fni, delfin, bancorex)......oamenii astia chiar aveau nevoie de offshore. vantu credeti ca isi plateste itp-ul in belize cea ce ai enumerat nu au avut legatura cu firme offshore cel putin nu direct caritas ? domni senatori etc. stiu unde s-au dus banii fni dormi linistit ca si vintu doarme linistit delfin si acuma merge dupa cite stiu, bancorex imprumuturi pentru elita aleasa de noi si nerambursat deci nu au avut legaturi directe dar banca romextera preluata de o firma offshore (vintu) si revinduta pentru mkb bank asta da! nu toate offshore se deschide pentru a da tepe, eschrocherii, mai degraba sa nu se deie la stat atitea impozite si e ceva normal dupa mine sa cauti cai de iesire. |
#25
Posted 04 September 2007 - 06:41
vipunderground, on Sep 1 2007, 13:04, said: Nu vreau sa vand in romania vreau sa tin masina pentru mine , imi poti spune cum se inmatriculeaza un autoturism cu ajutorul unei companii offshore ? Edited by zsogyo, 04 September 2007 - 06:52. |
#26
Posted 04 September 2007 - 07:31
kos_funny, on Sep 2 2007, 14:04, said: ... Off TOPIC. Eu am pe cineva in Miami-Florida care poate trimite masini in Romania si poti circula nelimitat cu procura.In statul Florida se plateste o singura data impozit pe masina (la cumparare, 6%) si o data pe an 50$ taxa de numar.Masina nu necesita revizii gen ITP pentru a circula, deci nu trebuie sa se intoarca masina in US.Cat despre asigurare carte verde nu e nevoie daca platesti aici RCA-ul. ... Te-ai interesat, stii sigur ca se poate plati RCA in Romania pentru o masina inmatriculata in alta tara ? Si ai idee cat costa ? Intreb pentru ca am auzit la un prieten care vroia sa circule aici cu o masina inmatriculata in Italia cum ca RCA-ul ar fi intre 50 si 100 de euro pe luna pentru situatia lui... Pana la urma a ales calea mai simpla, circula cu ea un an, cat are asigurare platita in Italia, cu numere de Italia, dupa aceea o vinde la dezmembrari. @vipunderground Bulgaria e mai aproape decat Belize, Vanuatu, Panama etc. Si tot offshore se poate numi. Parerea mea, daca nu muti cel putin cateva sute de mii de euro pe an, e sa nu te apuci de companii offshore. |
#27
Posted 04 September 2007 - 13:26
spe, on Sep 3 2007, 18:31, said: Te-ai interesat, stii sigur ca se poate plati RCA in Romania pentru o masina inmatriculata in alta tara ? Si ai idee cat costa ? Intreb pentru ca am auzit la un prieten care vroia sa circule aici cu o masina inmatriculata in Italia cum ca RCA-ul ar fi intre 50 si 100 de euro pe luna pentru situatia lui... Pana la urma a ales calea mai simpla, circula cu ea un an, cat are asigurare platita in Italia, cu numere de Italia, dupa aceea o vinde la dezmembrari. @vipunderground Bulgaria e mai aproape decat Belize, Vanuatu, Panama etc. Si tot offshore se poate numi. Parerea mea, daca nu muti cel putin cateva sute de mii de euro pe an, e sa nu te apuci de companii offshore. Asa este, maxim 100 euro pe luna, dar te poti interesa la o companie de asigurari pt a fi sigur. Treaba cu Bulgaria este valabila.Nu am informatii clare, dar am auzit pe multi ca merge varianta asta.Plus de asta am vazut multe masini cu nr de Bulgaria in Bucuresti! Tariceneeee, se va destepta lumea si va incepe sa bage bani in bugetul Bulgariei!Si masinile vor circula in Romania, a carei atmosfera pretinzi tu ca vrei sa o protejezi! |
#28
Posted 04 September 2007 - 13:46
kos_funny, on Sep 4 2007, 14:26, said: Asa este, maxim 100 euro pe luna, dar te poti interesa la o companie de asigurari pt a fi sigur. Treaba cu Bulgaria este valabila.Nu am informatii clare, dar am auzit pe multi ca merge varianta asta.Plus de asta am vazut multe masini cu nr de Bulgaria in Bucuresti! Tariceneeee, se va destepta lumea si va incepe sa bage bani in bugetul Bulgariei!Si masinile vor circula in Romania, a carei atmosfera pretinzi tu ca vrei sa o protejezi! |
|
#29
Posted 04 September 2007 - 14:45
Da' cat e taxa la masina aia de vrei sa faci asa combinatii?
|
#30
Posted 04 September 2007 - 15:55
#31
Posted 04 September 2007 - 16:22
kos_funny, on Sep 2 2007, 14:04, said: Ai vazut cum arata un numar de inmatriculare de Belize?Eu nu am vazut si nici nu am auzit pe nimeni sa fi vazut asa ceva in Romania. Si chiar daca s-ar putea face treaba asta iti dai seama ca masina trb sa ajunga cel putin o data in Belize, pentru inmatriculare? Off TOPIC. Eu am pe cineva in Miami-Florida care poate trimite masini in Romania si poti circula nelimitat cu procura.In statul Florida se plateste o singura data impozit pe masina (la cumparare, 6%) si o data pe an 50$ taxa de numar.Masina nu necesita revizii gen ITP pentru a circula, deci nu trebuie sa se intoarca masina in US.Cat despre asigurare carte verde nu e nevoie daca platesti aici RCA-ul. Masinile in US sunt mult mai ieftine decat in Europa (dezavantaj faptul ca majoritatea sunt pe benzina si au cutii automate).Transportul te costa 1200$ pana la Hamburg. Si eu am de gand sa imi iau ceva de acolo, cred ca un X5 de 3000 benzina.Acolo, un model 2001-2002 il gasesti si la 17000$. Dupa aia daca p[rinzi unul de la rutiera cu sange-l plwa iti ridica placutele. Si degeaba ai dat 1700 euro Edited by ortega, 04 September 2007 - 16:26. |
#32
Posted 04 September 2007 - 17:51
Mi se pare relativa faza cu 120 zile...ca acum nu iti mai pune stampila la vama....asa ca nu se stie pe cat ai intrat in tara
|
#33
Posted 04 September 2007 - 18:48
ddumyy, on Sep 4 2007, 18:51, said: Mi se pare relativa faza cu 120 zile...ca acum nu iti mai pune stampila la vama....asa ca nu se stie pe cat ai intrat in tara Stiu ca inainte era in lege termenul de 30 zile, dar nu preciza altceva, si mergeau oamenii o data la o luna pana la granita, sa isi puna viza. Din cate am auzit, nu mai merge treaba... Depinde si peste cine dai. Spui ca e abuz in serviciu etc, poate nu se mai complica |
|
#34
Posted 04 September 2007 - 19:02
Pai iti trebuie pasaport...dar tu aduci cu vaporul masina in europa si apoi sanatate....ca vii cu ea la volan. Ei stiu doar cand ai plecat din state, nu cand ai intrat in romania...ca poate ai mai stat o luna prin italia Eu cand mi`am luat masina din germania si am trecut granita nu m`a intrebat nimeni nici de sanatate...
|
#35
Posted 04 September 2007 - 19:49
#36
Posted 04 September 2007 - 21:16
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users