Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aro second hand. Se merita?
Last Updated: Sep 19 2018 20:28, Started by
aztec
, Feb 26 2004 11:07
·
0
#19
Posted 07 September 2004 - 17:51
si ewu sunt curios de chestia asta.
de fapt eu nu vreau sa inmatriculez masina, o sa umblu doar pe la tara cu ea. nu inteleg care-i treaba cu samsari? tu te duci si vezi titi-ul, daca-ti place licitezi, daca nu il lasi in pace. |
#21
Posted 30 October 2004 - 11:03
nu vreau sa intru in contradictie cu nimeni dar eu am luat un ARO 244 cu motor de brasov in perfecta stare ,metalizat,geamuri fumurii,inchidere centralizata ,alarma,casetofon de firma si cauciucuri 4x4 gladiator din 2001 cu 4000 euro.
nu are rugina,motorul nu consuma ulei si arata mortal. iar pe teren accidentat rupe tot. sub banii astia si mai vechi nu ai nici macar servo pe el si cand incep sa pice piesele iti piere cheful de mers. |
#22
Posted 30 October 2004 - 11:05
nu vreau sa intru in contradictie cu nimeni dar eu am luat un ARO 244 cu motor de brasov in perfecta stare ,metalizat,geamuri fumurii,inchidere centralizata ,alarma,casetofon de firma si cauciucuri 4x4 gladiator din 2001 cu 4000 euro.
nu are rugina,motorul nu consuma ulei si arata mortal. iar pe teren accidentat rupe tot. sub banii astia si mai vechi nu ai nici macar servo pe el si cand incep sa pice piesele iti piere cheful de mers. Attached Files |
#23
Posted 30 October 2004 - 11:43
Tyby, on Sep 10 2004, 18:55, said: aha ... inteleg ca la tara nu e drum public! pe unde am eu nevoie sa merg nu e drum public. |
#24
Posted 16 May 2005 - 21:25
intrebarea mea este: intre o dacie cu aprox 100.000 la bord, cam de prin 91-92 (1310) si un aro 10.4 cam tot cu atata la bord de prin 89... aparent stare buna amandoua.. ce ati alege (consum similar - cel putin declarat)... mashina pt mine.. de frecat.. daca intelegeti ce vreau sa zic.
Ce alegetzi? Pretzul.. cam acelashi.. (aprox 35-40mil) Edited by bigudiu, 16 May 2005 - 21:26. |
#25
Posted 18 May 2005 - 13:45
bigudiu, on May 16 2005, 21:25, said: intrebarea mea este: intre o dacie cu aprox 100.000 la bord, cam de prin 91-92 (1310) si un aro 10.4 cam tot cu atata la bord de prin 89... aparent stare buna amandoua.. ce ati alege (consum similar - cel putin declarat)... mashina pt mine.. de frecat.. daca intelegeti ce vreau sa zic. Ce alegetzi? Pretzul.. cam acelashi.. (aprox 35-40mil) aro 10x nu prea merita, este mult mai putin fiabil decat 24x |
#26
Posted 20 May 2005 - 09:01
aztec, on Feb 26 2004, 11:07, said: ma bate gandul sa-mi cumpar unul , pentru cateva excursii pe la munte si diverse mici drumuri prin bucuresti cand tico nu face fata (iarna grea) si m-am oprit la aro sh , dar astept opinile voastre. In scopuri strict off-road, Aro este o masina foarte capabila, este parerea generala a tuturor off-roaderilor din Rom. Din pacate calitatea fabricatiei lasa mult de dorit iar in general pasionatii de off-road prefera masini straine mai vechi in care mai baga ceva bani. De aceea n-ar strica sa iei in calcul achizitionarea unui Suzuki Samurai pe care sa-l folosesti in aceleasi scopuri. Exista cateva de vanzare prin Rom. pe la 3-4000 EUR, si nu cred ca masina aia te va lasa, oricat de grele ar fi drumurile pe care umbli. Motorul este un 1.3 benzina care iti va consuma jumatate fata de Aro, si trage mult mai bine (avand in vedere si dimensiunile masinii) Repet, asta in conditiile in care umbli cu preponderenta in teren accidentat. Pe sosele chinui masina asta. Ca minusuri as trece dimensiunile reduse, lipsa confortului, interior spartan... ma rog treburile astea le gasesti si la Aro. Parerea mea este sa contactezi pe cineva de la un club de off-road (in orice revista de specialitate gasesti un nr. de tel. de la Off-Road Adventure Romania). |
#27
Posted 20 May 2005 - 09:56
Atunci sa-si ia Vitara, si a rezolvat si problema pe sosea. Si pe mine ma incanta masinuta asta. Dar aia cu 2 usi, ca cea cu 4 deja nu prea mai tine cu off-road-ul si nici pretul nu e convenabil. Pretul tot pe acolo, 4...5000 Euro. Singura chestie nasoala la motorul ala e ca consuma cam mult. In rest... 95 CP la 1.3 l (cam trebuie turat) e destul. Mult mai bine decat motorul de Dacie. Despre suspensii ce sa mai spun, aceleasi rotule de pe berlina, care acum au probleme din cauza motorului Diesel. D-apoi pe un Aro.
|
#30
Posted 21 May 2005 - 08:20
Wow, cu aia iesi la pensie chiar daca acum esti intr-a doua primara. Cum arata, cam asa?
Attached Files |
#31
Posted 21 May 2005 - 08:36
nu stiu de ce va mai chinuiti cu aro... calitatea sa proasta e legendara... mie nici gratis nu mi-ar trebui....
|
#32
Posted 21 May 2005 - 09:07
arata exact asa...[ http://www.buletinulauto.ro/img/a/59965_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
si acm vad ca e din '88 pt cei interesati un link.. sa nu injuri de toti sfintii pe cei care dau asa legi tampite? ziceti ca e la un pret mic, pt ca nu e inmatriculabila... este un pret corect in afara, si daca caut bine e decat foarte putin mai scump decat un aro din acelasi an... se pot compara? http://www.buletinul...rie=vm&id=59965 |
#33
Posted 21 May 2005 - 12:33
gtk, on May 21 2005, 08:36, said: nu stiu de ce va mai chinuiti cu aro... calitatea sa proasta e legendara... mie nici gratis nu mi-ar trebui.... cand mai ajung la servici la cineva o sa va arat poze cu un 244 de-ala cu codita in spate care are peste 1 mil km facuti in 7 ani, a lovit o VACA in plin si a fost reparat si revopsit in 48h si n-a facut totusi maimult de 150 de mii din milionul ala pe asfalt. aro e o masina fiabila, ultimele generatii, dar oferta confort zero si de-aia e cam hulita. practic cea de care vorbesc e full options si in afara e bare, casetofon si culoare metalizata n-are mai nimic pe ea. si vine in fiecare zi de prin toate judetele din oltenia spoita de namol pana la geamuri, e spalata si a doua zi o ia de la capat. a, tot timpul merge cu 3-4 oameni si vreo 100kg de echipament. |
|
#34
Posted 21 May 2005 - 13:13
@addicted, sunt convins de ceea ce zici tu, dar omul vorbea de Aro 10.
@aztec, de ce nu spui asa? Pai aia e scula de masina, face parte din cei trei mari si singuri off-road-eri adevarati. Ceilalti doi sunt Land Rover Defender si Mercedes G Klasse. In afara de Mertan, pe care lumea nu prea se indura sa-l puna la munca ca e prea scump, ceilalti doi sunt hamaliti prin toate zonele globului si si-au facut renume de masini indestructibile. Asa ca daca ai putea pune mana pe asa ceva, ai fi un tip meserias. |
#36
Posted 21 May 2005 - 17:50
hehe ... al meu inca mere ... mai schioapata, dar mere. E folosit la muncile grele de o perioada buna de timp (lipsa confortului deja e criminala pentru era noastra).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users