Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Intretinere interior masina
Last Updated: Dec 15 2023 18:35, Started by
sorel_789
, Mar 04 2007 15:27
·
1
#73
Posted 29 October 2007 - 12:25
romaximusro, on Oct 29 2007, 11:56, said: eu la mine foloseam o patura pe care o puneam pe parbriz seara. Asta pentru ca stau la curte si nu putea sa mi-o fure nimeni (de fapt putea da nu se merita mai ales ca am si caine) |
#74
Posted 29 October 2007 - 12:43
Cred ca cea mai buna varianta este cu o folie de plastic. Si grija sa se lipeasca bine de sticla.
Asta daca nu tine incalzirea parbrizului, masinile moderne au aer conditionat si incalzesc bine chiar si pe loc. |
#75
Posted 29 October 2007 - 12:48
MAK, on Oct 29 2007, 12:22, said: Maxi, imi cer scuze, dar nu ma pot abtine Cum latra ciinele tau ? longham, longham, longham... ( presupun ca si el este fan reno ) eee.. conteaza cum latra? Conteaza ca atunci cand vede vre-unu cu Hyundai sau chevrolet automat sare pe el. Caine destept manca-l-ar tata. im1looser, on Oct 29 2007, 12:25, said: Cat de groasa trebuie sa fie patura? Ca eu anul trecut am avut o prelata subtire pe care aproape ca am smuls-o de pe parbriz si capota pt ca se impregnase gheata in ea. nu trebuie sa fie groasa (una subtire e de ajuns). E pentru a nu se aduna zapada pe el. Si de obicei dau drumul la incalzire cam 3-4 minute si nu prea mai trebuie sa fac nimic.. PS. Eventual poti pune pornirea caldurii pe telecomanda alarmei. Stiu ca am vazut in niste reclame la o alarma o chestie din asta. In felul asta, pana cobori tu, imediat se incalzeste in masina si incalzeste si parbrizul Edited by romaximusro, 29 October 2007 - 12:49. |
#76
Posted 29 October 2007 - 12:48
Am gasit pe-acasa o folie pentru parbriz, speciala pentru iarna. Are doua ventuze care se prind pe parbriz in interiorul masinii (se inchid usile peste folie).
Mie imi pare ca e celofan simplu. Tot spray-ul imi place mai mult! |
#77
Posted 30 October 2007 - 19:09
sebulbus, on Oct 26 2007, 18:42, said: Unde-i MAK? Am descoperit o spalatorie nou deschisa, curata aia de zici ca nu-i adevarat. Am vazut ce inseamna sa arate interiorul din nou ca din fabrica, plus miros ca la masinile aduse de pe la nemti, deci posibil sa foloseasca acelasi gen de produse. Distractia m-a costat doar 20 lei pt un exterior cu ceara si spuma activa si un interior facut la sentiment. Le-am mai lasat si bacsis pe masura, caci si l-au meritat. Ah si au barulet cu vedere la cabinele de spalare. pe unde e spalatoria asta, ca a mea are nevoie de un interior GRAV! |
#80
Posted 30 October 2007 - 20:02
#81
Posted 30 October 2007 - 20:28
Fa o proba, cum mergi pe canal, de la redac spre intersectia cu Romanesti, e o benzinarie Prista oil pe stanga, unde e si spalatoria. Dar fii pregatit sa pierzi macar o ora si jumatate pe acolo... eu am impresia ca oamenii aia nu reusesc sa spele mai mult de 20 masini intr-o zi intreaga.
(barmanita e urata cu spume) |
#82
Posted 30 October 2007 - 22:13
Marius3k, on Oct 11 2007, 06:48, said: Rezultatul e mai mult decat imbucurator! Nema geamuri aburite. I'm happy now! Am luat si eu Anti-fog de ala ... 6,9 Ron de la Kaufland. Are efect si nu prea. Tu cum ai procedat cand ai dat cu el ? Eu am curatat cu o carpa putin inmuiata in spirt medicinal, am lasat sa se usuce si apoi am dat cu spray. Pe alocuri cred ca a fost cam mult ca incepea sa se formeze picaturi. Dupa cateva minute sters cu o carpa uscata. Eticheta in romana nu spunea nimic de curatat cu carpa dupa; doar la cea in engleza. |
|
#83
Posted 30 October 2007 - 22:21
Ideea de baza e ca spray-ul ala contine glicerina. Asta previne aburirea geamurilor. Unde am dat mai mult mi-au aparut pete si mie, dar am curatat si am dat iarasi. Am dat si pe sticla (la mine e plastic de fapt) oglinzilor retrovizoare, se vede o diferenta.
Mie hayonul tot mi se abureste si nu am ce sa-i fac, deoarece masina e hatchback, iar aerul din "portbagaj" tot are o temperatura diferita fata de restul interiorului. |
#84
Posted 31 October 2007 - 01:27
Marius3k, on Oct 30 2007, 22:21, said: ... Am dat si pe sticla (la mine e plastic de fapt) oglinzilor retrovizoare, se vede o diferenta. Mie hayonul tot mi se abureste si nu am ce sa-i fac, deoarece masina e hatchback, iar aerul din "portbagaj" tot are o temperatura diferita fata de restul interiorului. Tot hatchback am si eu. Nu m-am riscat sa dau decat pe parbriz si geamurile laterale din fata pt. ca nu stiam ce surprize pot fi in spray-ul ala. Deci de la glicerina aia avea un aspect uleios. Mi-am zis ca in caz de ceva macar oglinzile si hayonul sa scape cu fata curata ..si in plus la hayon ma gandeam ca ar fi posibil sa reactioneze cu traseele metalice pt. dezghetare geam. Urmeaza tura a doua ... fasss, fasss... @Mak Mai tii minte cat ai dat pe anti-fog-ul ala Prevent? Daca asta nu are efecte dorite incerc altul. |
#85
Posted 31 October 2007 - 06:14
#86
Posted 31 October 2007 - 06:46
Eu am dat pe el (Prevent) 9 RON, l-am cumparat de la Mol.
Cred ca depinde si cu ce e curatat geamul inainte, sambata am dus masina la spalatorie si baietii de acolo mi-au curatat geamurile cu o solutie de a lor pentru geamuri ... a trebuit sa dau de doua ori cu spray pe geamuri pana a inceput sa isi faca efectul. Am mai observat ca daca sunt mai multe persoane (cel putin 3) e bine sa dai pe geamuri inainte sa pleci ca altfel incepe sa se abureasca un pic. |
#87
Posted 31 October 2007 - 08:46
Oglinzile sunt cele mai curate! Acolo e singurul loc unde a avut efectul scontat si prealaudat!
Mie traseele de la dezaburire sunt intrerupte TOATE, asa am luat masina. Ceva idei de reparare? Sa schimb geamul e cam complicat si e mult mai ieftin daca-l iau second, cu tot cu hayon . Fiind proaspat vopsita masina, n-as vrea inca o experienta de genul. |
|
#88
Posted 31 October 2007 - 10:29
Exista o solutie de cupru in suspensie care se foloseste la reparat trasee de cablaj imprimat. Dar nu poti repara mai mult de cativa mm liniari per segment pentru ca are conductibilitatea slaba.
De fapt solutia asta o fac posta toti. Astia de parbrize zic ca o folosesc electronistii, electronistii zic c-o folosesc astia de la reparat parbrize. Ar mai fi niste carioci cu o suspensie pe baza de argint, dar nu stiu in ce masura vor ramane alea pe sticla cablajului. Pe la dealerii de Bison ar trebui sa gasesti. Sau daca n-au, da-le lovitura de gratie, cere un catalog. |
#90
Posted 31 October 2007 - 11:40
Sau ar mai fi o idee. Sa tii solutie pentru parbriz care tine la -40 grade intr-un flacon gol de solutie de geamuri. Cand ai nevoien o iei si pulverizezi bine pe geam. Ai sa vezi ca in cateva secunde geamul se va dezgheta.
Eu asa fac si merge super. Ieftin si eficient. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users