Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei band 8

Statii de benzina DHR

Windows XP Volume License

Noul degresant universal
 Imaginea nu poate fi redata - Ero...

"Mafiotii" revin in forta...

Branșament gaze 2024 sau pom...

Lamurire bec led h7
 Preturi momeala ? (dar care e sme...

Realizare tavan fals rigips

Alternative pod Giurgiu - Ruse

Cat spatiu stocare aveti in total...
 Reflux

Centrale termice compacte

Portofoliu incepator pe Bursa New...

Probabil inselatorie pe OLX
 

Alfa romeo 147/ford focus

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
114 răspunsuri în acest subiect

#109
ztele

ztele

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 542
  • Înscris: 05.06.2008

 gege, on Nov 22 2008, 17:21, said:

Parerea mea e ca exagerezi.Intamplator (poate) sunt unul caruia ii place Alfa Romeo si nici nu vreau sa enunt vre-un dezavantaj de-al lui.Comparatia ci Logan insa nu merge.In primul rand ca nu e practic Renault, ci abia luat sub aripa ocrotitoare.In al doilea rand nicaieri, nici in reviste, nici in review-uri, nici macar posesorii nu lauda tinuta de drum a Loganului.La el sunt de laudat pretul, spatiul interior, simplitatea care implica si o oarecare fiabilitate si nu in ultimul rand, la dci-uri, consumul foarte scazut.Tinuta de drum a Focusului insa e proverbiala de mult.Pina si fratele sau mai mare, Mondeo, se raporteaza si se compara cu el.In al doilea rand are variante de motorizare care i-ar cam da dreptul sa se numaeasca o masina cu anumita tenta sportiva.Daca un motor de 1.8 de exemplu (care ca fapt divers urca foarte frumos pina in 7000 rpm ...si fara a fi inca pe rosu...) sau un 2.0 de 145cp (ma refer acum la benzinare) nu este pentru tine decat o masina care te duce din A in B, poate ca asa o fi.Dar atunci categoric acelasi lucru il poti spune si pentru motorizari de 1.6, 1.9 de 105 respectiv 120cp de pe Alfa.Iar daca comparam versiunile sport se cuvine sa scoatem la comparatie RS-ul de la Focus, care cat o fi el de bunic (model '99 ), inca bate marea majoritate a hot-hatct-urilor, iar celelalte (putine ) il bat la mustata numai pe anumite circuite din teste.Daca intri pe http://www.fastestlaps.com/  te poti juca cu ce variante vrei de comparatie si poti vedea ce poate...asta ar fi o avanpremiera  http://www.fastestla...2=45c462fdc7c6f  .Inchipuie-ti daca bunicutul asta (sau cosswort-ul nu mai vorbesc) poate ce poate, inchipuie-ti ce va putea RS MK2 (numai sa amintesc de diferenta de la 212cp la 300cp si cred ca e destul).Ford are traditie bogata in motorsport, dar a aplicat tehnologie si in modelele de strada.Au totusi unele dintre cele mai reusite suspensii multilink ever.
  Cat despre BMW-ul ala urat si prost.... :) ..eu unul taaaare mi-as dori intr-un oarecare viitor 335i-ul, un 307cp relaxat, care eu cred ca daca le dai un "sut" la turbinele alea 2 care sunt stock aproape adormite, egaleaza daca nu depaseste putin M3-ul la putere si cuplu.Sau fie macar si varianta sa aspirata de pe 330i....ar fi mult mai mult decat suficient pentru mine.Dar eu cred ca vorbim si noi ca vulpea la struguri cand criticam BMW-ul.Multi au vrut sa aiba, nu si-au permis, si-au luat modele vechi si super-alergate, au avut probleme, dupa care au spus ca aceasta marca este "acra".Nu vad rostul comparatiei cu o Lancia Delta Integrale de 300cp, care numai pentru fuga e facuta (si mai ca e jumate la greutate fata de bavareza), dar confort zero, spre deosebire de o seria 3 sau 5 care imbina sportivitatea cu confortul.Prima ar fi doar un hobby al tau, a doua e utila si pentru familie.Nu are rost iarasi comparatia seria 6 cu Bentley pentru ca nu se situeaza de nici o culoare in aceeasi zona de pret.


Alfa Romeo nu are motor de 1,9 de 120 cp, decat diesel. Benzinarul de 120 cp e de 1,6 Twin Spark.
Altfel, Lancia Delta Integrale, varianta initiala are 177, 185 si 211 CP, nicidecum 300 cp, are scaune sport mult mai confortabile decat pe m3 E30.
Pe mine ma lasa complet indiferent BMW, nu le vad cu nimic mai speciale fata de Audi, sau Peugeot, de exemplu.

Si tot nu m-ati lamurit cu ce e mai bun Focus decat 147.

Editat de ztele, 22 noiembrie 2008 - 18:29.


#110
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Pai s-au dat referinte cata frunza si iarba, linkuri catre reviste, review-uri, ti-am dat si eu un link, mai pot incerca sa vin si cu altele.Ca nu vrei sa le crezi, asta este altceva.Daca ar fi fost toate in favoarea Alfei, sigur le considerai obiective, valabile si indiscutabile.Asa sunt doar simple linkuri si review-uri.Da tu un exemplu de cum poti demonstra altfel treaba asta, sau vino cu alte referinte care arata contrarul, cred ca nimeni nu se supara.
In plus acuma cererea suna altcumva...pina acuma se spunea ca Alfa e sportiva pur sange, indiferent de motorizare, iar Focus e un fel de Dacie mai evoluata care te duce din A in B, deci cred ca tu ar trebui sa demonstrezi treaba asta.Si Focus are benzinar de 1.6 115cp si 120cp, precum se vede si intr-un link care l-am pus inainte, va veni cu un 1.6 turbo de 178cp, iar dieselul de 2 litri va mai fi putin depasit ca si numar de cai doar de BMW123d (adica cei 204cp ai lui fata de cei 197 care vor fi pe Focus).Poate ca nu o fi mai bun, dar nici extrema ta nu e valabila cred eu.Se cam face din Alfa un Ferrari, in timp ce Focus e doar masinuta familistului cu care iti faci treaba.
@Ca tie nu-ti place BMW, asta e alta chestie, e parerea ta si e ok, dreptul tau.A mea de exemplu nu e chiar la fel.Pentru mine sunt (poate) cei mai buni constructori de motoare, inca si la aceasta data (sau macar foarte greu de depasit la acest capitol).Sa nu uitam si faptul ca atunci cand altii faceau masini in ateliere inca, ei faceau avioane militare, poate cele mai bune din perioada celui de-al doilea razboi mondial.Dar ma rog, nu enunt nimic cu valoare de lege, e o parere la care am si eu dreptul.
  Ca am auzit parerea multora (inclusiv nemti) ca decat 100k (sau mai mult) pe un seria 7 (nici nu stiu daca ajunge la banii aia) sau pe un A8 (ala trece cu cea mai scumpa varianta), ar prefera ceva in plus pentru un Quattroporte, care ar fi ceva mult mai deosebit, mai exotic, mai ...."mai"...asta iarasi pot fi de acord (cred ca si eu as fi la fel tentat, daca as fi la nivelul ala de alegere...nu cred de fapt ci sigur...).Asta ca sa nu crezi ca am vreo prejudecata ca numai masinile nemtesti sunt bengoase....nicidecum.

Editat de gege, 22 noiembrie 2008 - 21:44.


#111
ztele

ztele

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 542
  • Înscris: 05.06.2008

 gege, on Nov 22 2008, 21:43, said:

Pai s-au dat referinte cata frunza si iarba, linkuri catre reviste, review-uri, ti-am dat si eu un link, mai pot incerca sa vin si cu altele.Ca nu vrei sa le crezi, asta este altceva.Daca ar fi fost toate in favoarea Alfei, sigur le considerai obiective, valabile si indiscutabile.Asa sunt doar simple linkuri si review-uri.Da tu un exemplu de cum poti demonstra altfel treaba asta, sau vino cu alte referinte care arata contrarul, cred ca nimeni nu se supara.
In plus acuma cererea suna altcumva...pina acuma se spunea ca Alfa e sportiva pur sange, indiferent de motorizare, iar Focus e un fel de Dacie mai evoluata care te duce din A in B, deci cred ca tu ar trebui sa demonstrezi treaba asta.Si Focus are benzinar de 1.6 115cp si 120cp, precum se vede si intr-un link care l-am pus inainte, va veni cu un 1.6 turbo de 178cp, iar dieselul de 2 litri va mai fi putin depasit ca si numar de cai doar de BMW123d (adica cei 204cp ai lui fata de cei 197 care vor fi pe Focus).Poate ca nu o fi mai bun, dar nici extrema ta nu e valabila cred eu.Se cam face din Alfa un Ferrari, in timp ce Focus e doar masinuta familistului cu care iti faci treaba.
@Ca tie nu-ti place BMW, asta e alta chestie, e parerea ta si e ok, dreptul tau.A mea de exemplu nu e chiar la fel.Pentru mine sunt (poate) cei mai buni constructori de motoare, inca si la aceasta data (sau macar foarte greu de depasit la acest capitol).Sa nu uitam si faptul ca atunci cand altii faceau masini in ateliere inca, ei faceau avioane militare, poate cele mai bune din perioada celui de-al doilea razboi mondial.Dar ma rog, nu enunt nimic cu valoare de lege, e o parere la care am si eu dreptul.
  Ca am auzit parerea multora (inclusiv nemti) ca decat 100k (sau mai mult) pe un seria 7 (nici nu stiu daca ajunge la banii aia) sau pe un A8 (ala trece cu cea mai scumpa varianta), ar prefera ceva in plus pentru un Quattroporte, care ar fi ceva mult mai deosebit, mai exotic, mai ...."mai"...asta iarasi pot fi de acord (cred ca si eu as fi la fel tentat, daca as fi la nivelul ala de alegere...nu cred de fapt ci sigur...).Asta ca sa nu crezi ca am vreo prejudecata ca numai masinile nemtesti sunt bengoase....nicidecum.

Departe de mine sa atribui calitati si insusiri Alfei pe care nu le are. Vroiam sa scot in evidenta faptul ca, daca-ti iei Alfa, nu-ti iei pentru a te deplasa. E vorba si de mentalitatea cumparatorului. Nu stiu daca ai vazut vreodata pe cineva sa zica "Am nevoie urgenta de masina sa merg la servici, imi iau Alfa". Eu unul sigur n-am auzit asa ceva.
Cat despre motoare de avion, eu stiam de motorul Merlin de la Rolls Royce cum ca ar fi fost cel mai bun in WW2, dar nici Messerschmidt n-au fost departe. Oricum, deja trecem in alte dimensiuni cu discutia.

#112
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.843
  • Înscris: 30.01.2006
recordul de altitudine a fost stabilit de un avion cu motor BMW in 1919 la aproape 30 000 picioare, cam altitudinea la care zboara acum avioanele de pasageri (nu e maxima, dar e uzuala) Iar primul Avion care a trecut Atlanticul a avut 2 motoare BMW, si erau cam cele mai bune in primul razboi mondial.

 ztele, on Nov 22 2008, 18:28, said:

Pe mine ma lasa complet indiferent Bmw, nu le vad cu nimic mai speciale fata de Audi, sau Peugeot, de exemplu.

Decat Audi e destul de OK, audi are multa reclama si multi fani, chestie care ii scoate in tripleta germana, dar Peugeot.... hai sa fim seriosi, eu deja nu mai vad nici o diferenta intre Sandero si 335i touring (breack)

#113
def

def

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 19.06.2008
Nu inteleg de ce toti posesorii,fanii de Alfa Romeo tot incerca sa arate ca Alfa nu e chiar cea mai nefiabila marca din lume,tot se chinuie sa explice cat de stabile sunt,etc.Daca toata lumea si-ar vinde BMW-ul,VW-ul,Ford-ul,etc si ar lua Alfe ar fi mai fericiti cu ceva?Eu am Grande Punto si imi pare rau ca in fiecare zi mai apare unul nou pe strada.Preferam titulatura de "idiot" care cu 14000 de euro isi lua un Golf 5 TDI super tipla,decat sa inceapa sa fie masina mea banala.
Revenind,daca simti ca masina potrivita pentru tine e o Alfa 147,ia-o.Daca nu,ia Focus.

#114
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Pina nu de mult au existat fani ai unei marci sau alta ( posesori de golf erau multi), care masurau valoarea masinii (marcii) dupa cat de populare sunt si dupa cat de multe gasesti pe strada.Fiind multe pe strada, rezulta automat suprematie in domeniul fiabilitatii, rentabilitatii, raportului pret-calitate etc...ca doar de-aia le cumpara oamenii, nu? (rezulta asa ca Honda sau Mazda sunt masini destul de proaste :) ).Conceptia asta parca treptat s-a temperat cand cea mai vanduta masina in Romania a inceput sa fie Loganul.Atunci a aparut dilema  "hait....acuma parca sunt cele mai multe...ce ne facem, le numim cele mai fiabile, cele mai rentabile, cele mai bune ca raport pret-calitate?....din moment ce sunt atat de cumparate".Pe de alta parte e mai dulce senzatia poate cand masina ta e mai rara, dar nici asta nu e criteriul de baza.Pur si simplu masina trebuie sa iti indeplineasca asteptarile si sa-ti placa tie, indiferent cat de rara e sau de "deasa".La fel cum e aiurea sa nu te mai apropii de un BMW sau Audi doar pentru ca sunt asa zise "masini de manelisti".
@Eu de exemplu daca dau linkuri din teste, review-uri, statistici intr-un versus, nu o fac proriu-zis sa demonstrez ca aia cu care tin eu e mai buna (oricum asta nu o sa-l convinga pe celelalt cu nimic ) ci pentru a arata ca nu este considerata o masina slaba, ca este apreciata (sunt replici la afirmatii de genul "nici nu se poate compara",  " e diferenta ca de la armasar la magar" si mai stiu eu ce).Linkurile te pot informa orientativ despre masina X, dar daca iti place Y mai mult, ele o sa mai conteze prea putin.Nu ma deranjeaza ca in revista X golful de exemplu ar iesi mai bine ca focusul (asa au considerat ei).Atata timp cat diferenta este foarte mica (sau macar in limite decente)...inseamna ca aia acolo au avut ce sa compare.

Editat de gege, 23 noiembrie 2008 - 12:07.


#115
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 526
  • Înscris: 16.06.2004
Foarte bine a punctat colegul de mai sus, este si logic daca noi nu putem da verdicte atunci haideti macar sa ne uitam al cei care sunt cat de cat in masura sa le dea...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate