Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Romtelecom la tara

- - - - -
  • Please log in to reply
162 replies to this topic

#1
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
As dori sa stiu ce parere au cei care beneficiaza de serviciile RTC de voce si date la tara.
Eu unul sunt complet dezamagit, servicii de proasta calitate, preturi "europene" la deranjamente nu se vine mai repede de o saptamana, factura nu contine intreruperile din timpul deranjamentelor.
Ce s-ar putea face?
Ce ma intriga cel mai mult e lipsa de comunicare din interiorul acestei companii si unele prevederi care mie cel putin mi se par aberante...cica daca vrei sa ai inregistrata reclamatia trebuie sa ceri numar de deranjament, daca nu ceri e ca si cum n-ai facut reclamatie...unde scrie asa ceva in contract? Cei care raspund la 930 doar daca sunt amabili iti dau numar sau daca stii tu, daca nu...
Stiu ca Vodafone, Orange inregistreaza convorbirile, RTC nu o face? Trebuie ca eu sa cer numar sa fac poate si vreo cerere scrisa sa mi se rezolve o problema?

#2
roșu

roșu

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 622
  • Înscris: 29.12.2006
Romtelecom stă prost la țară, uite, la mine la sat erau 70% clienți, acum dacă mai sunt 10%. Acolo câștigă teren "mobilii"

#3
Alexxfl

Alexxfl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 04.02.2006
Poate ca de vina e faptul ca stau eu f aproape de oras, dar din punct de vedere al calitatii serviciilor de voce si date o duc bine ;). Adevarul e ca nici eu nu prea am avut probleme, si atunci cand s-a intamplat a durat vreo zi sau 2 lucratoare pana la remediere, ceea ce pare totusi mult raportat la numarul de oameni ceea ce nu poate insemna decat un management prost al acestora :D

#4
amanita2

amanita2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 26.11.2006
Nu inteleg ce problema ai?
Ai cerut parerea noastra....Dupa parerea mea nu ai auzit niciodata cit sunt de amabilicei de la 930 ...pentru ca nu ai sunat niciodata la 930,pentru ca nu esti client la  rtc  cum poti sa fii complet dezamagit de un serviciul pe care nu ai?Te intriga lipsa de comunicarela rtc....si ca nu se inregistreaza convorbirile....bravoo...!
Si la sfirsit intrebarea ta retorica..Ce s-ar putea face? Dupa parerea mea sa te abonezi la rtc cu voce date si mai nou cu TV cu un simplu telefon la 930 evident de la vecini!
PS Nu este frumos sa deschiz un topic sa faci reclama la un fel de produs in timp ce denigrez produsul altuia,mai ales acum cind toti romanii ne laudam ca in citeva ore intram in UE! LA MULTI ANI TUTUROR!!

#5
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 amanita2, on Dec 31 2006, 20:44, said:

Nu inteleg ce problema ai?
Ai cerut parerea noastra....Dupa parerea mea nu ai auzit niciodata cit sunt de amabilicei de la 930 ...pentru ca nu ai sunat niciodata la 930,pentru ca nu esti client la  rtc  cum poti sa fii complet dezamagit de un serviciul pe care nu ai?Te intriga lipsa de comunicarela rtc....si ca nu se inregistreaza convorbirile....bravoo...!
Si la sfirsit intrebarea ta retorica..Ce s-ar putea face? Dupa parerea mea sa te abonezi la rtc cu voce date si mai nou cu TV cu un simplu telefon la 930 evident de la vecini!
PS Nu este frumos sa deschiz un topic sa faci reclama la un fel de produs in timp ce denigrez produsul altuia,mai ales acum cind toti romanii ne laudam ca in citeva ore intram in UE! LA MULTI ANI TUTUROR!!
cred ca ai baut prea mult in timp ce raspunzi/suni la 930, n-ai inteles nimic din ce am scris...

#6
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007
Eu stau la tara, si am de la romtelecom de toate: telefon, net si tv.
  Sunt multumit de toate.
  Am avut o problema cu telefonul, am sunat la 921 - deranjamente(initial am sunat la 930, dar am fost redirectionat la 921), in ultima vineri din an (revelionul era in noaptea din duminica spre luni). Nici nu ma gandeam sa am net de Anul Nou, dar a doua zi (sambata) a venit o echipa si a remediat problema.
  Cand am sunat la 921 mi-a spus ca mi s-a facut o cerere cu un numar, si mi-a spus ca nu are rost sa-l retin. La ei orice cerere are numere (pentru TV, net sau deranjamente).
  Cu internetul (ADSL) este o problema, deoarece nu are acoperire peste tot in tara. Intri pe clicknet.ro introduci nr de telefon fix, si afli pe loc daca poti sa ai internet ADSL.

#7
Ferike

Ferike

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 130
  • Înscris: 16.08.2006

 partyman, on Dec 31 2006, 12:22, said:

As dori sa stiu ce parere au cei care beneficiaza de serviciile RTC de voce si date la tara.
Eu unul sunt complet dezamagit, servicii de proasta calitate, preturi "europene" la deranjamente nu se vine mai repede de o saptamana, factura nu contine intreruperile din timpul deranjamentelor.
Ce s-ar putea face?
Ce ma intriga cel mai mult e lipsa de comunicare din interiorul acestei companii si unele prevederi care mie cel putin mi se par aberante...cica daca vrei sa ai inregistrata reclamatia trebuie sa ceri numar de deranjament, daca nu ceri e ca si cum n-ai facut reclamatie...unde scrie asa ceva in contract? Cei care raspund la 930 doar daca sunt amabili iti dau numar sau daca stii tu, daca nu...
Stiu ca Vodafone, Orange inregistreaza convorbirile, RTC nu o face? Trebuie ca eu sa cer numar sa fac poate si vreo cerere scrisa sa mi se rezolve o problema?
Nu mai fi asa de intrigat pentru ca, asa cum e firesc intr-o tara civilizata, orice reclamatie trebuie sa fie insotita de un bon cu numar. Daca aveai asa mari probleme cu telefonul cum zici, ai fi stiut ca numarul pentru deranjamente este 921 si ca la fiecare reclamatie ti se da un numar. Si din experienta iti spun ca defectiunea se remediaza, daca e posibil, in cel mult 24 de ore. Asa ca...Preturile lor sunt, intr-adevar, mari, dar au si servicii de calitate, orice s-ar zice.

Edited by Ferike, 06 February 2007 - 20:47.


#8
RiKardo

RiKardo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 03.12.2005

 partyman, on Dec 31 2006, 12:22, said:

As dori sa stiu ce parere au cei care beneficiaza de serviciile RTC de voce si date la tara.
Eu unul sunt complet dezamagit, servicii de proasta calitate, preturi "europene" la deranjamente nu se vine mai repede de o saptamana, factura nu contine intreruperile din timpul deranjamentelor.
Ce s-ar putea face?
Ce ma intriga cel mai mult e lipsa de comunicare din interiorul acestei companii si unele prevederi care mie cel putin mi se par aberante...cica daca vrei sa ai inregistrata reclamatia trebuie sa ceri numar de deranjament, daca nu ceri e ca si cum n-ai facut reclamatie...unde scrie asa ceva in contract? Cei care raspund la 930 doar daca sunt amabili iti dau numar sau daca stii tu, daca nu...
Stiu ca Vodafone, Orange inregistreaza convorbirile, RTC nu o face? Trebuie ca eu sa cer numar sa fac poate si vreo cerere scrisa sa mi se rezolve o problema?


Aratami-l mie pe cel ce ti-a zis ca la Vodafone se inregistreaza toate convorbirile; in orice companie se fac sondaje ca sa se vada la anumite intervale de timp rapoartele de eficienta / calitate. Si... asa cum s-a mai spus, in orice companie se da un nr de bon pentru fiecare reclamatie... cred ca ar fi inutil sa inregistreze fiecare convorbire, ca pe urma sa angajeze oameni sa le asculte din nou  :lol: (la ce bun ?) si sa le atribuie un numar de inregistrare in baza de date ca sa o rezolve...

Fii si tu mai concret si da exemplu de un caz, localitate, daca tot vrei sa afirmi ceva, fa-o cu probe, asa cum ai mai vazut topicuri deschise.

#9
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
vad aici numai oameni pro romtelecom....in locatia unde stau eu Moldovita, judetul Suceava, telefonul fix a avut tot timpul probleme, la interventii se vine tarziu, de fiecare data alta echipa care constata ca cei dinainte nu stiau ce fac, etc...si acum linia telefonica merge cu tot felul de pocnituri(cand merge) si nu sunt singurul care se plange. si, inca ceva, daca tot tineti cu ei de ce numarul de deranjamente internet e ocupat in weekend? ti-as insira o gramada de probe dar nu am timpul si nu e locul sa scanez procese verbale de interventie, care nu au schimbat mare lucru, adica merge treaba cat sunt baietii, apoi...

Edited by partyman, 12 February 2007 - 17:51.


#10
novice2

novice2

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 71
  • Înscris: 09.02.2007

 partyman, on Feb 12 2007, 17:50, said:

vad aici numai oameni pro romtelecom....in locatia unde stau eu Moldovita, judetul Suceava, telefonul fix a avut tot timpul probleme, la interventii se vine tarziu, de fiecare data alta echipa care constata ca cei dinainte nu stiau ce fac, etc...si acum linia telefonica merge cu tot felul de pocnituri(cand merge) si nu sunt singurul care se plange. si, inca ceva, daca tot tineti cu ei de ce numarul de deranjamente internet e ocupat in weekend? ti-as insira o gramada de probe dar nu am timpul si nu e locul sa scanez procese verbale de interventie, care nu au schimbat mare lucru, adica merge treaba cat sunt baietii, apoi...

romtelecom la tara are intradevar servicii bune, recunosc ca pot fi si mai bune. daca este sa ne luam punctual la judetul suceava atunci putem spune foarte multe. sunt deranjamente, te asigura ca nu multe, care pot dura intradevar mult si asta datorita mai multor factori. suceava este un judet care a inceput de abia de 4 - 5 ani sa devina un judet cu telecomunicatii avansate. am auzit de localitati in suceava in care mai functionau, acu 4-5 ani, telefonie cu operatoare. dar daca e sa o luam mai recent exista in suceava o zona in care se modernizeaza drumurile. iti spun ca au fost pana acu o saptamana, la intervale de 3-4 zile, o groaza de defectiuni pentru ca muncitorul de la drumuri sapa si taie foarte des fibra optica. si altele ...

#11
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 novice2, on Feb 12 2007, 19:44, said:

romtelecom la tara are intradevar servicii bune, recunosc ca pot fi si mai bune. daca este sa ne luam punctual la judetul suceava atunci putem spune foarte multe. sunt deranjamente, te asigura ca nu multe, care pot dura intradevar mult si asta datorita mai multor factori. suceava este un judet care a inceput de abia de 4 - 5 ani sa devina un judet cu telecomunicatii avansate. am auzit de localitati in suceava in care mai functionau, acu 4-5 ani, telefonie cu operatoare. dar daca e sa o luam mai recent exista in suceava o zona in care se modernizeaza drumurile. iti spun ca au fost pana acu o saptamana, la intervale de 3-4 zile, o groaza de defectiuni pentru ca muncitorul de la drumuri sapa si taie foarte des fibra optica. si altele ...
ok, dar macar sa-mi scada perioada in care merge execrabil netul, linia telefonica...factura vine intacta....betooon, chiar acum ma straduiesc sa dau de cineva la serviciul de date...nu pot sa apelez numarul...

Edited by partyman, 14 February 2007 - 21:04.


#12
novice2

novice2

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 71
  • Înscris: 09.02.2007

 partyman, on Feb 14 2007, 21:02, said:

ok, dar macar sa-mi scada perioada in care merge execrabil netul, linia telefonica...factura vine intacta....betooon, chiar acum ma straduiesc sa dau de cineva la serviciul de date...nu pot sa apelez numarul...

intradevar sunt foarte ocupati. dar trebuie sa te gandesti ca sunt agasati, si e un termen foarte bland, cu apeluri la care nici nu gandesti. sunt oameni pentru care trebuie aproape sa "desenezi" ce se intampla pe ecranul calculatorului lui.

#13
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 novice2, on Feb 14 2007, 21:16, said:

intradevar sunt foarte ocupati. dar trebuie sa te gandesti ca sunt agasati, si e un termen foarte bland, cu apeluri la care nici nu gandesti. sunt oameni pentru care trebuie aproape sa "desenezi" ce se intampla pe ecranul calculatorului lui.
te cred, dar acum apare ca si cum numarul ar fi gresit sau deranjat, nu e vb de obisnuita melodie sau reclamele la dolce...am un 2,5mb si-mi merge execrabil, acum...

#14
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

 novice2, on Feb 12 2007, 19:44, said:

mai recent exista in suceava o zona in care se modernizeaza drumurile. .......
o groaza de defectiuni pentru ca muncitorul de la drumuri sapa si taie foarte des fibra optica. si altele ...
taie si in PH  ??? nu ??? :lol:

#15
novice2

novice2

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 71
  • Înscris: 09.02.2007

 partyman, on Feb 14 2007, 21:18, said:

te cred, dar acum apare ca si cum numarul ar fi gresit sau deranjat, nu e vb de obisnuita melodie sau reclamele la dolce...am un 2,5mb si-mi merge execrabil, acum...

pm

#16
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 novice2, on Feb 15 2007, 01:30, said:

pm
?

#17
Bugghy1978

Bugghy1978

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 03.05.2006
Va sfatuiesc pe toti, cum aveti o alta alternativa la serviciile Romtelecom, sa nu ezitati nici macar o clipa.  Nu va puteti da seama ce oameni de ultima speta lucreaza in aceasta firma, decat atunci cand incercati renuntati la serviciile lor. Daca voi credeti ca raportul calitate-pret la Romtelecom este OK, va inselati amarnic. Nu stau la sat, ci la oras, si avand mai multe posibilitati (mai multi operatori de servicii de gen) va pot spune ca Romtelecomul e undeva la coada...tare la coada. Din toate punctele de vedere. Oricum,cel putin la oras, au pierdut multi clienti, ce-i mai tine in picioare fiind serviciul Dolce si cei care nu au alte alternative.
Sper din tot sufletul sa ajung vremea cand si la sat vor fi 2-3 operatori de tel. fixa, internet,etc, si atunci sa vad eu Romtelecomul!

#18
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

 Bugghy1978, on Apr 24 2007, 13:46, said:

Va sfatuiesc pe toti, cum aveti o alta alternativa la serviciile Romtelecom, sa nu ezitati nici macar o clipa.  Nu va puteti da seama ce oameni de ultima speta lucreaza in aceasta firma, decat atunci cand incercati renuntati la serviciile lor. Daca voi credeti ca raportul calitate-pret la Romtelecom este OK, va inselati amarnic. Nu stau la sat, ci la oras, si avand mai multe posibilitati (mai multi operatori de servicii de gen) va pot spune ca Romtelecomul e undeva la coada...tare la coada. Din toate punctele de vedere. Oricum,cel putin la oras, au pierdut multi clienti, ce-i mai tine in picioare fiind serviciul Dolce si cei care nu au alte alternative.
Sper din tot sufletul sa ajung vremea cand si la sat vor fi 2-3 operatori de tel. fixa, internet,etc, si atunci sa vad eu Romtelecomul!
Romtelecom o sa ramana muuuullllttttaaaaa vreme de acum inainte lider de piata in ce priveste telefonia fixa si date. (fie ca iti place sau nu).Gandeste-te la ce infrastructura are romtelecomul in comparatie cu alti "mari" operatori comunicatii din tara noastra.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate