Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Realitate sau iluzie?
#19
Posted 19 December 2006 - 00:18
Ramunc, on Dec 18 2006, 15:09, said: Cred ca trebuie sa fim deschisi spre orice posibilitate. Iar daca Principiul existentei exista si vrea sa ne dea un semn, va avea mijloacele sa ne dea semnul potrivit. m" Poti s-o iei asa dar poti s-o iei si cum am zis eu. Ce e mai logic sa faci: analiza care ai facut-o sau experimentul sugerat de mine? 'Asumarea vremelniciei' e un nonsens. Fata de cine avem datoria sa ne asumam vremelnicia? Daca negi ceva ar trebui si sa oferi ceva mai bun. Ce oferi? vezi?! asta e iluzia suprema, ca ar trebui sa pun "ceva mai bun" in loc...cine zice ca trebuie sa fie ceva mai bun? vezi cum suntem setati? sa cautam explicatii si teorii care sa fie mai bune...mai bun insemnand sa ne dea un sens de fapt la toate aceasta realitate care probabil doar este, nimic altceva. fara sens. nevoia omului de sens este uluitoare si cred ca pe asta s-au creat toate sistemele spirituale, a da un meaning existentei! ne este aproape imposibil sa supravietuim ideeii ca este f posibil sa fie doar intamplare in univers, fara sens sau scop...haos! iar a ne asuma vremelnicia nu e un scop o datorie sau whatever. este pur si simplu un fapt constatat obiectiv de catre mine si de catre istorie: murim! traim n-spe ani, ne straduim sa acumulam valori materiale si/sau spriituale, si apoi murim, suntem trecatori. punct. ce se intampla dupa e un mister nerezolvat. cum ti se pare ideea asta: vei muri! poate in curand poate peste 50 de ani! si acolo se termina tot! reciteste ultimul rand ca sa fie ideea mai clara. te simti anxios acum? trist ca se termina? hmm, desigur, ideea ca exista viata vesnica ba chiar rai unde tot ceea ce nu am avut/trait pe pamant va fi accesibil instant este foarte alinatoare.... |
#20
Posted 19 December 2006 - 00:40
Quote vezi?! asta e iluzia suprema, ca ar trebui sa pun "ceva mai bun" in loc...cine zice ca trebuie sa fie ceva mai bun? vezi cum suntem setati? sa cautam explicatii si teorii care sa fie mai bune.. De dragul teoriilor ne grabim sa respingem ceva fara a-l analiza de doua ori. Ti se pare rational sa teoretizezi despre iluzii în loc sa cauti adevarata natura a existentei? Cum cauti tu adevarul despre realitate? Iar daca cauti adevarata natura a existentei ti se pare rational sa respingi din start o varianta? Eu nu am zis sa ne imaginam ceva. Dar daca nu vii cu o solutie înlocuitoare nu mi se pare corect sa respingi ceva. Nu mi se pare obiectiv. Quote
nevoia omului de sens este uluitoare si cred ca pe asta s-au creat toate sistemele spirituale, a da un meaning existentei! E adevarat ca majoritatea sistemelor spirituale sunt nascute din fantezie. Acesta e un aspect. Dar aceasta nu înseamna ca ceva nu exista dincolo de materie. trebuie sa ramânem deschisi acestei posibilitati. Eu nu am îndemnat sa ne imaginam ceva ci sa asteptam un semn. Ti se pare irational? Quote ne este aproape imposibil sa supravietuim ideeii ca este f posibil sa fie doar intamplare in univers, fara sens sau scop...haos! Cel care adopta o fantezie esti tu prin aceasta idee ca se poate ca totul sa fie întâmplare în univers. Ce sens are sa dopti o astfel de idee? Observi ca e o fantezie sterila? Quote iar a ne asuma vremelnicia nu e un scop o datorie sau whatever. este pur si simplu un fapt constatat obiectiv de catre mine si de catre istorie: murim! Pâna acum nu ai murit si deci nu stii ce urmeaza dupa existenta de acum, daca e ceva sau nimic. Încetarea miscarilor corpului si putrezirea care ai vazut-o la oameni si alte vietati nu înseamna ca viata altor oameni sau a ta se termina o data cu momentul mortii. Presupunând ca existenta ar fi pur materiala, moartea ar consta în încetarea functionarii corpului iar la nivelul constiintei în încetarea senzatiilor. Dar cine a zis ca senzatiile nu pot exista fara corp? Quote ce se intampla dupa e un mister nerezolvat. Asta nu înseamna sa respingi posibila existenta a unui Stapân creator. Quote cum ti se pare ideea asta: vei muri! poate in curand poate peste 50 de ani! si acolo se termina tot! reciteste ultimul rand ca sa fie ideea mai clara. te simti anxios acum? trist ca se termina? Deloc. Quote
hmm, desigur, ideea ca exista viata vesnica ba chiar rai unde tot ceea ce nu am avut/trait pe pamant va fi accesibil instant este foarte alinatoare.... Gândeste-te ca în loc de ceva placut ar putea fi ceva infernal de chinuitor. Nu e întelept sa fii prevazator, sa te pregatesti ca sa nu ai parte de asa ceva? |
#21
Posted 19 December 2006 - 00:54
Ramunc, on Dec 19 2006, 00:40, said: Dar cine a zis ca senzatiile nu pot exista fara corp? Oricum vad ca in urma discutiei cu Shari esti mai putin vehement in a respinge din start celelalte realitati subiective, asa cum faceai pana acum, esti pe drumul cel bun, continua. Nu am deschis intamplator acest topic. E bine ca iti pui problema cat de "reala" este realitatea ta. Ramunc, on Dec 19 2006, 00:40, said: Cel care adopta o fantezie esti tu prin aceasta idee ca se poate ca totul sa fie întâmplare în univers. Ce sens are sa dopti o astfel de idee? Observi ca e o fantezie sterila? Scopul topicului este printre altele sa te ajute sa devii mai tolerant, sa privesti cu alti ochi persoanele care nu sunt de religie ortodoxa, sa te transpui in locul lor, sa le intelegi motivele. Spuneai intr-un post ca ti-e sila de "pagani". Bun. Tu ai studiat hinduismul sau buddhismul cu atentie? Daca nu, de ce ceri unui hindus sau buddhist sa studieze cu atentie crestinismul? Ei sunt inconjurati de o cultura si o mentalitate specifica zonei in care traiesc, iar acolo crestinismul nu are nici un impact major. Mai mult, acele conceptii sunt mult mai vechi decat crestinismul si iudaismul la un loc. Trebuie sa intelegi asta. Eu personal sunt ateu, dupa ce am studiat toate dogmele, e realitatea mea personala. Ramunc, on Dec 19 2006, 00:40, said: Cum cauti tu adevarul despre realitate? Ramunc, on Dec 19 2006, 00:40, said: Eu nu am îndemnat sa ne imaginam ceva ci sa asteptam un semn. Imi vei spune ca am trecut pe langa acel semn fara sa il vad. Dar oare nu era corect sa primesc un semn pe masura posibilitatii mele de intelegere? Edited by landscape10, 19 December 2006 - 00:55. |
#22
Posted 19 December 2006 - 01:18
Quote Avem dovezi in acest sens? Nu trebuie sa avem. Empirismul nu e o religie. Quote
Oricum vad ca in urma discutiei cu Shari esti mai putin vehement in a respinge din start celelalte realitati subiective, asa cum faceai pana acum, esti pe drumul cel bun, continua. Nu am deschis intamplator acest topic. E bine ca iti pui problema cat de "reala" este realitatea ta. În acest domeniu ideile mele sunt formate de mai multi ani. Poate ti s-a parut tie ca as fi vehement si ca as accepta propriile mele perceptii ca realiatte. Daca îti amintesti mesajele pe astfel de teme, întotdeauna puneam sub dubiu propriile perceptii si impresii. E drept ca uneori vorbeam si despre elemente din patrimoniul teologiei crestine dar le analizam în cadrul sistemului ideologic respectiv. Quote De ce? Este o posibilitate pe care nu ar trebui sa o ignoram. Una e sa respingi, alta e sa aduni teorii. În clipa când gândesti cum ai spus ai favorizat respectiva idee si nu mai poti fii echidistant. Quote Scopul topicului este printre altele sa te ajute sa devii mai tolerant, sa privesti cu alti ochi persoanele care nu sunt de religie ortodoxa, sa te transpui in locul lor, sa le intelegi motivele. Deci e un topic de reeducare? Am crezut ca e chiar cum ai spus în primul mesaj. Quote Spuneai intr-un post ca ti-e sila de "pagani". Bun. Tu ai studiat hinduismul sau buddhismul cu atentie? Daca nu, de ce ceri unui hindus sau buddhist sa studieze cu atentie crestinismul? Sila care am simtit-o era reala, nu rezultat al autosugestiei. N-as fi putut scapa de ea decât cu un efort, deci tot o senzatie neplacuta. Iau asta ca un semn al ratacirii acelor oameni. Nu astetp ca un pagân sa studieze crestinismul ci sa renunte macar temporar la propria religie. Quote Ei sunt inconjurati de o cultura si o mentalitate specifica zonei in care traiesc, iar acolo crestinismul nu are nici un impact major. Nu e asa. Religia e o manifestare care se adreseaza în primul rând constiintei morale din om. Daca ei înclina spre respingerea unei doctrine, oricât de putin au auzit despre ea, acea înclinatie se va accentua ulterior. Eu nu acuz pe cineva, doar exprim niste pareri despre cum ar fi mai bine pentru toti. Quote Folosind instrumentele pe care le am la indemana, aici includ si ratiunea. Tu cum il cauti? Am spus, deschizându-ma Principiului existentei. Daca aceasta lume materiala nu a aparut singura (si mi se pare de bun simt sa cred ca nu a aparut singura) atunci Principiul care a generat-o e infinit superior ei si mie iar ratiunea mea nu are cum sa-l analizeze. De fapt cu ratiunea nu poti afla mai nimic, ea e mai mult o leguma care întelege ce se petrece cu noi dar nu poate explora ceva. Quote Eu nu am primit nici unul, de aceea sunt ateu. Nu vad prezenta lui dumnezeu nicaieri. Ma condamni? Imi vei spune ca am trecut pe langa acel semn fara sa il vad. Dar oare nu era corect sa primesc un semn pe masura posibilitatii mele de intelegere? Nu, nu ai trecut pe lânga acel semn fiindca el e foarte clar si convingator. Dar atât timp cât nu te deschizi realmente nu poate sa-ti fie dat fiindca ti-ar viola libertatea. |
#23
Posted 19 December 2006 - 01:30
Ramunc, on Dec 18 2006, 15:40, said:
De dragul teoriilor ne grabim sa respingem ceva fara a-l analiza de doua ori. Ti se pare rational sa teoretizezi despre iluzii în loc sa cauti adevarata natura a existentei? Cum cauti tu adevarul despre realitate? prin ambele metode. si prin ratiune si cu inima. in acelasi timp emotiile sunt f mult filtrate prin procese care tin de intelect: imaginatie, reprezentari, gandire...deci cand spunem "am simtit ca" este f mult produsul unei reprezentari Quote
Iar daca cauti adevarata natura a existentei ti se pare rational sa respingi din start o varianta? nu am respins varianta. am incercat-o pe cea de care zici. 10 ani. in esenta mi-am dat seama ca fericirea e o responsabilitate personala si nu a vreunui dumnezeu/zeu/iubit/job etc Quote
Eu nu am zis sa ne imaginam ceva. Dar daca nu vii cu o solutie înlocuitoare nu mi se pare corect sa respingi ceva. Nu mi se pare obiectiv. obiectiv? magic word parca nu am stabilit care sunt criteriile.... Quote
Eu nu am îndemnat sa ne imaginam ceva ci sa asteptam un semn. Ti se pare irational? da. extremely irational. de unde ai venit cu ideea asta ca vom primi semne mai intai?? cine zice ca acel principiu de care vorbesti ar vrea sa dea semne? de ce?...pai pt ca proiectam pe acel principiu cum ca si el ar vrea sa comunice din singuratatea sa cosmica...curat irational ! Quote
Cel care adopta o fantezie esti tu prin aceasta idee ca se poate ca totul sa fie întâmplare în univers. Ce sens are sa dopti o astfel de idee? Observi ca e o fantezie sterila? got you! vezi ca de fapt cautarea noastra de sens ne face sa venim cu tot felul de explicatii? eu iau in considerare posibilitatea sa fie vreun sens ascuns, sunt mai mult decat deschisa la a vedea semne si sensuri, dar in acelasi timp sunt si f constienta ca e f posibil sa nu fie asa.....tu iei in considerare probabilitatea sa nu existe sens si scop? stiu, shocking idea care te lasa intr-o lume aparent haotica, dar e o idee mai mutl decat plauzibila. si sunt de acord, in numele sensului s-au ridicat palate, catedrale,s-au scris opere si in acelasi timp purtat razboaie....avem nevoie doar de pretexte de fapt pt a exprima si sublimul si ridicolul! Dumnezeu este pretextul suprem!iar dragostea urmatorul, dar de mult ori se identifica unul cu celalalt,nu? Quote
Asta nu înseamna sa respingi posibila existenta a unui Stapân creator. ahhhh...Stapan...cum spuneam, omul vrea sa fie supus de fapt, sa i se comande....asta face din noi creaturi..daca am avea mentalitate de creatori, de demiurgi, nu am mai avea nevoie de o filosofie a supusului...iarasi proiectezi pe acel principiu cum ca ar avea nevoie de supusi....si eu zic ca ar putea exista un principiu doar ca nu pot zice nimic despre el! orice as zice ar fi speculatie si proiectie de fapt! Quote
Gândeste-te ca în loc de ceva placut ar putea fi ceva infernal de chinuitor. Nu e întelept sa fii prevazator, sa te pregatesti ca sa nu ai parte de asa ceva? conform acestei gandiri ar trebui sa imi fac provizii ca poate vine razboiul, ar trebui sa nu mai traversez strada ca poate trece vreun nebun pe verde, etc. pt ca asta inseamna sa fii prevazator,nu?..... Edited by Shari, 19 December 2006 - 01:42. |
#24
Posted 19 December 2006 - 10:50
Ramunc, on Dec 19 2006, 01:18, said: Deci e un topic de reeducare? Am crezut ca e chiar cum ai spus în primul mesaj. Am invatat ca o relatie de prietenie intre mine si ei este imposibila datorita felului in care as fi privit, deci nu mai fac nici un fel de efort, dimpotriva tin distanta politicos. Sunt convins ca mai am de invatat de la tine, fara consecinte, pentru ca suntem pe un forum. Asta e metoda care imi place cel mai mult. Ramunc, on Dec 19 2006, 01:18, said: Daca ei înclina spre respingerea unei doctrine, oricât de putin au auzit despre ea, acea înclinatie se va accentua ulterior. Ramunc, on Dec 19 2006, 01:18, said: Sila care am simtit-o era reala, nu rezultat al autosugestiei. N-as fi putut scapa de ea decât cu un efort, deci tot o senzatie neplacuta. Iau asta ca un semn al ratacirii acelor oameni. Edited by landscape10, 19 December 2006 - 10:51. |
#25
Posted 19 December 2006 - 13:05
Quote Si daca nu au auzit deloc de crestinism? Pare incredibil, dar am intalnit pe cineva care nu auzise de prezervativ. Si acum asa mai prieteneste, cand vine vorba de credinta, crestinism etc. nu te mai lua si tu intotdeauna dupa ramunuc ca are multe erezii. Edited by davidboy, 19 December 2006 - 13:07. |
#26
Posted 19 December 2006 - 14:00
#27
Posted 19 December 2006 - 14:15
Da foarte corect. De faapt nici nu prea conteaza daca mie mi se pare sau nu pentru ca este corect indiferent de opinia mea.
|
#28
Posted 19 December 2006 - 17:21
prin ambele metode. si prin ratiune si cu inima. in acelasi timp emotiile sunt f mult filtrate prin procese care tin de intelect: imaginatie, reprezentari, gandire...deci cand spunem "am simtit ca" este f mult produsul unei reprezentari Cu ratiunea putem doar scana idei. Cu emotiile ne putem doar îmbata. Alta metoda de cautare a adevarului mai buna nu ai gasit? nu am respins varianta. am incercat-o pe cea de care zici. 10 ani. in esenta mi-am dat seama ca fericirea e o responsabilitate personala si nu a vreunui dumnezeu/zeu/iubit/job etc Ce ai cautat 10 ani? Adevarul despre originea existentei sau solutia fericirii? Daca zici ca fericirea e o responsabilitate înseamna ca admiti un principiu fata de care esti dator. da. extremely irational. de unde ai venit cu ideea asta ca vom primi semne mai intai?? cine zice ca acel principiu de care vorbesti ar vrea sa dea semne? de ce?...pai pt ca proiectam pe acel principiu cum ca si el ar vrea sa comunice din singuratatea sa cosmica...curat irational ! Nu ai vazut cum oamenii de stiinta asteapta cu telescoapele lor un semn de la extraterestri? De ce nu am astepta un semn de la Dumnezeu? vezi ca de fapt cautarea noastra de sens ne face sa venim cu tot felul de explicatii? eu iau in considerare posibilitatea sa fie vreun sens ascuns, sunt mai mult decat deschisa la a vedea semne si sensuri, dar in acelasi timp sunt si f constienta ca e f posibil sa nu fie asa. O negatie nu este niciodata o explicatie. Repeti ca a cauta vietii un sens e o forma de auto-inducere în eroare. Posibil. Dar de ce respingi posibilitatea existentei unei entitati extra-materiale? tu iei in considerare probabilitatea sa nu existe sens si scop? stiu, shocking idea care te lasa intr-o lume aparent haotica, dar e o idee mai mutl decat plauzibila. Am rasucit problema asta de sute de ori, nu e nici o revelatie. ahhhh...Stapan...cum spuneam, omul vrea sa fie supus de fapt, sa i se comande....asta face din noi creaturi.. Drumul pâna la notiunea de Stapân pe care am folosit-o e mult mai lung decât ai tu impresia. daca am avea mentalitate de creatori, de demiurgi, nu am mai avea nevoie de o filosofie a supusuluiSi ma rog, ce poti tu crea? conform acestei gandiri ar trebui sa imi fac provizii ca poate vine razboiul, ar trebui sa nu mai traversez strada ca poate trece vreun nebun pe verde, etc. pt ca asta inseamna sa fii prevazator,nu?.... Nu. Spiritul de prevedere e un act de inteligenta, nu o datorie morala. Esti liber/libera sa alegi ce vrei dar fi constient ca daca exista Dumnezeu si L-ai ignorat vei regreta. Am destul de multe cunostinte care au aceleasi pareri ca si tine, si stand de vorba cu tine am invatat cum trebuie sa le tratez. Pentru tine tot ce crede un credincios e produsul fanteziei lui. Cred ca ai dreptate pentru cele mai multe cazuri. Dar asta nu înseamna ca nu exista Dumnezeu. Si daca nu au auzit deloc de crestinism? Pare incredibil, dar am intalnit pe cineva care nu auzise de prezervativ. Omul e o structura psihoafectiva. Învatatura despre Hristos acceptata îi modifica modul de a se raporta la realitate. Calcarea unui principiu poruncit de vocea constiintei morale duce la uitarea acelui principiu si a actului de tradare facut de omul respectiv. E ca o moarte a sufletului. În cazul celor ce nu au auzit de Hristos constiinta lor e înca curata, chiar daca au facut crime. Sila asta o simti fata de toate persoanele care nu accepta dogma ortodoxa?Adevarul e ca fata de japonezi sau musulmani nu am simtit asa ceva. Doar fata de evrei, hindusi si budisti. Si am simtit-o si fata de ortodocsi împatimiti. Edited by Ramunc, 19 December 2006 - 17:24. |
|
#30
Posted 19 December 2006 - 18:14
Ramunc, on Dec 19 2006, 17:21, said: Adevarul e ca fata de japonezi sau musulmani nu am simtit asa ceva. Doar fata de evrei, hindusi si budisti. Si am simtit-o si fata de ortodocsi împatimiti. Fata de hindusi te inteleg, idolatria lor generata de prostie si mizerie imi repugna si mie, dar fata de buddhism ar trebui sa iti revizuiesti un pic atitudinea, dat fiind faptul ca este foarte asemanator cu crestinismul.(idolatria este interzisa, exista aceleasi percepte, etc). Fata de atei tot sila simti? Edited by landscape10, 19 December 2006 - 18:15. |
#31
Posted 19 December 2006 - 18:18
Mi-am dat seama de ceva azi: Un eretic e mai periculos decat un ateu.
|
#32
Posted 19 December 2006 - 18:21
davidboy, on Dec 19 2006, 18:18, said: Mi-am dat seama de ceva azi: Un eretic e mai periculos decat un ateu. PS: Dar ia spune-mi tu, care sunt criteriile dupa care detectezi erezia? De ce ateii sunt periculosi? Edited by landscape10, 19 December 2006 - 18:22. |
#33
Posted 19 December 2006 - 19:18
Erezia apare cand ideile, conceptile tale despre credinta, D-zeu, Biblie etc. difera de cele pe care le gasim in Cuvantul lui Dumnezeu. Daca pe Ramunuc il deranjaza evreii, hindusii, budistii etc. de fapt pe el il deranjaza insusi Isus. El ii iubea din toata inima pe toti oamenii, s-a rugat chiar si pentru prigonitorii lui. Asa ca sper ca am explicat macar la modul cel mai simplu erezia despre care vorbeam. Acum au mai fost si altele la el dar asta e cea mai recenta.
Cat despre atei ei nu sunt periculosi in sensul ca sunt infractori or very bad persons. De fapt sunt sigur ca cu o gramada din ei m-as intelege de minune si am putea fi prieteni buni. Periculosi sunt in domeniul conceptilor. Iar daca nu iti cunosti bine conceptile tale, risti sa fi usor influentat de filozofi sau oameni de stiinta atei. Chiar si tu esti periculos in acest domeniu Landscape........ |
|
#34
Posted 19 December 2006 - 19:24
Quote Hai ca e chiar interesant ce spui. Deci nu simti sila fata de musulmani, care au dus razboi continuu contra crestinilor (vezi numai episodul caderii Constantinopolelui crestin ortodox), dar simti sila fata de evrei, Isus fiind la randul lui evreu, cei 12 apostoli fiind evrei, lumea fiind crestinata de evrei. Prin evrei înteleg mozaici. Quote Fata de hindusi te inteleg, idolatria lor generata de prostie si mizerie imi repugna si mie, dar fata de buddhism ar trebui sa iti revizuiesti un pic atitudinea, dat fiind faptul ca este foarte asemanator cu crestinismul. Cred ca e vorba de gradul de opozitie la Hristos. Musulmanii sunt niste tagaduitori ai lui Hristos mai moderati ca budistii, hindusii, mozaicii. Iar japonezii nu manifesta opozitie ci mai degraba un fel de includere sincretista (ma bazez pe ce ai relatat tu). Quote Fata de atei tot sila simti? Nu. Quote Eu nu vreau sa ii schimb parerile lui Ramunc. Vreau doar sa il determin prin argumente sa renunte la sila. Ii va fi mult mai bine. E o senzatie a mea, poti s-o iei ca ceva paranoic. Edited by Ramunc, 19 December 2006 - 19:25. |
#35
Posted 19 December 2006 - 21:41
Ramunc, on Dec 19 2006, 19:24, said: Iar japonezii nu manifesta opozitie ci mai degraba un fel de includere sincretista (ma bazez pe ce ai relatat tu). Ramunc, on Dec 19 2006, 19:24, said: Musulmanii sunt niste tagaduitori ai lui Hristos mai moderati ca budistii, hindusii, mozaicii. Mozaicii da, sunt tagaduitori ai lui Hristos, declarati, poate cei mai inversunati. davidboy, on Dec 19 2006, 19:18, said: Cat despre atei ei nu sunt periculosi in sensul ca sunt infractori or very bad persons. De fapt sunt sigur ca cu o gramada din ei m-as intelege de minune si am putea fi prieteni buni. Periculosi sunt in domeniul conceptilor. Iar daca nu iti cunosti bine conceptile tale, risti sa fi usor influentat de filozofi sau oameni de stiinta atei. Chiar si tu esti periculos in acest domeniu Landscape........ Eu nu caut sa influentez pe nimeni, doar sa iti arat ca exista un punct de vedere diferit de al tau destul de bine argumentat. Ideea este sa ramai deschis la orice. Eu, de exemplu, sunt deschis total unei reveniri la crestinism (momentan sunt ateu) daca situatia se va schimba si voi avea certitudinea unui dumnezeu personal pe care acum nu o am. Eu nu resping nimic din start. |
#36
Posted 19 December 2006 - 22:32
Quote Ei prefera sa ia ce li se potriveste din toate curentele religioase, buddhismul zen, taoismul si crestinismul fiind cele 3 curente religioase de baza in Japonia. Religia nu e o haina, sa alegi ce ti se potriveste. Quote Depinde la care scoala buddhista te referi. Sunt si la ei sute de secte buddhiste. Efectele religiilor indiene le poti vedea la populatia Indiei sau la cea de origine indiana din Europa (romii). Quote Mozaicii da, sunt tagaduitori ai lui Hristos, declarati, poate cei mai inversunati. Nu esti bine informat: http://www.google.ro...h...oogle&meta= Quote Eu, de exemplu, sunt deschis total unei reveniri la crestinism (momentan sunt ateu) daca situatia se va schimba si voi avea certitudinea unui dumnezeu personal pe care acum nu o am. Important e sa cunosti Principiul existentei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users