Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 

Firme problema

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Vad ca tu faci o "mica confuzie"....este a mea placa dar tu confunzi problemele mele cu cele ale amicului. Certificatul respectiv este doar cel de la voi....al meu este alb....cum explici asta? inca ceva...vad ca te eschivezi....placa a intrat de 2 ori in sevice...se poate obs cu ochiul liber ca este o sg intrare acolo...at banuit voi ca nu mai e nevoie si de a 2-a?...
Adaugare de ultim moment. In urma convorbirii avute cu conducerea firmei CARO (soldata cu FLIT) am luat decizia de a ma adresa celor de la OPC....va voi tine la curent cu efectul demersurilor

#38
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
este o fisa de intrare in service si o copie ar trebui sa fie la tine - asta este regula.
fisa se refera la intrarea din 17.10

si eu sunt curios ce va spune OPC-ul

#39
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
este o fisa de intrare in service si o copie ar trebui sa fie la tine - asta este regula
--------
fisa mea este alba.....opc-ul vei afla ce va zice cat de curand....
--------
consider discutia incheiata pentru ca vad ca mergi pana in panzele albe in a-ti apara colegii chiar si atunci cand nu e cazul. intr-un fel faci ca bombonel cu beuran si puwak.... adica ceva de genul sunt ai mei tre sa ii apar....
// later edit....

consider ca era mai elegant sa imi returnati banii decat sa ne certam aiurea....

#40
Nyana

Nyana

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 02.04.2002
Ok am urmarit si eu discutia si curiozitatea ma impinge sa intreb...si pana la urma cum s-a rezolvat toata povestea?

#41
root

root

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 832
  • Înscris: 06.05.2002

Quote

Originally posted by Panther_G
consider ca era mai elegant sa imi returnati banii decat sa ne certam aiurea....


Panther_G, nu am nici o legatura cu firma in cauza, nu am firma de calculatoare si nici nu cunosc legile din RO pentru protectia consumatorului, insa nu mi se pare normal ca pentru un ventilator blocat/ars sa pretinzi returnarea pretului intregului produs, atata timp cat defectul se poate remedia. E ca si cum ti-ai cumpara o masina noua, dupa cateva luni ti se arde electromotorul si ceri sa-ti dea alta masina noua sau banii inapoi.

#42
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
Ultra Pro sucks !!

#43
Silent Thunder

Silent Thunder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 28.11.2002
Aditzanu - am aceiasi parere. Din cauza asta am pus 2 intrebari ajutatoare mai inainte. Poate inteleg si altii...

#44
azertiti

azertiti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 03.08.2003

Quote

Originally posted by cipone
Ultra Pro sucks !!


Da detalii, nu doar sucks.

#45
ONeill

ONeill

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 16.12.2003
Ce chestie - oricum ma bucur ca cineva de la Caro si-a batut capul sa-si sustina punctul de vedere. Nu sunt de acord in totaliate cu Panther - placa aia nu intra in garantie daca coolerul a prins praf - si eu la calc am avut probleme cu coolerul , insa am bagat aspiratorul in el si s-a rezolvat . Pe de alta parte garantia pe sistem iti interzice sa umbli in el? Stiu ca acum vreo 5 ani cand am luat un pc avea sigiliu pe carcasa, insa ar trebui sa nu se mai practice lucrul asta - eu nu sunt obligat ca un upgrade sa-l fac de la acceasi firma.

   In fine - am avut o problema echivalenta: Cu un mobil care a prins vapori de apa si s-au erodat circuitele in interior. Nu fusese scapat in apa sau ceva, insa de la umezeala cica se poate intampla. Cand m-am dus la service fiindca nu mai pornea... mi-au anulat garantia si nici nu am mai reparat telefonul -> Vina imi apartine / telefonul era prost (ulterior am avut un nokia care a cazut in cada plina cu apa- dupa ce s-a uscat n-a avut nici pe dracu) Tine pana la urma si de calitatea unui pordus.

    Am mai avut un writer Teac 52x care in ofeta era bolduit - garantie 3 ani! . Am zis ca fac o afacere. Cand 30 % se stricau - iar cu service-ul.... dupa cateva incercari esuate am renuntat (cand il probau mergea - la fel si mie, insa daca din zece cd-uri 3-4 le strica ...(sigur le strica fiindca l-am probat si pe alt pc, iar acum am un asus care merge fara probleme)). Cu asta am rezolvat mai usor- am reusit sa-l dau pe o suma modica.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate