Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Firme problema

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Am avut 2 (doua) intamplari nefericite cu 2 firme de computadoare si cum OPC-ul e prea ocupat am zis sa imi vars of-ul aici.

NO1: Best computers :)

#2
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001
Va rog sa pastrati discutia la un nivel superior IRC-ului si sa incercati sa va exprimati CIVILIZAT ! THX !

#3
Bertino

Bertino

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 563
  • Înscris: 02.09.2003
Ultra-pro...
au refuzat cu obstinatie sa imi schimbe o amarata de placa de retea caruia nu ii mai functiona portu UTP...
A fost o chestie extrem de ciudata, ca placa nu reusea ca sa se descurce cu un cablu de 90 m (desi era in specificatii ca suport max 100 m)... cu cablu lor de 2 m merge, dar baietii de la Ultra pro au refuzat sa imi faca un test pe un cablu mai lung sa le demostrez ca am dreptate... capac peste toate vroiau sa imi ceara bani pentru "reclamatia nefondata" care cica am facut-o... dar nici ca se oboseau sa o verifice...
S-a soldat cu scandal mare, cu chemare de sef de magazin (Titulescu) si in final dupa vreo 20 min de amenintari reciproce (eu cu OPC-ul, ei cu amenda) mi-au schimbat placa, dar MI-AU TAIAT GARANTIA !!!
Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca era vorba de o componenta realmente valoroasa (un proc, o placa video, etc)...
Ultra pro SUCKS !!! lipsa totala de respect fata de clienti...
Plus de asta, baietii din magazin au impresia ca toti cumparatorii trebuie sa fie experti/doctori in hardware... am vazut cu ochii mei cum isi bateau joc (subtil, ce-i drept) de un amarat care incerca sa priceapa cum se monteaza un UPS...

#4
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Vocabular de IRC? In fine nu asta era ideea...pentru astfel de probleme trebe` consultat Pruteanu...Graba de a expune o idee de cele mai multe ori ma impiedica sa mai verific forma exprimarii...Cred ca cel mai important lucru este nu ambalajul ci continutul.

Revenind. Eu personal nu am avut nici o problema cu Ultra Pro-ul.Din contra, au fost f. draguti cand am cerut detalii iar la garantii (un monitor) nu au facut scandal deloc...Ce sa zic..poate fi si educatia respectivilor...stiu doar ca in marea majoritate a magazinelor de IT din Ro cumparatorul stie mai multe decat vanzatorul.Asta imi pare jenant.Probleme de garantie se fac de cele mai multe ori de catre firmele mici care nu au retea de distributie bine pusa la punct.

#5
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Cat pe ce sa uit...Bertino...data viitoare daca se mai intampla sa ai probleme si nu ajungi la o intelegere cu seful de mag. fa rost de nr de tel al SEFULUI MARE si suna acolo...adica urca pe scara ierarhica cat mai sus....

#6
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
Panter_G - poate-mi dai mai multe detalii (un umar de factura - numar de fisa de service) ca sa pot sa exprim si opinia firmei Caro.

Oricum cam stiu cine esti din povestea ta - si o prima idee ar fi sa citesti legea si sa vezi ca nu ai dreptate. Mai mult daca nu ma insel ti-ai primt banii inapoi la pret de lista desi placa era folosita timp de 6 luni. Sunt curios si de ce itelegi tu prin folosire corespunzatoare a unui produs - su praful in ventilatoare este ceva normal? Oricum 3 ventilatoare !!! E ceva - si la placa de firma !!! Poate esti mai ginionst si atragi praful mai mult.

Astept detalii - un numar de factura ceva - ca sa pot face o referire si la incidentul cu "politetea".

#7
cnd_nick

cnd_nick

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 13.02.2002
Eu am avut probleme cu DEPOZITUL DE CALCULATOARE. Am vrut sa returnez niste boxe de 1 mil. si sa iau un webcam de 2,7 mil. si seful de magazin din Stefan cel mare a refuzat. Am facut reclamatie si din centrala mi-au spus ca politica magazinului e sa primeasca orice produs in 48 de ore. Eu il dusesem in 24 de ore.
Pana la urma l-am returnat, dar m-a scarbit atitudinea acelui angajat. Pe langa faptul ca habar nu avea de regulile firmei la care lucra si ca a refuzat sa mai incaseze 1,7 mil., nici macar nu si-a cerut scuze ca m-a pus pe drumuri.
In schimb, sefii lui au fost foarte amabili. Pacat ca le pune un angajat afacerea in pericol.

Oricum, sfatul meu in caz de probleme: reclamatie scrisa la sefi si, daca nu are efect, reclamatie la ANPC.

#8
menetz

menetz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,715
  • Înscris: 08.04.2002
1. ca persoana fizica doar te poti adresa ANPC.
2. 99% din firmele de calculatoare NU respecta legea, dar din fericire nici persoanele fizice nu cer asta, asa ca toata lumea e fericita. Ma refer la faptul ca un produs returnat pt garantie ESTE AUTOMAT inlocuit cu un alt produs a carui garantie INCEPE DIN ACEL MOMENT (ie daca am un harddisk cu 1 an garantie si ma duc in luna a 11-a cu el..si imi este dat altul, acel harddisc poarta implicit o garantie de 1 an, NU o luna).

#9
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
te rog mult de tot, arata-mi si mie articolul de lege in care scrie asta.
NU CONTEST, am nevoie.
merci.

#10
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,477
  • Înscris: 14.04.2002
Alice, citesti aici http://forum.softped...&threadid=10276 . O sa revin si cu izvorul legislativ exact. Ca idee, legile sunt:
OG 21/92 si HG 394/95 LE gasesti pe www.corpvs.org

#11
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
www.corpvs.org adica ;)
le-am luat, le-am printat, o sa le studiez. merci mult.

#12
Mtz

Mtz

    Retired member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,545
  • Înscris: 01.12.2002
Flamingo Ploiesti: ori tantalai, ori mototoi. (sau e tot una?)

Greu tata... greu. Dupa ce stai sa apara vreunu' ca sa vorbesti cu el, mai astepti o saptamana - 10 zile sa le vina "masina de la Bucuresti",

Ce dreaq or cauta aia acolo, nu stiu? Si la Flamingo se angajeaza pe pile? Eu daca as avea asemenea angajati, nu as dormi noaptea.

Sau... cine stie... poate gresesc eu... desi cred ca am ceva experienta in comert si "lucrul cu oamenii".

enjoy,
Mtz

#13
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Cris12...tata sa o luam de la 0 pentru ca vad ca esti deja "inside". Nu e vb de ghinion...nu sunt singurul cu problema asta...cazuri mai sunt...consulta-ti colegii...2 la mana...primul cooler am rugat sa fie schimbat...stii ce s-a intamplat?cred ca stii...l-au curatzat..nicidecum sa il schimbe...abia dupa scandal l-au schimbat...banii nu i-am primit inapoi.Banii i-a primit inapoi un prieten care a reclamat un TV-OUT ARS...asta la aceeasi placa de firma...nu contest ca nu e de firma..numai ca stii mai bine decat mine ca in RO vin ce resping strainii...In plus daca nu ma inseala memoria am auzit o discutie intre baietii de la service acum 4-5 luni parca legata de memorii...deci placile astea au flaws....In legatura cu legile vad ca s-a lamurit problema....nu discut din burta....in plus...Cris12...o sa am grija sa iau legatura cu seful mare...de ce?deoarece cel care s-a recomandat drept sef a avut "bunul simt" sa imi spuna sa invatz sa vorbesc si dupa aceea sa mai vin pe la Caro...asta in conditiile in care nu am facut decat sa solicit respectarea garantiei. In plus...daca am cumparat un sistem (nu e cazul), cu garantie pe intreg....cum se presupune ca pot sa sterg cooler-ul de praf?

#14
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Cris....Inca un lucru care cred ca nu este tocmai legal....fisa de garantie nu are precizata nici o modificare...de ce? deoarece angajatul respectiv de la service a refuzat in mod constant sa semneze foaia de garantie....cand am intrebat de ce...ca exista un sticker pe placa video care atesta service-ul...in fine problema este mai simpla decat pare...luni o sa dau un tel la voi cu prima ocazie si daca nu cad la un comun-acord cu big boss o sa continui demersurile pe cai deja cunoscute OPC...anpc...inca ceva...BEST computers mi-au returnat intr-un final banii deoarece le-am demonstrat ca am dreptate...nu ca ei nu stiau...la voi am primit urmatorul raspuns "adu` sa vad legea"....acum ma vei intreba daca problema a fost remediata de ce continui sa fac "scandal"..deoarece o astfel de bataie de joc nu scapa nepedepsita...sa ne aducem aminte ca EU am platit acea placa video...am platit implicit garantia...daca vroiam ceva fara garantie luam de pe piata neagra....BS-ul care a trebuit sa il inghit cum ca a fost sch cooler-ul (a 2-a oara) si in momentul in care am cerut sa fie testata de fata cu mine agentul a refuzat...si ar fi de discutat inca destul pe tema asta....astept cu nerabdare sa vad acum cum incerci sa mai influentezi parerea oamenilor pe forum.

#15
StormLead

StormLead

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 15.10.2003
cris12 daca nu ma insel eu atata timp cat un produs se afla in garantie el ESTE la pret de lista nu ? Ca de aia cand te duci la garantie ti se da unul nou (echivalent la pret de lista) si nu unul SH care sa functioneze.

Ce nu inteleg. Firmele trimit produsele inapoi la producator sau trebuie sa suporte ele componentele arse ??

#16
sigxcpu

sigxcpu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,606
  • Înscris: 22.09.2002
Majoritatea cred ca pleaca inapoi la producator, dar si aia de acolo au niste conditii fata de reseller-i.
Oricum, Panther_G a punctat bine cu o chestie: daca ma duc in magazin si platesc intre 20 si 50% mai mult pe un produs o fac tocmai pentru garantia lui. Altfel, sunt fericit sa cumpar de pe piata neagra, stiind ca il iau pe riscul meu. Din pacate, toate firmele de la noi au probleme in a acorda garantia fata de clientii mici (cand e vorba de firme ce cumpara in cantitati mari, brusc devin politicosi) si aici nu vorbim numai de firmele de calculatoare.
Logistica implicata este, pur si simplu, prea scumpa pentru a isi permite sa satisfaca pe toata lumea. Ma indoiesc ca nu exista cazuri si afara, dar poate sunt mai rare, din cauza calitatii diferite a marfurilor si/sau a preturilor.

#17
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
Povestea celor doua placi:

1.
Prietenul - a cumparat Gainward GF3 Ti 450TV - in data de 25.04 - factura numarul 9604302.
Service intrare 1.08 - constatare cooler blocat - praf.
Cu toate acestea se face o factura de upgrade la dorinta clientului in aceeasi zi la FX5200.
Sosire in service a noii placi in 17.10 - vineri orele 15.30 - defectiune reclamata TV-Out nefunctional - se propune upgrade la FX5600 daca se doreste o rezolvare rapida sau sa mai astepte pana luni- placa echivalenta nu exista pe stoc vineri seara.
Scandal mare ca nu se rezolva pe loc !!! In final prietenul a primit banii inapoi la pret de lista!!! pentru o placa folosita aproape 3 luni (nu mai luam in considerare ca de fapt vine din upgrade...).
Si FX5200 este plin de praf - cine doreste poate sa-l vada - o sa stea asa o perioada pentru interesati.

2. Placa ta
- cumparata in data de 2.05.2003 factura nr 9604414 - acelasi model
- intrata in service tot Vineri pe 17.10 - tot ventilator plin de praf
singurul repros pe care l-a facut cel de la service a fost ca puteati macar sa curatati placile de praf ...
- a fost inlocuit ventilatorul vineri, si luni l-au mai inlocuit o data



Cu toate ca putea sa ve refuze garantia exact pe tema asta - "conditii de functionare necorespunzatoare" - a primit placile in service.

Conform legii:
- timpul minim de rezolvare a unei garantii nu este in nici un caz de pe o zi pe alta sau in aceeasi zi!!!
- contravaloarea actualizata a produsului se restituie doar in cazul in care produsul nu poate fi folosit o perioada echivalenta cu 10% din perioada de garantie si daca in aceasta perioada nu este inlocuit cu un produs cel putin echivalent
- nu suntem obligati sa-ti dam un produs pentru folosire temporara cat timp produsul este in service - culmea este ca facem destul de des chestia asta cand este necesar - problema este ca asa ceva este conditionat macar de o purtare civilizata a clientului

Ai in continuare aceeasi atitudine "amenintatoare". Crezi ca datorita amenintarilor ai rezolvat problema?
Si te-ai suparat pe "cel care s-a recomandat drept sef" pentru ca nu a vrut sa-te asculte? Initial ati cerut banii inapoi pe FX si can ati vazut ca merge ati incercat si cu celalta placa? Exista o limita a bunului simt si a rabdarii.

#18
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002

Quote

Originally posted by StormLead
cris12 daca nu ma insel eu atata timp cat un produs se afla in garantie el ESTE la pret de lista nu ? Ca de aia cand te duci la garantie ti se da unul nou (echivalent la pret de lista) si nu unul SH care sa functioneze.

Ce nu inteleg. Firmele trimit produsele inapoi la producator sau trebuie sa suporte ele componentele arse ??


se pune problema cu returnarea banilor - este corect sa primesti inapoi banii pe un produs dupa ce l-ai folosit o perioada? pentru asta exista servicii de inchiriere.
legea te obliga la returnarea banilor daca nu rezolvi problema intr-o anumita perioada de timp - care nu este o zi.
presupunem ca ai cumparat o masina si dupa doua luni se strica vineri si service-ul iti spune ca masina poate fi reparata abia luni (asta in cazuri optimiste) - inseamna ca tu poti sa ceri o masina noua sau banii inapoi nu?

Produsele sunt trimise inapoi dar exista neplacerea timpului de rezolvare la furnizor timp in care produsul se devalorizeaza, plus ca daca nu este identificat corect defectul sau este cauzat de utilizator - firma este cea care plateste reparatia.
In cazul de mai sus - crezi ca Ganiward ne ofera garantie pentru placi pline de praf. Crezi ca putem sa le trimitem la ei in starea in care sunt. Si in final dupa Panther garantia pe care o oferim noi implica si acest serviciu de curatire!!!!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate