Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Firme problema

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Vad ca atitudinea firmelor mici de a persifla clientii ramane la mare cinste...Omule...daca cumpar de la voi un sistem SIGILAT si se gripeaza cooler-ul de la praf cum se presupune ca trebuie sa il curat? mai mult decat atat...chiar tu ai pus punctul pe i : cum iti explici ca de vineri (cand a fost inlocuit cooler-ul) pana luni cand a fost schimbat s-a stricat? tot din cauza prafului? nope...explica mai precis ca NU A FOST SCHIMBAT ci a fost curatat cel vechi...problema prafului e mai simpla decat pare...in orice incapere (cu exceptia laboratoarelor IT) exista praf. urmand logic firul ideii...in 3 ani (perioada de garantie acordata)...este aproape sigur (95%) ca se va gripa orice cooler. De ce mai acordati 3 ani cand stiti ca nu au fiabilitate produsele? Lamureste si cazul prietenului meu care a primit banii inapoi...cooler-ul lui nu a cedat din cauza prafului...nu din cauza prafului iese de pe ax elicea...
   Inca ceva...banii i-am cerut amandoi deodata inapoi deoarece am ajuns la concluzia ca nu merita sa iau placa inapoi si sa revin in termen de max 3 luni. Eu personal am adus placa curata deci nu a mai fost praful cauza.
---------------------------
Si te-ai suparat pe "cel care s-a recomandat drept sef" pentru ca nu a vrut sa-te asculte? Initial ati cerut banii inapoi pe FX si can ati vazut ca merge ati incercat si cu celalta placa? Exista o limita a bunului simt si a rabdarii.
-----------------------------
Recunosti ca respectiva persoana nu era "seful cel mare" asa cum am cerut. partea cu banii am explicat-o mai sus.limita bunului simt si a rabdarii...care o fi aceea? bun simt in conditiile in care v-am rugat sa schimbati un amarat de cooler si l-ati curatat pe cel vechi?puteati sa spuneti de la inceput ca nu il schimbati nu sa ma amagiti.legea nescrisa a comertului parca spuneae "clientul nostru stapanul nostru'...nu am intrat in service urland...am expus problema in cel mai cordial ton posibil (martori).
Azi nu am sunat la firma asa cum am spus ca fac din lipsa de timp.asta nu inseamna ca ati scapat. cel mai tare m-a deranjat tonul pe care s-a adresat acel "sef". Inca o data..nu amenint dar singura solutie vad ca asta e.daca imi rezolvati din prima problema  in mod sigur nu insistam deoarece nu sunt pensionar sa ma plictisesc acasa.
Inca ceva...ati vrut legi iata domnilor cateva legi nerespectate:
---------------------
Art. 11 (HG 394)/08.07.1995
Vanzatorul care comercializeaza produse de folosinta indelungata are obligatia sa faca demonstratia de functionare si sa explice modul de utilizare a acestoraB) in cazul lucrarilor de service care nu necesita utilizarea unor piese de schimb, prestatorii de servicii vor acorda obligatoriu garantie pentru lucrarile de service, care va fi de cel putin 3 luni.
------
Foaia de garantie este goala ati refuzat sa o completati...bila neagra iar...
------
Art. 6 (HG 665/24.08.1995)
(1) Reclamatiile intemeiate vor fi rezolvate de vanzator prin inlocuirea imediata a produselor defecte cu altele de calitate corespunzatoare sau, in cazul cand nu este posibila inlocuirea, prin restituirea contravalorii acestora.
-----
A se vedea "inlocuirea imediata"<----limba romana este 1 si intelesul este unic deci sa vad acum cum mai o dai la intors.
-------------
Legi ar mai fi....ma opresc aici deoarece in cazul in care nu se solutioneaza cerea mea voi lasa organele abilitate sa rezolve problema. Inca o data, poate bagati la cap...domnilor daca va comportati exemplar ( asa cum pretindeti) nu se ajungea aici.

#20
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Restituirea contravalorii actualizate a produsului se va face la cererea consumatorului si in cazul unor defectiuni repetate (cel putin 3 defecte in prima jumatate a perioadei de garantie) sau in cazul defectarii produsului care a fost deja inlocuit. <---no comment

#21
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
- Cei care cumpara sisteme sigilate beneficiaza de revizii regulate gratuite dar in acelasi timp obligatorii!
- coolerul respectiv a fost inlocuit - cu un cooler pe care furnizorul l-a trims ca piesa de schimb. faptul ca si ala a fost foarte bun nu a fost vina noastra si cred ca prolema a fost remediata suficient de rapid luni!
- noi transferam garantia furnizorului - si oricum exact pe modelul asta am avut 5 placi defecte din peste 500 vandute si nici macar alea cu ventilator defect
- vrei sa comparam praful prezent in Bucuresti cu cel din Germania de exemplu? Intreaba unde vrei tu la orice producator si o sa vezi cam ce inseamna conditii normale de functionare
- repet ventilatorul a fost schimbat si prima data
- prezinti legea fragmentat si omiti fragmentele care nu-ti convin
- daca cineva ar fi chiar "pricinos" s-ar lega de faptul ca componentele ar trebui si ele instalate in locuri specializate si autorizate
- "prestarile de servicii" nu au nici o legatura cu situatia asta - este o situatie de service
- iarasi ai luat doar o bucatica din lege, in lege este cred precizat si un termen pentru cat poate sta un produs in service

Poti sa spui ca ti-a vorbit cineva urat aici sau ca nu a fost rezolvata problema in cel mai scurt timp posibil? Ce voiai sa anticipam defectul sa sa venim sa o schimbam la tine acasa?

Pana una alta ai ceva cunostinte despre legi sau te indruma cineva (colegii mei au spus ceva de un ton foarte cordial in care era inclusa si o aluzie voalata la avocati ceva...) dar asta nu inseamna sa abuzezi si sa crezi ca poti obtine avantaje de pe urma altora care nu au aceste cunostinte.
Sunt chiar curios ce intelegi prin "contravaloarea actualizata".

"Vad ca atitudinea firmelor mici de a persifla clientii ramane la mare cinste..."
??? explica afirmatia - care a fost atitudinea noastra si care a fost atitudinea ta ???
pana si aici - "firmelor mici" - da nu suntem cat Flamingo sau Ultra pro - si crezi ca ne "lovesti" foarte tare spunand asta? Vezi tu, s-ar putea ca exact asta sa fi fost atitudinea ta si la service inca de la inceput.

De fapt nu are rost sa-mi mai pierd timpul cu tine fa ce crezi de cuviinta. Ce te-a deranjat ca nu am cedat la presiuni si amenintari?

Am expus mai sus derularea evenimentelor, si acolo poate oricine sa vada timpul in care firma a rezolvat problememele respective. Daca nu e bine - asta e atat putem!

#22
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Pana una alta ai ceva cunostinte despre legi sau te indruma cineva (colegii mei au spus ceva de un ton foarte cordial in care era inclusa si o aluzie voalata la avocati ceva...) dar asta nu inseamna sa abuzezi si sa crezi ca poti obtine avantaje de pe urma altora care nu au aceste cunostinte.
-----
colegii tai au spus...foarte frumos...ce ai vrea? sa iti spuna colegii tai varianta oficiala care ii pune intr-o lumina proasta sau "their story"?
Vorba de avocati? asta e o gluma buna....sunt student....cati studenti vezi tu cu bani? iti repet pentru a mia oara...omu` lu` dumnezeu...nu am facut presiuni..am cerut doar schimbarea coolerului...crezi ca mai veneam luni sa il schimb iar daca era bun?PRAF? placa era curatata periodic de praf...dovada ca i-am si aratat colegului tau (Calin il chema) ca e curata ( da CURATA)....
Aici nu e vorba de intimidare...e vorba de atitudine dispretuitoare fata de client...spui ca folosesc citate din lege fragmentar....folosesc citatele relevante...exista varianta completa a legilor pe net...pagna ANPC-ului asa ca pot fi verificate de catre oricine crede ca iau doar bucati de fraza...in fine
Nici nu ma asteptam din partea ta sa spui : desi nu am fost de fata tind sa cred ca....ai sarit din prima ca vezi tu domle` noi clientii am venit cu furci si topoare....nu ai raspuns nimic la faza cu certificatul de garantie necompletat....si ar mai fi probleme...cu tine nu am nimic pentru ca nu tu mi-ai vb urat, nu tu mi-ai creeat probleme.
Nu incerc sa arunc cu noroi in firma voastra...incerc doar sa arat ca AM AVUT PROBLME la partea de garantie. Despre produsele comercializate....stii de ce am cumparat de la voi? am vazut 3 (TREI) ANI GARANTIE.
------
Poti sa spui ca ti-a vorbit cineva urat aici sau ca nu a fost rezolvata problema in cel mai scurt timp posibil? Ce voiai sa anticipam defectul sa sa venim sa o schimbam la tine acasa?
------
nu inteleg ce vrei sa zici....e cumva justificat faptul ca tipul de la service si "seful" s-au adresat intr-un mod jignitor?....umorul de genul :" vroiai sa anticipam" nu-si are locul...nu am spus nicaieri asta...am vrut doar o INLOCUIRE de cooler defect din cauza manufacturerului....am mai avut placi video cu racire activa si nici una nu a avut problema asta.e chiar asa de greu de acceptat ca firma respectiva are probleme la modelul asta de placa la partea de racire?
--------
- "prestarile de servicii" nu au nici o legatura cu situatia asta - este o situatie de service
---------
vezi legea per ansamblu (denumirea HG si nu numai)
-------
- noi transferam garantia furnizorului - si oricum exact pe modelul asta am avut 5 placi defecte din peste 500 vandute si nici macar alea cu ventilator defect-
-----
chiar asa? ai intrebat bunii tai colegi care a fost motivul pentru care amicul meu a preferat sa faca upgrade la placa?iti spun eu in cazul in care nu stii....aceeasi problema ca si mine...
-----
- prezinti legea fragmentat si omiti fragmentele care nu-ti convin
-----
te rog sa imi arati si mie fragmentele care ar putea sa nu-mi convina...si putem merge la un jurist sau oriunde vrei tu (cabinet de avocatura, OPC, ANPC) si sa clarificam situatia cu drepturile consumatorului.
-----
"Vad ca atitudinea firmelor mici de a persifla clientii ramane la mare cinste..."
??? explica afirmatia - care a fost atitudinea noastra si care a fost atitudinea ta ???
-----
am cerut dupa fiecare reparatie sa se testeze produsul (atat eu cat si amicul meu)..."l-am testat noi"...si nu numai asta m-a deranjat...glume "subtile" de genul "unde-ti tii placa, in mlastina?"...domnule...sa fim seriosi nu gluma m-a deranjat...contextul in care a fost facuta si lejeritatea cu care eram expediati...
Punct si de la capat....nu v-am amenintat cu anpc....v-am spus ca in cazul in care nu veti avea amabilitatea de a-mi raspunde solicitarii abia atunci voi continua demersurile....dar ce ati vrea? sa zic...ba asta e m-au fentat asta e merg mai departe?..nu domnule....am dat un ban vreau sa fiu tratat ca atare....

#23
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
- completare la chestia cu 5 defecte - intentia eram sa spun ca nu toate cele 5 au avut ventilatorul defect.

Chiar sunt curios cu ce te-au jignit cei de la service - sunt chiar curios care ar fi rezultatul unein intalniri la care sa particip si la care fiecare parte sa-si spuna parerea sunt curios daca fiind fata in fata cu persoanele cu care ai vorbit vei spune acelasi lucru.
Nu am negat ca cineva nu ar putea gresi la un moment dat, intentionat sau neintentionat.

Povestea este simpla - prietenul tau a insistat sa primeasca banii inapoi pe placa respectiva, a refuzat upgradeul sau sa astepte cateva zile si i-a primit (desi nu era nici o obligatie din partea noastra).
Vazand acest lucru si faptul ca a primit inapoi banii la pret de lista ti s-a aprins beculetul si tie sa faci acelasi lucru - numai ca nu a tinut si probabil ca asta te-a deranjat.
Pentru ca altfel nu am vazut sa contesti cele spuse de mine - adica ai venit cu placa vineri si a fost inlocuit coolerul (din pacate cu unul defect) si luni iar a fost inlocuit coolerul.
Prietenului tau i-a fost facut upgrade in aceeasi zi cand a venit cu placa, iar a doua oara i s-au restituit banii in aceeasi zi.
Ce doreai mai mult de atat? Banii inapoi?

#24
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Draga domnule....eu nu am vrut banii inapoi cand am vazut ca i-a primit amicul meu inapoi...am cerut amandoi banii inapoi dar se pare ca "seful" s-a facut ca uita. Ca sa lamuresc audienta..am facut anticamera 20 minute timp in care a avut loc o intrevedere cu seful de service (la care era elegant sa fim si noi invitati) in timpul acelei conversatii a avut loc 'amnezia" sefului...asta dupa ce inainte de a se consulta cu seful de service ne-a intrebat : ce vreti?banii inapoi? am raspuns da...a vb ceva cu tipa de la receptie si s-a retras in birou urmand intrevederea cu seful d service...asta ca sa mai clarificam o problema...

#25
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Retus de ultim moment...sunt deschis discutiei dar sa fie si un membru OPC daca nu te deranjeaza...ca observator sa zicem...miercuri sunt liber dupa oar 13-14 in mod teoretic...vineri am toata ziua libera deci se putem organiza o intrevedere...

#26
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,476
  • Înscris: 14.04.2002
Domnilor, in calitate de om cu experienta in domeniu, va pot spune ca amandoi aveti dreptate, cu cateva obiectii:
a. Neinscrierea in certificatul de garantie a interventiei constituie INFRACTIUNE
b. NU trebuie lasat bunul fara a se mentiona in certificat data prezentarii in vederea repararii si nici ridicat fara mentiunea privind defectul/remedierea
Legea are o scapare. Intr-adevar de 3 ori reparat inseamna inlocuit, dar se putea sa se strice de 3 ori altceva... So, e in avantajul cumparatorului
Cum trebuia procedat? Simplu, mergeai fara cooler pana murea placa de tot, iar atunci nu cred ca ar fi existat vre-un motiv de neinlocuire. E adevarat ca praful and so on... dar daca vanzatorul nu poate dovedi ca ai incalcat conditiile privind puritatea mediului (si crede-ma, in .ro nu se poate dovedi acest lucru) atunci nu era defect din vina cumparatorului.
Cel ce s-a dat drept sef... iarasi e infractiune dar numai daca e dovedita... Altfel spus, cand intri in contact cu cineva, intreaba-l cum il cheama si retine acest nume. Nu mai stiu, dar parca eu am povestit pe la telecom cum un manager de shop Orange s-a dat drept altcineva, ca 'seful e ocupat' Ghiciti daca mai lucreaza la Orange. Idem cu un consultant CC tot de la Orange, ce s-a dat drept supervisor. I-am retinut numele si intamplarea a facut ca pe adevaratul purtator al acelui nume sa il cunosc. Sunat - consultant concediat si gata!

#27
Silent Thunder

Silent Thunder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 28.11.2002
Ce garantie are un cooler separat?

#28
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
la intrarea in service se face o fisa de garantie si clientul primeste o copie.
la iesirea produsului aceasta fisa se completeaza cu actiunea intreprinsa (inlocuire, reparatie ...) iar clientul semneaza pentru primitea produsului.
o sa scanez fisa in discutie si o sa o postez.

#29
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,140
  • Înscris: 05.12.2002
legea spune ca 12 luni minim

#30
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,140
  • Înscris: 05.12.2002

Quote

Originally posted by cris12
- nu suntem obligati sa-ti dam un produs pentru folosire temporara cat timp produsul este in service - culmea este ca facem destul de des chestia asta cand este necesar - problema este ca asa ceva este conditionat macar de o purtare civilizata a clientului

ba da. revin cu textul legii.

#31
Silent Thunder

Silent Thunder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 28.11.2002
Daca un cooler are 12 luni, iar o placa video sau o placa de baza are 3 ani cum se solutioneaza o defectiune a coolerului de pe aceea placa dupa 14 luni de la cumparare?

Se considera garantia separat (placa 3 ani - coolerul de pe placa 12 luni)sau unitar?

#32
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
iata fisa

Attached Files

  • Attached File  scan.jpg   202.45K   29 downloads


#33
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
Cris....aceea este fisa amicului...pe a mea nu e scris nimic...deaorece nu am scanner nu pot sa pun poza sa vezi ca stiu ce vorbesc. In legatura cu inlocuirea produsului o las pe Alice sa revina cu textul legii. Acelasi lucru l-am spus si cand am venit la voi si am primit replica : "adu` legea sa o vad".

#34
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
deja nu mai inteleg!
parca ai scris mai sus ca amicul era cel care a primit banii inapoi si el a venit cu FX5200 in service !!!!

#35
Panther_G

Panther_G

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 13.10.2003
nu e factura mea e factura din service....a mea personala e alba...aveti prin lege obligatia sa o completati si pe a mea ca sa pot face dovada ca a fost in service....ai oricum acolo e o singura intrare si eu am venit de 2 ori...+ ca fisa de service de la voi se putea completa si azi dimineata.....

#36
cris12

cris12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 20.09.2002
unu - este sau nu este a ta?
doi - este sau nu este semnatura ta acolo?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate