Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4141
Posted 15 December 2014 - 11:58
O intrebare mai metafizica, apropo de uzura la pornire.
E o mare moda acu cu 0w. Circula ele cel mai bine prin motor, dar nu cumva se scurg cel mai repede din motor in baie, dupa oprirea motorului? Ceea ce-seamna ca la urmatoarea pornire, a doua sau a n-a zi, pelicula ramasa e mai slaba ca la un 5w? Intreb teoretic. Edited by zveroboi78, 15 December 2014 - 12:02. |
#4142
Posted 15 December 2014 - 15:33
Caracteristica aia nu tine de vascozitate, e vorba de alta proprietate a uleiului respectiv, modul cum adera la suprafetele metalice sau ceva de genul.
|
#4143
Posted 15 December 2014 - 20:55
e moda acu pt unii, pt altii e de cand a aparut pe piata. in mod normal contine mai mult sintetic decat celalalte deci ramane mai mult timp pelicula dupa opirea motorului- win win.
din ce am inteles chiar si la cald curge mai usor(de bine inca o data), iar pelicula e groasa atat cat scrie/trebuie. Edited by 41ex, 15 December 2014 - 20:56. |
#4144
Posted 30 December 2014 - 21:14
5w30 vs 5w40
5w30 e prietenul dezmembrarilor... uraste asa de mult axul cu came evacuare.. vezi comparatii facute de gigantul ORONITE divizia CHEVRON pt aditivi ulei pt blenderii de ulei unul din marii jucatori din piata aditivilor pt manufacturi ce amesteca baze ulei+aditivi pun etichete si gata uleiul... Pagina 19 din pdf unde scrie cam wear outlet (ax came evacuare) http://www.smeerolie...es 09232014.pdf Edited by eboda, 30 December 2014 - 21:15. |
#4145
Posted 30 December 2014 - 22:24
Salut.
Se da un Logan 1.4 benzina, 200.000km, uleiul folosit la schimb a fost numai cel de origine 5w40, schimburi la 15.000km. Eu am mers 60.000km in ultimii 2 ani cu ea si masina merge ok. In momentul de fata nu mai merg asa mult, fac maximum 1500km la 2 luni. Insa am ocazia sa folosesc un ulei mai special: Total Quartz Ineo MC3-5w30, pentru vreo 5 schimburi. Eu zic ca se merita, dar m-am uitat pe specificatii... a trebuit sa mai si intreb, cu toate ca eu consideram ca pot sa ma descurc cu raspunsul la intrebare numai studiind specificatiile ACEA sau API. Bineinteles ca acum totul s-a complicat, dupa principiul cu cat inveti mai mult iti dai seama cat de putin stii. Motorul acesta este Euro 3, este un motor mai vechi, cu anumite tolerante la ansamblarile motorului, iar uleiul recomandat este ACEA A3 şi A5. Uleiul Total are norma C3, fiind recomandat pentru motoare mai noi, mai moderne. Nimeni nu m-a lamurit ce poate acest ulei, desi am dat toate specificatiile de pe eticheta. Recomandarile primite au fost fara nici-un argument clar, dimpotriva: daca tot am ulei pentru 5 schimburi, sa fac schimb la max 10.000km. E bine sa folosesc acest ulei? La ce interval este recomandat schimbul uleiului cu aceste caracteristici? Stiu ca lucrurile se spun intr-un fel si pot fi aplicate altfel (fa ca popa , nu cum zice popa ...) |
#4147
Posted 31 December 2014 - 04:08
eboda, on 30 decembrie 2014 - 21:14, said:
5w30 vs 5w40 5w30 e prietenul dezmembrarilor... uraste asa de mult axul cu came evacuare.. vezi comparatii facute de gigantul ORONITE divizia CHEVRON pt aditivi ulei pt blenderii de ulei unul din marii jucatori din piata aditivilor pt manufacturi ce amesteca baze ulei+aditivi pun etichete si gata uleiul... Pagina 19 din pdf unde scrie cam wear outlet (ax came evacuare) http://www.smeerolie...es 09232014.pdf Din tabelul ala rezulta ca 0w20 e cel mai bun, nu? Dar intrebarea e, merge la orice masina 0w20? Care e de fapt morala tabelului? Nu sunt toti experti in lubrifianti, ar trebui detaliat. Mersi. Edited by SerrWaff, 31 December 2014 - 04:09. |
#4148
Posted 31 December 2014 - 13:46
kobro, aia cu A5 si C3 e din putul gradinii. Lasa prostiile si pune doar ulei A3B4
|
#4149
Posted 31 December 2014 - 14:36
Cred ca nu s-a inteles ... nu am o problema cu uleiul Dacia de origine! Si nu ma intereseaza "avioane" pentru masina asta.
Doar ca am primit gratis/mocca/degeaba 15 l de ulei Total Quartz INEO MC3 si vreau sa stiu daca pot sa scutesc 5 schimburi de ulei pe bani cu acest ulei, un ulei cu norma C3 - din cate se pare performant. Povestirile imi plac si mie, dar am apelat la cunostintele celor care chiar au experienta pentru un raspuns cat mai concis, precis si simplu. L-as vinde oricand si mi-as pune ulei Dacia de origine. Insa daca e compatibil cu motorul masinii ar fi o chestie .... |
#4150
Posted 31 December 2014 - 14:49
daca vrei sa ai zgomote in motor si nu stii de unde, pune C3-ul gratis
S-au mai lovit si altii si in servis era sa se desfaca motoru. Noroc cu mecanicul ca il intrebase pe om ce ulei a pus ultima oara in motor ! Au schimbat uleiul conform normelor, a pus un Mobil 1 si n-a mai avut deloc zgomote Nu degeaba producatorul a scris in manualul daciei A3B4 la benzina Bafta later edit: nu zice nimeni sa nu pui Total, dar mergi doar pe A3B4 si lasa-te cu improvizatiile Edited by Madalin80, 31 December 2014 - 14:50. |
|
#4151
Posted 31 December 2014 - 14:55
Multumesc de raspuns.
De azi dimineata tot citesc la cele peste 200 de pagini, insa n-am gasit ceva apropiat de ceea ce strict am intrebat eu. Sunt o multime de pareri, argumentate mai mult sau mai putin, insa nu e deloc simplu sa gasesti un raspuns in tot acest topic. |
#4152
Posted 04 January 2015 - 20:17
in carrefour am vazut mobil 1 esp 5w-30 si scrie ca e made in france, sigur e produs acolo? ca pret e mai scump fata de alte magazine, vreo 180 de lei/4l.
|
#4153
Posted 05 January 2015 - 01:34
Eu nu am văzut Mobil 1 fara made in UE si aproape toate au cod de bare de UK.
|
#4154
Posted 07 January 2015 - 21:44
Stie cineva care este valoarea exacta a HTHS ului pentru Castrol Edge Titanium FST TD 5w40 ? Stiu si eu ca e minim 3.5...dar cat este exact?
|
#4155
Posted 08 January 2015 - 10:18
41ex, on 13 decembrie 2014 - 07:21, said:
de ce la unele masini (probabil ceva mai "vechi") se precizeaza ca se alege interval fix sau extins in functie de utilizare, iar la alte masini doar extins? nu cumva e vorba doar de marketing ca poti avea extins oricum ai utiliza masina? Edited by Speedo, 11 January 2015 - 02:28. |
|
#4156
Posted 08 January 2015 - 13:20
Unii probabil sunteti la curent, pe site-ul ala rusesc sunt o gramada de UOA si VOA
http://www.oil-club....tornie-analizi/ |
#4157
Posted 11 January 2015 - 13:18
Salut!
http://bmwservice.li....com/27699.html ce parere aveti? de ex a3/b4 total 10w40 700 arata interesant. restul? e concludent sau nu ceea ce ramine dupa fierbere o ora la 400 C? tipu zice clar: ceea ce vezi, este ceea ce ai in motor. atit de simplu. |
#4158
Posted 14 January 2015 - 16:44
Decizia de achizitie nu se poate face pe baza fotografiilor de mai sus, in primul rand pentru ca nu s-au emulat conditiile din motor.
Depunerile acelea probabil ca sunt ZDDP, Sulphur, Molybdenum care ard cu cenusa, deci am putea spune ca uleiurile cu multe reziduri sunt mai "grase" si protejeaza mai bine motorul...dar...depinde ce motor avem... Depunerile sunt o problema, dar mai sunt si altele (mai importante la anumite tipuri de motoare), care tin de buna lubrefiere a motorului. Ca o paralela la afirmatia ca 5W-30 este moartea axelor cu came, acesta este un adevar daca vorbim de motoare care nu sunt pregatite pentru aceste tipuri de uleiuri. Vedeti din nou postul acesta (si cele urmatoare) cu filmul lui Dan Watson. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users