Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel
 [Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali
 Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 

Consum, turatie normala Ford Mondeo TDCI 115CP

- - - - -
  • Please log in to reply
230 replies to this topic

#19
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
ai uitat sa zici de capota care nu se mai deschidea..........iar manerul rupt din cauza unui taran..............si usa dreapta fata cu probleme la deschidere din cauza unui plastic care a fost remediat in 10 min. In rest masina merge ok numai cu pedala la fund.

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 09 August 2006 - 19:32.


#20
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postoviviu, on Aug 1 2006, 01:57, said:

1. Gang:  0   - 38 km/h
2. Gang:  24 - 70 km/h
3. Gang:  39 - 110 km/h
4. Gang:  53 - 159 km/h
5. Gang:  69 - 197 km/h

si cifrele astea nu bat deloc cu ce ai pus tu acolo. Oricum, a5-a la 50 e prea mult, trebuie sa recunoastem.
Acum nu m-am lamurit daca alea sunt limitele extreme in care poate fi condusa masina sau limitele decente. E bine ca exista o limita inferioara. Adica nu e ok sa am a5a sub 69, de ex.

Daca are cineva vreun "manual de utilizare" in engleza/romana/franceza ii sunt recunoscator  :D. Oricum, merci pentru raspuns.

Speedo:  sper sa astepte mult si bine MAK :).
:)   Hai sa-ti spun ceva, daca vrei sa intelegi bine, daca nu tot bine (si mecanici trebuie sa traiasca, nu ? )   :P
O sa-ti scoata fum tot timpul daca o sa bruschezi acceleratia inante de cuplu.
Se poate merge subturat, daca mentii acceleratia si viteza, dar daca vrei sa accelerezi mai tare schimba treapta, astfel o sa-ti scoata fum in draci.
Am trei prieteni care au Mondeo de 116 Cp, si am mers cu toate, si n-am scos fum la nici una.
Ia sa faci o proba , dar sa nu uiti ca nu ai 200 Cp, ci 116 Cp care nu este cine stie ce la greutatea lui Mondeo :
-In primul rind, nu se accelereaza niciodata direct blana, ci progresiv.
-A 1-a, nu conteaza de la ce turatie accelerezi, nu trebuie sa scoata fum, decit daca apesi in blana direct din ralanti.
-A 2-a, de la 1500 rpm apesi din ce in ce mai tare, si de la 2.000 rpm f tare, dar progresiv, si n-o sa vezi fum.
-A 3-a de la 1.800 rpm incepi sa accelerezi mai tare, si dupa 2.000 mult mai tare, dar nu uita,PROGRESIV, si nu vei vedea fum.
-A 4-a , se accelereaza progresiv de la 2.000 rpm, dar nu uita ca la a-4-a se tureaza mai greu si degeaba accelerezi tu prea tare ca tot ce stie ea face, tu nu faci decit sa scoti fum.
-A 5-a, se accelereaza de la 2.000 progresiv, de la 2.300 putin mai tare si de la 2500 si mai tare si vei vedea ca masina trage bine si fara fum.
Probeaza si mai discutam   :)
De ambreiaj nu stiu ce sa zic, decit un Mondeo de 116 Cp si 6 trepte tinea un pic mai sus si trebuia sa te obisnuiesti, dar in rest era bine. (din cele cu care am mers eu )
Cutia automata are soft care protejeaza motorul, dar poate merge si subturata daca se mentine, sau se accelereaza usor. Daca cerem mai mult, prin apasarea mai energic a acceleratiei, retrogradeaza automat.
Eu va spun ca nu toata lumea care are diesel si stiu sa mearga cu ele, ei stiu una si buna, ca are cuplu si trebuie sa mearga, sau trebuie sa traga, dar nu-i chiar asa.
-

#21
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005

View PostMAK, on Aug 9 2006, 20:36, said:

Eu va spun ca nu toata lumea care are diesel si stiu sa mearga cu ele, ei stiu una si buna, ca are cuplu si trebuie sa mearga, sau trebuie sa traga, dar nu-i chiar asa.

O mentiune, acel E320 CDi are cutie secventiala si omul merge preponderent pe auto, deci presupun ca stie cutia cand e optim sa schimbe, nu? Cu toate astea tot fumega... Sau faza cu vitezele si turatiile se refera la faptul ca, chiar daca scoate fum, prin metoda asta nu mai scoti fum?

P.S.: Merci Cosmine de completare :kisstogether:

#22
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostRedMan_BZ, on Aug 9 2006, 22:57, said:

O mentiune, acel E320 CDi are cutie secventiala si omul merge preponderent pe auto, deci presupun ca stie cutia cand e optim sa schimbe, nu? Cu toate astea tot fumega... Sau faza cu vitezele si turatiile se refera la faptul ca, chiar daca scoate fum, prin metoda asta nu mai scoti fum?

P.S.: Merci Cosmine de completare :kisstogether:
Hai sa ne gindim un pic, de ce scoate o masina fum NEGRU ? (diesel )
Sa excludem problema de soft, deci altele :
fum negru, inseamna motorina nearsa in capul pistonului, dar in schimb arsa in toba.
Cum ajunge motorina nearsa in toba ?
-Motorina proasta
-Injectoare dereglate, sau multa calamina pe diuza si automat nu mai pulverizeaza cum trebuie.
-Pompa de injectie decalibrata
-Avans dereglat
-Acceleratii fulminante la turatii mici
-Se mai poate scoate fum prin mers repetat subturat, si pe urma pina cureti tobele (prin turatie) va scoate fum.
Si ori mai fi....
Si acum sa-ti spun de aditiv:
Producatorii de masini nu agreaza ADITIVII de ulei, nicidecum aditivii de combustibili.
Stiai ca doua motorine diferite (adica de la rafinarii separate) intrind in contact se descompun ?
Ce inseamna descompunere ? adica o reactie chimica, din care rezulta scaderea cifrei cetanice, scaderea cifrei calorice, si producerea de namol.
Bineinteles ca totul se intimpla lent, nu imediat, dar cu timpul se simte.
Ce face aditivul ? in afara de multe altele, NEUTRALIZEAZA motorinele si nu se mai produce reactia chimica intre ele, deci motorina va ramine asa cum am alimentat.
Readtia dintre aditivi motorinei alimentate si cea a aditivului pus de noi este neutra.
Ce inseamna motorina aditivata ? adica motorina simpla + aditivul firmei respective (sa zicem MOLL)
Ce credeati ? ca este motorina special conceputa de rafinarii ? nicidecum
Rafinariile produc motorina euro 3, euro 4, euro 5, nu motorina aditivata.

#23
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
MAK: nu conduc masina ca un bezmetic. Trebuie sa fi putin nebun sa apesi pedala la fund, instantaneu, la 1500 rpm. Fumul negru inseamna probabil motorina nearsa. Am vorbit cu un mecanic de la Ford si a zis ca e normal sa iasa fumul atunci cand accelerezi puternic, e nasol daca se mentine. Asa e si logic, daca nu mai iese fum negru => motorina e arsa ok.
   MAK, e adevarat ca nu mai iese fum daca accelerezi foarte lin si atent, dar nu mai simti nici un fel de acceleratie.
  In fine, tu spui ca scoate fum din vina mea, ca nu stiu sa o accelerez lin si progresiv. Corect? Se poate si asta. O sa fiu atent la acest aspect.
  Acum mi-am mai iesit din pareri dupa ce am vazut multe masini mai scumpe care scot fum la acceleratie puternica. Din ce am vazut eu TDI-urile scot fum, toate.

#24
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Cat despre ambreiaj. Am mai condus un mondeo, tot motorina, de 90 CP, si ambreiajul este identic. Inseamna ca e o mica chestiune de obisnuinta. Am condus inainte un Opel Kadett '91 cu motorina  :D si eram obisnuit cu ala.  
  Am vazut la Renault-uri/Logan-uri e ciudat dozata pedala de frana. E o chestie a renourilor, pedala de frana trebuie apasata doar putin ca sa te trimita in nas :). Pentru o franare normala trebuie doar atinsa putin. Trebuie  multa atentie... asta pana la obisnuinta.
  Probabil ca la fiecare marca exista anumite particularitati. Doar la Kadett-ul meu pedalele erau dozate ideal  :D.

#25
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postoviviu, on Aug 10 2006, 13:50, said:

MAK: nu conduc masina ca un bezmetic. Trebuie sa fi putin nebun sa apesi pedala la fund, instantaneu, la 1500 rpm. Fumul negru inseamna probabil motorina nearsa. Am vorbit cu un mecanic de la Ford si a zis ca e normal sa iasa fumul atunci cand accelerezi puternic, e nasol daca se mentine. Asa e si logic, daca nu mai iese fum negru => motorina e arsa ok.
   MAK, e adevarat ca nu mai iese fum daca accelerezi foarte lin si atent, dar nu mai simti nici un fel de acceleratie.
  In fine, tu spui ca scoate fum din vina mea, ca nu stiu sa o accelerez lin si progresiv. Corect? Se poate si asta. O sa fiu atent la acest aspect.
  Acum mi-am mai iesit din pareri dupa ce am vazut multe masini mai scumpe care scot fum la acceleratie puternica. Din ce am vazut eu TDI-urile scot fum, toate.
Eu am incercat sa-ti spun sa fi multumit cu ce ai, adica nu incerca sa scoti 130 cp din 116 ca nu se poate numai din acceleratie.
Un motor bun, nu are voie sa scoata fum, decit din cauza acceleratiei,  a motorinei proaste, si a subturarii (acceleratie  puternica  sub cuplu )

#26
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Apreciez sfatul, MAK. O sa incerc sa fiu mai "moale" cu ea si revin cu pareri...

#27
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Mai spun cate ceva si despre interior, ca n-am amintit despre el.

Ca si plusuri:
-   spatiu foarte mare pentru picioare si cap atat in fata cat si in spate.
-   multe spatii de depozitare. Doar frantuzestile il depasesc.
-   materialele de pe plansa de bord sunt foarte bune.
-   consola centrala (la a mea) este argintie si da o nota sportiva. E frumos. Cred ca este vreun plastic special; banuiesc ca nu puneau aliaj pe Mondeo sau... cine stie!?.
-   ceasurile de bord sunt arginti pe margini. "Gaura" schimbatorui e si ea argintie. Manerele usilor sunt arginti. Mie imi place foarte mult asa.
-   tapiseria pare foarte rezistenta.
-   soferul are toate reglajele posibile. Scaunul se regleaza in toate directiile + lombar, volanul in inaltime si adancime.
-   suportul pentru ochelari de soare in plafoniera, foarte sic.
-   cotiera spate (stau f confortabil 2 persoane) + fata.
-   stergatoarele sunt foarte eficiente (nu tine de interior.. da' tot de acolo se comanda)
-   scaunele au suport lateral destul de bun.
-   portbagajul e o gaura neagra. Inghite tot.

Ca si minusuri:
-   la iesirea din masina trebuie sa fiu atent sa nu ma lovesc de coloana de directie sau sau de volan (am 1,85).
-   reglajul lombar e aproape inaccesibil stand pe scaunul soferului.
-   in spate nu vad nimic. Am niste "unghiuri moarte" impresionante. Parca montantii spate sunt enormi. A mea este hatchback si poate de asta... am condus Turnier si ala e altfel, normal  :D . Noroc cu oglinzile electrice ca le misc in toate directiile sa vad cand parchez :). M-am obisnuit cu ea si ma descurc ok acum.
-   in spate a3a persoana nu sta foarte comod.
-   as fi vrut sa ajung la schimbator cand stau cu mana pe cotiera. Adica schimbarea vitezelor sa fie o miscare din incheietura. Din pacate n-ajung, dar asta nu poate fi considerat defect :).
-   acolo unde sunt comenzile geamurilor electrice, in fata, e un plastic ce se exfoliaza. Are un fel de coaja care a inceput sa se ia. Banuiesc ca e de la soare... cand am timp il exfoliex complet pe tot. E mai frumos fara "coaja" aia.


Daca imi mai amintesc ceva mai scriu. O sa pun si poze cat de curand.

#28
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postoviviu, on Aug 10 2006, 19:51, said:

Ca si minusuri:
-   la iesirea din masina trebuie sa fiu atent sa nu ma lovesc de coloana de directie sau sau de volan (am 1,85).
Eu am 1,82 si nu citesti ziarul prin mine    :lol:    adica am 100 Kg si la Mondeo ma sui ca in autobuz.
Ia vezi volanul ala, mai inaltal un pic, eu la Mondeo (cind merg cu al vreunui prieten ) il salt la maxim si scaunul il reglez de asa natura sa pot sta cu cotul sting pe cotiera usii si sa tin volanul lejer.
Si am uitat, sa-l stapinesti sanatos si fara evenimente. Cei 4 prieteni care si-au luat Mondeo, si le-au luat cu mine (in afara de cel nou ). Respectivii nu au avut si nici nu au condus vreodata diesel, si au mers pe mina mea, si vad ca am mina buna   :P   toate sau nimerit bune, spun "sau nimerit"  pt ca un SH poate avea vicii ascunse pe care nu le poti depista la prima vedere, chiar daca ai ochiul format.

Edited by MAK, 10 August 2006 - 21:24.


#29
nicholas1

nicholas1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.08.2006
Buna Oviviu
Am si eu un Mondeo Break Turbo Diesel de 115 cai. E luat din Elvetia cu 100.000 Km (reali, ca se verifica cu stampilele din caietul de intretinere!) si e fabr. in 2001. Il folosesc de aproape un an si pot sa zic ca nu e o masina rea dar are si minusuri.
Ca plusuri:
- Stabilitate si confort si tinuta buna de drum
- Spatioasa, interior placut
- Motor puternic, raspunde prompt la acceleratie
- Climatizare bine gindita, poti dirija si doza aerul exact cit si unde vrei.

Ca minusuri:
- Consum mare , chiar si la un stil de condus "temperat" consumul extraurban nu scade sub 6,8 l/100. Nu cred ca exemplarul meu e dereglat si alti posesori de Mondeo se pling de acelasi lucru. Consumul trebuie facut corect, adica sa umpli  rezervorul ochi, pui kilometrajul la zero si sa mergi pina aproape de golire (apropos, rezervorul are 58,5 litri) ca sa minimizezi erorile de calcul, si apoi il umpli din nou ochi si socotesti.
- desi stabil si confortabil, la denivelari ceva mai mari balanseaza puternic fata-spate (poate e cazul doar la Break)
- mersul cu spatele e o aventura: nu vezi mai nimic are o gramada de unghiuri moarte iar oglinzile retrovizoare sint incredibil de mici
- faruri nu prea grozave, nu e mare placere sa conduci noaptea
-e lucrat "cheap". Daca te uiti pe sub el vezi numai plasticuri ieftine (am trecut printr-o balta cu el si am pierdut aparatoarea de la motor, asa zisul "scut"!De fapt o jalnica si fluturatoare folie de plastic). Am avut o singura pana de cauciuc, am luat cricul (nu-l folosise nimeni pina la mine, era sigilat) si abia am schimbat roata ca era sa-mi cada masina pe mina. Dintii filetului de la cric s-au barbierit pur si simplu! Cred ca era fabricat in Pakistan.
Pe la 110.000 km (eram in Bulgaria!)  a picat ambreiajul (hai sa zicem ca elvetianul n-a condus prea bine) dar s-a stricat tot in el: placa de presiune, disc, rulment de presiune (e hidraulic) si...volanta! Asta pentru ca cei de la Ford (si altii) s-au smecherit si folosesc volanta cu masa dubla si au mutat arcurile de compensare din disc (care se strica in mod normal) in volanta si placa de presiune. Asa ca atunci cind se strica ambreiajul trebuie sa schimbi tot. Distractia costa spre 1000 de Euro!.
In legatura cu turatia la care schimbi intreapta superioara asta depinde de ce vrei, in mod normal la 2100-2200 dar daca trebuie sa faci o depasire mai scurta atunci spre 2800! Turbina se strica daca accelerezi puternic inainte de a opri motorul. Asta deorece nu i se mai ung lagarele. E o prostie sa mergi la drum intins turat!
Am avut inainte un Ford Scorpio 2,5 TD versiunea cu motor de Peugeot. Nu s-a stricat nimic la masina aia in 15 ani afara de "consumabilele" obisnuite: bucsile de cauciuc (costau 2-3 Euro/buc).
Avea doar nouzeci si ceva de cai dar consumul era tot 6,8%!  Pentru un motor din 1990 excelent.Masina aia m-a dus prin toata Europa fara o problema! Si prindea 180 km/h usor.Pentru compania Ford, Scorpio a fost o afacere proasta: costuri de service si piese spre zero!

[email protected]

#30
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Salut, ieri s-a intors de la mare un prieten pe care l-am ajutat sa-si ia Mondeo - Break.
Am citit la tine niste date care nu bat cu masina mai sus mentionata.
Ca sa faca rezervorul ochi, de pe rosu i-au trebuit 63 litri.
El are motorul de 2 L TDDI 115 Cp/5 trepte.
A facut cu un plin 1100 Km si nu a ajuns masina pe rosu.
Masina are tot asa, un climatronic f bun.
La mare au mers 4 adulti si un copil + bagaje ca la nebuni.
Stilul de condus este la fel cu al meu, adica tot timpul in cuplu la treptele 4-5. Treptele 3-4-5 le schimba numai dupa 2.500 ( adica sa cada tot timpul in cuplu ), dar demaraje usoare. 480 Km i-a facut in 5 h 30 min.
Deci analizeaza si tu, nu a mers ca bosorogii dar ia iesit un consum destul de bun.
Eu am plecat la mare cu un prieten cu un Mondeo Break 2 L TDDI 90 Cp.
Ritmul de mers l-am facut eu fiind in fata, adica ceva demaraje, autostrazile 130-150 Km/h. 500 Km facuti in 5 h 15 min, mers noaptea. La Mondeo i-a iesit o medie de 6 %, deci tot nu bate cu 6,8 %.

#31
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,088
  • Înscris: 07.07.2006
Mie Mondeo TDCI 2 litri 130 CP mi-a consumat, la mers normal pe drumuri nationale in Ungaria, unde se poate merge constant, nu ca la noi, 4,8. La noi imi ia intre 5,4 si 6,8, depinde de trafic si alte probleme (semafoare, lucrari). Consum afisat de calculator. De obicei resetez la inceputul drumului, cind ies din Bucuresti. In oras (Bucuresti) viteza medie e cam 23 km/h iar consumul mediu in jur de 9. resetez cind intru in Bucuresti, sau la fiecare plin daca circul numai prin Bucuresti.

#32
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Confirm si eu teoria cu rezervorul. Am facut plinul si au intrat 59l si mai erau in rez cel putin 2-3l, ca se aprinsese becul rosu => cam 61-63 de l. Daca in rezervor erau mai multi litrii atunci...

In cartea  masinii scrie 58.5 dar ei nu fac plinul "ochi", parerea mea. In gatul ala mai incap 5 l.

#33
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postoviviu, on Aug 15 2006, 16:53, said:

Confirm si eu teoria cu rezervorul. Am facut plinul si au intrat 59l si mai erau in rez cel putin 2-3l, ca se aprinsese becul rosu => cam 61-63 de l. Daca in rezervor erau mai multi litrii atunci...

In cartea  masinii scrie 58.5 dar ei nu fac plinul "ochi", parerea mea. In gatul ala mai incap 5 l.
Nu ne-ai mai spus nimic de calut, merge ? mai scoate fum ?  :D

#34
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Am incercat sa-l "mangai" mai mult. Fumul e adevarat, e mai mic/putin, dar tot exista. Chiar si pe loc daca apas ceva mai repede acceleratia iese un mic norisor de fum, doar 1 data, dupa aia nici nu se vede ca e motorul pornit. Am mers in spatele uni prieten cu un Fieste 1,4 TDCI, luat nou, cu 35ooo km si scotea si ala putin fum la acceleratii. Mai putin ca Mondeo al meu dar scotea.
   Confirm cele spuse de MAK cu apasatul lin al acceleratiei, daca apas usor acceleratia nu mai scoate nici un fel de fum. Se intampla fenomenul doar cand ma grabesc cu apasatul. Peste 2500 rpm (tr 1,2,3) pot sa apas oricat de brus ca nu mai iese fum (n-am incercat apasatul la podea instantaneu :) si nici n-am de gand ).

   I-am scris lui nicholas1 si pe privat, despre consumul meu. Ultima data mi-a iesit 5.33% pe o distanta de 750km, mers cam 150-200 km in oras. AC-ul pornit rar, deci nu se pune; mers ~70km/h in localitati si 100-120 km/h afara; pe autostrada n-am ajuns inca.
   Am facut plinul, am parcurs 750 de km, apoi am facut iar plinul (nu ptr ca eram pe rosu, am facut plinul ptr ca asa am vrut eu, acul era la jumate') si au intrat 40 de litrii. O fi vreo eroare de 1-2 litrii, dar cine poate sti exact, ca nu pot sa ma uit in rezervor. Am pus motorina, de fiecare data, pana am auzit ca galgaie acolo in gatul rezervorului, atat cat sa nu curga afara.

#35
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
oviviu, nu mai zici nimic ? ai facut ceva Km ? cum merge, ceva peripetii ?

#36
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Am mers cu masina pe o ploaie puternica si motorul trage mult mai greu. E o senzatie, parca masina castiga cateva sute de kg. Parca ii creste inertia f mult. M-am gandit ca o fi din cauza umezelii care ajunge, intr-o masura infima, dar care conteaza, in filtrul de aer. Sau poate este aerul mai rarefiat, sau isi pierde anumite proprietati? Sper sa nu vorbesc prostii....
   Avem in rezervor motorina doar de la Lukoil si am completat vreo 10l cu Petrom. Coincidenta a facut ca a inceput sa ploua torential la 5 min dupa asta. Poate o fi din cauza ca am amestecat motorinele!? Sau o fi de calitate mai proasta la Petrom?
   M-am gandit si la ce scria MAK pe aici, ca fac nu stiu ce reactie carburantii, daca sunt diferiti, si... nu e bine.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate