Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce vor atâția politicieni un proiect imobiliar în locul Gării de Nord din București?
#19
Posted 19 April 2024 - 19:50
#20
Posted 19 April 2024 - 19:58
In lumea larga, orasele (cu locuitori civilizati si educati) isi conserva si isi etaleaza cu mandrie crampeie din istoria lor. Cladirile fac parte integranta din viata si istoria unui oras, unui loc locuit de oameni civilizati, educati si inteligenti.
Orice reprezinta istoria locului este pazit cu sfintenie si reprezinta un motiv de mandrie (justificata) locala. In orasele locuite de cretini si conduse de cretini, cu exceptiile de rigoare, aceste cladiri sunt facute una cu pamantul, in locul lor aparand orice alrceva ce reprezinta orasul, locuitoriii sau istoria locala. Aceasta cladire are 152 de ani si este o bucata din istoria Bucurestiului, a Romaniei. Cam cate cladiri de aceasta varsta mai sunt in picioare in oras? Dar in tara? n scurt timp, cele mai "vechi" cladiri din Romania vor deveni sediile Kaufland, Selgros, Mega, Carefour, Auchan, etc. Adica cam tot ce este reprezentativ pentru acest popor. Pacat si rusine totodata. |
#21
Posted 19 April 2024 - 20:12
Bun, ai dreptate, gara ca și cladire trebuie pasatrata, conservata, exploatata ca " obiect" istoric.
Dar restul , sinele și tot terenul care îl ocupa, eu le-as vinde parțial, lăsând și zone unde sa se facă parcuri, pana unde se poate merge cu metroul. |
#22
Posted 19 April 2024 - 20:28
Niste oameni foarte foarte prosti.
Efectiv lipsa de ocupație. Și furt masiv, ferul cu miile de tone cuprul și altele și apoi cheltuieli enorme sa faci alta. Ba ești tâmpit? Cu 70% impozarea muncii. Ar trebui reduse impozitele nu căutat moduri de cheltuit banii aiurea. Sa muti gara, chiar restul problemelor is rezolvate. Daca tot vrei să scăpați de gara închideți-o nu o mai mutați. Faceți blocuri si uitativa la ele. Abia merge trenul mai repede de la Ploiesti la Constanța. |
#23
Posted 19 April 2024 - 20:29
#24
Posted 19 April 2024 - 20:30
adisz, on 19 aprilie 2024 - 19:58, said:
Aceasta cladire are 152 de ani si este o bucata din istoria Bucurestiului, a Romaniei. Cam cate cladiri de aceasta varsta mai sunt in picioare in oras? Dar in tara? n scurt timp, cele mai "vechi" cladiri din Romania vor deveni sediile Kaufland, Selgros, Mega, Carefour, Auchan, etc. Adica cam tot ce este reprezentativ pentru acest popor. Pacat si rusine totodata. 420 milioane lei sau 84 de milioane de euro să modernizezi ceva care i-a trecut vremea de minim 30 de ani? https://economedia.r...e-nu-a-pre.html Este o RUINĂ unde se bagă 84 de milioane de euro degeaba. Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 20:32. |
#25
Posted 19 April 2024 - 20:35
La fel au făcut niște idioți acum vreo 20 de ani. Au desființat tramvaiele și troleibuzele și acum se chinuie sa le faca la loc, se chinuie pe baterii, ii obligă UE de fapt.
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:30, said: Este o RUINĂ unde se bagă 84 de milioane de euro degeaba. Edited by cipri2bau, 19 April 2024 - 20:33. |
#26
Posted 19 April 2024 - 20:38
cipri2bau, on 19 aprilie 2024 - 20:35, said:
sa demoleze Paresul turnul Eiffel că e o ruină ruginită și taie orașul în doo. Poți să dormi foarte liniștit - minim 40 de milioane de euro din ăia 84 de milioane sunt profit care - ghici tu cine sunt? Doar nu crezi că se bagă toți 84 de milioane acolo în RUINA aia. Eu mă mir că nu au pus vreo 200 de milioane de euro să zugrăvească gara aia. Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 20:39. |
#27
Posted 19 April 2024 - 20:45
#28
Posted 19 April 2024 - 20:48
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 19:02, said: Nu ai înțeles - coboară lumea din metrou și merge la gară sau coboară lumea din tren și ia metroul. Nu trebuie să mai meargă trenurile 2.2 km în oraș. Si de la astia 2.2 km poate se trezeste alt anonim peste cativa ani sa o mute iar, si tot asa, cate 2.2 km... Ca plateste ma-sa. Auzi, mai era unu' pe care il apucase mutatul de tot felul. N-a apucat saracu' sa se bucure de mutarile lui. Sper sa se bucure la fel si cei de acum care se scarpina dimineata in fund si in nas si la pranz ii apuca mutatul. Mutati statia daca vreti, dar lasati monumentul. Edited by viotl, 19 April 2024 - 20:53. |
|
#29
Posted 19 April 2024 - 20:49
Avea sens mutarea la Gara Basarab inainte sa se construiasca pasajul Basarab. Gara de Nord ar fi putu deveni muzeu, cu spatii culturale etc. Acum e prea tarziu, s-au platit deja 200 milioane EUR pe pasaj.
|
#30
Posted 19 April 2024 - 20:54
viotl, on 19 aprilie 2024 - 20:48, said:
Eu zic sa o mute dincolo de Otopeni, ca si-asa e tren pana acolo. Si poate se trezeste alt anonim peste cativa ani sa o mute, cate 2.2 km... Auzi, mai era unu' pe care il apucase mutatul de tot felul. N-a apucat saracu' sa se bucure de mutarile lui. Sper sa se bucure la fel cei care se scarpina dimneata in fund si in nas si la pranz ii apuca mutatul. Mutati statia daca vreti, dar lasati monumentul. Stai liniștit că minim 40 de milioane de euro vor ajunge la unii și voi tot veți VISA o țară ca afară cu apă caldă încă 50 de ani de acum. Ce are statul trebuie VÂNDUT ca să nu mai ia alții vreo 40 de milioane de euro doar că zugrăvesc o clădire a statului. viotl, on 19 aprilie 2024 - 20:48, said:
Ca plateste ma-sa. Și tu băiatu vei plăti pentru ăia 40 de milioane de euro care vor fi banii de buzunar a lui ăia care vor zugrăvi gara aia. Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 20:55. |
#31
Posted 19 April 2024 - 21:05
cristobob, on 19 aprilie 2024 - 20:12, said:
Dar restul , sinele și tot terenul care îl ocupa, eu le-as vinde parțial, Ateneul s-a construit prin donatii (de gara nu stiu...) si noi abia-abia, cu chiu cu vai am reusit sa-l vopsim. Nu ne mai facem bine.... Sa scoatem si cimitirele frate, azi se poarta incinerarea. Ce atata loc ocupat. Pfoaaa cate malluri se pot face..... ce dreq, parca suntem acu 1000 de ani, ingropam mortii in pamant.... anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:54, said:
Stai liniștit In shimb, tu ar trebui sa fii nelinistit, pentru ca e foarte posibil intr-o zi sa te uiti in urma si sa zici, ca pilotu' ala, "Doamneee, ce-am facut...". Bine, e posibil sa ma insel, stiu ca sunt si unii care calca pe cadavre si nu se uita in urma. dar daca nu? |
#32
Posted 19 April 2024 - 21:08
viotl, on 19 aprilie 2024 - 21:05, said:
Sa stii ca sunt destul de linistit. Eu is ok. Am apa calda. Și eu sunt foarte liniștit, am copil plecat definitiv din România, după ce mor și eu și mă-sa nu mai e nimeni după noi aici. Până mor eu nu am chef să mai văd cum iau alții și 40 de milioane de euro bani de buzunar doar că zugrăvesc o ruină. Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 21:11. |
#33
Posted 19 April 2024 - 21:12
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:54, said:
Și tu băiatu vei plăti pentru ăia 40 de milioane de euro care vor fi banii de buzunar a lui ăia care vor zugrăvi gara aia. Da' eu cred ca nu. Dar tu bucura-te linistit. M-ai pus cu botu' pe labe, mi-ai aratat tu mie.... anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 21:08, said: după [..] ce mor și eu Nevoie de ajutor? |
|
#34
Posted 19 April 2024 - 21:13
#35
Posted 19 April 2024 - 21:13
Cladirea poate sa ramana acolo unde e, dar statia CFR Gara de Nord ar trebui mutata undeva dupa Podul Grant. Toata suparafa eliberata ar putea fi transformata in parc.
Mutarea statiei CFR si scoaterea liniilor ar contribui la fluentizarea circulatiei rutiere in zona, dar si la reducerea semnificativa a zgomotului si a prafului. Edited by strongsss, 19 April 2024 - 21:18. |
#36
Posted 19 April 2024 - 21:13
1. O fi fost ea super tara acum 150 de ani, dar acum este o relicva depasita din toate punctele de vedere, plus e foarte in centru si nu are cum sa fie extinsa.
Fiecare element are 50 de straturi de vopsea, ganetii pasarilor sunt o injectie, iar gresia galbena de pe jos imi trezeste nostalgii (asa era si la Unirii 1). 2. Nu o poti aduce la niste standarde de decenta, pentru ca orice modificare necesita birocratie incredibila, fiind monument istoric. 3. Am avut ocazia sa ajung prin catacombele sale, partea adminsitrativa pentru niste avize si sincer m-am ingrozit. Ma rugam sa nu vina un cutremur ca nu scapam. Cateodate, e bine sa razi si sa reconstruiesti. Nu e nimic nemuritor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users