Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

De ce vor atâția politicieni un proiect imobiliar în locul Gării de Nord din București?

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#19
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,666
  • Înscris: 07.02.2003

View PostRomanwraig, on 19 aprilie 2024 - 18:49, said:

Ceva argumente ?
Taie orasul. Pasajele curente nu fac fata orelor de varf, eliminarea caii ferate ar reduce bine aglomeratia creand mai multe cai de tranzit.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,059
  • Înscris: 07.11.2006
In lumea larga, orasele (cu locuitori civilizati si educati) isi conserva si isi etaleaza cu mandrie crampeie din istoria lor. Cladirile fac parte integranta din viata si istoria unui oras, unui loc locuit de oameni civilizati, educati si inteligenti.
Orice reprezinta istoria locului este pazit cu sfintenie si reprezinta un motiv de mandrie (justificata) locala.
In orasele locuite de cretini si conduse de cretini, cu exceptiile de rigoare, aceste cladiri sunt facute una cu pamantul, in locul lor aparand orice alrceva ce reprezinta orasul, locuitoriii sau istoria locala.

Aceasta cladire are 152 de ani si este o bucata din istoria Bucurestiului, a Romaniei. Cam cate cladiri de aceasta varsta mai sunt in picioare in oras? Dar in tara?
n scurt timp, cele mai "vechi" cladiri din Romania vor deveni sediile Kaufland, Selgros, Mega, Carefour, Auchan, etc. Adica cam tot ce este reprezentativ pentru acest popor.
Pacat si rusine totodata.

#21
cristobob

cristobob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 06.01.2014
Bun, ai dreptate, gara ca și cladire trebuie pasatrata, conservata, exploatata ca " obiect" istoric.

Dar restul , sinele și tot terenul care îl ocupa, eu le-as vinde parțial, lăsând și zone unde sa se facă parcuri, pana unde se poate merge cu metroul.

#22
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,111
  • Înscris: 30.11.2017
Niste oameni foarte foarte prosti.
Efectiv lipsa de ocupație.
Și furt masiv, ferul cu miile de tone cuprul și altele și apoi cheltuieli enorme sa faci alta. Ba ești tâmpit? Cu 70% impozarea muncii. Ar trebui reduse impozitele nu căutat moduri de cheltuit banii aiurea.
Sa muti gara, chiar restul problemelor is rezolvate.

Daca tot vrei să scăpați de gara închideți-o nu o mai mutați. Faceți blocuri si uitativa la ele.  Abia merge trenul mai repede de la Ploiesti la Constanța.

#23
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,599
  • Înscris: 30.08.2017

View Postandreic, on 19 aprilie 2024 - 19:50, said:


Taie orasul. Pasajele curente nu fac fata orelor de varf, eliminarea caii ferate ar reduce bine aglomeratia creand mai multe cai de tranzit.

Alte orașe au mutat treburile în subteran. Ar trebui procedat la fel și aici.

#24
anonimuI

anonimuI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 14.09.2021

View Postadisz, on 19 aprilie 2024 - 19:58, said:

Aceasta cladire are 152 de ani si este o bucata din istoria Bucurestiului, a Romaniei. Cam cate cladiri de aceasta varsta mai sunt in picioare in oras? Dar in tara?
n scurt timp, cele mai "vechi" cladiri din Romania vor deveni sediile Kaufland, Selgros, Mega, Carefour, Auchan, etc. Adica cam tot ce este reprezentativ pentru acest popor.
Pacat si rusine totodata.

420 milioane lei sau 84 de milioane de euro să modernizezi ceva care i-a trecut vremea de minim 30 de ani?

https://economedia.r...e-nu-a-pre.html

Este o RUINĂ unde se bagă 84 de milioane de euro degeaba.

Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 20:32.


#25
cipri2bau

cipri2bau

    Dezactivatos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,111
  • Înscris: 30.11.2017
La fel au făcut niște idioți acum vreo 20 de ani. Au desființat tramvaiele și troleibuzele și acum se chinuie sa le faca la loc, se chinuie pe baterii, ii obligă UE de fapt.

View PostanonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:30, said:



Este o RUINĂ unde se bagă 84 de milioane de euro degeaba.
sa demoleze Paresul turnul Eiffel că e o ruină ruginită și taie orașul în doo.

Edited by cipri2bau, 19 April 2024 - 20:33.


#26
anonimuI

anonimuI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 14.09.2021

View Postcipri2bau, on 19 aprilie 2024 - 20:35, said:

sa demoleze Paresul turnul Eiffel că e o ruină ruginită și taie orașul în doo.

Poți să dormi foarte liniștit - minim 40 de milioane de euro din ăia 84 de milioane sunt profit care - ghici tu cine sunt?

Doar nu crezi că se bagă toți 84 de milioane acolo în RUINA aia.

Eu mă mir că nu au pus vreo 200 de milioane de euro să zugrăvească gara aia.

Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 20:39.


#27
gogu1905

gogu1905

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 777
  • Înscris: 03.05.2019

View Postandreic, on 19 aprilie 2024 - 19:50, said:

Taie orasul. Pasajele curente nu fac fata orelor de varf, eliminarea caii ferate ar reduce bine aglomeratia creand mai multe cai de tranzit.

Serios? Ca sa scap de nebunia de la orele de varf eu vreau sa desfiintam masinile, nu trenurile. Se poate?

#28
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013

View PostanonimuI, on 19 aprilie 2024 - 19:02, said:


Nu ai înțeles - coboară lumea din metrou și merge la gară sau coboară lumea din tren și ia metroul.

Nu trebuie să mai meargă trenurile 2.2 km în oraș.
Eu zic sa o mute dincolo de Otopeni, ca si-asa e tren pana acolo.
Si de la astia 2.2 km poate se trezeste alt anonim peste cativa ani sa o mute iar, si tot asa, cate 2.2 km... Ca plateste ma-sa.
Auzi, mai era unu' pe care il apucase mutatul de tot felul. N-a apucat saracu' sa se bucure de mutarile lui. Sper sa se bucure la fel si cei de acum care se scarpina dimineata in fund si in nas si la pranz ii apuca mutatul.
Mutati statia daca vreti, dar lasati monumentul.

Edited by viotl, 19 April 2024 - 20:53.


#29
nick_blaster

nick_blaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 13.07.2006
Avea sens mutarea la Gara Basarab inainte sa se construiasca pasajul Basarab. Gara de Nord ar fi putu deveni muzeu, cu spatii culturale etc. Acum e prea tarziu, s-au platit deja 200 milioane EUR pe pasaj.

#30
anonimuI

anonimuI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 14.09.2021

View Postviotl, on 19 aprilie 2024 - 20:48, said:

Eu zic sa o mute dincolo de Otopeni, ca si-asa e tren pana acolo.
Si poate se trezeste alt anonim peste cativa ani sa o mute, cate 2.2 km...
Auzi, mai era unu' pe care il apucase mutatul de tot felul. N-a apucat saracu' sa se bucure de mutarile lui. Sper sa se bucure la fel cei care se scarpina dimneata in fund si in nas si la pranz ii apuca mutatul.
Mutati statia daca vreti, dar lasati monumentul.

Stai liniștit că minim 40 de milioane de euro vor ajunge la unii și voi tot veți VISA o țară ca afară cu apă caldă încă 50 de ani de acum.

Ce are statul trebuie VÂNDUT ca să nu mai ia alții vreo 40 de milioane de euro doar că zugrăvesc o clădire a statului.

View Postviotl, on 19 aprilie 2024 - 20:48, said:

Ca plateste ma-sa.


Și tu băiatu vei plăti pentru ăia 40 de milioane de euro care vor fi banii de buzunar a lui ăia care vor zugrăvi gara aia.

Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 20:55.


#31
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013

View Postcristobob, on 19 aprilie 2024 - 20:12, said:

Dar restul , sinele și tot terenul care îl ocupa, eu le-as vinde parțial,
Vinde proprietatea ta, pe aia publica las-o in pace. Eu as inchide pe toti cei care vand proprietatea publica. sau care isi bat joc de ea.

Ateneul s-a construit prin donatii (de gara nu stiu...) si noi abia-abia, cu chiu cu vai am reusit sa-l vopsim.
Nu ne mai facem bine....

Sa scoatem si cimitirele frate, azi se poarta incinerarea. Ce atata loc ocupat. Pfoaaa cate malluri se pot face..... ce dreq, parca suntem acu 1000 de ani, ingropam mortii in pamant....

View PostanonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:54, said:

Stai liniștit
Sa stii ca sunt destul de linistit. Eu is ok. Am apa calda.
In shimb, tu ar trebui sa fii nelinistit, pentru ca e foarte posibil intr-o zi sa te uiti in urma si sa zici, ca pilotu' ala, "Doamneee, ce-am facut...".
Bine, e posibil sa ma insel, stiu ca sunt si unii care calca pe cadavre si nu se uita in urma. dar daca nu? :D

#32
anonimuI

anonimuI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 14.09.2021

View Postviotl, on 19 aprilie 2024 - 21:05, said:

Sa stii ca sunt destul de linistit. Eu is ok. Am apa calda.

Și eu sunt foarte liniștit, am copil plecat definitiv din România, după ce mor și eu și mă-sa nu mai e nimeni după noi aici.

Până mor eu nu am chef să mai văd cum iau alții și 40 de milioane de euro bani de buzunar doar că zugrăvesc o ruină.

Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 21:11.


#33
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013

View PostanonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:54, said:

Și tu băiatu vei plăti pentru ăia 40 de milioane de euro care vor fi banii de buzunar a lui ăia care vor zugrăvi gara aia.
Daca zici tu.... asa o fi.
Da' eu cred ca nu.
Dar tu bucura-te linistit. M-ai pus cu botu' pe labe, mi-ai aratat tu mie.... Posted Image

View PostanonimuI, on 19 aprilie 2024 - 21:08, said:


după [..] ce mor și eu
Ai vreun plan, vreo intentie, ceva?
Nevoie de ajutor? :P

#34
anonimuI

anonimuI

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 14.09.2021

View Postviotl, on 19 aprilie 2024 - 21:10, said:

Daca zici tu.... asa o fi.
Da' eu cred ca nu.

Ai dreptate, s-ar putea vreo 50 de milioane de euro să fie bani de buzunar pentru ăia.

#35
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,292
  • Înscris: 27.10.2007
Cladirea poate sa ramana acolo unde e, dar statia CFR Gara de Nord ar trebui mutata undeva dupa Podul Grant. Toata suparafa eliberata ar putea fi transformata in parc.
Mutarea statiei CFR si scoaterea liniilor ar contribui la fluentizarea circulatiei rutiere in zona, dar si la reducerea semnificativa a zgomotului si a prafului.

Edited by strongsss, 19 April 2024 - 21:18.


#36
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
1. O fi fost ea super tara acum 150 de ani, dar acum este o relicva depasita din toate punctele de vedere, plus e foarte in centru si nu are cum sa fie extinsa.
Fiecare element are 50 de straturi de vopsea, ganetii pasarilor sunt o injectie, iar gresia galbena de pe jos imi trezeste nostalgii (asa era si la Unirii 1).
2. Nu o poti aduce la niste standarde de decenta, pentru ca orice modificare necesita birocratie incredibila, fiind monument istoric.
3. Am avut ocazia sa ajung prin catacombele sale, partea adminsitrativa pentru niste avize si sincer m-am ingrozit. Ma rugam sa nu vina un cutremur ca nu scapam.

Cateodate, e bine sa razi si sa reconstruiesti. Nu e nimic nemuritor.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate