Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce vor atâția politicieni un proiect imobiliar în locul Gării de Nord din București?
#37
Posted 19 April 2024 - 21:14
#38
Posted 19 April 2024 - 21:16
viotl, on 19 aprilie 2024 - 21:12, said:
Ai vreun plan, vreo intentie, ceva? Nevoie de ajutor? Am 50 de ani, deci o să mai văd de multe ori cum iau alții milioane de euro doar că zugrăvesc niște ruine ale statului. viotl, on 19 aprilie 2024 - 21:14, said:
sa nu uiti sa stingi lumina inainte. Peste vreo 40 de ani, mai am destul. |
#39
Posted 19 April 2024 - 21:40
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 20:30, said:
420 milioane lei sau 84 de milioane de euro să modernizezi ceva care i-a trecut vremea de minim 30 de ani? https://economedia.r...e-nu-a-pre.html Este o RUINĂ unde se bagă 84 de milioane de euro degeaba. Asa e, este o magarie supraevaluata. Dar spune-mi te rog, crezi ca daca se muta Gara de Nord, nu se va face tot o magarie ? Ai vreo garantie ca nu se va intampla sa fie o supraevaluare ? Probabil mai mare decat 84 milioane |
#40
Posted 19 April 2024 - 21:42
Adm, on 19 aprilie 2024 - 21:13, said:
Cateodate, e bine sa razi si sa reconstruiesti. Nu e nimic nemuritor. Cu respect. Scuze de mahalaua de mai devreme. Ai dreptate. Doar ca trebuie facut cu cap. Si ăia n-o sa faca nimic cu cap, atata timp cat sunt lasati de capul lor. Degeaba dam din tastatura aici. Pana cand nu o sa intelegem ca asta e tara noastra, de la stramosii nostri, de la parintii nostri, si ca azi arata exact asa cum o facem NOI sa arate.... toate discutiile astea asta sunt, mirC. Probabil o sa faca axa cu Casa Radio. Trist..... Edited by viotl, 19 April 2024 - 21:43. |
#41
Posted 19 April 2024 - 21:43
Eu stau si ma gandesc daca nu e o idee mai buna sa sa faca o conexiune da transport pentru decongestionareaBucurestiului utilizand tunelul feroviar deja existent si nefolosit da langa Pasajul Lujerului ca aceasta conexiune ar putea include un sistem de tren, metrou sau chiar metroul usor care ar facilita transportul rapid si sigur in Bucuresti si in Ilfov decongestionand taficu din capitala si poate face oamenii sa nu mai fie dependenti de mijloacele de transport personale poluante
|
#42
Posted 19 April 2024 - 21:47
Dar din Casa Poporului nu se face hotel sau mall? Ca papa o gramada de resurse degeaba.
Oare cata energie consuma cu incalzirea si climatizarea? |
#43
Posted 19 April 2024 - 21:51
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 21:16, said:
iau alții milioane de euro doar că zugrăvesc niște ruine ale statului. Sau poate ca nu uiti, poate ca doar nu-ti pasa. Mai degraba nu-ti pasa. tfmercedez, on 19 aprilie 2024 - 21:47, said:
Oare cata energie consuma cu incalzirea si climatizarea? anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 21:16, said:
Am 50 de ani, Stii... si eu eram asa de sprinten la varsta ta... |
#44
Posted 19 April 2024 - 21:53
Problema este ca nu exista in societatea romaneasca (si nu numai) o discutie realista, ci doar extemmisti.
1. Nebuni care considera Gara de Nord "sacra" = Monument istoric de valoare... inestimabila. 2. Nebuni care vor ca pana la gara sa mergem doar cu bicicleta sau pe jos, sa nu existe parcare. 3. Nebuni care viseza sa fie totul perfect, modern nou, dar sa nu se schimbe nimic. Sunt prea multe interese, prea mult zgomot de fond si rezolvarea va veni probabil in urma unui incendiu. |
#45
Posted 19 April 2024 - 22:11
anonimuI, on 19 aprilie 2024 - 21:08, said:
Și eu sunt foarte liniștit, am copil plecat definitiv din România, după ce mor și eu și mă-sa nu mai e nimeni după noi aici. Ai mei nu au plecat. Ar fi putut pleca oricand, ar putea pleca si maine. Nu vor. Le place mizeria de aici. Au calatorit (singuri, de capul lor), au colegi/prieteni afara, unii chiar in pozitii inalte... nu sunt interesati. mai dau o fuga la Iasi, la Cluj, la Timisoara, la un concert, un festival, o adunatura de prieteni... mai un ski la Brasov (Valea celebra), la Ranca sau pe unde o merge. Ok, ca-i Metallica la Amsterdam sau Rammstein la Budapesta... De ziua lui acu 3 zile... s-a dus sa prinda rasaritul la Costinesti. Eu nu am plecat. Si ies din tara demult. In America am fost prima data in 1989. Inca mi se umezesc ochii cand aterizez la Bucuresti... Prin '93-'94 se vedea clar cand treceai granita in Ro, dupa aspectul campurilor.... .Si n-am plecat. In 1997 eram in trecere prin Portland, Oregon. Cei din comunitatea de romani ne-au invitat sa petrecem slujba de Paste cu ei. S-a tinut intr-o biserica catolica, inchiriata. Am ramas cu gura cascata - comunitatea romaneasca construiese o biserica si adusese un popa din Ro. Apoi s-au certat si s-au impartit in doua.... Razvratitii au adus alt popa din Ro (cu ei am fost).... si strangeau bani sa faca alta biserica. Cam asta-i. Suntem vaccinati, vorba unui coleg.... O sa cred asta atunci cand o sa vad asta data jos. E mai veche. https://en.wikipedia...ki/Gare_du_Nord Ultimul lucru, dupa care ma opresc. La fel se vorbea si despre flota. Ca e veche, ca e perimata, ca nu merita retehnologizare etc. Deci, multe din acele nave inca naviga (naviga, nu "navigheaza") pe marile lumii. Produc pentru altii. Do the math. Edited by viotl, 19 April 2024 - 22:16. |
#46
Posted 19 April 2024 - 22:12
Romanwraig, on 19 aprilie 2024 - 21:40, said:
Asa e, este o magarie supraevaluata. Dar spune-mi te rog, crezi ca daca se muta Gara de Nord, nu se va face tot o magarie ? Ai vreo garantie ca nu se va intampla sa fie o supraevaluare ? Probabil mai mare decat 84 milioane Deci dacă se mută gara, noua gară va costa minim 250 - 300 de milioane de euro ca să le rămână bani de buzunar măcar 150 de milioane de euro. Dacă 84 de milioane de euro costă doar zugrăvitul unei ruine e și normal ca să coste măcar vreo 300 de milioane de euro să o construiască din nou. Edited by anonimuI, 19 April 2024 - 22:21. |
|
#47
Posted 19 April 2024 - 23:20
cipri2bau, on 19 aprilie 2024 - 20:28, said:
Niste oameni foarte foarte prosti. Efectiv lipsa de ocupație. gogu1905, on 19 aprilie 2024 - 20:45, said:
Serios? Ca sa scap de nebunia de la orele de varf eu vreau sa desfiintam masinile, nu trenurile. Se poate? Ideea ingroparii liniilor pana la Chibrit, nu se muta gara dar liniile se muta in subteran si totul la suprafata se elibereaza. Sunt posibile noi strazi care sa lege Giulesti de Grivita, creand noi inele de trafic si imbunanatind semnificativ. La suprafata parcuri tip linie, promenade si chiar parcari. Atat ca e o varianta complexa si scumpa, tunelurile pentru tren trebuie facute sub metrou. ingropare linii.jpg 137.35K 20 downloads Edited by andreic, 20 April 2024 - 00:57. |
#48
Posted 20 April 2024 - 02:30
Nu mai bine lasam gara unde este acum si ii schimbam numele din Gara de Nord in Gara Centrala? In multe capitale ale lumii exista o gara centrala. Iar gara noastra e la o aruncatura de bat de Piata Victoriei. Eventual construim o gara noua undeva in nordul Bucurestiului, care sa se numeasca Gara de Nord.
Edited by borhot, 20 April 2024 - 02:33. |
#49
Posted 20 April 2024 - 07:14
Din motive istorice Gara de Nord va rămâne Gara de Nord, nu ar nevoie de un alt nume, chiar dacă este vorba de o Gară Centrală.
@Adm Tare nepoliticos să îi numești nebuni pe cei care nu au aceeași părere cu dumneata! Da, Gara de Nord este și un monument, dar și o clădire de utilitate publică, iar de o Gară în poziția aceea va fi nevoie și de acum înainte. Așa cum a menționat și @andreic mai devreme, Bucureștiul are nevoie de soluții pentru a debloca circulația în zona Gării de Nord, iar de proiecte de modernizare Gara de Nord nu a dus lipsă chiar la puțin timp de la inaugurarea sa - primele proiecte eșuate au fost prin 1911. Ce uită domnii politicieni este că nu se pune carul înaintea boilor! Adică se aruncă în spațiul public ideea asta, hai să mutăm gara, chestiune care ar crea un haos de nedescris în acest moment, însă funcțiile gării nu au fost preluate de altceva - și cum spuneam mai devreme, nici nu pot fi preluate în totalitate pentru că la periferie nu ai poziția Gării de Nord. Poți să faci o gară principală modernă care să fie conectată de restul țării și de principalul aeroport al țării, și în care să fie comod să faci un schimb de trenuri și să ai și niște spații în care să îți petreci câteva ore așteptând un tren de legătură, însă este nevoie în continuare de un tren sau un alt mijloc de transport care să te ajute să ajungi în zona centrală. @Viotl Când mă gândesc la alte exemple și eu mă gândesc la dezastrul mult mai mare decât cel de la București al „Gare du Nord” din Paris, dar mai știu vreo două gări centrale și în Londra, niște huburi de transport reușite, conectate la metrou, rețeaua ferioviară națională, autobuze interurbane, autobuze locale, taxiuri negre și altele. Și Gara de Nord din București trebuie să rămână un astfel de hub. Ideea, pe scurt, este ca Primăria și Prefectura capitalei să continue proiectele de modernizare a rețelei feroviare din București și împrejurimi și să construiască o nouă Gară Principală și o rețea de Gări Periferice - unele din ele deja există, gări care să preia o parte din traficul dirijat acum către Gara de Nord, gară cu care vor comunica printr-un inel feroviar și eventual prin metrou și alte mijloace de transport. Abia după ce proiectele secundare sunt finalizate am putea trece la modernizarea zonei din preajma Gării de Nord! |
#50
Posted 20 April 2024 - 08:10
Noi nu suntem in stare sa facem metrou pana la Henri Coanda dar vrem sa ingropam liniile de CF de la Chibrit.
Si sa realizam ca inca sunt multe trenuri care merg pe Diesel, chiar si Sageata albastra.Ce faci cu fumul de la alea in tunel? |
#51
Posted 20 April 2024 - 08:18
Personal sunt pentru renovare dar sunt deschis si unor opinii mai radicale daca vin din partea unor experti adevarati cu viziune, nu arhitecti tiriplici care au primit o sponsorizare pentru congres ca sa scrie ce trebuie. Cu toate acestea, sa fim sinceri, mutarea/desfiintarea garii nu va rezolva problemele orasului si e printre ultimele masuri in sensul asta. Daca ar fi desfiintata nu ar fi pentru ca o minte luminata ar sistematiza orasul ci pentru interese din cele mai oneroase.
Bucurestiul e din ce in ce mai sufocat din cauza dezvoltarii imobiliare , cu sau fara Gara de Nord e tot aia. Edited by audiofidell, 20 April 2024 - 08:19. |
|
#52
Posted 20 April 2024 - 08:38
#53
Posted 20 April 2024 - 09:15
#54
Posted 20 April 2024 - 10:24
E doar un vis frumos ca si costuri si ce presupune mutarea garii de nord mai la nord, efectiv nu e ceva ce sa ne putem permite, sa zicem mersi daca ne putem permite si doar intretinerea/renovarea garii actuale. E mult mai ieftin sa se construiasca inca 2-3-4 pasaje peste linii daca chiar se vrea fluidizarea traficului. Dar oricum pe masura ce se vor aplica tot mai mult masuri pentru reducerea nr de masini traficul va scadea, mai ales cel urban.
rinaldoparaipan, on 20 aprilie 2024 - 08:10, said:
Si sa realizam ca inca sunt multe trenuri care merg pe Diesel, chiar si Sageata albastra.Ce faci cu fumul de la alea in tunel? Edited by LunaCrystal, 20 April 2024 - 10:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users