Păreri MG ZS si/ vs Fengon 500
#37
Posted 15 April 2024 - 07:19
Quote Sau o tii loanga ,nu are nici o versiune cheala cu 2 boxe si 2 twetere.Uita-te mai bine. la prima versiune, aia de 18.000 de euro scrie asa "4 difuzoare (2 principale și 2 tweetere în față)" adica in realitate 2 boxe si cam atat, tweeterele sunt... destul de neglijabile. O gaselnitza de marketing. Plus ca la versiunile alea mai scumpe, pielea nu e piele ci e un vinilin ieftin. Pai cum mah sa ceri cateva mii de euro in plus ca are piele si sa scrie citez: "Tapițerie din piele ecologică"? Mai chinezarie decat atat nici ca am vazut. Sa nu mai vorbim ca la un Logan de 18 ani amarat, din gama de mijloc ai si reglare lombara la scaunul soferului, chestie care la astea "exclusive" de peste 20.000 euro nu prea. Masini chinezesti facute sa ia ochii la niste oameni ignoranti care sa se bucure si ei ca masina are "trapa" si leduri si e mare si cam atat. In banii aia gasesti masini mult mai bune. Cine are bani de SUV adevarat ia Mercedes, Land Rover, BMW... Clasa de mijloc Renault, Hyundai, Mazda, VW... Si muritorii de rand Duster, Suzuki, Ssangyong. Apoi mai sunt aia care cred ca fac mare branza si iau o masina chinezeasca. Edited by unpuisor, 15 April 2024 - 07:20. |
#38
Posted 15 April 2024 - 09:28
cotizo_dacul, on 14 aprilie 2024 - 22:45, said: UIte aici topig dedicat mg. https://forum.softpe...ca-chinezeasca/ Ia uite spaniolii,niste prosti, https://aproapemasin...-din-decembrie/ Edited by tfmercedez, 15 April 2024 - 09:30. |
#39
Posted 15 April 2024 - 10:07
Nu uitați ca salariile sunt undeva la 5...10% din costul de producție la o serie mare (depinde și de gradul de automatizare). Și ca 70...80% e materia primă. Chinezoii au multe chestii la pret de dumping (diferență suportata de stat) ca să sufoce concurența. Apoi când rămân singuri pe piață au ei grijă să urce prețul acolo unde ii era locul de la început.
|
#40
Posted 15 April 2024 - 10:22
Quote Nu uitați ca salariile sunt undeva la 5...10% din costul de producție la o serie mare (depinde și de gradul de automatizare). Și ca 70...80% e materia primă. Chinezoii au multe chestii la pret de dumping (diferență suportata de stat) ca să sufoce concurența. Apoi când rămân singuri pe piață au ei grijă să urce prețul acolo unde ii era locul de la început. La masini e fix la fel. plus ca Quote MG achieved an impressive sales figure of 2,563 units Edited by unpuisor, 15 April 2024 - 10:25. |
#42
Posted 15 April 2024 - 21:24
tfmercedez, on 15 aprilie 2024 - 09:28, said:
mie imi scapa ceva. Cum e posibil ca masina aia sa fie atat de ieftina? Daca e facuta in China, nu se platesc taxe vamale "usturatoare" care sa o aduca la pret in rand cu cele europene? Cine produce masina aia? Niste sclavi in lagare de munca fortata? unpuisor, on 15 aprilie 2024 - 07:19, said:
omule, tu o ti loanga, intra la ei pe sitesi vezi versiunile. au 4 versiuni, excite si exclusive la motorul de 1,5 si exclusive la ala de 999 la prima versiune, aia de 18.000 de euro scrie asa "4 difuzoare (2 principale și 2 tweetere în față)" adica in realitate 2 boxe si cam atat, tweeterele sunt... destul de neglijabile. O gaselnitza de marketing. Plus ca la versiunile alea mai scumpe, pielea nu e piele ci e un vinilin ieftin. Pai cum mah sa ceri cateva mii de euro in plus ca are piele si sa scrie citez: "Tapițerie din piele ecologică"? Mai chinezarie decat atat nici ca am vazut. Sa nu mai vorbim ca la un Logan de 18 ani amarat, din gama de mijloc ai si reglare lombara la scaunul soferului, chestie care la astea "exclusive" de peste 20.000 euro nu prea. Masini chinezesti facute sa ia ochii la niste oameni ignoranti care sa se bucure si ei ca masina are "trapa" si leduri si e mare si cam atat. In banii aia gasesti masini mult mai bune. Cine are bani de SUV adevarat ia Mercedes, Land Rover, BMW... Clasa de mijloc Renault, Hyundai, Mazda, VW... Si muritorii de rand Duster, Suzuki, Ssangyong. Apoi mai sunt aia care cred ca fac mare branza si iau o masina chinezeasca. Edited by cotizo_dacul, 15 April 2024 - 21:26. |
#43
Posted 16 April 2024 - 06:59
Quote Cred ca subventioneaza statul,o parte.Ca sa ajunga sa acapareze piata europeana. Quote pilot automat,faruri led astea le ai standard de multi ani pe cel mai chel Logan. Nu e o mare sfaraiala. Singura chestie asa mai deosebita ar fi trapa care e pe modelele scumpe, dar daca e ieftina si fara tratamente, poate sa fie mai mult o bataie de cap. Adica poate sa ploua pe la ea si daca sticla nu are tratament solar o sa faca din masina aia sauna. Cand mergi si te bate soarele in cap... Mai bine nu, trapa pe masina chinezeasca... e ca la produsele de pe aliexpress, toate arata de 5 stele dar cand iti ajung acasa vezi ca multe sunt niste chinezarii ordinare si tepe. Invit pe toti cei care nu au ce face cu banii lor sa isi ia masina chinezeasca si peste 5 ani mai vorbim. Era o gluma pe net... oricine poate sa isi cumpere o masina noua, dar barbatii adevarati le pastreaza pe alea vechi. Nu cred ca tine o chinezarie din asta macar 10 ani. Edited by unpuisor, 16 April 2024 - 07:00. |
#44
Posted 16 April 2024 - 07:45
unpuisor, on 16 aprilie 2024 - 06:59, said:
In mod clar tovarasii de la conducere subventioneaza extrem de mult, acopera si transportul si taxele plus preturi de dumping, si tot nu e suficient. astea le ai standard de multi ani pe cel mai chel Logan. Nu e o mare sfaraiala. Singura chestie asa mai deosebita ar fi trapa care e pe modelele scumpe, dar daca e ieftina si fara tratamente, poate sa fie mai mult o bataie de cap. Adica poate sa ploua pe la ea si daca sticla nu are tratament solar o sa faca din masina aia sauna. Cand mergi si te bate soarele in cap... Mai bine nu, trapa pe masina chinezeasca... e ca la produsele de pe aliexpress, toate arata de 5 stele dar cand iti ajung acasa vezi ca multe sunt niste chinezarii ordinare si tepe. Invit pe toti cei care nu au ce face cu banii lor sa isi ia masina chinezeasca si peste 5 ani mai vorbim. Era o gluma pe net... oricine poate sa isi cumpere o masina noua, dar barbatii adevarati le pastreaza pe alea vechi. Nu cred ca tine o chinezarie din asta macar 10 ani. |
#45
Posted 16 April 2024 - 09:51
man, citeste listalor de pe site-ul oficial
preturile sunt intre 18.000 si 22.600 euro. acolo la versiunea de 18.000 euro scrie asa negru pe alb Quote 4 difuzoare (2 principale și 2 tweetere în față) iar daca te duci la Dacia pe site si iei primul golan, fara vopsea, fara nimic, chel chel, scrie asa Quote Faruri de zi (DRL) LED tip semnatura luminoasa "Y" Faruri "eco-LED" (faza scurta LED - faza lunga halogen) Media Control: radio DAB fara fatada, aplicatie Dacia Media Control , 2 difuzoare, Bluetooth Sistem de avertizare in cazul depasirii vitezei legale Cruise control Senzori acustici spate pentru asistenta la parcare Echipare pentru senzor detectare alcoolemie Cruise control = pilot automat pt cine nu stie. Deci ce vorbim aici. Masina chinezeasca cu care se lauda cu chestii care le gasesti si pe o dacie amarata Singura chestie ce mi-a sarit in ochi si e un plus la MG ZS e "Parbriz cu protecţie solară" care daca e pe bune, reduce temperatura in masina vara si te protejeaza de arsuri pe maini. si "Oglinzi exterioare cu pliere electrică", cam atat are in plus fata de o dacie. Nu ca ii ridic in slavi pe aia de la dacia ca si ei au marit preturile destul de mult fara sa aduca mari chestii noi. Dar prefer orice masina europeana sau japoneza, chit ca e mai scump fata de orice masina chinezeasca. La o masina nu conteaza doar pretul initial ci si cat te costa sa o intreti, piesele, accesoriile, cati mecanici se pricep la ea, toate se aduna. Pe VAG sau Renault sau Japoneze deja ai service-uri destule, la astea chinezesti... nu am auzit nici un mecanic sa zica ca se pricepe la ele. |
#46
Posted 17 April 2024 - 00:10
unpuisor, on 16 aprilie 2024 - 09:51, said:
man, citeste listalor de pe site-ul oficial preturile sunt intre 18.000 si 22.600 euro. acolo la versiunea de 18.000 euro scrie asa negru pe alb adica doar 2 boxe si 2 chestii de inalte. iar daca te duci la Dacia pe site si iei primul golan, fara vopsea, fara nimic, chel chel, scrie asa Cruise control = pilot automat pt cine nu stie. Deci ce vorbim aici. Masina chinezeasca cu care se lauda cu chestii care le gasesti si pe o dacie amarata Singura chestie ce mi-a sarit in ochi si e un plus la MG ZS e "Parbriz cu protecţie solară" care daca e pe bune, reduce temperatura in masina vara si te protejeaza de arsuri pe maini. si "Oglinzi exterioare cu pliere electrică", cam atat are in plus fata de o dacie. Nu ca ii ridic in slavi pe aia de la dacia ca si ei au marit preturile destul de mult fara sa aduca mari chestii noi. Dar prefer orice masina europeana sau japoneza, chit ca e mai scump fata de orice masina chinezeasca. La o masina nu conteaza doar pretul initial ci si cat te costa sa o intreti, piesele, accesoriile, cati mecanici se pricep la ea, toate se aduna. Pe VAG sau Renault sau Japoneze deja ai service-uri destule, la astea chinezesti... nu am auzit nici un mecanic sa zica ca se pricepe la ele. |
|
#47
Posted 17 April 2024 - 06:40
nu imi mai bat capul ca unii nu inteleg ca o masina de 1.5 tone cu doar 106 cai si cuplu de dacie 1310 va fi moartea pasiunii, sa nu mai zic la o depasire cand te rogi la toti sfintii si toti popi.
Degeaba ai cutie de viteze automata smechera, trapa si faruri cu led daca nu se misca carutza cum trebuie. fiecare face cu banii lui cum vrea |
#48
Posted 17 April 2024 - 08:17
unpuisor, on 17 aprilie 2024 - 06:40, said:
cu doar 106 cai si cuplu de dacie 1310 va fi moartea pasiunii, unpuisor, on 17 aprilie 2024 - 06:40, said:
sa nu mai zic la o depasire cand te rogi la toti sfintii si toti popi. 141 Nm @ 4500 rot/min ... 5 trepte, cutie manuala ... depasirea o faci in treapta a treia pina spre 120 km / h. |
#49
Posted 17 April 2024 - 08:33
Quote 141 Nm @ 4500 rot/min dacia 1310 de 1.6 litri din 1994 avea 123 Nm @ 3000 rot/min, la o masina de 940 kg. Adica un raport de 7.6 kg/Nm fata de 8.7 kg/Nm la MG ZS. Adica o masina vai de steaua ei, proiectata inainte de 1989, plina de rugina, se misca mai bine decat chinezaria asta din 2024. Si am avut dacie din asta veche si se misca destul de bine pana la 120 km/h. |
#50
Posted 17 April 2024 - 10:48
unpuisor, on 17 aprilie 2024 - 08:33, said:
dacia 1310 de 1.6 litri din 1994 avea 123 Nm @ 3000 rot/min, la o masina de 940 kg. Adica un raport de 7.6 kg/Nm fata de 8.7 kg/Nm la MG ZS. unpuisor, on 17 aprilie 2024 - 08:33, said:
inseamna cu motorul turat la maxim unpuisor, on 17 aprilie 2024 - 08:33, said:
pedala blana pana jos |
#51
Posted 17 April 2024 - 11:24
Quote Bravo ei ... cu precizarea ca e vorba de un motor cu carburator necastrat de nicio norma de poluare "euro x". uite un Logan 3, din asta amarat, chel si vai de el, cu motor de drujba in 3 cilindrii de 90 cai, are cuplu mai mare ca MG ZS, adica 160 Nm @ 2100-3750 rot/min si un raport mai bune de 6.8 kg/Nm fata de 8.7 kg/Nm la MG ZS. Si evident ca poluarea la masina saracului e 116-117 g/km fata de 163 g/km la MG ZS. Daca cineva vrea un SUV adevarat si are putini bani se duce la SsangYong si ia unul cu motor adevarat de 163 cai, 280 Nm, 5 stele ncap, cutie AISIN si o groaza de optiuni la preturi decente. Doar ca o sa consume un pic mai mult. |
|
#52
Posted 17 April 2024 - 18:47
Faci tu ce faci si tot compari cu Dacia.Nimeni nu face vreo comparatie,dar tu faci.Si dupa cum vorbesti cred ca nu ai nici permis.Adica tu imi zici mie ca cu o masina cu 106 cp,nu poti sa depasesti.Pai baietas,atunci spune-mi si mie cum cu o masina cu 75 cp iti fac depasiri,si in scurt si in rampa,si nu este cine stie ce racheta.Este un amarat de symbol 2008.Sau cum parintii nostri faceau depasiri cu dacia cu 51 cp sau cu oltcitul 53 cp?Sau nu ai auzit de cutii de viteza?Nu stii ca inainte de o depasire in scurt se retrogradeaza?Vai de capul tau,imi tot dai cifre ,reciti niste cifre csa o poezie invatata pe de rost.Tu nu ai vazut cum arata pe viu o masina chinezeasca dar stii tu ca nu sunt bune.Gata ai pus tu eticheta marele expert ,si trebuie sa te credem pe cuvant.Te rog lasa-te de sportul asta,de dat sfaturi auto,mai bine da sfaturi de gradinarit,ca acolo te pricepi.
|
#53
Posted 18 April 2024 - 05:17
La nr de mașini de pe vremea oltcit-ului și la traficul de atunci făceai depășiri și cu o căruță, aveai timp berechet.
La traficul de acum cu oltcitul ăla nu mai faci nicio depășire. Sau faci vreo câteva, cât te tine norucul. Revenind la mașinile chinezești...până la proba contrarie sunt ...chinezarii. Ca aproape orice provine de acolo. |
#54
Posted 18 April 2024 - 06:26
symbolul si Dacia alea vechi aveau sub o tona, nu aveau nevoie de prea multi cai putere sa miste masina. Cu toate astea raportul de cuplu erau mai bune.
un Symbol chel si vechi din 2002 avea 940 kg, cat o dacie 1300. deci chiar daca avea motorul ala de 75 cai, puturos si vai de mama lui, masina tragea mai bine cu un cuplu de 8.2 kg/Nm, 121.3 Nm/tonă la MG ZS e 8.7 kg/Nm, 114.5 Nm/tonă Adica un raport mai prost ca cel mai slab Renault posibil. Masina saracului din Franta. Un suv-uletz wanna be, Suzuki S-Cross, are de exemplu la 1100 kg, un raport de 4.9 kg/Nm, 202.6 Nm/tonă fara sa mai luam in calcul si motorasul ala electric care ajuta la pornire. la cel mai slab Duster din 2010 de 1.6 tot avea raport mai bun de 8.4 kg/Nm, 118.4 Nm/tonă |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users