Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Păreri MG ZS si/ vs Fengon 500

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#37
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Sau o tii loanga  ,nu are  nici o versiune cheala cu 2 boxe si  2 twetere.Uita-te mai bine.
omule, tu o ti loanga, intra la ei pe sitesi vezi versiunile. au 4 versiuni, excite si exclusive la motorul de 1,5 si exclusive la ala de 999
la prima versiune, aia de 18.000 de euro scrie asa "4 difuzoare (2 principale și 2 tweetere în față)"
adica in realitate 2 boxe si cam atat, tweeterele sunt... destul de neglijabile. O gaselnitza de marketing.
Plus ca la versiunile alea mai scumpe, pielea nu e piele ci e un vinilin ieftin. Pai cum mah sa ceri cateva mii de euro in plus ca are piele si sa scrie citez: "Tapițerie din piele ecologică"?
Mai chinezarie decat atat nici ca am vazut.
Sa nu mai vorbim ca la un Logan de 18 ani amarat, din gama de mijloc ai si reglare lombara la scaunul soferului, chestie care la astea "exclusive" de peste 20.000 euro nu prea.

Masini chinezesti facute sa ia ochii la niste oameni ignoranti care sa se bucure si ei ca masina are "trapa" si leduri si e mare si cam atat.
In banii aia gasesti masini mult mai bune.
Cine are bani de SUV adevarat ia Mercedes, Land Rover, BMW...
Clasa de mijloc Renault, Hyundai, Mazda, VW...
Si muritorii de rand Duster, Suzuki, Ssangyong.
Apoi mai sunt aia care cred ca fac mare branza si iau o masina chinezeasca.

Edited by unpuisor, 15 April 2024 - 07:20.


#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,684
  • Înscris: 15.06.2007

 cotizo_dacul, on 14 aprilie 2024 - 22:45, said:


UIte aici topig dedicat mg. https://forum.softpe...ca-chinezeasca/
Ia uite spaniolii,niste prosti,
https://aproapemasin...-din-decembrie/
mie imi scapa ceva. Cum e posibil ca masina aia sa fie atat de ieftina?  Daca e facuta in China, nu se platesc taxe vamale "usturatoare" care sa o aduca la pret in rand cu cele europene?  Cine produce masina aia? Niste sclavi in lagare de munca fortata?

Edited by tfmercedez, 15 April 2024 - 09:30.


#39
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,958
  • Înscris: 17.10.2003
Nu uitați ca salariile sunt undeva la 5...10% din costul de producție la o serie mare (depinde și de gradul de automatizare). Și ca 70...80% e materia primă. Chinezoii au multe chestii la pret de dumping (diferență suportata de stat) ca să sufoce concurența. Apoi când rămân singuri pe piață au ei grijă să urce prețul acolo unde ii era locul de la început.

#40
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Nu uitați ca salariile sunt undeva la 5...10% din costul de producție la o serie mare (depinde și de gradul de automatizare). Și ca 70...80% e materia primă. Chinezoii au multe chestii la pret de dumping (diferență suportata de stat) ca să sufoce concurența. Apoi când rămân singuri pe piață au ei grijă să urce prețul acolo unde ii era locul de la început.
adevarat graiesti, asa au facut si cu telefoanele, la inceput erau numai lapte si miere, preturi mici, telefoane bune, acum le-au depasit la pret pe cele consacrate fara nimic extra.
La masini e fix la fel.

plus ca

Quote

MG achieved an impressive sales figure of 2,563 units
2500 de masini vandute intr-o luna, nu e toata piata spaniola, si e saracie si ignoranta mare si la aia, s-au dus si ei la ce e mai ieftin, so dumnezeu cu mila cand or avea de intretinut/reparat la ele.

Edited by unpuisor, 15 April 2024 - 10:25.


#41
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,116
  • Înscris: 04.08.2007

 sfantu.dracu, pe 13 aprilie 2024 - 07:38, a scris:

MG e la fel de chinezesc precum Volvo.
Volvo a rămas volvo. Și numele și masina.
Mg e doar numele. Masina e chinezărie 100%.

#42
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.01.2009

View Posttfmercedez, on 15 aprilie 2024 - 09:28, said:

mie imi scapa ceva. Cum e posibil ca masina aia sa fie atat de ieftina?  Daca e facuta in China, nu se platesc taxe vamale "usturatoare" care sa o aduca la pret in rand cu cele europene?  Cine produce masina aia? Niste sclavi in lagare de munca fortata?
Cred ca subventioneaza  statul,o parte.Ca sa  ajunga  sa acapareze  piata  europeana.

View Postunpuisor, on 15 aprilie 2024 - 07:19, said:

omule, tu o ti loanga, intra la ei pe sitesi vezi versiunile. au 4 versiuni, excite si exclusive la motorul de 1,5 si exclusive la ala de 999
la prima versiune, aia de 18.000 de euro scrie asa "4 difuzoare (2 principale și 2 tweetere în față)"
adica in realitate 2 boxe si cam atat, tweeterele sunt... destul de neglijabile. O gaselnitza de marketing.
Plus ca la versiunile alea mai scumpe, pielea nu e piele ci e un vinilin ieftin. Pai cum mah sa ceri cateva mii de euro in plus ca are piele si sa scrie citez: "Tapițerie din piele ecologică"?
Mai chinezarie decat atat nici ca am vazut.
Sa nu mai vorbim ca la un Logan de 18 ani amarat, din gama de mijloc ai si reglare lombara la scaunul soferului, chestie care la astea "exclusive" de peste 20.000 euro nu prea.

Masini chinezesti facute sa ia ochii la niste oameni ignoranti care sa se bucure si ei ca masina are "trapa" si leduri si e mare si cam atat.
In banii aia gasesti masini mult mai bune.
Cine are bani de SUV adevarat ia Mercedes, Land Rover, BMW...
Clasa de mijloc Renault, Hyundai, Mazda, VW...
Si muritorii de rand Duster, Suzuki, Ssangyong.
Apoi mai sunt aia care cred ca fac mare branza si iau o masina chinezeasca.
Baiatu ,tu stii sa citesti?Descarca   fisa produs,si o sa vezi  ca sunt 4  versiuni.Versiunea  cea mai ieftina excite  are  destule dotari  de baza.Vezi ca  punctulete  inseamna ca sunt dotari prezente pe masina..Recomand un curs de clasa 0.Poate  inveti si tu sa citesti o fisa tehnica,are pilot automat,faruri led,etc.Ce este mai sus  tu nu  citesti?Sau  citesti numai ultima  coloana?Acolo la  Sasiu si siguranta,exterior,interior.Optiunile alea nu le citesti?Of,of si mai  esti si tare in gura.Citeste toata fisa.

Edited by cotizo_dacul, 15 April 2024 - 21:26.


#43
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Cred ca subventioneaza  statul,o parte.Ca sa  ajunga  sa acapareze  piata  europeana.
In mod clar tovarasii de la conducere subventioneaza extrem de mult, acopera si transportul si taxele plus preturi de dumping, si tot nu e suficient.

Quote

pilot automat,faruri led

astea le ai standard de multi ani pe cel mai chel Logan. Nu e o mare sfaraiala. Singura chestie asa mai deosebita ar fi trapa care e pe modelele scumpe, dar daca e ieftina si fara tratamente, poate sa fie mai mult o bataie de cap. Adica poate sa ploua pe la ea si daca sticla nu are tratament solar o sa faca din masina aia sauna. Cand mergi si te bate soarele in cap...
Mai bine nu, trapa pe masina chinezeasca...  e ca la produsele de pe aliexpress, toate arata de 5 stele dar cand iti ajung acasa vezi ca multe sunt niste chinezarii ordinare si tepe.
Invit pe toti cei care nu au ce face cu banii lor sa isi ia masina chinezeasca si peste 5 ani mai vorbim.

Era o gluma pe net... oricine poate sa isi cumpere o masina noua, dar barbatii adevarati le pastreaza pe alea vechi. Nu cred ca tine o chinezarie din asta macar 10 ani.

Edited by unpuisor, 16 April 2024 - 07:00.


#44
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.01.2009

View Postunpuisor, on 16 aprilie 2024 - 06:59, said:

In mod clar tovarasii de la conducere subventioneaza extrem de mult, acopera si transportul si taxele plus preturi de dumping, si tot nu e suficient.



astea le ai standard de multi ani pe cel mai chel Logan. Nu e o mare sfaraiala. Singura chestie asa mai deosebita ar fi trapa care e pe modelele scumpe, dar daca e ieftina si fara tratamente, poate sa fie mai mult o bataie de cap. Adica poate sa ploua pe la ea si daca sticla nu are tratament solar o sa faca din masina aia sauna. Cand mergi si te bate soarele in cap...
Mai bine nu, trapa pe masina chinezeasca...  e ca la produsele de pe aliexpress, toate arata de 5 stele dar cand iti ajung acasa vezi ca multe sunt niste chinezarii ordinare si tepe.
Invit pe toti cei care nu au ce face cu banii lor sa isi ia masina chinezeasca si peste 5 ani mai vorbim.

Era o gluma pe net... oricine poate sa isi cumpere o masina noua, dar barbatii adevarati le pastreaza pe alea vechi. Nu cred ca tine o chinezarie din asta macar 10 ani.
Aha,ai citit  toata lista de dotari.Acum  nu mai are  2 boxe si  2  twetere.Hai lasa-o  jos ca macane.Ai  idei preconcepute.Ramai  cu ele.Tot  la fel pe loganul chel ai pilot automat?

#45
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
man, citeste listalor de pe site-ul oficial
preturile sunt intre 18.000 si 22.600 euro.
acolo la versiunea de 18.000 euro scrie asa negru pe alb

Quote

4 difuzoare (2 principale și 2 tweetere în față)
adica doar 2 boxe si 2 chestii de inalte.
iar daca te duci la Dacia pe site si iei primul golan, fara vopsea, fara nimic, chel chel, scrie asa

Quote

Faruri de zi (DRL) LED tip semnatura luminoasa "Y"
Faruri "eco-LED" (faza scurta LED - faza lunga halogen)
Media Control: radio DAB fara fatada, aplicatie Dacia Media Control , 2 difuzoare, Bluetooth
Sistem de avertizare in cazul depasirii vitezei legale
Cruise control
Senzori acustici spate pentru asistenta la parcare
Echipare pentru senzor detectare alcoolemie

Cruise control = pilot automat pt cine nu stie. Deci ce vorbim aici. Masina chinezeasca cu care se lauda cu chestii care le gasesti si pe o dacie amarata

Singura chestie ce mi-a sarit in ochi si e un plus la MG ZS e "Parbriz cu protecţie solară" care daca e pe bune, reduce temperatura in masina vara si te protejeaza de arsuri pe maini. si "Oglinzi exterioare cu pliere electrică", cam atat are in plus fata de o dacie.

Nu ca ii ridic in slavi pe aia de la dacia ca si ei au marit preturile destul de mult fara sa aduca mari chestii noi. Dar prefer orice masina europeana sau japoneza, chit ca e mai scump fata de orice masina chinezeasca. La o masina nu conteaza doar pretul initial ci si cat te costa sa o intreti, piesele, accesoriile, cati mecanici se pricep la ea, toate se aduna. Pe VAG sau Renault sau Japoneze deja ai service-uri destule, la astea chinezesti... nu am auzit nici un mecanic sa zica ca se pricepe la ele.

#46
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.01.2009

View Postunpuisor, on 16 aprilie 2024 - 09:51, said:

man, citeste listalor de pe site-ul oficial
preturile sunt intre 18.000 si 22.600 euro.
acolo la versiunea de 18.000 euro scrie asa negru pe alb

adica doar 2 boxe si 2 chestii de inalte.
iar daca te duci la Dacia pe site si iei primul golan, fara vopsea, fara nimic, chel chel, scrie asa


Cruise control = pilot automat pt cine nu stie. Deci ce vorbim aici. Masina chinezeasca cu care se lauda cu chestii care le gasesti si pe o dacie amarata

Singura chestie ce mi-a sarit in ochi si e un plus la MG ZS e "Parbriz cu protecţie solară" care daca e pe bune, reduce temperatura in masina vara si te protejeaza de arsuri pe maini. si "Oglinzi exterioare cu pliere electrică", cam atat are in plus fata de o dacie.

Nu ca ii ridic in slavi pe aia de la dacia ca si ei au marit preturile destul de mult fara sa aduca mari chestii noi. Dar prefer orice masina europeana sau japoneza, chit ca e mai scump fata de orice masina chinezeasca. La o masina nu conteaza doar pretul initial ci si cat te costa sa o intreti, piesele, accesoriile, cati mecanici se pricep la ea, toate se aduna. Pe VAG sau Renault sau Japoneze deja ai service-uri destule, la astea chinezesti... nu am auzit nici un mecanic sa zica ca se pricepe la ele.
Inca odata iti zic ca tu nu stii sa citesti .Tu citesti  doar ultima casuta  cu  dotari.Citeste de la sasiu si siguranta.In   fine.Motorul   este  copie gm.Deci  ca orice motor,are pistoane,cilindri,injectie,ambreiaj.Cutia automata este de la ainsin.Ce poate sa fie mai complicat.Are pivoti,planetare,placute de  frana.Ce  iti trebuie mai mult?Dar tie iti pute mana a bara de autobuz.Pe considerentul asta,nu ne mai luam nici americane,ca nu sunt mecanici care sa se priceapa,si nu sunt serviceuri de americane.

#47
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
nu imi mai bat capul ca unii nu inteleg ca o masina de 1.5 tone cu doar 106 cai si cuplu de dacie 1310 va fi moartea pasiunii, sa nu mai zic la o depasire cand te rogi la toti sfintii si toti popi.
Degeaba ai cutie de viteze automata smechera, trapa si faruri cu led daca nu se misca carutza cum trebuie.
fiecare face cu banii lui cum vrea

#48
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007

View Postunpuisor, on 17 aprilie 2024 - 06:40, said:

cu doar 106 cai si cuplu de dacie 1310 va fi moartea pasiunii,
MG ZS 1.5 VTi-Tech  -  141 Nm @ 4500 rot/min  ...  ce "dacie 1310" are cuplu asta ?


View Postunpuisor, on 17 aprilie 2024 - 06:40, said:

sa nu mai zic la o depasire cand te rogi la toti sfintii si toti popi.
Sa nu mai zici ... ca dupa aia crede lumea ca nu stii sa conduci  Posted Image

141 Nm @ 4500 rot/min ... 5 trepte, cutie manuala ... depasirea o faci in treapta a treia pina spre 120 km / h.

#49
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

141 Nm @ 4500 rot/min
inseamna cu motorul turat la maxim, pedala blana pana jos.

dacia 1310 de 1.6 litri din 1994 avea 123 Nm @ 3000 rot/min, la o masina de 940 kg. Adica un raport de 7.6 kg/Nm fata de 8.7 kg/Nm la MG ZS.
Adica o masina vai de steaua ei, proiectata inainte de 1989, plina de rugina, se misca mai bine decat chinezaria asta din 2024.
Si am avut dacie din asta veche si se misca destul de bine pana la 120 km/h.

#50
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007

View Postunpuisor, on 17 aprilie 2024 - 08:33, said:

dacia 1310 de 1.6 litri din 1994 avea 123 Nm @ 3000 rot/min, la o masina de 940 kg. Adica un raport de 7.6 kg/Nm fata de 8.7 kg/Nm la MG ZS.
Bravo ei ... cu precizarea ca e vorba de un motor cu carburator necastrat de nicio norma de poluare "euro x".

View Postunpuisor, on 17 aprilie 2024 - 08:33, said:

inseamna cu motorul turat la maxim
Vreo 5500 rpm ... zona rosie ar trebui sa inceapa de pe la 6500 rpm.

View Postunpuisor, on 17 aprilie 2024 - 08:33, said:

pedala blana pana jos
Pedal to the Metal  \m/

#51
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Bravo ei ... cu precizarea ca e vorba de un motor cu carburator necastrat de nicio norma de poluare "euro x".
nu conteaza, ideea e ca in anii 90 aveam masini romanesti mai performante ca "monstrii" astia chinezesti.

uite un Logan 3, din asta amarat, chel si vai de el, cu motor de drujba in 3 cilindrii de 90 cai, are cuplu mai mare ca MG ZS,
adica 160 Nm @ 2100-3750 rot/min si un raport mai bune de 6.8 kg/Nm fata de 8.7 kg/Nm la MG ZS.
Si evident ca poluarea la masina saracului e 116-117 g/km fata de 163 g/km la MG ZS.

Daca cineva vrea un SUV adevarat si are putini bani se duce la SsangYong si ia unul cu motor adevarat de 163 cai, 280 Nm, 5 stele ncap, cutie AISIN si o groaza de optiuni la preturi decente. Doar ca o sa consume un pic mai mult.

#52
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,181
  • Înscris: 09.01.2009
Faci  tu  ce faci si tot compari cu Dacia.Nimeni nu face vreo comparatie,dar  tu faci.Si  dupa  cum  vorbesti  cred ca nu ai nici permis.Adica tu imi zici  mie ca  cu o masina   cu 106 cp,nu poti  sa depasesti.Pai  baietas,atunci  spune-mi si mie cum cu o masina cu  75 cp iti fac depasiri,si in scurt  si  in rampa,si nu este  cine stie ce racheta.Este  un amarat de  symbol  2008.Sau cum  parintii  nostri  faceau  depasiri cu dacia  cu 51 cp sau cu oltcitul 53 cp?Sau nu ai auzit de cutii  de viteza?Nu stii ca  inainte de o depasire in scurt se retrogradeaza?Vai de capul  tau,imi tot dai cifre  ,reciti niste cifre csa o poezie invatata pe de rost.Tu nu ai vazut  cum arata pe viu o masina chinezeasca  dar stii tu ca nu  sunt bune.Gata  ai pus tu eticheta  marele expert ,si trebuie sa te credem pe cuvant.Te rog lasa-te de sportul asta,de dat sfaturi auto,mai bine da sfaturi  de gradinarit,ca acolo te  pricepi.

#53
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,116
  • Înscris: 04.08.2007
La nr de mașini de pe vremea oltcit-ului și la traficul de atunci făceai depășiri și cu o căruță, aveai timp berechet.
La traficul de acum cu oltcitul ăla nu mai faci nicio depășire. Sau faci vreo câteva, cât te tine norucul.
Revenind la mașinile chinezești...până la proba contrarie sunt ...chinezarii. Ca aproape orice provine de acolo.

#54
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,227
  • Înscris: 28.04.2003
symbolul si Dacia alea vechi aveau sub o tona, nu aveau nevoie de prea multi cai putere sa miste masina. Cu toate astea raportul de cuplu erau mai bune.
un Symbol chel si vechi din 2002 avea 940 kg, cat o dacie 1300. deci chiar daca avea motorul ala de 75 cai, puturos si vai de mama lui, masina tragea mai bine cu un cuplu de 8.2 kg/Nm, 121.3 Nm/tonă la MG ZS e 8.7 kg/Nm, 114.5 Nm/tonă
Adica un raport mai prost ca cel mai slab Renault posibil. Masina saracului din Franta.

Un suv-uletz wanna be, Suzuki S-Cross, are de exemplu la 1100 kg, un raport de 4.9 kg/Nm, 202.6 Nm/tonă fara sa mai luam in calcul si motorasul ala electric care ajuta la pornire.
la cel mai slab Duster din 2010 de 1.6 tot avea raport mai bun de 8.4 kg/Nm, 118.4 Nm/tonă

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate