MG4 - masina electrica chinezeasca
Last Updated: Mar 07 2024 20:31, Started by
Adm
, May 17 2023 07:41
·
16
#1
Posted 17 May 2023 - 07:41
Mi-a atras atentia o postare de pe facebook.
Quote
Salutare grup, va prezint noul Mg4, mașina a fost cumpărată în Italia dar cred că ar avea succes și în România. Anul trecut cu reduceri de la stat gen rabla aproximativ 10k euro prețul la versiunea de bază 51kwh lfp era de circa 20k euro iar versiunea de top (cea din poze) baterie de 64kwh cu 26.900. Asamblarea este foarte buna atât la exterior cât și la interior mai rămâne de văzut cât este de fiabilă și cu se comportă garanția. Cum vi se pare prețul pentru ceea ce oferă? Estetic este cam ciudată dar ne-am obișnuit In Austria am vazut pe strada mai multe MG4 decat Tesla. Link producator Garantie 7 ani sau 150 000 km 5* Crashtest Nu stiu sa fie importate in Romania, deci nu exista Rabla+ pentru ele. |
#2
Posted 17 May 2023 - 08:10
Daca nu se opresc electricele in 10 ani China o sa devina producatorul nr 1 de masini pe plan mondial.
La fle ca si cum e acuma la tel, tv si alte electronice |
#3
Posted 17 May 2023 - 08:22
China este deja producătorul numărul 1 la nivel mondial dpdv unități produse. Nu vedem noi pentru că în Europa nu prea au prins mașinile chinezești.
Edited by george_alexandru, 17 May 2023 - 08:22. |
#4
Posted 17 May 2023 - 08:44
Nu stiam ca au cumparat MG de la englezi. Mie imi place cum arata.
|
#5
Posted 17 May 2023 - 08:46
Viitorul masinilor pt mase e chinezesc.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5lE7WuPsE9o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 17 May 2023 - 09:11
Quote
51kwh lfp Pe mine ma intereseaza doar bateria pentru stocare surplus la fotovoltaice. Cumparati va rog cat mai multe ca sa inceapa sa apara baterii din dezmembrari MG4 pe OLX. |
#7
Posted 17 May 2023 - 09:12
dtd234, on 17 mai 2023 - 08:10, said:
Daca nu se opresc electricele in 10 ani China o sa devina producatorul nr 1 de masini pe plan mondial. Si, uite-asa, cei 100+ de ani experienta ai europenilor in constructia de motoare cu combustie interna devin irelevanti. Industria auto din Europa, in loc sa se apuce serios de construit vehicule electrice, prefera sa boceasca la Bruxelles impotriva normelor de poluare Euro 7, de parca pe termen mediu ar mai conta asta. O sa dispara tot asa cum a disparut Blackberry in cativa ani de la aparitia Android & iOS. |
#8
Posted 17 May 2023 - 09:22
Unde vad eu problema la mașinile astea chinezești este la fiabilitate și servisare.
Masina nu e precum un telefon, când îți iei un Allview și după ce se strică îl arunci. Ai nevoie de unități de service capabile să le repare, unități pentru care trebuie să pui la dispoziție piese într-un timp rezonabil. Probabil vor fi și branduri mai serioase care vor oferi servicii și calitate la nivelul celor europene, însă mare parte din ce vine din China vor fi chinezării ordinare ce vor câștiga cota de piață doar datorită prețului. Edited by george_alexandru, 17 May 2023 - 09:23. |
#9
Posted 17 May 2023 - 09:29
Intentia este sa nu se mai acorde avantaje gen Rabla pentru masini produse in China, asa ca daca apar la noi, cumparati cat se mai poate.
|
#10
Posted 17 May 2023 - 10:10
Tesla are nevoie de concurenta. Germanii trebuie sa se trezeasca din visare si sa umble serios la pret, altfel ies de pe piata.
Chinezii chiar au masini foarte faine, au luat designeri europeni si a iesit ceva frumos de tot. Cum ziceam, traiasca concurenta. Cu sau fara rabla, o EV cu autonomie 400km trebuie sa coste intre 20-30.000km ca sa si-o permita oricine. Inca suntem in etapa in care producatorii fac profituri babane. |
|
#11
Posted 17 May 2023 - 10:13
China si Asia este o piata uriasa, deci va dura un timp pana se va umple, ca sa dea pe afara in US si UE.
Problema este ca producatorii europeni ne-au obisnuit cu gioarse scumpe, mai ales la interior. Ca sa il citez pe Ceusescu: suficient de bună pentru „idioți”... Masinile europene populare sunt artificial tinute jos pentru ca producatorii sa isi vanda scump modelele "premium". Pielea de vaca a ajuns "premium" si poarta acum nume exotice. In continuare cutia automata e premium in UE, desi orice coreana/japoneza in US are cutie automata. Da, cand masinile chinezesti se vor revarsa peste Asia, mai ales cele populare/ieftine, va fi jale pentru UE si EU, dar vor mari taxe vamale sau le vor vinde sub brandul lor, cum e vandut acum Spring. masina electrica e mult mai simpla, iar chinezii incepe sa rupa pe electronica si integrare. La design inca copiaza, dar la interior sa vedeti ce bine arata un Ssangyong de 30+ eur! Da, se conduce ca o barca fara directie, dar la banii aia nu iti iei minisuv din UE. don_King, on 17 mai 2023 - 10:10, said:
Germanii trebuie sa se trezeasca din visare si sa umble serios la pret, altfel ies de pe piata. Nisa lor va fi zona premium/lux, acolo raman banii si clientii pentru ei. Ii vor lasa pe italieni si francezi sa isi rupa gatul cu chinezii. |
#12
Posted 17 May 2023 - 10:14
sunt curios daca vor incerca americanii sa le huaweieze si pe-astea..
mie mi-a sarit in ochi de cand au anuntat acest mg. bate cam tot ce exista. bine, daca vine si seagulul si restul incepe concurenta zdravana. ps: desi urasc suv-urile.. |
#13
Posted 17 May 2023 - 10:22
Ssangyong e masina din corea de sud, si chinezii nu "rup pe integrate" inca sunt la stadiu de copiat.
|
#15
Posted 17 May 2023 - 10:43
george_alexandru, on 17 mai 2023 - 09:22, said:
Masina nu e precum un telefon, când îți iei un Allview și după ce se strică îl arunci. Iar pentru restul (tinichigerie, incarcare cu freon, schimbat amortizoare, ...) chiar ai nevoie de service specializat pe respectiva marca? Adm, on 17 mai 2023 - 10:13, said:
Nemtii deja s-au prins ca e groasa treaba si renunta la dezvoltarea masinilor mici, ieftine. Nisa lor va fi zona premium/lux, acolo raman banii si clientii pentru ei. PS: Chinezii n-au achizitionat si marci mai premium, ca Volvo si Lotus? |
|
#16
Posted 17 May 2023 - 11:04
#17
Posted 17 May 2023 - 11:10
george_alexandru, on 17 mai 2023 - 09:22, said:
Unde vad eu problema la mașinile astea chinezești este la fiabilitate și servisare. Masina nu e precum un telefon, când îți iei un Allview și după ce se strică îl arunci. Ai nevoie de unități de service capabile să le repare, unități pentru care trebuie să pui la dispoziție piese într-un timp rezonabil. Probabil vor fi și branduri mai serioase care vor oferi servicii și calitate la nivelul celor europene, însă mare parte din ce vine din China vor fi chinezării ordinare ce vor câștiga cota de piață doar datorită prețului. |
#18
Posted 17 May 2023 - 11:12
Adm, on 17 mai 2023 - 07:41, said:
In Austria am vazut pe strada mai multe MG4 decat Tesla. Locuiesc in Austria si pot sa confirm ca sunt multe. Nu stiu totusi daca mai multe decat Tesla, dar oricum, de vreun an de zile deja vad des pe drum MG-uri. Culmea ca si arata bine multe. Dar daca tot veni vorba de masinile electrice chinezesti, chiar aseara am citit ca posta austriaca a semnat un contract de achizitie a 703 furgonete (cred ca e termenul corect - ceva dubite) electrice chinezesti, costul fiind de 22 milioane de euro. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users