Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

MG4 - masina electrica chinezeasca

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Mi-a atras atentia o postare de pe facebook.

Quote

Salutare grup,
va prezint noul Mg4, mașina a fost cumpărată în Italia dar cred că ar avea succes și în România.
Anul trecut cu reduceri de la stat gen rabla aproximativ 10k euro prețul la versiunea de bază 51kwh lfp era de circa 20k euro iar versiunea de top (cea din poze) baterie de 64kwh cu 26.900.
Asamblarea este foarte buna atât la exterior cât și la interior mai rămâne de văzut cât este de fiabilă și cu se comportă garanția.
Cum vi se pare prețul pentru ceea ce oferă?
Estetic este cam ciudată dar ne-am obișnuit

In Austria am vazut pe strada mai multe MG4 decat Tesla.

Link producator

Garantie 7 ani sau 150 000 km
5* Crashtest

Nu stiu sa fie importate in Romania, deci nu exista Rabla+ pentru ele.

#2
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
Daca nu se opresc electricele in 10 ani China o sa devina producatorul nr 1 de masini pe plan mondial.
La fle ca si cum e acuma la tel, tv si alte electronice

#3
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,549
  • Înscris: 30.08.2017
China este deja producătorul numărul 1 la nivel mondial dpdv unități produse. Nu vedem noi pentru că în Europa nu prea au prins mașinile chinezești.

Edited by george_alexandru, 17 May 2023 - 08:22.


#4
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Nu stiam ca au cumparat MG de la englezi. Mie imi place cum arata.

#5
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Viitorul masinilor pt mase e chinezesc.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5lE7WuPsE9o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

Quote

51kwh lfp
Posted Image
Pe mine ma intereseaza doar bateria pentru stocare surplus la fotovoltaice.

Cumparati va rog cat mai multe ca sa inceapa sa apara baterii din dezmembrari MG4 pe OLX.  :D

#7
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

 dtd234, on 17 mai 2023 - 08:10, said:

Daca nu se opresc electricele in 10 ani China o sa devina producatorul nr 1 de masini pe plan mondial.

Si, uite-asa, cei 100+ de ani experienta ai europenilor in constructia de motoare cu combustie interna devin irelevanti.

Industria auto din Europa, in loc sa se apuce serios de construit vehicule electrice, prefera sa boceasca la Bruxelles impotriva normelor de poluare Euro 7, de parca pe termen mediu ar mai conta asta. O sa dispara tot asa cum a disparut Blackberry in cativa ani de la aparitia Android & iOS.

#8
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,549
  • Înscris: 30.08.2017
Unde vad eu problema la mașinile astea chinezești este la fiabilitate și servisare.

Masina nu e precum un telefon, când îți iei un Allview și după ce se strică îl arunci. Ai nevoie de unități de service capabile să le repare, unități pentru care trebuie să pui la dispoziție piese într-un timp rezonabil.

Probabil vor fi și branduri mai serioase care vor oferi servicii și calitate la nivelul celor europene, însă mare parte din ce vine din China vor fi chinezării ordinare ce vor câștiga cota de piață doar datorită prețului.

Edited by george_alexandru, 17 May 2023 - 09:23.


#9
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,144
  • Înscris: 19.05.2005
Intentia este sa nu se mai acorde avantaje gen Rabla pentru masini produse in China, asa ca daca apar la noi, cumparati cat se mai poate.

#10
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,048
  • Înscris: 26.11.2001
Tesla are nevoie de concurenta. Germanii trebuie sa se trezeasca din visare si sa umble serios la pret, altfel ies de pe piata.

Chinezii chiar au masini foarte faine, au luat designeri europeni si a iesit ceva frumos de tot.

Cum ziceam, traiasca concurenta. Cu sau fara rabla, o EV cu autonomie 400km  trebuie sa coste intre 20-30.000km ca sa si-o permita oricine. Inca suntem in etapa in care producatorii fac profituri babane.

#11
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
China si Asia este o piata uriasa, deci va dura un timp pana se va umple, ca sa dea pe afara in US si UE.

Problema este ca producatorii europeni ne-au obisnuit cu gioarse scumpe, mai ales la interior.

Ca sa il citez pe Ceusescu: suficient de bună pentru „idioți”...

Masinile europene populare sunt artificial tinute jos pentru ca producatorii sa isi vanda scump modelele "premium".

Pielea de vaca a ajuns "premium" si poarta acum nume exotice. In continuare cutia automata e premium in UE, desi orice coreana/japoneza in US are cutie automata.

Da, cand masinile chinezesti se vor revarsa peste Asia, mai ales cele populare/ieftine, va fi jale pentru UE si EU, dar vor mari taxe vamale sau le vor vinde sub brandul lor, cum e vandut acum Spring.

masina electrica e mult mai simpla, iar chinezii incepe sa rupa pe electronica si integrare. La design inca copiaza, dar la interior sa vedeti ce bine arata un Ssangyong de 30+ eur!
Da, se conduce ca o barca fara directie, dar la banii aia nu iti iei minisuv din UE.

 don_King, on 17 mai 2023 - 10:10, said:

Germanii trebuie sa se trezeasca din visare si sa umble serios la pret, altfel ies de pe piata.
Nemtii deja s-au prins ca e groasa treaba si renunta la dezvoltarea masinilor mici, ieftine.
Nisa lor va fi zona premium/lux, acolo raman banii si clientii pentru ei.

Ii vor lasa pe italieni si francezi sa isi rupa gatul cu chinezii.

#12
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,221
  • Înscris: 24.07.2022
sunt curios daca vor incerca americanii sa le huaweieze si pe-astea..

mie mi-a sarit in ochi de cand au anuntat acest mg. bate cam tot ce exista. bine, daca vine si seagulul si restul incepe concurenta zdravana.

ps: desi urasc suv-urile..

#13
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,332
  • Înscris: 29.05.2004
Ssangyong e masina din corea de sud, si chinezii nu "rup pe integrate" inca sunt la stadiu de copiat.

#14
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Copiaza cu succes si au industria integrata.
Ma uitam cum Renault a facut marele pas la navigatie acceptand pana la urma o unitate all-in-one chinezeasca, cu iGo, ce se gaseste acum pe mai multe modele.

#15
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

 george_alexandru, on 17 mai 2023 - 09:22, said:

Masina nu e precum un telefon, când îți iei un Allview și după ce se strică îl arunci.
Nu e un telefon, dar poate ajunge ca un calculator desktop: cateva componente mari si late, iar daca se strica una, o inlocuiesti. N-ai sa repari motorul electric, nici controllerul, nici bateria.

Iar pentru restul (tinichigerie, incarcare cu freon, schimbat amortizoare, ...) chiar ai nevoie de service specializat pe respectiva marca?

 Adm, on 17 mai 2023 - 10:13, said:

Nemtii deja s-au prins ca e groasa treaba si renunta la dezvoltarea masinilor mici, ieftine.
Nisa lor va fi zona premium/lux, acolo raman banii si clientii pentru ei.
Nu stiu daca o companie poate trai doar dintr-o nisa. Marcile mai ieftine iti permit sa amoritzezi rapid o parte din costurile fixe. Nu cred ca Skoda fura clienti de la Bentley, dar mai mult ca sigur sunt si piese comune intre cele doua marci.

PS: Chinezii n-au achizitionat si marci mai premium, ca Volvo si Lotus?

#16
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Chinezii Volvo, Indienii Land Rover/Jaguar.

Volvo merge cu Polestar pe EV.

#17
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,134
  • Înscris: 04.02.2011

 george_alexandru, on 17 mai 2023 - 09:22, said:

Unde vad eu problema la mașinile astea chinezești este la fiabilitate și servisare.

Masina nu e precum un telefon, când îți iei un Allview și după ce se strică îl arunci. Ai nevoie de unități de service capabile să le repare, unități pentru care trebuie să pui la dispoziție piese într-un timp rezonabil.

Probabil vor fi și branduri mai serioase care vor oferi servicii și calitate la nivelul celor europene, însă mare parte din ce vine din China vor fi chinezării ordinare ce vor câștiga cota de piață doar datorită prețului.
Pot spune sigur din experiență că peste jumătate din probleme la mașinile vechi vin de la motor plus transmisie, la electrice partea asta nu există. De aia și producătorii tradiționali au invesit târziu în EV-uri.

#18
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010

 Adm, on 17 mai 2023 - 07:41, said:

In Austria am vazut pe strada mai multe MG4 decat Tesla.

Locuiesc in Austria si pot sa confirm ca sunt multe. Nu stiu totusi daca mai multe decat Tesla, dar oricum, de vreun an de zile deja vad des pe drum MG-uri. Culmea ca si arata bine multe.

Dar daca tot veni vorba de masinile electrice chinezesti, chiar aseara am citit ca posta austriaca a semnat un contract de achizitie a 703 furgonete (cred ca e termenul corect - ceva dubite) electrice chinezesti, costul fiind de 22 milioane de euro.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate