Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
MG4 - masina electrica chinezeasca
Last Updated: Mar 07 2024 20:31, Started by
Adm
, May 17 2023 07:41
·
16
#37
Posted 18 May 2023 - 10:39
benis, on 18 mai 2023 - 10:15, said:
Probabil că de încărcat o poți încărca însă cel mai probabil nu la nesfârșit fără a plăti ceva taxe, altfel nu ar avea sens pentru producător. Parerea mea este ca swap-ul de baterie pe termen lung nu va avea succes. poate in unele conditii specifice, dar in rest apa de ploaie. Nu face sens nici economic, nici logistic. |
#38
Posted 18 May 2023 - 10:50
Și eu cred la fel. Nu m-aș risca ca pentru încă jumătate de oră sau 3/4 de oră la stat la încărcat să matrezesc cu o baterie cu care pot merge doar 200 km când la a mea mă bazam pe un 300 km să zicem. Mai ales că asemenea puncte de înlocuire nu au cum sa fie prea dese
|
#39
Posted 18 May 2023 - 11:58
Daca europenii isi fac planul sa ramane pe piata de EV cu masini "scumpe, premium" si sa lase chinezii cu "ieftineala", se vor insela amarnic. Mentalitatea ca in China se fac doar lucruri ieftine si proaste e contrazisa clar de calitatea masinilor de acolo. Calitatea constructiei si materialelor e muuult peste ce ofera Europa in acest moment. Din pacate.
Europenii vor trebuie sa concureze cu chinezii si pe masini scumpe si din pacate nu prea au ce sa ofere. Singura care are sanse sa concureze cu chinezii este Tesla si asta doar datorita retelei de incarcare. In 2-3 ani o sa vedem falimente sau fuziuni in piata auto, altfel e game over. |
#40
Posted 18 May 2023 - 12:07
#41
Posted 18 May 2023 - 19:09
don_King, on 18 mai 2023 - 11:58, said: In 2-3 ani o sa vedem falimente sau fuziuni in piata auto, altfel e game over. EuroCar, altfel sunt mâncați. Chinezul nu are sindicat, greve,dacă îi pune să muncească 24 din 24 o fac. Viitorul sună cam nasol pentru ăștia cu nasul pe sus. Cum a zis cineva mai sus, UE însă o să facă ce se pricepe mai bine, taxează importurile și pe termen scurt sa zic că mai respiră puțin. După care cumpără chinezii brand după brand european și game over. Edited by xymzar, 18 May 2023 - 19:10. |
#42
Posted 18 May 2023 - 22:04
don_King, on 18 mai 2023 - 11:58, said: Europenii vor trebuie sa concureze cu chinezii si pe masini scumpe si din pacate nu prea au ce sa ofere. Poate vrei sa spui masini ieftine, ca de ev-uri din segmentul premium e plina piata europeana. Ai EQS, A6 e-tron (in viitor), Porsche Macan (tot in viitor), BMW iX/i7 , chiar ai de unde alege daca dispui de bani. Mai vin si americanii in cativa ani cu Rivian si Lucid. Si mai cred ca cetateanul european obisnuit care are 80k+ euro sa dea pe o masina nu v-a alege o masina chinezeasca, pentru ca in capul lor China = bad. |
#43
Posted 19 May 2023 - 08:27
#44
Posted 19 May 2023 - 18:35
Parerea mea este ca posesorii de masini electrice vor avea in timp doua categorii distincte fara clasa de mijloc.Cele ieftine sau relativ ieftine ce pot parcurge in realitate distante insuficient de scurte si cele scumpe ex: Lucid ce reuseste sa parcurga 800 de km sau 1000 km asa cum a reusit Lexus cu o singura incarcare,masini ce depasesc autonomia unei masini clasice ,dar aici vorbim de masini luxoase foarte high tech ce costa peste 100 000 $.Nu cred ca vor mai fi masini electrice de clasa medie.Mercedes ca si masina luxoasa a piedut trenul de mult timp al masinilor electrice,momentan sunt pline de probleme si imaginea lor pe plan electric este puternic degradata . Tehnologii de incarcare in 5 minute a bateriilor acumulator exista de ani de zile dar din multe motive nu se doreste inca integrarea lor.MG-ul ,eu cred ca va depasi valoarea lui de pe vreamea cand era brand englez la putere ,daca nu a si depasit-o deja. In Beijing tot cea ce circula acolo(autoturism,scuter,motor) este electric.Ei au rezolvat demult si problema asigurarii chargerelor pt. masini,ba mai mult fiecare producator de masini electrice au amplasate chargere gratuite pentru posesorii lor de masini.China ,in zonele aglomerate de oras are un avans tehnologic urias fata de Europa.Eu am ramas masca cand am vazut nivelul lor,dar vorbesc de zonele marilor orase.
|
#45
Posted 22 May 2023 - 08:41
PiticVerde, on 19 mai 2023 - 18:35, said:
Parerea mea este ca posesorii de masini electrice vor avea in timp doua categorii distincte fara clasa de mijloc.Cele ieftine sau relativ ieftine ce pot parcurge in realitate distante insuficient de scurte si cele scumpe ex: Lucid ce reuseste sa parcurga 800 de km sau 1000 km asa cum a reusit Lexus cu o singura incarcare,masini ce depasesc autonomia unei masini clasice ,dar aici vorbim de masini luxoase foarte high tech ce costa peste 100 000 $.Nu cred ca vor mai fi masini electrice de clasa medie.Mercedes ca si masina luxoasa a piedut trenul de mult timp al masinilor electrice,momentan sunt pline de probleme si imaginea lor pe plan electric este puternic degradata . Tehnologii de incarcare in 5 minute a bateriilor acumulator exista de ani de zile dar din multe motive nu se doreste inca integrarea lor.MG-ul ,eu cred ca va depasi valoarea lui de pe vreamea cand era brand englez la putere ,daca nu a si depasit-o deja. In Beijing tot cea ce circula acolo(autoturism,scuter,motor) este electric.Ei au rezolvat demult si problema asigurarii chargerelor pt. masini,ba mai mult fiecare producator de masini electrice au amplasate chargere gratuite pentru posesorii lor de masini.China ,in zonele aglomerate de oras are un avans tehnologic urias fata de Europa.Eu am ramas masca cand am vazut nivelul lor,dar vorbesc de zonele marilor orase. cred ca vroiai sa spui ca acum au aceste 2 solutii. peste 2-3 ani (> 2025) mai mult ca sigur nimeni (nici un producator) nu va mai scoate pe piata ceva cu range mai mic de 300 km. Iar la range 300+ (personal eu as zice 350+) nu va mai fi problema de masina ci de infrastructura. Edited by roPopa, 22 May 2023 - 08:42. |
#46
Posted 22 May 2023 - 20:41
Fac o data sau de doua ori pe an mai mult de 300 km. La termice e simplu. Car dupa mine un rezervor gol care ma costa doar putin in plus ca-i mai mare. La electrice platesti la greu pentru o autonomie de care ai nevoie destul de rar. Pentru cat merg eu zilnic cu masina imi ajunge bateria o saptamana si la cat produc acum panourile sta aproape plina in permanenta. O sa folosesc termica la drumuri lungi deocamdata. Problema e ca de cand sta nefolosita s-a descarcat bateria la ea
|
|
#47
Posted 24 May 2023 - 23:13
garett, on 17 mai 2023 - 11:20, said:
Adăugând și faptul că bateria este detașabilă, nu ca la alții, nu dăm nume, bring it on! Niciodata nu o sa fie fiabila treaba asta. Nu exista resurse sa faci atatea unitati de cat ar fi nevoie, daca nu am peste tot, nu mai consider util sistemul si nu intru in joc. Astea sunt niste gimmick-uri megalomanice, facute de niste oameni care vor neaparat sa reinventeze roata, asa cum e si tampenia aia de volan yoke a lui Musk. N-ai nevoie sa schimbi bateria in 10 minute, la un centru la care ajungi in 40 de minute, cand poti incarca 0-80% in 30 de minute, la incarcatorul de langa casa. Totusi eu nu inteleg cum va puteti imagina ca vom putea avea noi in Ro vreodata, acces la un astfel de sistem! Cand noi nu am primit niste statii de incarcare normale de la Tesla. In toata tara asta sunt cateva si nici nu cred ca vor fi mult mai multe in urmatorii ani. Prin comparatie, investitiile astea de la Tesla sunt maruntis, fata de multele de bani necesari pentru aceste statii de swap! |
#48
Posted 25 May 2023 - 08:28
Imaginează-ți cam ce succes ar fi avut toate electronicele dacă fiecare ar fi avut bateria proprietară. S-au terminat bateriile telecomenzii? Ghinion, trebuie s-o demontezi! Ceasul? Idem!
Asta ar trebui să fie prima chestie impusă de tiriplicii de la UE, standardizarea bateriilor auto. Dar n-ai cu cine! |
#49
Posted 25 May 2023 - 08:33
garett, on 25 mai 2023 - 08:28, said:
Imaginează-ți cam ce succes ar fi avut toate electronicele dacă fiecare ar fi avut bateria proprietară. S-au terminat bateriile telecomenzii? Ghinion, trebuie s-o demontezi! Ceasul? Idem! Asta ar trebui să fie prima chestie impusă de tiriplicii de la UE, standardizarea bateriilor auto. Dar n-ai cu cine! E vorba de integrare ca si spatiu, apoi de optimizarea performantei, apoi pret per autoturism si mult ealtele, ceea ce nu poat fii reglementat la general . Dar ma rog...e bine totusi ca avem idei...bune-rele, nu conteaza ca stim despre ce e vorba sau nu. |
#50
Posted 25 May 2023 - 08:38
Nu cred că va avea succes treaba cu schimbatul bateriilor. Cred că va fi precum mașinile pe hidrogen sau HD-DVD vs Blu-ray, adică vor fi și ele acolo, dar piața va merge într-o altă direcție și vor dispărea într-un final (le vom regăsi doar în topicurile lui djl peste niște ani).
|
#51
Posted 25 May 2023 - 11:29
garett, on 25 mai 2023 - 08:28, said:
Imaginează-ți cam ce succes ar fi avut toate electronicele dacă fiecare ar fi avut bateria proprietară. S-au terminat bateriile telecomenzii? Ghinion, trebuie s-o demontezi! Ceasul? Idem! Asta ar trebui să fie prima chestie impusă de tiriplicii de la UE, standardizarea bateriilor auto. Dar n-ai cu cine! Nu se poate asa ceva! Nu poti rezolva toate problemele lumii cu reglementari arbitrare! Si chiar daca ar fi sa fie, ai o greoaza de tipuri de masini cu specificatii diferite, ce propui tu e un haos total! |
|
#52
Posted 26 May 2023 - 06:23
#53
Posted 30 May 2023 - 10:18
#54
Posted 27 November 2023 - 12:23
Am vazut ca urmeaza sa apara si la noi si, cam imi face cu ochiul. Sa vedem daca se pastreaza in continuare si rabla plus, asa cum a fost pana acum sau o sa fie plina de restrictii + micsorarea sumei.
Dar pana atunci ar mai fi totusi niste intrebari care ar putea inclina balanta catre altceva, mai local si mai putin exotic: 1. Nu stiu daca am inteles bine, dar doar versiunea Standard ar avea baterie LFP, celelalte au Li-Ion sau si versiunile cu baterie de 64 sint tot LFP? Am vazut cum e li-ion si nu mai vreau. Vreau ceva de tranzitie pana la bateria solid state, cu sodiu sau ce-o mai fi pe viitor. 2. Vor fi si la noi service-uri? Inteleg ca urmatorul service cel mai apropiat ar fi undeva la vecinii din HU. Cam departe pt unu ca mine din zona de est a tarii. In caz ca se intampla ceva si masina nu se poate deplasa, te-a ruinat platforma. Chiar si pt un firmware update ar trebui sa imi fac drum regulat pana acolo si vad ca tot sint chesti de actualizat la masina aia. Nu stiu nici cat de "pro" sint cei de la service de acolo, nu mai punem la socoteala bariera lingvistica. La noi am stat 3 zile cu masina la reprezentanta pt un firmware update. Am vazut patania unui neamt la el in tara cu MG4 care pierdea ulei si a dat numai de amatori reprezentantele lor, ca l-au dus la disperare pana a vandut masina ca sa scape de griji. Degeaba ai garantie 6 ani daca te duci in service si nu ai cu cine te intelege... 3. Costuri revizii necunoscute. M-am uitat pe niste forumuri din UK si DE, unde sint mai populare astfel de masini si nu mi-a prea placut ce am vazut acolo in materie de preturi. Pana si ei s-au speriat sau nu stiu ce sa creada. La noi s-ar mai adauga si deranjul pt un drum in afara. Sint patit cu VW eUP in tara la noi ca incearca sa te jefuiasca de 800 de lei pt o ora si schimbat un filtru de 30 de lei, noroc ca am cautat si am gasit la juma de pret, tot reprezentanta. 4. "Reparabilitatea". In caz de accident, fara dauna totala, oare cat de accesibile si cat de repede s-or inlocui elementele de caroserie sau ce s-o mai strica? Nu stiu cum e construita dar ma ingrozesc cand ma uit la cum vor astia sa contruiasca masinile, dintr-o bucata, eventual cat mai imposibil de reparat, ca la laptopuri/telefoane. Nu pot sa nu ma abtin sa fac mereu comparatia cu eUP-ul care il am si care e practic o masina clasica dar cu motor electric, nu cred ca are vreo piesa sau ansamblu care sa nu se poata "repara" oricand si oriunde. Cineva are deja o astfel de masina si poate sa povesteasca cum stau lucrurile? Asa, daca va fi in jur de 21-22k la noi, dupa ce scazi toate subventiile, n-ar fi chiar rau. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users