Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
MG4 - masina electrica chinezeasca
Last Updated: Mar 07 2024 20:31, Started by
Adm
, May 17 2023 07:41
·
16
#19
Posted 17 May 2023 - 11:14
O bună parte din partea de service la mașinile noi e partea de software și aici producătorii europeni se descurcă oricum foarte prost.
Punter, on 17 mai 2023 - 10:14, said:
sunt curios daca vor incerca americanii sa le huaweieze si pe-astea.. Cu siguranță. Din fericire însă nu prea au ce bloca la ele, cipurile nu sunt de ultimă generatie și se produc integral în China, nu există o platformă software dependentă de vest, restricții la import nu se pot pune deoarece ar Chinezii ar putea veni legal cu contramăsuri.. |
#20
Posted 17 May 2023 - 11:20
don_King, on 17 mai 2023 - 10:10, said:
Tesla are nevoie de concurenta. Germanii trebuie sa se trezeasca din visare si sa umble serios la pret, altfel ies de pe piata. Chinezii chiar au masini foarte faine, au luat designeri europeni si a iesit ceva frumos de tot. Cum ziceam, traiasca concurenta. Cu sau fara rabla, o EV cu autonomie 400km trebuie sa coste intre 20-30.000km ca sa si-o permita oricine. Inca suntem in etapa in care producatorii fac profituri babane. E la alt nivel față de tot ce am văzut în materie de EV de la toți producătorii consacrați, inclusiv Tesla. Adăugând și faptul că bateria este detașabilă, nu ca la alții, nu dăm nume, bring it on! Edited by garett, 17 May 2023 - 11:23. |
#21
Posted 17 May 2023 - 11:29
O sa tot auzim anii urmatori de chinezi: NIO, BYD, MG, ZEEKR, LYNK, ORA, etc...toti au in echipele lor ingineri din Europa/America bine platiti, care aduc know-how necesar; preturile vor scadea inevitabil, vor aparea si baterii mai bune si in acelasi timp se va dezvolta si infrastructura...
|
#22
Posted 17 May 2023 - 11:31
#23
Posted 17 May 2023 - 11:44
garett, on 17 mai 2023 - 11:20, said:
Am intrat la Berlin într-o reprezentanță Nio. E la alt nivel față de tot ce am văzut în materie de EV de la toți producătorii consacrați, inclusiv Tesla. Adăugând și faptul că bateria este detașabilă, nu ca la alții, nu dăm nume, bring it on! |
#24
Posted 17 May 2023 - 12:41
Da, dar NIO sunt scumpe, iar bateria este optionala, adica pe mai putini bani de achizitie platesti apoi o chirie lunara de 500-1000 euro ca sa poti schimba bateria in 6 minute la statiile lor. Daca nu ai statii in zona, o cumperi de la inceput.
Deocamdata sunt singurii din Europa cu "swapping stations". |
#25
Posted 17 May 2023 - 13:12
Si daca stai 10 minute sa schimbi bateria si mai prinzi cateva masini in fata ta?
Cate baterii incarcate crezi ca ar avea o astfel de statie? Mergem pe ideea si ca trebuie sa aiba puterea electrica necesara sa le si incarce. Edited by Courage, 17 May 2023 - 13:12. |
#26
Posted 17 May 2023 - 13:29
Ref la baterii detasabile: sa zicem ca-mi cumpar un SH, ieftin si bun , care are bateria degradata 19% (deci mai are 81% din capacitatea initiala).
La procentul acesta de degradare, nu e de schimbat pe garantie, dar parca as prefera o baterie mai putin degradata. Asa ca ma duc la swapping station (in mod repetat) pana cand prind o baterie cu degradare de max 5%, pe urma raman cu asta si o incarc doar la chargere (fara swap). Urmarea va fi ca la swapping station vor ramane doar baterii degradate si cine va mai fi nebun sa se duca sa-si schimbe bateria lui noua cu una degradata? Adica swapping station, cu timpul, va deveni locul unde te duci cu o baterie buna & descarcata si te intorci cu una proasta, da' incarcata. Food for thought... Edited by mars2k, 17 May 2023 - 13:37. |
#27
Posted 17 May 2023 - 13:46
Nu exista combinația asta, fie mergi pe swap fie mergi pe bateria proprie.
Oricum, e o soluție care merge în China și care nuîi văd șanse de succes în Europa. |
#28
Posted 17 May 2023 - 13:58
MixMaster, on 17 mai 2023 - 11:12, said: Locuiesc in Austria si pot sa confirm ca sunt multe. Nu stiu totusi daca mai multe decat Tesla, dar oricum, de vreun an de zile deja vad des pe drum MG-uri. Culmea ca si arata bine multe. Dar daca tot veni vorba de masinile electrice chinezesti, chiar aseara am citit ca posta austriaca a semnat un contract de achizitie a 703 furgonete (cred ca e termenul corect - ceva dubite) electrice chinezesti, costul fiind de 22 milioane de euro. Le-am vazut si eu prin trafic la mine in Ilfov, sunt multe, sunt chinezesti, sunt electrice. Asta e viitorul. Abureli cu euro 7 si 2035 sunt pt europenii inchisi la minte si pusi pe profit. Daca nu vine UE cu vreo taxa serioasa pt vehicule electrice non-ue , cutia pandorei va ramane deschisa si producatorii europeni vor fi un fel de Nokia sau nici macar(astia macar fac telefoane ieftine). |
|
#29
Posted 17 May 2023 - 14:33
AdrianHH, on 17 mai 2023 - 13:58, said:
https://start-up.ro/...sini-electrice/ Le-am vazut si eu prin trafic la mine in Ilfov, sunt multe, sunt chinezesti, sunt electrice. Asta e viitorul. Abureli cu euro 7 si 2035 sunt pt europenii inchisi la minte si pusi pe profit. Daca nu vine UE cu vreo taxa serioasa pt vehicule electrice non-ue , cutia pandorei va ramane deschisa si producatorii europeni vor fi un fel de Nokia sau nici macar(astia macar fac telefoane ieftine). Exact astea sunt, comanda fiind de 700 bucati Maxus eDeliver 3 si trei bucati Maxus eDeliver 9. |
#30
Posted 17 May 2023 - 16:59
benis, on 17 mai 2023 - 13:46, said: Nu exista combinația asta, fie mergi pe swap fie mergi pe bateria proprie. Oricum, e o soluție care merge în China și care nuîi văd șanse de succes în Europa. Nici macar acasa, la AC? Horror, daca-i asa, dar mi-e greu sa cred asta... On topic: Am vazut mai multe review-uri de MG4, lumea este incantata atat de raportul calitate/pret cat si de modul cum se conduce ("a driver's car"). |
#31
Posted 17 May 2023 - 18:11
AdrianHH, on 17 mai 2023 - 13:58, said:
Daca nu vine UE cu vreo taxa serioasa pt vehicule electrice non-ue... De ce să scoată VW o mașină performantă la un preț rezonabil când poate să vândă frâne cu tamburi la 50k? |
#32
Posted 17 May 2023 - 18:47
detalii tehnice la frana cu tamburi pe spate la VW....... frana cu tamburi este extrem de fiabila , nu necesita interventii 150-200.000 km. Aleasa special pentru ca la electrice franeaza cu motorul si nu trebuie performante de frana pe disc...
Nu are rost sa ne legam de treaba asta, nu e un deranj la vw este scump brandul. Edited by andrei_221, 17 May 2023 - 18:47. |
#33
Posted 17 May 2023 - 19:13
Deranj, nederanj, cata vreme toate celelalte mașini electrice au frâne pe disc fără grețuri, argumentul eficienței pică.
|
|
#34
Posted 17 May 2023 - 22:21
dtd234, on 17 mai 2023 - 08:10, said:
Daca nu se opresc electricele in 10 ani China o sa devina producatorul nr 1 de masini pe plan mondial. La fle ca si cum e acuma la tel, tv si alte electronice Ghiciti si de ce... Revenind la MG..sunt foarte populare in UK, sunt cam pline soselele de ele..vecinul meu are una, doar ce i a venit cu 2 cateva sapt in urma si zice ca e super multumit de ea. Aceptabile si la pret. Intererioul cel putin, e genial, mie personal imi place, nu e cu nimic mai prejos ca Hyundai/Kia (care personal mi se par pionieri in interioarele electricelor) MG stau bine si la service in UK, multi dealeri care au si service...deci eu zic ca sunt OK Edited by cuculea, 17 May 2023 - 22:27. |
#35
Posted 18 May 2023 - 01:20
Ce pot să zic e că e plin de MG-uri la nemți.
De la SUV-uri la hatchback, cum e MG4. Adevărul e că și prețul le face atractive. Nu le-am studiat în mod deosebit, pentru mine nu se pretează momentan o electrică, dar nu cred că lumea le cumpără aiurea. ps. Acum văd că MG4 pornește de la 32.312.50 euro în varianta de bază, fără nici un eco bonus, și arată foarte bine, spre deosebire de alte ”primăveratice”. Iar la o autonomie ”declarată” de 350 km în varianta de bază și 450 km în varianta comfort, așa da nenică! |
#36
Posted 18 May 2023 - 10:15
mars2k, on 17 mai 2023 - 16:59, said:
Vrei sa spui ca daca te-ai abonat la serviciul de swap nu mai poti incarca masina? Nici macar acasa, la AC? Horror, daca-i asa, dar mi-e greu sa cred asta... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users