Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Declarare index engie/gdfsuez?
#1
Posted 11 January 2024 - 19:49
Pagina si aplicatia gdfsuez sunt in reparatie: https://my.engie.ro/mentenanta
Quote Actualizare majoră a sistemelor informatice în luna ianuarie 2024! În perioada 11.01-22.01, contul de client și aplicația MyENGIE sunt complet indisponibile. Te ținem la curent cu informații pe engie.ro. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Mulțumim pentru înțelegere! La ce numar de telefon sun sa le comunic idexul? Daca nu declar indexul o sa depasesc baremul de 250 unitati si o sa platesc un tarif mai mare. Mentionez ca nu am nici o factura de la gaze, nu am acces la pagina online sa descarc factura online/pdf si factura offline nu am. |
#2
Posted 11 January 2024 - 19:58
Care barem?
Stai linistit, ca n-ai ce face. O sa primesti factura conform conventiei de consum pe care o ai anexata la contract. Si pe care ai aprobat-o. |
#3
Posted 11 January 2024 - 20:17
Si eu ce zic?
Vreau sa declar indexul sa nu depasesc 250 de unitati. Ca pana la 100 de unitati este un pret. 100-250 de unitati este alt pret. Si 250+ de unitati este alt pret. Ma intereseaza la ce numar declar indexul? |
#4
Posted 11 January 2024 - 20:17
Telefon autocitire 0800 800 200
copiat de pe factura engie Au perioada de transmitere index 15-21, iar sistemul este indisponibil pana pe 22 Eu nu am de gand sa platesc mai mult decat am consumat "INFORMARE privind indisponibilitatea sistemelor informatice Știm cât de important este pentru tine să ai acces la servicii de calitate și să beneficiezi de o experiență pe măsură, în relația cu furnizorul tău de energie. De aceea, în perioada 1 - 22 ianuarie 2024, vom efectua o actualizare majoră a sistemelor noastre informatice, astfel încât ele să devină mai rapide și mai ușor de folosit. Ce înseamnă pentru tine? Acest proces nu va afecta furnizarea de gaze naturale sau energie electrică, însă va genera o serie de limitări și indisponibilități temporare, după cum urmează: în perioada 1 - 22 ianuarie: • Nu vom emite facturi aferente lunii ianuarie. Emiterea va fi reluată ulterior, fără însă a afecta termenele de plată agreate, care vor decurge din momentul în care facturile vor fi emise. • Plățile facturilor vor fi recepționate de către ENGIE Romania, însă acestea vor deveni vizibile în sistemele noastre și în contul tău, MyENGIE, după data de 22.01.2024. în perioada 8 - 22 ianuarie: • Transmiterea mesajelor prin formularul de contact online din engie.ro nu va fi posibilă. • Solicitările privind ofertele și încheierea contractelor de furnizare energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice nu vor putea fi adresate. • Soluționarea cererilor scrise transmise pe toate canalele de comunicare (poștă, centre de relații cu clienții, altele) va fi limitată, din considerentele tehnice menționate. • Solicitările adresate în centrele noastre de relații cu clienții sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9366 vor fi tratate sub rezerva indisponibilităților menționate în informarea curentă. în perioada 12 - 22 ianuarie: • Nu vor fi disponibile următoarele servicii: o Accesul la contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE; o Transmiterea indexului autocitit; o Plata pe site-ul engie.ro; o Activarea facturii prin e-mail; o Programarea online a serviciilor tehnice. Cum te putem ajuta în această perioadă? • Ne poți comunica cererile de reluare a furnizării de energie în centrele de relații clienți sau la numărul de Call Center 021.9366 (luni-vineri, în intervalul orar 8:00-20:00). • Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), poţi apela, în continuare, Serviciul Urgențe non-stop specificat pe factură. • Te ținem la curent cu informații, pe site-ul nostru, engie.ro. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și îți mulțumim pentru înțelegere. Echipa ENGIE" Edited by blogeranonim, 11 January 2024 - 20:20. |
#5
Posted 11 January 2024 - 20:30
Ai grijă cu plafoanele alea de 100 și 255 kWh. Ie pe luna. Însă se calculează proporțional.
M-au "fript" și trecut la +100 transa cu toate că am avut 99 kWh declarați in 30 zile intre 21.11.2023 și 20.12.2023. Au socotit "proporțional" cu zilele din fiecare luna. Pt 1,3 kWh in plus m-au trecut de 0,68 la 0,80 lei Am făcut sesizare și ...a rămas cum au zis ei. Attached Files |
#6
Posted 11 January 2024 - 20:50
Am sunat la 0800800200 am introdus codul autocitire si index.
Edited by MindArchitect, 11 January 2024 - 20:50. |
#7
Posted 11 January 2024 - 20:51
Ei încasează mai ușor banii tai decât diferența de la stat. Le transmiți mult mai puțin. Gen 80kw și la 3 luni ei fac regularizarea și tot ieși în câștig.
|
#8
Posted 11 January 2024 - 20:55
MindArchitect, on 11 ianuarie 2024 - 19:49, said:
La ce numar de telefon sun sa le comunic idexul? Daca nu declar indexul o sa depasesc baremul de 250 unitati si o sa platesc un tarif mai mare. Edited by andreic, 11 January 2024 - 20:56. |
#9
Posted 11 January 2024 - 21:15
Rețele Distribuție au citot luna trecută indecșii, iar Distrigaz Sud, depinde de la caz la caz. La mine, la gaz, vor emite prima factură pe convenția de consum.
|
#11
Posted 11 January 2024 - 23:12
Ce noroc am ca nu scad sub 350kWh, nu-mi mai bat capul cu astfel de amanunte
dorin_2k, on 11 ianuarie 2024 - 20:30, said:
Ai grijă cu plafoanele alea de 100 și 255 kWh. Ie pe luna. Însă se calculează proporțional. M-au "fript" și trecut la +100 transa cu toate că am avut 99 kWh declarați in 30 zile intre 21.11.2023 și 20.12.2023. Au socotit "proporțional" cu zilele din fiecare luna. Pt 1,3 kWh in plus m-au trecut de 0,68 la 0,80 lei Am făcut sesizare și ...a rămas cum au zis ei. De ce nu treceti voi la Hidroelectrica? Procesul e mult mai simplu decat inainte, au in sfarsit o aplicatie si trimit facturile la timp in ultima vreme. Edited by george_alexandru, 11 January 2024 - 23:19. |
#12
Posted 12 January 2024 - 08:33
Leo2006, on 11 ianuarie 2024 - 20:51, said:
Ei încasează mai ușor banii tai decât diferența de la stat. Le transmiți mult mai puțin. Gen 80kw și la 3 luni ei fac regularizarea și tot ieși în câștig. Castigul fiind care? Ca tot tre' sa platesti ce ai consumat. Eu am impresia ca jigodiile aste s-au aliat pentru ca acest gen de operatii a mai avut loc. Asta-i de la Electrica, recenta: Realizăm o serie de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiezi, motiv pentru care, între 1-31 ianuarie 2024, vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi. De asemenea, factura ta de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la tine la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. Pentru mai multe detalii, te rugăm să accesezi electricafurnizare.ro. Mulțumim pentru înțelegere! Si ghici ce? Tamann indezul nu poti sa-l trimiti accesand acel link. Iar restul de balarii de acolo nu prea intereseaza pe nimeni. |
#13
Posted 12 January 2024 - 09:39
Leo2006, on 11 ianuarie 2024 - 20:51, said:
Ei încasează mai ușor banii tai decât diferența de la stat. Le transmiți mult mai puțin. Gen 80kw și la 3 luni ei fac regularizarea și tot ieși în câștig. Contoarele inteligente d-aia s-au si inventat, sa te scuteasca pe tine ca si consumator sa mai urci pe scaunel sa citesti, apoi sa pierzi vremea la telefon sau pe site sa transmiti indexul! |
#14
Posted 12 January 2024 - 10:33
răzbunare: 2 luni trec consum 0, iar când citește distribuitorul plătesc 3 luni
|
#15
Posted 12 January 2024 - 10:39
toto_riina, on 12 ianuarie 2024 - 09:39, said:
Asa ca n-ai cum sa-i pacalesti, degeaba dai tu mai putin cand ala iti citeste automat pe 1 ale lunii si iti gaseste consum mai mare, ti-l ia in considerare pe acela (ultimul citit). Imi factureaza indexul ce il dau eu (eu cites intotdeauna pe 31 dimineata) dar in factura apare si indexul de la sfarsitul zilei (cu cativa kWh mai mult - contor inteligent). Pesemne ca indexul ala l-ar putea folosi pt a putea diferentia consumurile lunare pt incadrarea pe categorii de consum (pana la 100, 100-250 si peste) gushpi, on 12 ianuarie 2024 - 10:33, said:
răzbunare: 2 luni trec consum 0, iar când citește distribuitorul plătesc 3 luni Edited by TheWarrior, 12 January 2024 - 10:39. |
|
#16
Posted 12 January 2024 - 11:25
adisz, on 12 ianuarie 2024 - 08:33, said: Castigul fiind care? Ca tot tre' sa platesti ce ai consumat. Eu am impresia ca jigodiile aste s-au aliat pentru ca acest gen de operatii a mai avut loc. Asta-i de la Electrica, recenta: Realizăm o serie de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiezi, motiv pentru care, între 1-31 ianuarie 2024, vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi. De asemenea, factura ta de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la tine la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. Pentru mai multe detalii, te rugăm să accesezi electricafurnizare.ro. Mulțumim pentru înțelegere! Si ghici ce? Tamann indezul nu poti sa-l trimiti accesand acel link. Iar restul de balarii de acolo nu prea intereseaza pe nimeni. Implementarea sistemului E-factura. |
#17
Posted 12 January 2024 - 15:59
TheWarrior, on 12 ianuarie 2024 - 10:39, said:
Da, dar daca te incadrezi in grupa 0.68lei/kWh pe luna s-ar putea ca la plata la 3 luni sa platesti cu 1.2lei/kWh Cu 1,3 lei/kwh, tot consumul, nu doar depasirile de praguri. Stiu asta, pentru din ignoranta proprie (sa nu o numesc altcumva) am luat-o in barba recent. aris86, on 12 ianuarie 2024 - 11:25, said:
Implementarea sistemului E-factura. A dracului implementare si mai ales celeritatea cu care se aplica, 31 de zile, de zici ca modifica traseul rachetei Saturn catre Selena. Da' de ce oare nu aleg implementarile astea in lunile cu consum minim, aprilie, mai, de ce taman atunci cand sunt toate sansele ca oamenii sa aiba consumuri mari. Personal nu ma afecteaza cu nimic, pentru ca indiferent ca platesc o data la 3 luni, la sase luni, la 12 luni sau lunar, eu oricum banutii de curent ii pun deoparte (dupa citirea lunara si transmiterea indexului) si nu raman descoperit. |
#18
Posted 14 January 2024 - 13:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users