Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Probleme SMS nr scurte

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
cristi_NT

cristi_NT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 16.02.2020
Salutare, am observat că nu primesc Sms-uri cu coduri de confirmare de pe la bănci gen ( BRD , Orange money , Orange ) sau alte servicii , gen yoxo . Am sunat la Telekom deranjamente și ei zic că toate serviciile sunt provizionate corect. Voi ați mai pățit așa ? Ce e de făcut?

#2
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
ai telefonul portat din alta retea de telefonie mobila? daca este asa, atunci da vina pe procesul de portare care nu s-a finalizat corect, daca nu este asa atunci mai incearca sa suni operatorul de telefonie mobila actual si i-a legatura cu departamentul tehnic pentru a remedia situatia.

#3
cristi_NT

cristi_NT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 16.02.2020
Într-adevăr m-am portat din altă rețea . Ce pot face in cazul asta ?

#4
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
insista la deparetament tehnic la telekom sa remedieze situatia; deschide tichet si solicita remedierea de urgenta, iar in caz contrar daca nu se rezolva, eu zic sa te portezi inapoi in termenul de 14 zile la fostul operator de telefonie mobila.

#5
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 27.10.2007
E o mare problema, mai ales daca esti pe Telekom.
Utilizez un numar scurt pt comunicare cu clientii, pentru care, prin intermediul unui operator de SMS, am implementat o eticheta. Cand primesti mesajul, nu apare ca ai primit mesaj de la nr.  1888 ci de la CostelSrl.
Periodic facem sondaje si rata de eroare la Telekom e mare.
La un moment am strans date despre mai multi clienti care nu primeau SMS si am facut reclamatie.In data de xxxx la ora yyy, am trimis mesaj catre nr zzxx si nu a ajuns.

Timp de sase luni am avut parte de discutii ireale cu cei de la Suport (care au sperat ca cedez repede - sa ne sune titularul, nu gestionam noi nr scurte, pt eticheta asta nu aveti acord, de unde stim ca ati trimis atunci mesajul, mai puteti face un test) fara a reusi sa faca eticheta sa functioneze pe toate numerele.
Pentru majoritatea cazurilor punctuale semnalate au reusit sa repare primirea SMS, dar nu si eticheta. De 6 luni.

Initiator, insista la ei, pentru ca in mod sigur problema e de la ei, orice ti-ar spune.
Uneori ajuta schimbarea cartelei, dar nu e nimic sigur.

Edited by strongsss, 18 October 2023 - 22:20.


#6
cristi_NT

cristi_NT

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 16.02.2020
Mulțumesc pentru sfaturi

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate