Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ați călătorit recent cu trenul în altă țară?
Last Updated: Sep 18 2023 15:53, Started by
djl
, Aug 27 2023 09:46
·
11
#19
Posted 27 August 2023 - 14:10
danigoleman, on 27 august 2023 - 12:33, said: Da. In Canada, Quebec-Montreal. Dezastru, mai rau ca CFR , plecat cu intarziere 1 ora, acumulat inca 2 ore intarziere pe drum, un drum de 3 ore programate a fost facut in 6. De toata jena. Nu mai zic cum arata liniile la canadieni, aia au si acum traverse de lemn pe care sinele sunt asa, prinse intr-un fel de cuie mai groase, din loc in loc cuiele alea par iesite pe jumatate |
#20
Posted 27 August 2023 - 14:53
Am mers anul asta in Italia de mai multe ori .
Nu a avut intarziere, cu exceptia fix a zilei cand trebuia sa ajungem la aeroport cand au anuntat 40 de minute pe tableta si 30 de minute la goarna. Deci.. au si la ei intarzieri. Nu ca la noi, unde regula e sa aiba intarziere, dar daca ai ghinion, o poti pati si la ei. Aveam o marja, puteam sa ajungem chiar si cu acele 40 de minute, insa nu am riscat. Nu am riscat si m-a dus frate-miu cu masina. Am mersi si in Franta, a fost OK. Conditiile din tren.. cam ca la noi, poate putin mai bune. Metrourile insa sunt mai naspa la ei. In Italia zic, ca numai la ei am mers. Am mers in Torino, si Genova. Al nostru e lux pe langa al lor. Trenurile lor insa sunt foarte utile si bine legate, formeaza o infrastructura compacta. Plus ca stie google tot, unde sa mergi, ore, tot. Chiar e misto si te descurci fain. Treaba e ca vara sunt si la ei cam aglomerate. Cica iarna sunt Ok, desi frate-miu nu prea calatoreste cu trenul ca-i si el roman, prefera sa faca 3 ore de ambuteaj pe autostrada decat sa aiba o juma de ora intarziere cu trenul din an in paste. |
#21
Posted 27 August 2023 - 16:18
Cracovia - Varsovia, 300km, 2.5 ore cu trenul. Nu sunt statii intermediare (e Kraków - Gdansk si singura statie intre e Varsovia). Modelule "Pendolino".
Aer conditionat, curat, toalete, bar/ restaurant, prize, la timp. Pana la Gdansk (600km) face 5 ore jumate. Decent, as zice. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MU1CsOPecoY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#22
Posted 27 August 2023 - 16:31
arg, on 27 august 2023 - 12:46, said: in Romania nu vreau sa aud de tren. Marea problema e viteza insa in Romania. A, stai ca am uitat, am calatorit recent cu trenul si in Uzbekistan, pe ruta Samarkand-Taskent, merge cu 230 la ora, deci si aia ne-au intrecut... Bucuresti-Budapesta o sa trebuiasca sa fac si eu la un moment dat, nu stiu ce sa aleg, tren sau bus. Vad ca zborurile sunt cam scumpe ptr asa distanta scurta(Aerian). Victor5, on 27 august 2023 - 14:10, said:
America de nord e probabil campioana la "The worst railroads"; prefera avionul, autostrada, etc...; exemplu de cale ferata în America: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9X2A2f6E5DI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Da, la ei sunt distante f mari si n-au investit in calea ferata. Oricum, in Canada ei dau prioritate trenurilor de marfa, din 50 in 50 de km ne tragea pe o linie secundara ca sa treaca trenul de marfa, tren din ala de 2-3-5 km care trece si tot trece si nu se mai termina. |
#23
Posted 27 August 2023 - 16:46
danigoleman, on 27 august 2023 - 12:33, said:
In Canada, Quebec-Montreal. Dezastru, mai rau ca CFR Se vorbeste de mult timp de un tgv Quebec-Windsor parca. Au zis clar ca nici vorba, nu sunt bani. Dar acum zic de un tgf (grande frequence) ce-o fi aia. https://www.lapresse...rentabilite.php Anul asta in aprilie, zona Barri, Polignano, Monopoli, Lecce. F misto. Nu trebuia nici o pregatire, te aruncai la gara si in max juma de ora venea un tren. Ca tramvaiul. |
#24
Posted 27 August 2023 - 16:51
Lex404, on 27 august 2023 - 16:18, said:
Cracovia - Varsovia, 300km, 2.5 ore cu trenul. Nu sunt statii intermediare (e Kraków - Gdansk si singura statie intre e Varsovia). Modelule "Pendolino". Aer conditionat, curat, toalete, bar/ restaurant, prize, la timp. Pana la Gdansk (600km) face 5 ore jumate. Decent, as zice. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MU1CsOPecoY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Bine de stiut.In octombrie merg Varsovia-Cracovia cu trenul -) |
#25
Posted 27 August 2023 - 16:57
2022 Iunie am tras o escapada de o zi München-Frankfurt pentru un concert. La dus, m-am tot mutat de pe un loc pe altul, ca nu mi-am rezervat loc si eram ridicat de pe scaun. Nemtii tin cu dintii la locul lor chiar daca trenul e pe jumate gol.
Inapoi trenul a avut initial o intarziere de 50 minute pe care le-a recuperat. Am reusit totusi sa adorm in noaptea aia in drum spre casa. |
#26
Posted 27 August 2023 - 17:29
Bursul, on 27 august 2023 - 16:57, said:
eram ridicat de pe scaun. Nemtii tin cu dintii la locul lor chiar daca trenul e pe jumate gol. In vara luat bilete de tren ploiesti brasov clasa 1. Locurile ocupate deja, indivizii nu voiau pur si simplu sa plece. Venit nasu, era nedumerit ca care e problema. Nu parea nici el convins ca aia trebuiau sa se duca pe locurile lor. Cu mari insistente s-a reglat problema. Dar stai si te intrebi… |
#27
Posted 27 August 2023 - 21:21
Djl, am cumparat astazi din tirg ''Mersul autobuzelor'' din 1978! Asa ca daca ai nevoie de informatii despre orarul de pe o anumita ruta din tara, te servesc cu mare drag! Si am primit bonus si doua ''mersul trenurilor'', dar astea mai noi, 2007-2008.
Fado, on 27 august 2023 - 17:29, said:
Este ca ai impresia ca este ceva minor, de luat in ras? Asa gandeste romanul. Este vorba de principiu, de politica, reguli, ori respecti ori nu respecti. Unde tragi linia si judeci ca lasa ca merge si asa in cazul asta? De curiozitate, tu de ce nu stateai pe locul tau, cumparat de tine? Ce pierdeai daca respectai regula? In vara luat bilete de tren ploiesti brasov clasa 1. Locurile ocupate deja, indivizii nu voiau pur si simplu sa plece. Venit nasu, era nedumerit ca care e problema. Nu parea nici el convins ca aia trebuiau sa se duca pe locurile lor. Cu mari insistente s-a reglat problema. Dar stai si te intrebi… Edited by tytysor, 27 August 2023 - 21:19. |
#28
Posted 27 August 2023 - 23:15
Am citit pe diagonala. Daca este asa, iau inapoi ce am scris.
|
|
#29
Posted 28 August 2023 - 10:30
Pe distante scurte (Viena - Passau - 3 trenuri in 3 ore, legatura rapida. pe acelasi peron, gen metrou) si Bratislava - Viena.
In toate cele 4 trenuri, cu biciclete dupa noi, in vagonul dedicat. Calatorie impecabila in toate. In traseul dintre Viena si Passau trenul ajungea frecvent la 200 km/h, nicio secunda intarziere, nemtii naiba... |
#30
Posted 28 August 2023 - 10:59
Am fost eu de curand cu trenul de la Salerno la Napoli, trenul fiind de cursa lunga, pleca din Salerno si ajungea la Milano trecand prin Roma.Eu am mers pana la prima statie.
Elegant, curat, aer conditionat, silentios, pretul 18 euro pentru o ora de mers, clasa 2. Attached Files |
#31
Posted 28 August 2023 - 16:37
Olteanul_sfios, on 28 august 2023 - 10:30, said:
Pe distante scurte (Viena - Passau - 3 trenuri in 3 ore, legatura rapida. pe acelasi peron, gen metrou) si Bratislava - Viena. In toate cele 4 trenuri, cu biciclete dupa noi, in vagonul dedicat. Calatorie impecabila in toate. In traseul dintre Viena si Passau trenul ajungea frecvent la 200 km/h, nicio secunda intarziere, nemtii naiba... -))))Buna asta! Ai avut doar noroc si nimic mai mult. Intarzierile in Germania au devenit o mare problema. |
#32
Posted 28 August 2023 - 22:00
de curand nu, dar mi-aduc aminte ca acum vreo 20 si ceva de ani cand am ajuns peste ocean am mers cu trenul la clasa de business (platit de firma la care ma angajasem). Biletul era vreo CAD$150 (pe o distanta de vreo 500KM), dar au primit si un discount de vreo CAD$50 si era ca in avion pe acele vremuri in sensul ca aveai si masa inclusa. Mi-aduc aminte ca un plin de benzina era CAD$30 asa ca un bilet de tren era foarte scump. La clasa a-2-a era vreo CAD$70 daca mi-aduc bine aminte.
|
#33
Posted 29 August 2023 - 13:13
Acum 2 luni: Munchen - Kufstein, clasa a 2a, distanta aproximativ 100 km, durata cam 70 de minute
Curat, civilizat, rapid Pret bilet: 36 de euro 2 persoane - Bayern Ticket pe care il poti folosi in orice mijloc de transport din regiune Edit: am mers dus-intors. Nicicand nu a fost circ in tren, oamenii vorbeau, insa nu cum intalnesti la noi intr-un Regiotrans de ex. unde trenul e loc de intalnire pentru toti boschetarii si drojdierii. Nu a pus nimeni muzica in boxe, nu s-a pus nimeni sa taie ceapa cu slanina si sa serveasca pranzul. Nu era nimeni intins pe 2 locuri ca sa doarma. Civilizatie... Daca ar exista si la noi infrastructura feroviara, as vizita si tara noastra. Dar 17 ore cat faci pana la Iasi din Timisoara (daca totul merge atza)... thanks, but no thanks. Pana si Sibiu - 300 de km dureaza 7-10 ore fuck my life Prefer sa strang bani si sa merg la nemti sa vizitez, stiind ca intr-o ora ajung cu avionul si apoi nu am probleme cu pierdutul unei zile intregi ca sa calatoresc din Munchen pana in Hamburg daca asa am chef, decat sa cotizez la bugetul mioritic cand transportul imi e cel mai mare inamic. Edited by DarkEnemy, 29 August 2023 - 13:19. |
|
#34
Posted 29 August 2023 - 13:22
Eu prin Italia si Spania am mers cu trenul si a fost mai mult decat in regula. Nu am avut intarzieri, totul civilizat, curat. Trenurile au viteza, te poti baza pe transportul feroviar. Am mers si pe distante medii, si scurte, dar pretul mai mult decat rezonabil, ca nici nu are rost sa-ti bati capul sa mergi cu masina.
Edited by bai3tzash, 29 August 2023 - 13:22. |
#35
Posted 29 August 2023 - 16:14
#36
Posted 05 September 2023 - 13:39
Bucureşti - Budapesta - Viena ar fi interesant, că trece prin multe forme de relief, dar la noi trenul merge cam încet.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users