Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Golf 4 alh nu trage

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 19.12.2022
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u3iUeWIek7I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ma întorc cu o noua problema, nu mult după ce i-am reparat pornirea la cald prin rescriere de soft.
M-am trezit ca ies de la serviciu, mașina pornește la sfert, nimic ciudat, o spăl și plec. Pe drum ma opresc sa ridic un colet, pornesc mașina, întorc, constat ca nu mai trage, cu pedala la podea, mai mult de 2200 de turații nu prindea. Merg o vreme așa, opresc iar, in mintea mea gândindu ma ca poate se remediază. N-am reușit, mai merg și aproape acasă trag pe dreapta și încep filmarea asta. După ce se încheie, pornește iar și merge bine motorul, trage, nu ca înainte dar trage. Momentan pare ca și-a revenit. Într-un an jumătate de când o am, aproape 2 in Aprilie am învățat la mecanica numai din toate problemele pe care le-am avut. Culmea pe tester nicio eroare. Oare sa fie pompa de motorina sau pompa de înaltă? Un coleg mecanic mi s zis ca s ar putea sa se dezamorseze pompa dacă o ia la prima cheie, merge puțin, opresc motorul și nu mai pornește, abia la a doua cheie după ce am oprit motorul. Nu știu ce sa i mai fac. Sincer, îmi vine sa i dau foc ca tot repar și iar se strica

#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,133
  • Înscris: 30.10.2003
Eu stiam ca alh-urile sunt indestructibile. Ma si mir!

#3
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 19.12.2022
Eu am băgat cam 12000 in ea de când o am, aici exclud motorina. Dar măcar ma duce pe orice distanța, sunt in stare sa o repar dar nu știu de unde sa încep, ce anume e defect. La câți mecanici am fost, 8 mecanici, 8 păreri diferite, unul nu spunea la fel ca altul

#4
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008
In  pedala de acceleratie  se afla o placuta cu electronice.
    Verifica  cablajul acolo, adica legaturile.sa  nu fie inrtrerupte.
Demontezi  pedala, te duci la un electronist, la un service  care-ti verifca placuta aia.  
Pe mine   m-a costat asta 5 lei, cu cativa ani in urma. . Un punct de fludor.
   Desigur , doar presupun ca acolo-i problema .

View PostBursul, on 25 ianuarie 2023 - 22:03, said:

Eu stiam ca alh-urile sunt indestructibile. Ma si mir!
Ce treaba are un motor bun cu accesoriile sale daca ceva e intrerupt ?

View PostBursul, on 25 ianuarie 2023 - 22:03, said:

Eu stiam ca alh-urile sunt indestructibile. Ma si mir!
  Daca unui motor de  Ferrari i se sparge un furtun, asa-i ca e o masina proasta ?

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Pune-o pe tester VCDS si vezi ce erori iti da. Revino si scrie aici codurile de eroare.

#6
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,166
  • Înscris: 06.07.2007

View PostBursul, on 25 ianuarie 2023 - 22:03, said:

Eu stiam ca alh-urile sunt indestructibile. Ma si mir!
Blocul motor, adica chestia aia pe care o cumperi cu 300 de euro sh.
In rest crapa toate subansamblele de 3 ori pana atunci.
Asa am avut si eu un VW din asta indestructibil. In 3 ani in afara de caroserie, motor si cutie s-a stricat aproape tot: turbo, ambreiaj, garnitura de  chiulasa, clapeta de acceleratie, debitmetru, electrovalve, pompa de vid, 2 injectoare, caseta de directie, suspensii, directie, compresor AC, pompa apa, termostat, senzor de temperatura carburant, senzor temperatura antigel+ consumabile, uleiul il schimbam prin completare desi nu scotea fum albastru etc.
    Deja dimineata cand mergeam in garaj, ma intrebam: oare azi ce bec nou se va aprinde in bord?
Cand credeam ca o cunosc ca pe mama si nu ar avea cu ce sa ma mai surprinda, trecea la nivelul urmator. Zici ca era vie masina aia.
I-am triplat pretul de achizitie doar din piese apoi am vandut-o pe 1 salariu mediu doar ca sa nu incaruntesc la 33 de ani.
Culmea, mai am cativa amici cu vw din astea indestructibile si dupa 200 000 toti si-au bagat cosorul in ele dupa ce s-au imprietenit cu toti mecanicii din zona.
Eu cand aud cuvantul indestructibil pus alaturi de vw diesel, deja mi se zbate ochiul.

Edited by dan1980_25, 26 January 2023 - 00:33.


#7
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 19.12.2022
Momentan ma aștept sa mi pice cândva ambreiajul, turbina și injectoarele. Cam astea au mai rămas ce ar putea sa cada. Ambreiajul tine bine încă, nu da semne de uzura. Turbina are ulei și mănâncă puțin, vreo 4/500 de ml la schimb, cam atât cred, n am fost chiar așa atent sa mi notez exact cât completez. Iar injectoarele, alta buba de care mi e frica. Dar sper ca într-un an, maxim, pana ii fac vânt, sa nu mi mănânce sufletul. E prima mașina, îmi place cum merge, o cruț și încerc sa o țin din scurt, dar cu cât repar mai multe la ea, cu atât se strica mai multe. Încerc sa o pun la punct, sa fiu in siguranța, investesc in direcție, suspensie, i-am schimbat praguri, suporții motor și cel de la cutie, motorul mergea ceas elvețian. Nu mai știu ce sa i fac. Am încercat sa i rezolv problema la cald, m-am lovit de alta problema, cred ca e cauzată de dezamorsarea Pompei, aia la rece
https://youtube.com/...M?feature=share

I-am schimbat softul, încă de la început am observat ca nu trage ca înainte și ca smucește când schimb a doua, ca și când as fi începător și abia învăț sa ma joc cu ambreiajul, am trecut cu vederea. Acum merg mâine sa mi fac programare la un service, abia pe marți, respectiv miercuri as putea sa o las, cum lucrez la Horeca, mai greu cu timpul liber. Pe 4 vreau sa merg la Piatra, drum de 300 și cv de km dus întors și dacă nu o repar pana atunci, aman drumul. Sa ma lase in drum, fix asta îmi mai lipsește. O părere sinceră, oare sa încerc sa i fac vânt rapid și sa cumpăr alta mașina sh, deși s ar putea sa bag și-n aia, ceva in 2500-3000 de euro, ex un Avensis 1.6/1.8 și sa pun gpl, văzusem câteva pe la 2500 de euro și unele chiar și-n rate, pe la 60-100 de euro lunar. Nu știu ce sa mai fac cu a mea. E destul de frustrant când văd ca alte golfuri, cu întreținere foarte precară, nu au atâtea probleme ca a mea pe care o țin din scurt și o cruț, fără accelerări bruște, constant undeva la 2200 de turații

#8
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 06.04.2007
- Turbina, geometria variabila face figuri
- membrana sparta la actuator turbina
- de verificat futunasele de vacuum si cele de presiune

Asta asa sumar pe parte mecanica

#9
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,899
  • Înscris: 02.02.2007

View PostBursul, on 25 ianuarie 2023 - 22:03, said:

Eu stiam ca alh-urile sunt indestructibile. Ma si mir!
nimic nu e vesnic!
nici macar vesnicia! ;)

#10
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,133
  • Înscris: 30.10.2003

Quote

constat ca nu mai trage, cu pedala la podea, mai mult de 2200 de turații nu prindea.
Asta suna a limp mode.

Documentatie:
https://www.myturbod...ode-TDI-fix.htm

As incerca asta, lucru pe care mi s-a intamplat si mie:
If the car ran fine before but is suddenly bucking or jerking at a certain RPM range you probably have a loose/cracked intake piping.  It's subjected to heat and pressure on turbo cars and can crack, releasing the intake air.  A clip may have also released, letting a hose slip off.  Look around for loose hoses and then do a boost leak check.  See 1000q: boost leak testing for more details.  A major boost leak may result in hard starting but smooth but smoky idling.

#11
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 06.04.2007

View PostBursul, on 25 ianuarie 2023 - 22:03, said:

Eu stiam ca alh-urile sunt indestructibile. Ma si mir!
Un raspuns bun si constructiv, cred ca deja a rezolvat-o cu ajutorul tau!

Am avut alh 6 ani, major inafara de ambreaj n-am avut probleme grave, doar nimicuri acceptabile la o masina trecuta de prima tinerete.
Multe sunt slab si prost intretinute + mecanicosi de 2 bani
Masina e tanc daca ii dai ce trebuie la timp si ai parte de un mecanic care stie ce face

#12
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,133
  • Înscris: 30.10.2003

View PostOctavian___, on 26 ianuarie 2023 - 09:02, said:

Un raspuns bun si constructiv, cred ca deja a rezolvat-o cu ajutorul tau!
Intodeauna ma bucur cand sunt de folos :)

#13
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,030
  • Înscris: 08.01.2021

View PostDanielSV1234, on 26 ianuarie 2023 - 00:46, said:

Momentan ma aștept sa mi pice cândva ambreiajul,

Când motorul nu trage ambreiajul e protejat :D

Ce ai tu suna a limp mode. Ești sigur că ai pus-o pe testerul care trebuie?

#14
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 22.02.2014
Controleaza toate firele care se ating de motor sau de caroserie, sa nu fie cu izolatia deteriorata.

#15
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,449
  • Înscris: 22.05.2011
Ce treaba au firele care se ating de motor cu faptul ca masina intra in limp mode?

#16
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,215
  • Înscris: 23.03.2007
Pot sa faca scurt, sau sa fie intrerupte daca au izolatia deteriorata.
Acolo e nevoie de diagnoza la cineva care stie ce face nu doar citit erori

#17
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,115
  • Înscris: 21.03.2020
Nu inteleg de ce se omoara romanii cu masinile germane... pai Dacia 1300 a lu Ceausescu avea mult mai putine probleme!

#18
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,215
  • Înscris: 23.03.2007
ti se pare, plus ca vorbim de masini cu peste 300-400000 de km intretinute dupa ureche
eu am un unchi care este electronist auto , cand am avut problema cu alhul meu a facut diagnoza, mi-a dat lista de rezolvat
pana nu rezolvi astea nu avem ce discuta- chestii ce tineau de mecanica si banalitati gen furtune si clapete etc ...
am rezolvat punctual tot pana masina a fost in parametrii , 480k km cand a lovit-o un tir din spate

cel putin motoarele/masinile VW anilor 2000 sunt relativ simplu de servisat, usor accesibile si reparabile cu softpedia+youtube comparat cu 2010+

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate