Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Golf 4 alh nu trage

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003

View PostDanielSV1234, on 26 ianuarie 2023 - 00:46, said:

Momentan ma aștept sa mi pice cândva ambreiajul, turbina și injectoarele.
Injectoarele se pot reconditiona. Am inteles ca nu costa mult maxim 450 lei.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,999
  • Înscris: 07.11.2006

View PostDanielSV1234, on 25 ianuarie 2023 - 22:07, said:

Eu am băgat cam 12000 in ea de când o am, aici exclud motorina. Dar măcar ma duce pe orice distanța, sunt in stare sa o repar dar nu știu de unde sa încep, ce anume e defect.

Esti chiar asa de sigur?

ps.
Cum adica esti in stare sa o repari, da' nu stii de unde sa incepi?

#21
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 19.12.2022
Am rezolvat. Deci acum trage mașina chiar mai bine. Aveam un furtun rupt și mi-a fost schimbat. Legat de soft, softul n-are nimic cu excepția faptului ca mi a pus de cutie automata. Mi-a verificat si injectoarele, sunt bune

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostGlCA_Contras, on 26 ianuarie 2023 - 10:08, said:

Nu inteleg de ce se omoara romanii cu masinile germane... pai Dacia 1300 a lu Ceausescu avea mult mai putine probleme!
Mai ai frati?

Initiator eu ma gandeam la Egr infundat si ca trebuia sa cureti Egr si galeria de admisie.
Poti face un test cu mufa de la Egr scoasa si vezi cum merge.

#23
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 15.04.2007
Ia zi cu vorbele tale de cati km ai permisul ? Un furtun rupt care opreste motorul nu poate fi ceva decat de aer.Chiar nu se auzea ? 8 mecanici ? Realizezi ca esti carne de tun.

#24
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View Postdan1980_25, on 26 ianuarie 2023 - 00:31, said:

Eu cand aud cuvantul indestructibil pus alaturi de VW diesel, deja mi se zbate ochiul.


ok, sintem cel putin 2 in aceasta situatie.

#25
Gabi8112

Gabi8112

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 07.09.2022
Eu totusi nu inteleg de ce va vaitati ca a-ti bagat multi bani in motoarele ALH, nu-s hater de ALH sau diesel, insa un motor aspirat pe benzina este mult superior oricarui diesel, vorbim aici in general de masini vechi. De ce? pentru ca nu are turbina, dpf, injectoarele asa scumpe si multe alte subansamble care se pot strica la un diesel. Pe langa asta se strica si mai rar, este mai fiabil si se incalzeste mult mai repede.
Cei care zic despre consum, nu zic ca nu consuma mai putin, insa banii pe care ii dai pe piese ajungi la sume aberante.
Si va fac un mic calcul: 20.000 KM (cam cat face un roman pe an aprox), consum  5 (diesel), pret combustibil 7.70, Consum total: 1000 Litri, Pret : 7700 RON
                                      20.000 KM                                                            , consum 7 (benzina), pret combustibil 6.50, Consum total: 1400 Litri, Pret : 9100 RON
Desigur consumurile sunt aproximative si va zic sigur ca in viata reala sunt mai mari, insa diferenta pentru ce am scris mai sus este de 1400 RON pe un an (sa zici maxim ca ajunge la 1700 RON,insa nu as crede), efectiv nu cred ca se imbogateste nimeni cu suma aia data pe benzina, dar fara probleme...
Nu mai zicem ca un consum bun il scoate un motor care se afla in mintile lui si merge din p.d.v.t. bine.
Si nu mai vorbim despre fumul pe care unele diseleluri ALH le lasa in urma, pai uitati-va si la ultima rabla de Logan care se tarie pe drum daca scoate fum (motoare 1.4, 1.6, 1.2 aspirate).
Daca va intrebati eu sunt posesor de un 1.6 MPI si care ajunge mereu la 3500 rpm, ca tot vedeam pe cineva de zicea ca nu ii da mai mult de 2200 ( stiu ca dieselurile nu se tureaza ca benzinarele), dar alta chestie nu trebuie mers subturat cu ele, din nou apar probleme la turbina, depuneri din cauza asta si multe altele.
Deci repet, nu zic ca benzinarele nu se strica, insa si daca se strica se repara mult mai usor si cu costuri mult mai mici.

#26
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020

View PostMasutatsu-Oyama, on 26 ianuarie 2023 - 17:54, said:

ok, sintem cel putin 2 in aceasta situatie.
suntem multi in aceasta situatie... nemtii au pierdut WW2 din cauza tancurilor indestructibile Posted Image

#27
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View PostGabi8112, on 27 ianuarie 2023 - 18:48, said:

Eu totusi nu inteleg de ce va vaitati c............
...........................
..............
consum  5 (diesel), pret combustibil 7.70, Consum total: 1000 Litri, Pret : 7700 RON
  20.000 KM , consum 7 (benzina), pret combustibil 6.50, Consum total: 1400 Litri, Pret : 9100 RON
Desigur consumurile sunt aproximative si va zic sigur ca in viata reala sunt mai mari, ..............
......................
Ai avut diesel si ai trecut la benzina sau ? Despre ce viata reala vorbesti? Mai vezi la consumurile alea, scoti la benzina 7% media daca mergi ca si cu oul, mai usurel extraurban si impinsa urban.
ALH-urile au fost poate cele mai fiabile tractoare , principala lor problema fiind mentenanta proasta la romani in special.
Al meu n-a fost menajat in niciun fel, poate ca si de aia a mers brici, fara fum. Niciun ulei n-a stat in motor mai mult de 10000 km (media de schimb 6500-8000 km )
La tractoare vs benzinare fosta generatie consumul e ~5,5 vs ~8,5 daca nu esti preocupat doar sa fie consumul mic.
Moartea pasiunii sa scoti sub 6% cu un benzinar aspirat extraurban, la tractor trebuia sa trag serios sa ajung la 5-5,5%  , nu mai zic de comoditate la condus, gol, incarcat nu conta, tractoru ALH stia sa consume putin si sa traga fara retrogradari ca la benzinar.

Am tractoristi la lucru care la 15000 km se gandesc daca sa mai tina uleiu sau sa mai mearfa cateva mii de km. Si evident 10W40 ca asa le-a spus mecanicu pacii ca e ok, cu cat mai vechi/rulat motoru, trebuie ulei mai "gros" , sa-l omoare cu totul, inuman.

Si atunci vezi ca sunt proaste tractoarele astea la 500000 km..

Edited by Octavian___, 29 January 2023 - 09:41.


#28
botelucian

botelucian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 23.03.2007
Alh a fost un motor reusit cu putere decenta simplu si durabil.  Ca este reparat dupa ureche e alta treaba, dar cu foarte putina straduiala si o trusa lidl poti face minuni daca nu esti antitalent
Referitor la consum intr-un an mergand la mare noaptea a inceput sa huruie un rulment, ca precautie am mers cu 90-100 tot drumul cluj-litoral consum de 3.8 pe ceas si chiar daca plin la plin a iesit 4 si ceva tot spectaculos a fost, nine ca e moartea pasiunii sa mergi cu 90-100 atata drum.
La mine 480k cu turbo original injectoare originale am schimbat kit ambreiaj in service si egr , pompa vacuum acasa impreuna cu bujiile odata si toate furtunelele de vacuum. Daca nu o pleznea tirul inca mergea si treceam de 500k

#29
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
3,3-3,5% la pompa daca mergeam in doru lelii 90-100 .
La mine a nerorocit-o tata-meu, in ultimii ani i-am dat-o lui sa aibe utilaj bun de deplasare, vara sa aibe racoare
A intretinut-o zero, eu nu mi-am mai batut capul (o sg data i-am schimbat uleiul) atat a mers cu ea pana i s-a infundat filtrul de motorina...eu il schimbam la max 20000 km.

#30
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,548
  • Înscris: 21.03.2020
Un motor mai are nevoie si de alte subansamble functionale pe langa el ca sa ai o masina fiabila... Ca e un furtun, un filtru, injector, calculator, curele, alternator, turbina, egr samd . Nu mai zic de ambreiaj, CV, electrica, si alte alea. Diavolul se ascunde  in lucrurile marunte...

#31
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

View PostOctavian___, on 29 ianuarie 2023 - 11:34, said:

3,3-3,5% la pompa daca mergeam in doru lelii 90-100 .

Eu asta nu o cred. Eventual la vale cu vant din spate sau pe consum instant. Sau pe platforma cu motorul pornit (aici e posibil si 1,2%)
Medie de 3,3 la un drum de cateva sute de km nu scoti nici in vise la pompa. Pe bord poa' sa arate si 1,5. E irelevant.


#32
Gabi8112

Gabi8112

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 07.09.2022

View PostOctavian___, on 29 ianuarie 2023 - 09:40, said:


Consumurile le-am zis aprox. si am si specificat ca nu prea scoti asa ceva in viata reala. Am si specificat ca poate sa fie mai mare diff cu cateva sute la final de an si eu am vrut sa pun accent in general ca motoarele pe benzina sunt mai ieftine la intretinere cu putine probleme daca s-ar strica.
Eu am avut benzinar de cand am luat permisul si mai exact 1.6 MPI si la faza cu retrogradari nu stiu ce sa zic. Eu iti zic 100% ca in tr 4 loganul face orice golf 1.9, datorita greutatii, dar si turatilor fiind benzinar. Eu unul am montat bujii cu iridium si sunt multumit de cum trage si zic ca este suficient pentru orice depasire pe unde circul eu.
Comparatiile de 0-100 le gasiti pe site-uri dedicate si nu neg ca benzinarul mananca mult cand mergi mai tare/turat.

Edited by Dany_Darke, 30 January 2023 - 00:46.


#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostOctavian___, on 29 ianuarie 2023 - 11:34, said:

3,3-3,5% la pompa daca mergeam in doru lelii 90-100 .
La mine a nerorocit-o tata-meu, in ultimii ani i-am dat-o lui sa aibe utilaj bun de deplasare, vara sa aibe racoare
A intretinut-o zero, eu nu mi-am mai batut capul (o sg data i-am schimbat uleiul) atat a mers cu ea pana i s-a infundat filtrul de motorina...eu il schimbam la max 20000 km.
Nu exista asa ceva. La ALH se duce garnitura de chiulasa si nu mai ai caldura in bord.
Cade alternatorul si ramai fara incarcare. Egr-ul si galeria de admisie se infunda de zgura.
Tu vorbesti de perpetuum mobile ceea ce nu e cazul la un Golf.
Cum trebuia sa bagi banii in ambreiaj, repede ai dat-o la bon rabla ptr Sandero stepway EcoG100 :(

#34
DanielSV1234

DanielSV1234

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 19.12.2022

View Postvictord36, on 26 ianuarie 2023 - 17:49, said:

Ia zi cu vorbele tale de cati km ai permisul ? Un furtun rupt care opreste motorul nu poate fi ceva decat de aer.Chiar nu se auzea ? 8 mecanici ? Realizezi ca esti carne de tun.
Mașina o am de pe la 280000 km, +- câteva mii și acum se apropie de 315000 de km. In aprilie 2021 am luat-o. Realizez ca nu ma pricep la mecanica, tot timpul apelez la mecanici, încă n-am găsit unul pe care sa ma pot baza

#35
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View PostMembruAnonim, on 30 ianuarie 2023 - 07:00, said:


Nu exista asa ceva. La ALH se duce garnitura de chiulasa si nu mai ai caldura in bord.
Cade alternatorul si ramai fara incarcare. Egr-ul si galeria de admisie se infunda de zgura.
Tu vorbesti de perpetuum mobile ceea ce nu e cazul la un Golf.
Cum trebuia sa bagi banii in ambreiaj, repede ai dat-o la bon rabla ptr Sandero stepway EcoG100 :(
Nu mai stie nimeni a cata clona esti, dar in continuare debitezi o gramada de prostii/metru patrat, toxic si  mincinos, te bagi in discutie aiurea.
Vezi-ti de treaba ta cum ti-am spus si in privat si nu mai baga afirmatii nefondate/mincioase


View Postdan1980_25, on 29 ianuarie 2023 - 16:43, said:


Eu asta nu o cred. Eventual la vale cu vant din spate sau pe consum instant. Sau pe platforma cu motorul pornit (aici e posibil si 1,2%)
Medie de 3,3 la un drum de cateva sute de km nu scoti nici in vise la pompa. Pe bord poa' sa arate si 1,5. E irelevant.
Nu crezi pana nu experimentezi tu, asa sunt toti necredinciosii.
Pe portiuni scurte (cum se lauda cei cu benzinare  ca doar acolo pot) merge si cu 2,8-3% .
Ia un tractor 1.9 in toate mintile si fa proba. Eu in 6 ani am reusit cat de cat sa-mi fac o idee si de consum.
Tata-meu venea fest la mine (140 km traseu) cu 3,5-3,7 media

https://m.youtube.co...h?v=cX3-7woXH9A

https://m.youtube.co...h?v=KlgERa7B86I


#36
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
Si crezi ca are vreo relevanta consumul instant afisat pe bord pe autostrada neaglomerata? Clipurile alea sunt fix pix. Iti pot arata asa si eu consumuri de 1% cu benzinarul de 2,4.
Cel mai relevant e cu metoda plin/plin si un drum de....sa zicem 200 km de drumuri nationale, judetene in care mai schimbi viteze, mai depasesti o caruta, mai pui o frana, in concret la medii de 65 kmph.
Ca un 3% instant la 80 kmph pe autostrada poti obtine cu orice benzinar.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate