Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...
 AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 

Statii incarcare Ultrarapide (>100kW)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu nu am griji din astea Posted Image ...

Am prins incredere in capabilitatile masinii si acuratetea predictiilor. La drum lung ajung destul de des in jur sau chiar sub 10% la superchargere.

Din vara asta:
Attached File  photo_2022-07-06_18-48-23.jpg   140.82K   42 downloads

#38
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

View Postpeter_k, on 08 august 2022 - 11:54, said:

Weekendul acesta am incarcat masina la cateva statii Ionity din Ungaria si Austria. Am constatat ca in momentul in care ajungea la SoC 80%, statia taia puterea la 1kW. E si asta o metoda de a spune "mai lasa si pe altii Posted Image "
Din pacate e ceva specific Ionic 5-ului, nu Ionity, din ce-am vazut prin review-uri.

#39
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007
când ajunge la 80%, face o pauza de maxim 2 minute .. după care pornește fara oprire până la 100% ...
asta e comportamentul normal pe DC.
la Kona face la fel, dar la 90%

#40
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

View Postrhadoo_ds, on 08 august 2022 - 13:57, said:

când ajunge la 80%, face o pauza de maxim 2 minute .. după care pornește fara oprire până la 100% ...
asta e comportamentul normal pe DC.
la Kona face la fel, dar la 90%
Cred ca e o chestie specifica Hyundai / Kia. N-am vazut asa ceva la masina mea, nici la altele prin review-uri.

#41
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postrhadoo_ds, on 08 august 2022 - 13:57, said:

asta e comportamentul normal pe DC.
Nu am observat asa ceva la a mea. E specific masinii sau incarcatorului?

#42
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007
nici laVW nu era asta. si la Ionity am incarcat si nu avea regimul asta.
poate e vreo limitare din soft dupa scandalurile cu incalzirea la Hyundai.

#43
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007

View Postcostini, on 08 august 2022 - 13:51, said:

Din pacate e ceva specific Ionic 5-ului, nu Ionity, din ce-am vazut prin review-uri.
Am mai incarcat si in trecut la Ionity, si nu am observat acest comportament. Poate a venit, intr-adevar, cu vreun update de SW. Oricum nu aveam intentia sa incarc peste 80%, deci nu am verificat ce se intampla daca insist.

#44
jeblond

jeblond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 13.12.2003
Peter asa face la I5 și EV6. Și la mine pe la 80-82% iau pauza 2 minute apoi baga iar tare.


#45
rhadoo_ds

rhadoo_ds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,199
  • Înscris: 19.02.2007
Am uitat sa precizez .. e o chestie la coreence (Hyundai, Kia)... asa e programat BMS-ul .. vedeti si la Bjorn ...
EV6 si Ioniq 5 fac pauza la 80-81%, Kona si eNiro fac pauza la 90%.
Pe DC doar, si de fiecare data .. indiferent de puterea de incarcare.

#46
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006
2x150kW Sos Straulesti in parcare langa (fostul?) club Oasis, 1.86 ron/kWh, 0,8 taxa de pornire, reteaua Plugpoint.

Edited by zeroice, 14 August 2022 - 23:21.


#47
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Noua statie rapida Eldrive in Bucuresti.

Quote

Ne face plăcere sa vă anunțăm ca începând de astăzi, OMV Titan, se află pe harta stațiilor ultra rapide cu putere de 120kW echipată cu 2 conectori DC CCS, având posibilitatea să încarce simultan 2 vehicule electrice cu 60kW fiecare, sau un singur vehicul electric cu 120kW.
OMV Titan: (120kW-DC CCS) localizată în Bulevardul Nicolae Grigorescu nr.2, Sector 3, București.

Pretul e 2.39/kWh +1 RON pornire, btw.

Edited by costini, 26 September 2022 - 13:28.


#48
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,149
  • Înscris: 11.01.2009
Folosesc reteaua Eldrive si imi place ca au statiile (nu stiu daca toate) amplasate in benzinarii, astfel incat, cand opresti, poti sa rezolvi si nevoile fiziologice si sa cumperi ceva de mancare.
Au statii si in Bulgaria si aplicatia ia banii de pe card la final, nu inainte ca la Renovatio.

#49
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
De când cuponiada nu îmi mai e utila, am avut 0 incentive sa alimentez contul Renovatio. Le folosesc stațiile prin roaming, e oricum mai ieftin.

#50
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,727
  • Înscris: 22.02.2007
Cum le folosesti prin roaming ?

#51
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Cu abonament la Elli. La varianta de abonament "drive highway" (care e vreo 63ron pe luna, parca) alimentezi cu 2.33 la DC / 1.83 AC în rețelele e-on drive și Renovatio (la noi). Motivul principal pentru care l-am luat, insa, a fost accesul la Ionity cu 1.73ron/kWh. Din câteva drumuri mai lungi afara scoți pârleala, altfel nu renteaza.

Edited by costini, 27 September 2022 - 20:40.


#52
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

 zeroice, on 14 august 2022 - 23:19, said:

2x150kW Sos Straulesti in parcare langa (fostul?) club Oasis, 1.86 ron/kWh, 0,8 taxa de pornire, reteaua Plugpoint.

au modificat la 0.9 taxa pornire si 2.7ron/kWh
asta cica cu -10% discount.

#53
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 16.05.2012

 costini, on 27 septembrie 2022 - 20:40, said:

Cu abonament la Elli. La varianta de abonament "drive highway" (care e vreo 63ron pe luna, parca) alimentezi cu 2.33 la DC / 1.83 AC în rețelele e-on drive și Renovatio (la noi). Motivul principal pentru care l-am luat, insa, a fost accesul la Ionity cu 1.73ron/kWh. Din câteva drumuri mai lungi afara scoți pârleala, altfel nu renteaza.
Pot face abonament doar pe o luna cat am treaba prin Europa? sau ma forteaza pe tot anul?

LE am verificat in aplicatia lor si era cum ma asteptam -1 an.
La Hyundai cu abonament la Ionity de 13 euro adica 64 lei ai 0.27euro/kwh adica 1.33lei/kwh, deci in cazul meu nu renteaza.

Edited by raven75, 02 October 2022 - 07:26.


#54
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Yeah, nu-l poti face decat pe un an si renteaza doar daca:
* mergi suficient de mult pe-afara (as zice un 4000km anual)
* nu ai acces via producator la Ionity (cazul meu, Stellantis nefiind parte din Ionity)

E si-un pic de comoditate extra (simplifici un pic totul, avand o aplicatie doua in loc de 9 la drum lung), insa partea financiara e cea esentiala. In cazul meu, sigur depasesc km aia in urmatorul an, chiar binisor, deci a fost varianta cea mai logica.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate