Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Diesel , nu mai porneste.
Last Updated: Aug 30 2022 20:20, Started by
tfmercedez
, Mar 21 2022 08:48
·
0
#37
Posted 09 May 2022 - 16:12
ldpe, on 25 martie 2022 - 10:32, said:
Defectiunile acestea imi plac ...dai cu sapca de pamant , exact cand mergi la mester motorul merge brici - cand iesi la iarba verde impinge toata familia la masina Suspectez o pana de contact la un device important . Au zis aia sa le fac o poza, si cand nu vrea sa porneasca sa-i arat masinii poza cu mecanicii. Incredibil ca fix cand trebuia sa faca figuri nu a mai facut. |
#38
Posted 11 May 2022 - 16:19
Am luat acuma masina .. se dadeau ei cu basca de pamant ca nu stiau ce a avut. Nu a avut nici o problema, au verificat erorile , singura era la o clapeta, probabil cea de EGR ca se stinge si se aprinde aleatoriu martorul ala de vreo 10 ani.
Rog un moderator sa modifice titlul topicului, sa adauge in paranteze "la cald". |
#39
Posted 13 May 2022 - 10:17
Deci am luat masina miercuri, azi dimineata pe racoare a pornit. Am dat caldura in cabina. Din oras a pornit, am venit acasa, am oprit. Am mai ascultat ceva stiri la radio, cand vine vecinu sa ma roage sa mut masina, ca el parcase pe locul meu, si urma sa vina un camion cu materiale la descarcat. Dau cheie.. nimic, a trenuit sa o impingem. Dupa aprox o ora, am pornit, si am dus-o inapoi la service.
Deci, cuma am vorbit cu tipu care lucrase pe ea, si mi-a spus ca singurele erori pe care le-a gasit, erau la IMOBILIZATOR. Adica, uneori, cipul din butuc nu recunoaste cheia din contact. Masina pornea. Apoi a scos cipul, a pornit jumate de secunda si imediat s-a oprit motorul. A pus cipul inapoi, a pornit. Deci.. Dumnezeu cu mila, va trebui sa am si cheia de rezerva, sa vad daca si la aia face figuri, sau exista posibilitatea sa nu porneasca nici cu rezerva. Ce ma intriga pe mine, este ca la rece porneste intotdeauna. Uneori, am observat ca atunci cand scot cheia din contact, este foarte fierbinte. |
#41
Posted 08 June 2022 - 10:40
arg, on 16 mai 2022 - 10:14, said:
dupa 5 min porneste? Porneste doar la rece. Ieri a facut figura cu cheia de rezerva. Desi pornise inainte de vreo 3 ori, nu era incalzita probabil. Am fost sa la niste cumparaturi, si cand sa porneasca.. canci. Am plecat pe jos, bine ca eram la 10 minute de casa. Dupa o ora m-am dus inapoi si a pornit din prima, cu cheia "principala", cea cu telecomanda. Inca mai am dubii daca este de la ECU sau de la imobilizator. |
#42
Posted 08 June 2022 - 11:24
trebuie pusa diagnoza pe ea si vazut ce face in secventa de pornire... unde se blocheaza.
|
#43
Posted 21 June 2022 - 08:03
Care diagnoza? Nu auzi ca vine din service? Nu le-o fi dat alora in cap sa puna o diagnoza?
Tfmercedez,tu-as sugera o metoda mai babeasca asa, daca spui ca porneste la rece. In momentul cand e calda si nu porneste sa ai la tine o carpa inmuiata in apa si o pui pe diverse piese ca sa le racesti. Incepe cu regulatorul de presiune de pe rampa de motorina ( nu stiu daca motorul tau e cu tampa comuna) cateodata ala se blocheaza pe deschis cand e fierbinte si nu mai face presiune pe rampa. Si nu da nicio eroare. Apoi incearca pe pompa de injectie, pe injectoare, sper ca asa ii dai de cap. Sau mai poate fi si senzorul de pozitie arbore cu came. Eu am avut candva pe e320 cdi cazuri ca nu pornea la cald. Am fost in reprezentanta si aia mi-au spus ca nu are nicio eroare dar 90% e de la regulatorul de presiune combustibil. L-am schimbat dupa aia acasa cu unul bosch si de atunci am uitat. |
#44
Posted 21 June 2022 - 08:38
tfmercedez, on 08 iunie 2022 - 10:40, said:
Inca mai am dubii daca este de la ECU sau de la imobilizator. Asta una si mai una era la releul pompei de benzina: cind facea flama in contacte, nu mai pornea nici cu slujbe si acatiste. De vazut daca sint probleme similare intilnite si la masina ta |
#45
Posted 21 June 2022 - 11:49
vinciun, on 21 iunie 2022 - 08:03, said:
Care diagnoza? Nu auzi ca vine din service? Nu le-o fi dat alora in cap sa puna o diagnoza? Tfmercedez,tu-as sugera o metoda mai babeasca asa, daca spui ca porneste la rece. In momentul cand e calda si nu porneste sa ai la tine o carpa inmuiata in apa si o pui pe diverse piese ca sa le racesti. Incepe cu regulatorul de presiune de pe rampa de motorina ( nu stiu daca motorul tau e cu tampa comuna) cateodata ala se blocheaza pe deschis cand e fierbinte si nu mai face presiune pe rampa. Si nu da nicio eroare. Apoi incearca pe pompa de injectie, pe injectoare, sper ca asa ii dai de cap. Sau mai poate fi si senzorul de pozitie arbore cu came. Eu am avut candva pe e320 cdi cazuri ca nu pornea la cald. Am fost in reprezentanta si aia mi-au spus ca nu are nicio eroare dar 90% e de la regulatorul de presiune combustibil. L-am schimbat dupa aia acasa cu unul bosch si de atunci am uitat. Dar nici cu un ecu "nou" de la dezmembrari nu rezolv problema, pentru ca se pare ca fiecare ecu trebuie programat cu niste setari ca sa recunoasca masina. Cam multa bataie de cap. Asta nu e treaba de facut acasa dupa ce te uiti la un clip de pe youtube. Edited by tfmercedez, 21 June 2022 - 11:55. |
#46
Posted 21 June 2022 - 12:39
@tfmercedes Sunt electronisti care fac lipituri in ECU masinii.
Te decizi care solutie o alegi, e ok si kitul de pornire din dezmembrari,ii faci IMMO OFF sau cumperi gata un kit cu immo off se gaseste la vanzare. |
|
#47
Posted 29 July 2022 - 04:28
#48
Posted 30 August 2022 - 20:20
Am rezolvat. Pana la urma s-a dovedit ca era senzorul de pozitie arbore cotit sau ceva de genul. Cutitul a ajuns "la os" cand m-a lasat in mers, in mijlocul intersectiei. Pe deasupra si bateria era muci. Asa ca am impins la ea pe 39 de grade cateva zeci de metri pana am gasit un loc unde sa o las sa se raceasca, apoi cu un jump starter am pornit motorul.
180 de lei senzorul si vreo 300 manopera + baterie noua. Castana a fost o tamponare usoara, in urma careia a rezultat dauna totala, si am primit pe epava 6400 de lei. De cand o am nu am platit impozit si asigurari cat am primit inapoi. Intrebare: daca ma mai tamponeaza cineva cu asigurare la alta firma decat cea care m-a despagubit, mai poate fi considerata dauna totala? Sau o sa considere masina de valoare 0? Edited by tfmercedez, 30 August 2022 - 20:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users