Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Diesel , nu mai porneste.

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#37
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

View Postldpe, on 25 martie 2022 - 10:32, said:

Defectiunile acestea imi plac ...dai cu sapca de pamant , exact cand mergi la mester motorul merge brici - cand iesi la iarba verde impinge toata familia la masina Posted Image
Suspectez o pana de contact la un device important .
am du-o la "servis".. dar n-am dat cu basca de pamant..  Desi era incalzita, a mers vreo jumate de ora inainte, a pornit la fircare incercare.
Au zis aia sa le fac o poza, si cand nu vrea sa porneasca  sa-i arat masinii poza cu mecanicii.

Incredibil ca fix cand trebuia sa faca figuri nu a mai facut.

#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007
Am luat acuma masina .. se dadeau ei cu basca de pamant ca nu stiau ce a avut. Nu a avut nici o problema, au verificat erorile , singura era la o clapeta, probabil cea de EGR ca se stinge si se aprinde aleatoriu martorul ala de vreo 10 ani.

Rog un moderator sa modifice titlul topicului, sa adauge in paranteze "la cald".

#39
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007
Deci am luat masina miercuri, azi dimineata pe racoare a pornit. Am dat caldura in cabina. Din oras a pornit, am venit acasa, am oprit. Am mai ascultat ceva stiri la radio, cand vine vecinu sa ma roage sa mut masina, ca el parcase pe locul meu, si urma sa vina un camion cu materiale la descarcat. Dau cheie.. nimic, a trenuit sa o impingem. Dupa aprox o ora, am pornit, si am dus-o inapoi la service.  

Deci, cuma am vorbit cu tipu care lucrase pe ea,  si mi-a spus ca singurele erori pe care le-a gasit, erau la IMOBILIZATOR.
Adica, uneori, cipul din butuc nu recunoaste cheia din contact.
Masina pornea. Apoi a scos cipul, a pornit jumate de secunda si imediat s-a oprit motorul. A pus cipul inapoi, a pornit.
Deci.. Dumnezeu cu mila, va trebui sa am si cheia de rezerva, sa vad daca si la aia face figuri, sau exista posibilitatea sa nu porneasca nici cu rezerva.

Ce ma intriga pe mine, este ca la rece porneste intotdeauna.
Uneori, am observat ca atunci cand scot cheia din contact, este foarte fierbinte.

#40
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
dupa 5 min porneste?

#41
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

View Postarg, on 16 mai 2022 - 10:14, said:

dupa 5 min porneste?

Porneste doar la rece.
Ieri a facut figura cu cheia de rezerva. Desi pornise inainte de vreo 3 ori, nu era incalzita probabil.
Am fost sa la niste cumparaturi, si cand sa porneasca.. canci. Am plecat pe jos, bine ca eram la 10 minute de casa. Dupa o ora m-am dus inapoi si a pornit din prima, cu cheia "principala", cea cu telecomanda.  
Inca mai am dubii daca este de la ECU sau de la imobilizator.

#42
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
trebuie pusa diagnoza pe ea si vazut ce face in secventa de pornire... unde se blocheaza.

#43
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Care diagnoza? Nu auzi ca vine din service? Nu le-o fi dat alora in cap sa puna o diagnoza?

Tfmercedez,tu-as sugera o metoda mai babeasca asa, daca spui ca porneste la rece. In momentul cand e calda si nu porneste sa ai la tine o carpa inmuiata in apa si o pui pe diverse piese ca sa le racesti. Incepe cu regulatorul de presiune de pe rampa de motorina ( nu stiu daca motorul tau e cu tampa comuna) cateodata ala se blocheaza pe deschis cand e fierbinte si nu mai face presiune pe rampa. Si nu da nicio eroare. Apoi incearca pe pompa de injectie, pe injectoare, sper ca asa ii dai de cap. Sau mai poate fi si senzorul de pozitie arbore cu came.

Eu am avut candva pe e320 cdi cazuri ca nu pornea la cald. Am fost in reprezentanta si aia mi-au spus ca nu are nicio eroare dar 90% e de la regulatorul de presiune combustibil. L-am schimbat dupa aia acasa cu unul bosch si de atunci am uitat.

#44
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004

View Posttfmercedez, on 08 iunie 2022 - 10:40, said:

Inca mai am dubii daca este de la ECU sau de la imobilizator.
Daca e de la imobilizator, sa se verifice si cealalta parte, ca nu e musai sa fie cip-ul. Asa ceva a avut un polo al sotiei: partea cealalta a imobilizatorului e in ceasuri si uneori mufa de pe placa nu facea contact in "priza", ca nu era prinsa ferm de placa pina sa nu intervin eu. Si uite asa desi intrau 12V in cluster cumva mai departe nu ajungea nimeni, posibil sa fi fost alimentari separate.
Asta una si mai una era la releul pompei de benzina: cind facea flama in contacte, nu mai pornea nici cu slujbe si acatiste.
De vazut daca sint probleme similare intilnite si la masina ta :)

#45
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

View Postvinciun, on 21 iunie 2022 - 08:03, said:

Care diagnoza? Nu auzi ca vine din service? Nu le-o fi dat alora in cap sa puna o diagnoza?

Tfmercedez,tu-as sugera o metoda mai babeasca asa, daca spui ca porneste la rece. In momentul cand e calda si nu porneste sa ai la tine o carpa inmuiata in apa si o pui pe diverse piese ca sa le racesti. Incepe cu regulatorul de presiune de pe rampa de motorina ( nu stiu daca motorul tau e cu tampa comuna) cateodata ala se blocheaza pe deschis cand e fierbinte si nu mai face presiune pe rampa. Si nu da nicio eroare. Apoi incearca pe pompa de injectie, pe injectoare, sper ca asa ii dai de cap. Sau mai poate fi si senzorul de pozitie arbore cu came.

Eu am avut candva pe e320 cdi cazuri ca nu pornea la cald. Am fost in reprezentanta si aia mi-au spus ca nu are nicio eroare dar 90% e de la regulatorul de presiune combustibil. L-am schimbat dupa aia acasa cu unul bosch si de atunci am uitat.
am discutat cu un electronist care mi-a explicat ca sunt 99,97% sanse sa fie problema de la ECU la modelul Opel astra g diesel.  Pozitionarea ECU foarte aproape de motor duce la incalzire si niste microcontacte se dilata la cald si nu nu mai functioneaza..
Dar nici cu un ecu "nou" de la dezmembrari  nu rezolv problema, pentru ca se pare ca fiecare ecu trebuie programat cu niste setari ca sa recunoasca masina.

Cam multa bataie de cap.

Asta nu e treaba de facut acasa dupa ce te uiti la un clip de pe youtube.

Edited by tfmercedez, 21 June 2022 - 11:55.


#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
@tfmercedes   Sunt electronisti care fac lipituri in ECU masinii.
Te decizi care solutie o alegi, e ok si kitul de pornire din dezmembrari,ii faci IMMO OFF sau cumperi gata un kit cu immo off se gaseste la vanzare.

#47
pcezar

pcezar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 21.08.2005

View Posttfmercedez, on 13 mai 2022 - 10:17, said:

Uneori, am observat ca atunci cand scot cheia din contact, este foarte fierbinte.

Contact imperfect (oxidat) la butuc? De văzut care fir încinge butucul.

#48
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007
Am rezolvat. Pana la urma s-a dovedit ca era senzorul de pozitie arbore cotit sau ceva de genul. Cutitul a ajuns "la os" cand m-a lasat in mers, in mijlocul intersectiei. Pe deasupra si bateria era muci.  Asa ca am impins la ea pe 39 de grade cateva zeci de metri pana am gasit un loc unde sa o las sa se raceasca, apoi cu un jump starter  am pornit motorul.  
180 de lei senzorul si vreo 300 manopera + baterie noua.
Castana a fost o tamponare usoara, in urma careia a rezultat dauna totala, si am primit pe epava 6400 de lei.  De cand o am nu am platit impozit si asigurari  cat am primit inapoi.  

Intrebare: daca ma mai tamponeaza cineva cu asigurare la alta firma decat cea care m-a despagubit, mai poate fi considerata dauna totala?  Sau o sa considere masina de valoare 0?

Edited by tfmercedez, 30 August 2022 - 20:21.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate