Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Diesel , nu mai porneste.

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007
Azi dimineata a pornit la sfert, am plecat, dupa 6 km motorul cald, tot in parametri.
La intoarcere opresc sa iau o pita. Ma intorc la masina, dau cheie, nimic.
A doua cheie , mai lunga nimic.
Mai astept putin a 3-a cheie aproape 10 secunde, si nu mai porneste. Ulei ok, apa ok, rezervor motorina  pe jumate plin.
Nicioadata in 15 ani n-am patit sa ma lase in drum.
Din ce-mi amintesc, singurele dati cand facea asa, era la inlocuirea filtrului de motorina, daca se miscau incet si se dezamorsa pompa de motorina.
[Opel asta g]

Edited by tfmercedez, 21 March 2022 - 08:51.


#2
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
pai platforma si du-o acasa sau la service.
sau las-o sa se raceasca cateva ore si incearca din nou (o rugaciune uneori ajuta)
vezi filtrul de motorina? e plin? n-a sarit vreun fir ceva (mufa) pe sub capota?

Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 09:03.


#3
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,436
  • Înscris: 19.03.2022
Nu se mai alimenteaza pompa de injectie. De regula exista o supapa electromagnetica , e posibil sa se fi intrerupt alimentarea. electrica.

#4
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,564
  • Înscris: 08.03.2017
Test : ia o sticla de apa rece si toarna peste ECU , dupas incearca sa pornesti .
Daca porneste "te-ai scos " - ori reparat ecu ori altul ...Posted Image
E boala lor ...

Edited by ldpe, 21 March 2022 - 09:10.


#5
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007
Din ceva discutii si telefoane.. ar putea fi si calculatorul motorului.. dracu stie.  Daca e ala, atunci e foarte nasol. Chiar nu mi-am propus sa bag bani in masina, la modul "hard core".
Mi-ar parea foarte rau dupa ea.. dar daca se ajunge la meschinarii si "escaladarea costurilor"  atunci o radiez direct.

#6
reborn_21

reborn_21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 24.11.2021
Cauti un servis care sa aiba "program" pentru Opel ca sa vezi ce coduri de eroare ai.
Sau cauta pe youtube "test agrafa opel astra G" si incearca singur sa depitezi ce cod de avrie ai.

( Tatal meu are o astra G de prin 2003 (parca) si cind a patit o treaba similara am descoperit ca sa defectat "calculatorul" pompei de injenctie si l-am trimis la reperat la un electronist )

#7
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007

View Postldpe, on 21 martie 2022 - 09:09, said:

Test : ia o sticla de apa rece si toarna peste ECU , dupas incearca sa pornesti .
Daca porneste "te-ai scos " - ori reparat ecu ori altul ...Posted Image
E boala lor ...
ecu, nu este "computerul"?  Nici nu stiu exact care ar fi.

#8
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
Incearca mai intai cu "agrafa".

#9
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
N-ai scăpat cheia pe jos când ai luat pâinea? poate s-a dus transponderul din ea, dacă are immobilizer.

#10
sergius

sergius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 20.12.2004
Clapeta control admisie aer blocata

#11
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,564
  • Înscris: 08.03.2017

View Posttfmercedez, on 21 martie 2022 - 09:13, said:

ecu, nu este "computerul"?  Nici nu stiu exact care ar fi.
Ba da , el este, undeva in dreapta la baterie langa cutia cu sigurante din compartimentul motor .

#12
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007
Am gasit pe anunturi ECU din dezmembrari cu 150-250 de lei..
Ma gandeam ca din cauza bateriei cam imbatranite, desi ochiul este verde,  capacitatea este scazuta, la pornire tremurau acele indicatoare prin bord. Posibil ca fluctuatiile de la pornire sa fi afecatat ECU.  
Cu trei zile in urma, am parcat intr-o groapa cu rotile virate, o roata mai sus alta mai jos. Motorul a pornit dar a ramas aprins martorul  cu bateria- adica alternatorul nu incarca, si prin urmare nu meregea servodirectia. Am scos cu greu masina , volanul beton, abea se invartea.
Dupa 50 de metri, am oprit motorul si am repornit, dupa care totul era normal.
Cel mai probabil este o problema electrica/electronica pe undeva.

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mergi la un electrician auto sau un service diagnoza care are cel original de Opel.

#14
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017
Daca se intampla la cald mai poate fi si senzorul de impulsuri de pe volanta. Avand cap magnetic poti scapa cu o curatare sau mai bine inlocuire fiind relativ ieftina piesa.
Cel mai bine ar fi sa pui o diagnoza pe masina.

Edited by mannyx92, 21 March 2022 - 12:51.


#15
collina1976

collina1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,522
  • Înscris: 03.10.2013

View Posttfmercedez, on 21 martie 2022 - 09:13, said:

ecu, nu este "computerul"?  Nici nu stiu exact care ar fi.


cred ca e sub grila stergatoarelor

#16
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007

View Postldpe, on 21 martie 2022 - 09:09, said:

Test : ia o sticla de apa rece si toarna peste ECU , dupas incearca sa pornesti .
Daca porneste "te-ai scos " - ori reparat ecu ori altul ...Posted Image
E boala lor ...
ai avut dreptate.
Bine, nu ma pun eu sa torn apa pe sub capota, dar dupa 6 ore s-a racit. Venisem cu cineva care locuieste in apropriere sa vedem ce si cum sa o tractam. I-am dat cheie si a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Deci "in principiu" buba ar fi la ECU, numai sa-mi confirme un "duºman" priceputean.  "Bine" ca s-a intamplat la 10 minute pe jos de casa si nu la mama-dracului.

Tanc dom'le masina asta,  nu moare ea asa de usor. Saptamana trecuta s-au implinit 15 ani de cand o am, de Craciun  face 19.

Edited by tfmercedez, 21 March 2022 - 13:32.


#17
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
6 kilometri si era cald, apa la nivelul de croaziera? Ma indoiesc.

Mie mi se incalzea Matizul benzinar de 1 litru si 4 cilindri la 6 kilometri in regim de 50-80-100 la ora. Banuiesc ca vorbim de iarna, nu?

Presupun ca-s kilometri de genul Floresti => Cluj. Adica dezastru pentru diesel.

Stiu ca stai in Timis, era doar un exemplu de traseu "asa nu".

In 6 kilometri nici macar la viteze de autostrada nu ajunge un diesel la temperaturi de croaziera. Poate forjat (dar nici asa nu cred), caz in care...in scurt timp ceva e muci (injectoarele primele, apoi si altele, de la caz la caz).

Edited by cattavencu, 21 March 2022 - 14:46.


#18
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005
Opel 1.3 multijet?motor fiat?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate