Diesel , nu mai porneste.
Last Updated: Aug 30 2022 20:20, Started by
tfmercedez
, Mar 21 2022 08:48
·
0
#1
Posted 21 March 2022 - 08:48
Azi dimineata a pornit la sfert, am plecat, dupa 6 km motorul cald, tot in parametri.
La intoarcere opresc sa iau o pita. Ma intorc la masina, dau cheie, nimic. A doua cheie , mai lunga nimic. Mai astept putin a 3-a cheie aproape 10 secunde, si nu mai porneste. Ulei ok, apa ok, rezervor motorina pe jumate plin. Nicioadata in 15 ani n-am patit sa ma lase in drum. Din ce-mi amintesc, singurele dati cand facea asa, era la inlocuirea filtrului de motorina, daca se miscau incet si se dezamorsa pompa de motorina. [Opel asta g] Edited by tfmercedez, 21 March 2022 - 08:51. |
#2
Posted 21 March 2022 - 08:55
pai platforma si du-o acasa sau la service.
sau las-o sa se raceasca cateva ore si incearca din nou (o rugaciune uneori ajuta) vezi filtrul de motorina? e plin? n-a sarit vreun fir ceva (mufa) pe sub capota? Edited by apocalipsul, 21 March 2022 - 09:03. |
#3
Posted 21 March 2022 - 09:09
Nu se mai alimenteaza pompa de injectie. De regula exista o supapa electromagnetica , e posibil sa se fi intrerupt alimentarea. electrica.
|
#4
Posted 21 March 2022 - 09:09
Test : ia o sticla de apa rece si toarna peste ECU , dupas incearca sa pornesti .
Daca porneste "te-ai scos " - ori reparat ecu ori altul ... E boala lor ... Edited by ldpe, 21 March 2022 - 09:10. |
#5
Posted 21 March 2022 - 09:11
Din ceva discutii si telefoane.. ar putea fi si calculatorul motorului.. dracu stie. Daca e ala, atunci e foarte nasol. Chiar nu mi-am propus sa bag bani in masina, la modul "hard core".
Mi-ar parea foarte rau dupa ea.. dar daca se ajunge la meschinarii si "escaladarea costurilor" atunci o radiez direct. |
#6
Posted 21 March 2022 - 09:12
Cauti un servis care sa aiba "program" pentru Opel ca sa vezi ce coduri de eroare ai.
Sau cauta pe youtube "test agrafa opel astra G" si incearca singur sa depitezi ce cod de avrie ai. ( Tatal meu are o astra G de prin 2003 (parca) si cind a patit o treaba similara am descoperit ca sa defectat "calculatorul" pompei de injenctie si l-am trimis la reperat la un electronist ) |
#7
Posted 21 March 2022 - 09:13
#9
Posted 21 March 2022 - 09:46
N-ai scăpat cheia pe jos când ai luat pâinea? poate s-a dus transponderul din ea, dacă are immobilizer.
|
#11
Posted 21 March 2022 - 09:48
#12
Posted 21 March 2022 - 10:42
Am gasit pe anunturi ECU din dezmembrari cu 150-250 de lei..
Ma gandeam ca din cauza bateriei cam imbatranite, desi ochiul este verde, capacitatea este scazuta, la pornire tremurau acele indicatoare prin bord. Posibil ca fluctuatiile de la pornire sa fi afecatat ECU. Cu trei zile in urma, am parcat intr-o groapa cu rotile virate, o roata mai sus alta mai jos. Motorul a pornit dar a ramas aprins martorul cu bateria- adica alternatorul nu incarca, si prin urmare nu meregea servodirectia. Am scos cu greu masina , volanul beton, abea se invartea. Dupa 50 de metri, am oprit motorul si am repornit, dupa care totul era normal. Cel mai probabil este o problema electrica/electronica pe undeva. |
#14
Posted 21 March 2022 - 12:50
Daca se intampla la cald mai poate fi si senzorul de impulsuri de pe volanta. Avand cap magnetic poti scapa cu o curatare sau mai bine inlocuire fiind relativ ieftina piesa.
Cel mai bine ar fi sa pui o diagnoza pe masina. Edited by mannyx92, 21 March 2022 - 12:51. |
#15
Posted 21 March 2022 - 13:22
|
#16
Posted 21 March 2022 - 13:28
ldpe, on 21 martie 2022 - 09:09, said:
Test : ia o sticla de apa rece si toarna peste ECU , dupas incearca sa pornesti . Daca porneste "te-ai scos " - ori reparat ecu ori altul ... E boala lor ... Bine, nu ma pun eu sa torn apa pe sub capota, dar dupa 6 ore s-a racit. Venisem cu cineva care locuieste in apropriere sa vedem ce si cum sa o tractam. I-am dat cheie si a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Deci "in principiu" buba ar fi la ECU, numai sa-mi confirme un "duºman" priceputean. "Bine" ca s-a intamplat la 10 minute pe jos de casa si nu la mama-dracului. Tanc dom'le masina asta, nu moare ea asa de usor. Saptamana trecuta s-au implinit 15 ani de cand o am, de Craciun face 19. Edited by tfmercedez, 21 March 2022 - 13:32. |
#17
Posted 21 March 2022 - 14:39
6 kilometri si era cald, apa la nivelul de croaziera? Ma indoiesc.
Mie mi se incalzea Matizul benzinar de 1 litru si 4 cilindri la 6 kilometri in regim de 50-80-100 la ora. Banuiesc ca vorbim de iarna, nu? Presupun ca-s kilometri de genul Floresti => Cluj. Adica dezastru pentru diesel. Stiu ca stai in Timis, era doar un exemplu de traseu "asa nu". In 6 kilometri nici macar la viteze de autostrada nu ajunge un diesel la temperaturi de croaziera. Poate forjat (dar nici asa nu cred), caz in care...in scurt timp ceva e muci (injectoarele primele, apoi si altele, de la caz la caz). Edited by cattavencu, 21 March 2022 - 14:46. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users