![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema Canon MP 110
Last Updated: Jun 09 2006 19:07, Started by
tyr
, Apr 02 2006 13:04
·
0

#1
Posted 02 April 2006 - 13:04

Azi dimineata cand am vrut sa printez ceva mi-a aparut mesajul CHECK PRINTER (5200). 5200 cred ca e vreun cod de eroare, dar nu am reusit sa ma dumiresc ce inseamna. Nu scrie nici in User Guide, si nici la site-ul Canon Customer Service nu e mentionat nimic! Asa ca nu mai am decat o solutie! Voi, cei de pe forum care v-ati confruntat cu problema aceasta! Aseara a mers brici, doar am mutat-o putin, fiind alimentata! Nu a suferit nici un soc! Nu are cum sa fie de la soc fizic! Si nici hartie inauntru nu are! Pur si simplu a aparut acest mesaj! Am reinstalat driver-ele si tot degeaba! Nu stiu ce sa mai fac ca am nevoie ca de aer de ea, mai ales de scaner! Mentionez ca in ultimul timp am folosit cu precadere functia de scaner!
Va rog, daca ma puteti ajuta, nu ezitati! Multumesc anticipat! P.S. Pt. cei din Iasi: daca va trebui totusi sa o duc la service, va rog sa-mi recomandati unul ieftin si bun. Imprimanta nu are decat 7 luni, dar am cumparat-o din Elvetia, am factura, dar nu stiu daca mi se recunoaste garantia in Romania! |
#2
Posted 09 June 2006 - 19:07

Azi dimineata cand am vrut sa printez ceva mi-a aparut mesajul CHECK PRINTER (5200). 5200 cred ca e vreun cod de eroare, dar nu am reusit sa ma dumiresc ce inseamna. Nu scrie nici in User Guide, si nici la site-ul Canon Customer Service nu e mentionat nimic! Asa ca nu mai am decat o solutie! Voi, cei de pe forum care v-ati confruntat cu problema aceasta! Aseara a mers brici, doar am mutat-o putin, fiind alimentata! Nu a suferit nici un soc! Nu are cum sa fie de la soc fizic! Si nici hartie inauntru nu are! Pur si simplu a aparut acest mesaj! Am reinstalat driver-ele si tot degeaba! Nu stiu ce sa mai fac ca am nevoie ca de aer de ea, mai ales de scaner! Mentionez ca in ultimul timp am folosit cu precadere functia de scaner! Va rog, daca ma puteti ajuta, nu ezitati! Multumesc anticipat! P.S. Pt. cei din Iasi: daca va trebui totusi sa o duc la service, va rog sa-mi recomandati unul ieftin si bun. Imprimanta nu are decat 7 luni, dar am cumparat-o din Elvetia, am factura, dar nu stiu daca mi se recunoaste garantia in Romania! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users