Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 

Hyundai Ioniq 5 Luxury 4WD, 305 CP

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#145
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 pixel3cs, on 02 mai 2022 - 18:28, said:

Ai mers cu electrica mai scump decat cu o hibrida.
poti sintetiza treaba asta?
hai sa facem niste calcule..ia incepe, cat e litru, consum per km..tot.
si asta doar luand in calcul fix un drum de XXX km, nu toata intretinerea masinii.

#146
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007

 costini, on 28 aprilie 2022 - 16:50, said:

Oh, man, multam fain. Planuiam sa iesim si noi in curand din tara si chiar ma intrebam cat de compatibile sunt aplicatiile  Posted Image.

La ionity ai platit direct din aplicatie?
La MOL merge aceeasi aplicatie ca in .ro, fara alte probleme?

Thanks!

Scuze pentru raspunsul intarziat, a fost o saptamana plina..
La Ionity am incarcat in doua feluri:
  • din aplicatia Mobiliti din Ungaria
  • scanand direct codul QR de pe statie, cu plata online pe site-ul lor

Intre timp ne-am facut abonament, vom incerca saptamana viitoare cum e si povestesc aici despre experienta.
La MOL am folosit aceeasi aplicatie, acesta a fost principalul motiv pentru care mi-am instalat aplicatia lor, se poate folosi in orice tara unde au statii de incarcare.

 pixel3cs, on 02 mai 2022 - 18:28, said:

Ai mers cu electrica mai scump decat cu o hibrida. Asta pentru ca ai incarcat contra-cost si scump. Incarcarile acasa sunt mai ieftine si mergi mai ieftin ca o hibrida, deocamdata, pana se scumpeste curentul. ...

Posibil, dar irelevant pentru noi. Am prezentat aceste date tocmai pentru a arata o varianta "worst-case" din punctul de vedere al costurilor. Sunt convins ca sunt multi altii care au facut acelasi traseu fara sa scoata niciun leu din buzunar, este posibil, si tine doar de prioritati si de noroc. Pentru noi prioritatea a fost sa pierdem cat mai putin timp cu incarcarile, asa ca am ales aceasta varianta. Data viitoare vom optimiza un pic si costurile (fara sa facem compromis la timpii de incarcare), facand abonament la Ionity. Costul devine semnificativ mai mic, dar vom vedea asta la urmatoarele drumuri.

Incarcarile acasa sunt si vor ramane cele mai frecvente, si cele mai confortabile, sunt perfect de acord. Pentru noi, ele sunt solutia pentru majoritatea distantelor parcurse. Desigur, la drumurile lungi e nevoie de alte solutii, si acolo inca avem de invatat.

P.S. mi-am dat seama ca am gresit la calculele publicate initial: costul total al incarcarilor a fost 498.7 RON in loc de 744.2 RON. Din greseala am inclus si costul drumului de intoarcere din Austria pana in Timisoara. My bad Posted Image

Datele din săptămâna 25.04-01.05 pentru au fost următoarele:
• Distanța parcursă: 966.4 km
• Tip traseu: 55% autostradă, 25% drumuri naționale, 20% oraș
• Viteza medie: 50.1 km/h (ore întregi pierdute la granițe, respectiv un accident major pe M0)
• Consum mediu: 19.0 kWh / 100km
• Total încărcări: 190.43 kWh
• Cost încărcare: 334.5 RON
• Energie obținută de la panourile solare: 3.2 kWh (creștere de 25% față de săptămâna trecută).

Attached File  Consum_2022CW17.jpg   110.28K   18 downloads

Costurile ceva mai ridicate se datorează opririlor la stațiile Ionity din Ungaria. Am mai făcut o mica excursie în weekend și la Szeged la ștrand, unde am lăsat mașina la încărcat într-o parcare apropiată. Nu era nevoie (drumul de la Timișoara până la Szeged a păpat doar 25% din baterie), însă acolo am găsit singurul loc de parcare disponibil (am uitat că e 1 Mai…). Menționez că toate parcările din zonă erau supraaglomerate (inclusive cele cu plată), dar cele două locuri rezervate pentru mașini electrice au fost lăsate libere (respect!), așa că am profitat de această șansă.

Datele din săptămâna 02.05-08.05 sunt următoarele:
• Distanța parcursă: 336.5 km
• Tip traseu: 100% oraș
• Viteza medie: 27.1 km/h
• Consum mediu: 16.0 kWh / 100km
• Total încărcări: 70.5 kWh
• Cost încărcare: 14.8 RON (acasa) + restul la birou
• Energie obținută de la panourile solare: 3.9 kWh

Attached File  Consum_2022CW18.jpg   168.29K   19 downloads

Am uitat sa mentionez ca saptamana trecuta am trecut pe anvelope de vara.
Ne-am facut abonament la Ionity, vom povesti saptamana viitoare despre prima experienta in calitate de abonat.

#147
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Abonamentul Ionity trebuie sa-l tii un an, parca, nu? Sau au schimbat si-l poti plati doar pentru o luna?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate