Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Hyundai Ioniq 5 Luxury 4WD, 305 CP

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#1
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007

*
POPULAR

incep si acest jurnal, cu noul membru din familie: un Ioniq 5 Luxury 4WD.
Dotarile nu le mai descriu in detaliu, este configuratia standard de top care se comercializeaza in Romania, varianta cea mai dotata, cu baterie de 73kW, 305 CP, tractiune integrala cu doua motoare electrice, cuplu de 650 Nm. Are cam toate dotarile oferite de Hyundai in acest moment, mentionez doar cateva dintre ele:
  • faruri Parametric pixel LED
  • Plafon solar cu celule fotovoltaice
  • toate sistemele de active driver assistance existente
  • Surround view (camera 360)
  • RSPA (Remote Smart Parking Assist) cu functie de parcare paralela - parcare automata inclusiv din telecomanda, fara asistenta din partea soferului
  • Augmented reality HUD
  • Adaptor extern V2L pentru transfer de energie electrica: pot alimenta cam orice de la bateria masinii (max. 3.6 kW putere)
  • Scaune cu functie de relaxare: se transforma in fotolii, inclusiv cu suport pentru picioare
  • incalzire si ventilatie in scaune
  • Scaune spate glisabile electric
  • Scaune spate incalzite
  • full-piele
  • Navigatie
  • Sistem audio BOSE
  • Volan incalzit
  • Incarcare si climatizare programata din aplicatie de pe telefon
  • multe altele...
Nu am apucat sa-i fac niste poze decente, dar urmeaza. Prima impresie este fantastica, se misca incredibil de bine, chiar si in modul normal (nu mai vorbesc de modul Sport). Spatiu in interior mult peste asteptari (peste Superb-ul din dotare), senzatie de premium. Voi reveni cu mult mai multe impresii dupa ce apuc sa il testez un pic.

Attached Files


Edited by peter_k, 31 October 2021 - 19:11.


#2
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Să te poarte cu plăcere!

#3
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,413
  • Înscris: 15.12.2009
Super masina. Grila este iluminata?

#4
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007
Multumim frumos!

Cateva completari:
  • comanda facuta la sfarsitul lui martie (am schimbat o comanda de Tucson PHEV facuta mai devreme)
  • livrare: inceput de octombrie, printre primele exemplare livrate de Casa Auto Hyundai Timisoara
  • Modelul este fabricat in Coreea de Sud (momentan doar acolo se fabrica)
  • Pret total, incluzand tichetele Rabla Plus si Clasic: 43450 EUR

 Ann0nyym0us, on 31 octombrie 2021 - 19:24, said:

Super masina. Grila este iluminata?

"Grila" este intr-adevar iluminata cand faza scurta este aprinsa. In rest, nu prea exista, fiind masina electrica nu are grila de ventilatie. Exista doua gauri de ventilatie pentru baterie, mai jos (se vad in prima poza), care se deschid automat cand este nevoie.

#5
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Felicitari de achizitie! Superba masina, vad una prin Cluj, mereu intorc capul dupa ea, are un aer de concept car.

#6
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,413
  • Înscris: 15.12.2009

 peter_k, on 31 octombrie 2021 - 19:29, said:

"Grila" este intr-adevar iluminata cand faza scurta este aprinsa. In rest, nu prea exista, fiind masina electrica nu are grila de ventilatie. Exista doua gauri de ventilatie pentru baterie, mai jos (se vad in prima poza), care se deschid automat cand este nevoie.

Nu stiam cum altfel sa o numesc Posted Image

Tapiseria? Este piele sau ceva textil? Nu imi dau seama din poze, de pe telefon.

Imi place foarte mult design-ul asta mai patratos, mai ascutit. Peste tot vezi numa' linii lungi, au devenit plicticoase.

Edited by Ann0nyym0us, 31 October 2021 - 19:34.


#7
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007
Multumim frumos! De acord, pare sa fie concept car, dar este totusi de serie Posted Image
A remarcat si fiul meu mai mare efectul de intors capul, se tot distreaza cu asta de cate ori trecem pe langa cineva. Posted Image

 Ann0nyym0us, on 31 octombrie 2021 - 19:33, said:

Nu stiam cum altfel sa o numesc Posted Image

Tapiseria? Este piele sau ceva textil? Nu imi dau seama din poze, de pe telefon.

Imi place foarte mult design-ul asta mai patratos, mai ascutit. Peste tot vezi numa' linii lungi, au devenit plicticoase.

Da, inteleg, nici eu nu stiu cum s-o numesc altfel Posted Image
Tapiseria este de piele perforata cu ventilatie. Scaune foarte confortabile, nu am ce sa le reprosez

#8
RD74

RD74

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 03.02.2020
Am mers si eu cu una zilele trecute.... Pare o masina martiana iar designul e fantastic.
Sa o stapanesti sanatos si sa ne povestesti impresiile si care e aportul efectiv al plafonului la incarcare.

#9
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Asta cu capetele intoarse o pateam la Prius din simplul motiv ca era ceva nou pe atunci, sper doar sa nu ajungi la fiecare semafor sa ai parte de cate un interogatoriu :)

Pe un amic l-am zapacit sa-si schimbe Mercedes-ul vechi de 5 ani pe un Ioniq 5 sau EV 6 si urmeaza sa ia o decizie, ca termenul mare de livrare nu-i problema.

#10
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 11.07.2006
Felicitari,cati mai multi km fara incidente.Si eu astept un Hyundai dar Tucson hev tot luxury.

#11
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 22.04.2013
superba!
care era diferenta de pret intre Tucson ul comandat prima oara si ioniq?

#12
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,536
  • Înscris: 03.04.2013
Autonomie? Normal/sport?
(hihi... jargon nou.... nu mai zicem urban/afara/mixt...)

Sa o conduceti sanatosi... si da Doamne sa se mai ieftineasca!

Edited by viotl, 31 October 2021 - 22:57.


#13
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Felicitari, s-o folosesti cu placere! E o masina grozava, cu dotari de invidiat la pretul la care se vinde la noi.

#14
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
stai puțin stai puțin

305 cai și 650 nm cuplu? pffff

#15
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Cât mai multe zâmbete pe drum și cât mai puțin la „priză”! Posted Image
Aștept cât de multe impresii la cald. Sau la rece, că tot vine iarna…;)

#16
peter_k

peter_k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 21.07.2007

 megastorm, on 31 octombrie 2021 - 21:22, said:

superba!
care era diferenta de pret intre Tucson ul comandat prima oara si ioniq?
In jur de 6kEUR. Tucsonul a fost ~37 kEUR, Ioniq 5 43450.

 viotl, on 31 octombrie 2021 - 22:55, said:

Autonomie? Normal/sport?
(hihi... jargon nou.... nu mai zicem urban/afara/mixt...)

Sa o conduceti sanatosi... si da Doamne sa se mai ieftineasca!

Multumim frumos! Posted Image
Autonomia o vom vedea dupa mai muti km condusi. Pana acum am obsevat un consum mediu de aprox. 17 kWh/100 km fara incalzire, si in jur de 20 pe vreme friguroasa. Pe autostrada, cu incalzirea pornita, si cu 130-140km/h am ajuns la 25-26 kWh/100km. Asta s-ar traduce intr-o autonomie de ~420km in oras, pe vreme buna, respectiv vreo 280km pe autostrada si cu incalzirea pornita. Voi reveni cu mai multe date, dupa ce o mai conduc un pic.

 costini, on 31 octombrie 2021 - 23:09, said:

Felicitari, s-o folosesti cu placere! E o masina grozava, cu dotari de invidiat la pretul la care se vinde la noi.
Multumim frumos! Si nou ni s-a parut ca ofera un raport dotari / pret excelent.

#17
Nukem

Nukem

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 28.01.2006
Felicitari, superba. Cum sunt rotile alea mari? Cum se simte la condus?
Multi km fara probleme!

#18
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012
Sa o conduci cu placere. SI mie imi sta pe creier masina asta si tot caut motive sa nu o iau. M-ar interesa insa varianta de 2WD, Luxury de 41.000 de euro.
Am zis sa mai stau 1 an sa vedem daca apar probleme si astept pretul la Model Y cand s-o face la Berlin.
La o statie de 50kw am inteles ca incarca cu maxim cat permite statia peste 90% ceea ce doar la E-tron sau Taycan am mai auzit.

Edited by raven75, 01 November 2021 - 12:24.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate