Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bike Box - spatiu pentru biciclisti
#55
Posted 08 August 2021 - 14:26
Eu astept sa vad cand vor fi introduse strazile pentru biciclisti pe care masinile nu au voie sa depaseasca biciclistii. Adica masinile sunt tolerate pe acele strazi, sunt doar niste musafiri.
In vest exista asa ceva, cu precadere in Olanda si Belgia. Strazile au indicator specific, masinile nu au voie sa depaseasca biciclistii pe aceste strazi. Daca biciclistul merge cu 10 la ora, masina sta in spatele lui. Amenda pentru depasire e vreo 80 de euro. 1.jpg 304.88K 17 downloads 2.jpg 1016.7K 19 downloads 3.jpg 199.53K 18 downloads 4.png 95.95K 14 downloads Deci se poate mult, mult mai rau. Ziceti sarumana ca momentan e doar bikebox la semafor. Edited by Groot, 08 August 2021 - 14:31. |
#56
Posted 08 August 2021 - 14:41
initiativa este buna, insa nu vad sa rezolve problema reala a lipsei pistelor de biciclete
in plus nu am vazut nici o pista de biciclete reala (gen cum este aia de pe Victoriei) facuta in bucuresti. BikeBox-ul este doar un proiect legislativ insa pe care politicienii il vor adauga ca sa arate ca au facut ceva. realitatea este dura la firul ierbii - este periculos cu bicla in bucuresti pentru ca nu existe piste. 1) Militari > Leu 2) Cangasi > Arcul de Triumf 3) Ozana > Piata Alba Iulia 3) Pantelimon > Universitate 4) Berceni > Dristor (si mai departe) 5) etc..... |
#57
Posted 08 August 2021 - 20:44
o inițiativă lăudabilă
orice ciclist știe că este periculos să pleci de la semafor odată cu valul de mașini așa este mult mai ok pentru că atunci când vrei să faci stânga nu te mai expui.. eu fac frecvent stânga filtrând traficul care vine cu 80-100 peste mine, eu am 30 deci trebuie să fiu atent să mă bag într-un gol de mașini,, foarte periculos așa poți merge pe banda din dreapta până la stop și acolo te bagi în spațiul special .. este benefic și pt scutere, trotinete, motoare.. așa e în italia pt orice pe 2 roți numai frustrații în mașini am auzit la reacții, cică să stea domne la rând deci românii sunt o nație foarte urâtă cu frustrări și capra vecinului.. logica ăluia pe 2 roți nu e să stea cu tine la rând, blocând traficul, ci să se strecoare ca să ajungă toată lumea mai eficient și mai repede.. nu ăla din mașină crapă de ciudă că un motociclist sau un ciclist ajunge înaintea lui.. asta e boală psihică |
#58
Posted 08 August 2021 - 21:26
Pai in continuare va trebui sa te bagi printre masinile care vin din contrasens cu 80 - 100 ca trebuie sa dai prioritate la viraj stanga. Zi sarumana ca nu vin totusi cu 120-150. Intotdeauna e loc de mai rau.
Edited by Groot, 08 August 2021 - 21:27. |
#59
Posted 09 August 2021 - 02:47
Ce specimene supraponderale gâfâitoare pe topicul ăsta.
Mihai_3, on 08 august 2021 - 14:41, said:
BikeBox-ul este doar un proiect legislativ insa pe care politicienii il vor adauga ca sa arate ca au facut ceva. Mihai_3, on 08 august 2021 - 14:41, said:
initiativa este buna, insa nu vad sa rezolve problema reala a lipsei pistelor de biciclete in plus nu am vazut nici o pista de biciclete reala (gen cum este aia de pe Victoriei) facuta in bucuresti. BikeBox-ul este doar un proiect legislativ insa pe care politicienii il vor adauga ca sa arate ca au facut ceva. realitatea este dura la firul ierbii - este periculos cu bicla in bucuresti pentru ca nu existe piste. 1) Militari > Leu 2) Cangasi > Arcul de Triumf 3) Ozana > Piata Alba Iulia 3) Pantelimon > Universitate 4) Berceni > Dristor (si mai departe) 5) etc..... 1) Militari > Splaiul Dâmboviței 2) Ghencea > Arcul de Triumf 3) Auchan Pallady > Piața Alba Iulia/Parcul Carol 4) Berceni > Piața Victoriei > metru Pipera, că alea de pe trotuare sunt niște mizerii. 5) etc. Adm, on 07 august 2021 - 16:54, said:
desi Romania e o tara une mai bine de jumatate de an e o aventura sa mergi cu bicicleta. Adm, on 07 august 2021 - 17:04, said:
Ai mers cumva cu mijloc de transport in comun de suprafata anul asta? Sa vezi ce placut este. Adm, on 07 august 2021 - 17:04, said:
Apropo de ipocrizie, mai exista o specie tembela, tot pe 2 roti - trotineta. Aparent astia au cazut in dizgratie desi era speranta transportului urban acum cativa ani. baribalu, on 07 august 2021 - 17:05, said:
O tampenie. Logic bicicletele si trotinetele ar trebui sa circule numai pe banda 1 langa marginea drumului. Courage, on 07 august 2021 - 17:16, said:
90% din soferi nu vor sti ce e ala un bike box, deci oricum e inutil. Nu toți șoferii sunt complet dobitoci. De fapt majoritatea nu sunt. Courage, on 07 august 2021 - 17:23, said:
Biciclistii vor cam multe, pe bune, iar bicicleta e sublima pana ploua, ninge, sufla vantul sau mori de cald. Courage, on 07 august 2021 - 17:23, said:
Se strecoara peste tot si sunt suparati cand le strici tabla, pt ca in mod normal nu te astepti sa treaca Flash intre tine si trotuar. Courage, on 07 august 2021 - 17:36, said:
fiecare viseaza la cai verzi pe pereti, cand de fapt solutiile sunt clare, doar ca costa si deranjeaza. Toată lumea trebuie să se asigure și să acorde prioritate. Ceea ce nu prea se întâmplă. FatCat33, on 07 august 2021 - 17:57, said:
Biciclistii si trotinetistii sunt ca un card de gainile bete, nu au scoala cum are un sofer si nici simtul necesar de orientare pe o sosea aglomerata. FatCat33, on 07 august 2021 - 17:57, said:
Si degeaba le faci o banda separata, o s-o taie tot pe unde-i vine mai bine, pe trecerea de pietoni, o scurteaza pe trotuar, iese dintre masini fara sa se asigure, intra ca un capiat pe centrul intersectiei, etc. Iar e storcit de o masina si ajunge in gips, se plange ca de vina ie masinile, ca ele e mari, polueaza si omoara vegani, ca asa le-a zis lor Greta. FatCat33, on 07 august 2021 - 17:57, said:
Stai sa vedeti dupa implementare, cum o sa creasca numarul de accidente cu trotinetistii. alin2pas, on 07 august 2021 - 19:41, said:
Când se strecoară atingând mașinile, cu asemenea viteză, ce se întâmplă dacă eu ocolesc o groapă și deviez de la direcție cu 20 cm? îl adun de sub roți? |
#60
Posted 09 August 2021 - 05:50
Pe Splai, odata cu crearea benzii pentru biciclete, au facut si cateva d-astea. Toti soferii se opresc inaintea lor, nu-i nici o mare pierdere.
|
#61
Posted 09 August 2021 - 08:23
sorin147, on 09 august 2021 - 05:50, said:
Pe Splai, odata cu crearea benzii pentru biciclete, au facut si cateva d-astea. Toti soferii se opresc inaintea lor, nu-i nici o mare pierdere. Pierderea nu e cand opresti 3 metri mai in spate, pierderea e cand ti se baga biciclistul in fata. Atunci iti vine sa te dai jos cu coarba la el si sa ii scoti dintii sobolanului pe doua roti. Cum ii mai dai tu blana pana la urmatorl semafor cu saracul pe doua roti in fata ta? Cineva o sa aiba totusi de castigat din bike-boxurile astea. Taximetristii. |
#62
Posted 09 August 2021 - 09:51
baribalu, on 07 august 2021 - 17:05, said:
O tampenie. Logic bicicletele si trotinetele ar trebui sa circule numai pe banda 1 langa marginea drumului. Si cum vrei sa faca cei de pe bicicleta stanga? legal asa se merge cu bicicleta pe banda 1 langa marginea drumului. dar sa vezi, din cand in cand mai trebuie sa faci si stanga |
#63
Posted 09 August 2021 - 11:38
Teoretic se poate face viraj stanga pe pistele de biciclete paralele cu trecerea de pietoni si cu semafoare de biciclete dedicate. Dar mai sunt vreo 15 ani pana acolo. Mai trebuie biciclistii sa isi riste viata pana atunci.
|
#64
Posted 09 August 2021 - 11:44
cand vedeti prima in Romania, postati si voi o poza si locatia....
|
|
#65
Posted 09 August 2021 - 14:01
Bike boxes sunt pe Splaiul Independentei de ceva vreme. Cand sunt cu masina, le respect. Cand sunt cu moto, ma folosesc de ele. Si nu mi s-a parut vreodata ca un biciclist m-a incetinit la plecare, n-am obiceiul sa pornesc de pe loc cu rotile fumegand. Mare parte din timp ei oricum se trag langa bordura cand pleaca de la semafor, deci nu vad de ce m-ar incomoda. Chiar prefer sa-i vad in fata masinii la semafor, stiu ca-s acolo si ii pot proteja/evita in caz de ceva.
Groot, on 09 august 2021 - 11:38, said:
Teoretic se poate face viraj stanga pe pistele de biciclete paralele cu trecerea de pietoni si cu semafoare de biciclete dedicate. Dar mai sunt vreo 15 ani pana acolo. Mai trebuie biciclistii sa isi riste viata pana atunci. Sunt pe Splai si functioneaza, au semafoare separare si tot ce trebuie. Deci, se poate. Edited by wolfmanro, 09 August 2021 - 14:01. |
#67
Posted 09 August 2021 - 17:10
wolfmanro, on 09 august 2021 - 14:01, said:
Bike boxes sunt pe Splaiul Independentei de ceva vreme. Cand sunt cu masina, le respect. Cand sunt cu moto, ma folosesc de ele. Nu ai voie pe bikebox cu motorul. Cum nu ai voie nici pe pista de biciclete cu motorul. Edited by Groot, 09 August 2021 - 17:10. |
#69
Posted 10 August 2021 - 11:36
@onisifor12: când biciclistul merge pe banda 2, chiar și la limita cu banda 1, 1,5 metri distanță + 2.1 metri lățimea mașinii cu tot cu oglinzi înseamnă că deja sunt pe contrasens. Dacă nu e o problemă pentru tine, îți doresc să ai parte numai de bicicliști care pendulează între banda 1 și banda 2 cu 5-10 km/h fără să se asigure, când e aglomerat pe contrasens. Atunci vei înțelege ce vreau să spun. Conduc și autoturism, merg și cu bicicleta, dar nu schimb banda niciodată fără să mă asigur.
|
|
#70
Posted 10 August 2021 - 18:17
Cand biciclistul ocupa banda si tu nu ai loc sa depasesti:
a) te infigi in claxon si pomenesti de toti mortii biciclistului b) te bagi paralel cu el si tragi de volan sa il darami c) Opresti mai in fata, iei un obiect din portbagaj si cand trece pe langa tine ii tragi una in cap cu obiectul respectiv. d) Dai jos geamul si cand il depasesti prin dreapta ii dai cu spay-ul paralizant pe care il tii in masina. Cine stie raspunsul corect? |
#71
Posted 11 August 2021 - 01:09
#72
Posted 11 August 2021 - 05:03
Dar bikebox-urile de pe Splaiul Independenței de care spuneți, nu cumva sunt doar simbolurile de pe benzile de biciclete de la semafor, cele de selectare a direcției de mers? Există bikebox-uri în afara benzilor pentru biciclete? Unde anume, la ce intersecții? Întreb că din pozele articolului reiese că bikebox e ceva în fața mașinilor ce stau la semafor, ori dacă vorbim despre ce indică benzile de biciclete, nu cred că sunt bikebox-uri. Scuze dacă mă înșel.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users