Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bike Box - spatiu pentru biciclisti
#19
Posted 07 August 2021 - 17:36
Frate, fiecare viseaza la cai verzi pe pereti, cand de fapt solutiile sunt clare, doar ca costa si deranjeaza.
1. Centuri, cu poduri, trafic cat mai fluent posibil. 2. Ridicarea masinilor de pe prima banda. 3. Investitii masive in transportul in comun subteran si de suprafata. 4. Parcari de resedinta cu costuri realiste. Ideea este ca nu poti interzice ceva, fara sa oferi alternative. E frumos sa te visezi verde si electric, dar e foarte naspa cand te trezesti din vis. |
#20
Posted 07 August 2021 - 17:38
Ca de obicei, incercari inutile de a importa chestii de la altii unde exista deja transport in comun, civilizatie, trafic lejer...
La noi o sa le dea o falsa senzatie de securitate eco-cocalarilor, grasi si transpirati pe trotinete si biciclete. Bineinteles ca banda respectiva o sa fie folosita de borbandieri care o sa-i ia pe amaratii de vegani pe botul Haudiului dupa care o sa dea o spaga la pUlitie si sa le spuna alora cum ecologistu de Crevedia i-a sarit pe botu' bolidului. |
#21
Posted 07 August 2021 - 17:45
Problema bicicliștilor în intersecții e că sunt loviți când se întâlnesc cu autoturismele. Face autoturismul dreapta, nu vede biciclistul care merge înainte, dar nu stă pe mijlocul drumului. Treaba asta rezvolă genul ăsta de probleme. Eu sunt pentru. Ne crizăm acum că stăm 2 secunde în plus după un biciclist... Hai să fim serioși...
|
#22
Posted 07 August 2021 - 17:48
Courage, on 07 august 2021 - 17:36, said:
Frate, fiecare viseaza la cai verzi pe pereti, cand de fapt solutiile sunt clare, doar ca costa si deranjeaza. 1. Centuri, cu poduri, trafic cat mai fluent posibil. 2. Ridicarea masinilor de pe prima banda. 3. Investitii masive in transportul in comun subteran si de suprafata. 4. Parcari de resedinta cu costuri realiste. Ideea este ca nu poti interzice ceva, fara sa oferi alternative. E frumos sa te visezi verde si electric, dar e foarte naspa cand te trezesti din vis. In BUcale urgenta 0 o reprezinta parcarile etajate in cartiere si in zonele gen Pipera cu mari aglomerari de birouri/institutii. Cu chirii lunare si anuale, s-ar rezolva una din gravele probleme ale capitalei si ar veni sume mari la buget. Visele umede ale eco-cocalarilor cu orase intesate de biciclete vin de la fratii lor rosii de la rasarit. Vad Bucurestiul un fel de Pekin, cu milioane de biciclisti care pedaleaza in aerul proaspat al diminetii si in cantec de pasarele. Si cand era sa ajunga la orgasm, veganul e trezit brusc de o hoarda de bikeri cu tobe sparte care fac concurs pe bulevard. Vruuuum!!!! |
#23
Posted 07 August 2021 - 17:49
Nu cred ca toti biciclistii se vor pozitiona fix pe mijlocul benzii. Probabil cei mai multi (dintre cei care stau la semafor) vor ramane tot pe banda 1 aproape de bordura. Apoi mai sunt cei care nu tin cont de semafor si oricum se duc la limita intersectiei, dupa trecerea de pietoni, si cu care nu prea te intersectezi pentru ca trec de intersectie inaintea ta. Probabil utilitatea acestei masuri este valorificata in orasele cu numar mare de biciclisti. Acolo unde frecvent la fiecare semafor sunt 10-15 biciclete.
La noi abia vezi 1-2 biciclisti pe carosabil pe toata durata drumului, indiferent de unde pleci si unde te opresti. Cred ca tocmai din cauza asta, apar accidentele despre care spune SmurfK. Prea putini biciclisti si nu se poate forma reflexul soferului sa se uite dupa ei, desi nu e chiar o scuza. |
#24
Posted 07 August 2021 - 17:50
underb, on 07 august 2021 - 17:35, said:
E despre biciclete bre'. O linie trasa pe asfalt care nu te incurca in niciun fel cand nu sunt biciclete. N-ai inteles. Banda aia este EXCLUSIV pentru eco-cocalarime. N-ai voie cu masina, ca te arde Garcea. Bineinteles, daca esti bazat ii iei pe papagalii trotinestisti ca pe gaini, cand intri cu suta sa-i vezi cum zboara pe trotuar. Edited by FatCat33, 07 August 2021 - 17:52. |
#25
Posted 07 August 2021 - 17:56
Courage, on 07 august 2021 - 17:36, said:
Frate, fiecare viseaza la cai verzi pe pereti, cand de fapt solutiile sunt clare, doar ca costa si deranjeaza. 1. Centuri, cu poduri, trafic cat mai fluent posibil. 2. Ridicarea masinilor de pe prima banda. 3. Investitii masive in transportul in comun subteran si de suprafata. 4. Parcari de resedinta cu costuri realiste. Ideea este ca nu poti interzice ceva, fara sa oferi alternative. E frumos sa te visezi verde si electric, dar e foarte naspa cand te trezesti din vis. Si cum ii protejaza alea pe biciclisti si care e legatura cu vreun vis verde (nu de alta dar eu cel putin n-am cine stie ce vise marete pe tema aia) Ce interzice linia aia pe asfalt si ce alternativa vrei ca sincer nu vad legatura? E despre asta: "Capitala va avea un nou marcaj rutier, cu rolul de a-i proteja pe bicicliști" FatCat33, on 07 august 2021 - 17:50, said: N-ai inteles. Banda aia este EXCLUSIV pentru eco-cocalarime. N-ai voie cu masina, ca te arde Garcea. Bineinteles, daca esti bazat ii iei pe papagalii trotinestisti ca pe gaini, cand intri cu suta sa-i vezi cum zboara pe trotuar. Ce banda? Vezi ca sunt si poze in articol, in caz ca... Edited by underb, 07 August 2021 - 17:52. |
#26
Posted 07 August 2021 - 17:57
wld-ro, on 07 august 2021 - 17:49, said:
Nu cred ca toti biciclistii se vor pozitiona fix pe mijlocul benzii. Probabil cei mai multi (dintre cei care stau la semafor) vor ramane tot pe banda 1 aproape de bordura. Apoi mai sunt cei care nu tin cont de semafor si oricum se duc la limita intersectiei, dupa trecerea de pietoni, si cu care nu prea te intersectezi pentru ca trec de intersectie inaintea ta. Probabil utilitatea acestei masuri este valorificata in orasele cu numar mare de biciclisti. Acolo unde frecvent la fiecare semafor sunt 10-15 biciclete. La noi abia vezi 1-2 biciclisti pe carosabil pe toata durata drumului, indiferent de unde pleci si unde te opresti. Cred ca tocmai din cauza asta, apar accidentele despre care spune SmurfK. Prea putini biciclisti si nu se poate forma reflexul soferului sa se uite dupa ei, desi nu e chiar o scuza. Biciclistii si trotinetistii sunt ca un card de gainile bete, nu au scoala cum are un sofer si nici simtul necesar de orientare pe o sosea aglomerata. Si degeaba le faci o banda separata, o s-o taie tot pe unde-i vine mai bine, pe trecerea de pietoni, o scurteaza pe trotuar, iese dintre masini fara sa se asigure, intra ca un capiat pe centrul intersectiei, etc. Iar e storcit de o masina si ajunge in gips, se plange ca de vina ie masinile, ca ele e mari, polueaza si omoara vegani, ca asa le-a zis lor Greta. Stai sa vedeti dupa implementare, cum o sa creasca numarul de accidente cu trotinetistii. Edited by FatCat33, 07 August 2021 - 17:58. |
#27
Posted 07 August 2021 - 17:59
Courage, on 07 august 2021 - 17:16, said:
90% din soferi nu vor sti ce e ala un bike box, deci oricum e inutil. |
#28
Posted 07 August 2021 - 18:01
bolo, on 07 august 2021 - 17:25, said:
Asta e trendul eco de la Bruxelles,dispar benzi de circulatie si locuri de parcare,apar piste de biciclete si statii de incarcare.Marea diferenta e ca acolo exista transport in comun metropolitan decent iar in Bucuresti nu exista nici macar o centura... Si pistele de biciclete sunt folosite de musulmance cu carucioare cu 2-3 puradei. O sa fie cool dupa ce se instaureaza sharia, o sa le scoata musulmanii eclogia din cap. |
|
#29
Posted 07 August 2021 - 18:02
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yWHdkK5j4yk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#30
Posted 07 August 2021 - 18:03
Fane, on 07 august 2021 - 17:59, said:
o sa se dea legea si dupa asta o sa stea un politist si vreo saptamana o sa imparta avertismente soferilor care se urca cu masina pe bike box. in a doua saptamana va trece la amenzi. si uite asa, in maxim doua saptamani va afla tot soferul ca daca pe urci pe bike box cu masina ti-i iei.... Mdea, o sa rezolve fix cum rezolva acum cu masinile parcate peste tot. Au gasit rezolvarea, o sa traga o dunga cu vopsea pe asfalt. Cool. O sa fie transformata il parcare in secunda 2. |
#31
Posted 07 August 2021 - 18:05
wld-ro, on 07 august 2021 - 18:02, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yWHdkK5j4yk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si cum dracu nu l-a oprit politia pe ala la minutul 1:27? |
#32
Posted 07 August 2021 - 18:13
FatCat33, on 07 august 2021 - 18:03, said: Mdea, o sa rezolve fix cum rezolva acum cu masinile parcate peste tot. Au gasit rezolvarea, o sa traga o dunga cu vopsea pe asfalt. Cool. O sa fie transformata il parcare in secunda 2. Vad ca tot n-ai aflat despre ce e vorba ) http://gandul.ro/wp-...esti-Pro-TV.png Edited by underb, 07 August 2021 - 18:14. |
#33
Posted 07 August 2021 - 18:33
Ele vor apărea într-o lună, maximum două, când se va termina şi licitaţia pentru aplicarea lor pe asfalt
Parca vad ca se vor transforma in vaca de muls,ca panselutele si bordurile din oras. |
|
#34
Posted 07 August 2021 - 18:41
ro_explorer, on 07 august 2021 - 17:14, said:
Nu, doar aduc normalitatea si in Romania, atat. Cine a venit cu propunerea asta are votul meu asigurat! Adica asa ... Capture.JPG Si e foarte buna aceasta solutie. Si eu cand ajung la semafor si este rosu tot in fata ma bag , ma uit sa nu fie nimeni pe trecere si daca am cum trec de zebra. Chestia asta e foarte buna cand faci stanga ca de exemplu calea victorie si vrei sa faci stanga spre splai. Daca treci pe pista acolo dai peste pietoni, daca stai pe banda 1 la semafor la bordura nu pot face stanga de cei care vin in viteze la dreapta. SmurfK, on 07 august 2021 - 17:45, said:
Problema bicicliștilor în intersecții e că sunt loviți când se întâlnesc cu autoturismele. Face autoturismul dreapta, nu vede biciclistul care merge înainte, dar nu stă pe mijlocul drumului. Treaba asta rezvolă genul ăsta de probleme. Eu sunt pentru. Ne crizăm acum că stăm 2 secunde în plus după un biciclist... Hai să fim serioși... |
#35
Posted 07 August 2021 - 18:54
#36
Posted 07 August 2021 - 19:01
Personal nu ma bag cu bicicleta in dreapta celor care fac la dreapta, daca faci asta te calca, stau in coloana in spatele lor, iar pentru stinga ma bag pe banda pentru stinga in dreapta benzii.
Cat despre depasitul coloanei printre masini poate si periculos, deoarece si pietonii trec printre masini, pot iesi accidente urate, normal trebuie delimitat un culoar, daca nu exista pista fizica separata. Cat despre trotinete, ar trebui umblat la designul directiei, caci sunt foarte instabile cand mergi cu viteza,mai stabila este daca are tractinea pe fata, este simplu de rezolvat, ar trebui unele cu roti mai mari si mai late, asa cum este tendinta la masini, in plus un ABS si un ESP nu le-ar strica, unii cad din cauza ca bruscheaza frina. Cu un design imbunatatit n-as limita viteza, deoarece vehiculul in sine are puterea si viteza necesara sa circule in coloane in oras fara sa incurce traficul. asta cu bike box este buna intr-un fel deoarece nu mai risti sa fii calcat de cei care fac dreapta. Edited by stdalionutpwr, 07 August 2021 - 19:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users