Accidente / Incidente / Securitate auto - partea 2
Last Updated: May 03 2024 17:09, Started by
Dany_Darke
, Jul 29 2021 10:17
·
66
#11269
Posted 23 April 2024 - 00:43
petit_christian, on 22 aprilie 2024 - 19:23, said:
Nu toată lumea muncește în Norvegia,eu am zăpadă 4 zile pe an. Aia care se pocnesc din spate ori nu au ACC ori îl au dezactivat. Daca se umple de zăpadă te anunță și dezactivează tempomatul,nu frineaza brusc. Nu știu speta de pe A1,dar iarăși,avea ăla ACC ul activat pe camion? Nu ma intelege gresit, sunt bune sistemele astea dar nu te poti increde 100% in ele. |
#11271
Posted 23 April 2024 - 09:51
Mie nu-mi place sa am masina mare in fata/spate.
In fata deoarece vreau sa am vizibilitatate, sa stiu ce se in tampla in fata. In spate deoarece la o frana brusca sau chiar reducere de viteza daca ala nu-i atent ma face acordeon, daca mai am si in fata ceva mare..........kaput. De aceea evit pe cat se poate aceste situatii. |
#11272
Posted 23 April 2024 - 11:35
#11273
Posted 23 April 2024 - 16:35
si pentru a combate o anumita propaganda mizerabila, unica caracteristica unor indivizi softpedia:
20240423_140719.jpg 731.1K 87 downloads am fost in capitala astazi unde am fotografiat acest baraki brusselaar (l-am ascultat discutind la telefon, flamand Bxl). capital attitude from Capital city. thats rich, hah, hah, hah. |
#11274
Posted 23 April 2024 - 18:57
Pe rand:
Fordul intrat in sant pe autostrada nu a gresit cu nimic, ala cu BMW-ul mergea prea aproape de el oricum, ala cu Mertanul e un supozitor cretin, pe astia ii urasc cu toata fiinta (da, fac Bucuresti - Constanta ... constant). Cand nu ai loc, astepti, e simplu. Deci Ford-ul nu a avut nici un motiv sa intre la (probabil) 140 ~ in banda 1, cand in fata avea masini. Erau suficiente. Ca urmare a antrenamentului vajnic pe acest traseu (in 2020 am spart acul, am facut 32.000 km in 3 luni de vara, Bucuresti - Constanta si retur zi de zi, 5 zile pe saptamana, de la 1 iulie - am prins toata cloaca frustratilor din prima parte a pandemiei, mi se facea greata numai cand vedeam parapetii verzi de pe mijloc, cand ma gandeam cati idioti sunt pe kilometru in plin sezon (pandemic) de la un cap la altul), am invatat simplu: daca nu pot, nu ma dau, daca merge prea aproape, ii pun avariile, si ii arat ca e cretin, daca insista, scadem viteza pana cand devine sigur pentru mine (si el, prin efect direct). La 80 la ora au fost cativa care au renuntat , cativa care au crapat de nervi la volan, vreo doi care au ramas cu masinile de politie undercover (da, culmea, exista si la noi, doar ca prea putine). Si - ca sa nu sara istetii pe mine - nu pot din obisnuinta sa merg in banda 2, tot timpul trag din instinct spre 1 daca e libera. Si da, merg suficient de tare pe autostrada (150 - 160, cu reprize destul de rapide si mai sus) incat sa nu impiedic pe nimeni (da, consider ca daca vrei sa mergi cu 200 pe autostrada in Ro (si oriunde, de altfe), este dreptul tau, doar ca trebuie sa existe doua conditii fara discutie: 1). sa poti (da, contrar credintei, unii chiar nu pot, desi isi doresc) si 2). sa ai unde. Altfel mergi cu cat se poate, ca asa e in tenis. Nicu90, on 23 aprilie 2024 - 00:43, said:
Uneori il dezactiveaza,alteori nu, dar nu doresscs nimanui sa i sune tot bordul brusc si masina sa rupa franele in 2 "ca asa i s-a parut ei" din cauza de condens brusc sau alte conditii meteo. Nu ma intelege gresit, sunt bune sistemele astea dar nu te poti increde 100% in ele. Merg de vreo 400k+ cu sistemele astea activate, nu m-au bagat niciodata in cacat. Nici macar o singura data. A, da, uneori nu franeaza cat si cum ai vrea, uneori vad cate o "umbra" si incep sa se panicheze, dar nu au franat niciodata atat de brusc si fara motiv incat sa ma rasoleasca pe mine sau pe neuronul din dotare. Pe de alta parte, m-au scos de cateva ori BUNE din "liniste" (zilele trecute mi-a sarit un copchil in fata, masina a franat instant. Nu, nu dadeam peste el, insa masina a franat inainte ca eu sa apuc sa reactionez, abia il vazusem!). Si sunt destule de-astea. Din rahat ... doar de vreo 3 ori, dar asta pentru ca merg mult, si is invatat destul de mult cu drumul si cu nebunii. |
#11275
Posted 23 April 2024 - 19:13
Mie mi s-a intamplat faza la intrarea intr-un tunel pe timp de iarna, afara fiind -6-10 gr (ger, oricum) din cauza condensului.
Tunelul respectiv are undeva la 4-5km iar in interior sunt ~6-7gr constant, si zic eu ca s-a facut condens brusc pentru ca de fiecare data pe timp de iarna se aburesc pe exterior toate geamurile la modul ca sunt nevoit sa merg cu stergatoarele pornite pana la iesirea din tunel, toate astea nefiind pe pilot automat, ca nu prea am unde sa-l folosesc aici. |
#11276
Posted 23 April 2024 - 20:15
cosmindaniel12, on 20 aprilie 2024 - 17:24, said:
[...]Dacă circulă pe banda 2 cu banda 1 liberă nu te deranjează cu nimic, fiindcă tu ar trebui să circuli pe banda 1! Dacă ești în spatele lui pe banda 2, ești doar un "râde ciob de oală spartă"! Da, legal el nu are ce căuta pe banda 2. NICI TU![...] Oyama-the-Younger, on 21 aprilie 2024 - 18:58, said:
eu abordez autostrada rulind pe banda I, intre 2 camioane. in acel mod nu sint agasat de australopitheci cerebral instabili, cu flashes si tailgating idiot. observatie personala: mai multe benzi are autostrada, mai mare densitatea de psihopati. Asta e cea mai proasta metoda de condus. Daca ala din fata ta se infige in frane din cine stie ce motiv, ala din spate, aproape sigur nu are timp de reactie nici cu mama ACC-ului, doar daca sta la distanta sigura, dar de ce sa risc sa mor facut sandwich intre 2 camioane, si problema e ca nu mor singur, mai am si sotia si copilul in masina. Daca tot faci treaba asta, cel mai bine e sa mergi dupa un camion, dar cu siguranta in 10-20-100 de km te prinde un camion din spate si iarasi esti in pericol. E drept ca nu se lovesc camioanele in fiecare zi, dar de ce sa risti? Nicu90, on 23 aprilie 2024 - 00:43, said:
Uneori il dezactiveaza,alteori nu, dar nu doresscs nimanui sa i sune tot bordul brusc si masina sa rupa franele in 2 "ca asa i s-a parut ei" din cauza de condens brusc sau alte conditii meteo. Nu ma intelege gresit, sunt bune sistemele astea dar nu te poti increde 100% in ele. Daca se intampla asta, maxim iti da eroare in bord la ACC, de franat nu franeaza aiurea, si oricum, prima oara iti bipaie o perioada de timp, scurta, dar bipaie. Eu am patit maxim sa bipaie la masinile parcate pe marginea carosabilului, si desi nu am schimbat directia, nu a pus frana, probabil si-a dat seama singura ca e OK, de obicei in curbe imi face faza asta, sau mai exact inaintea curbelor, cand e o masina in curba pe marginea drumului oprita. |
#11277
Posted 23 April 2024 - 20:21
Faza e patita de mine de 2 ori, nu e luata de pe net. Exact aiurea a franat si fara nici un motiv vizibil, am intrat in tunel cu 82 ca atat sunt limitate camioanele la mine la munca si in cateva secunde a sunat alarma si a rupt franele in 2, ambele in acelasi timp(iar eu "am rupt" oglinzile in 2 )
N-am patit asta cu masini oprite pe marginea drumului pe langa care am trecut, bariere, sau orice altceva pe langa care am trecut la...1m sa zic. Nu stiu cum e la turisme ca n-am avut dotarea asta pe masinile mele, iar cu cele cu care am mers ocazional nu mi s-a intamplat. |
#11278
Posted 24 April 2024 - 11:18
Tyby, on 23 aprilie 2024 - 18:57, said:
... ala cu Mertanul e un supozitor cretin, pe astia ii urasc cu toata fiinta (da, fac Bucuresti - Constanta ... constant). Cand nu ai loc, astepti, e simplu. De fiecare data dupa ce reveneam pe B1, idiotens ce faceau?!? treceau si ei pe B1 si imediat ieseau de pe drum sau dormeau ... Timp cistigat? nu departe de zero. |
|
#11279
Posted 24 April 2024 - 11:35
Carambol cu trei maşini pe pasajul din Grădişte
"conditii de acvaplanare..." Daca si la ploaia de aseara ai probleme in a tine "bolizii" sub control... |
#11281
Posted 24 April 2024 - 14:42
#11282
Posted 24 April 2024 - 15:20
Nu e tigaie, aia este E60-ul
Edited by test_driver, 24 April 2024 - 15:21. |
#11284
Posted 24 April 2024 - 16:20
test_driver, on 23 aprilie 2024 - 20:15, said:
Asta e cea mai proasta metoda de condus. 1. 30 ton semi-trailer/90Km/h/sol uscat franeaza la stop complet in ~100m 2. 1.7 ton Mercedes/130Km/h/sol uscat franeaza la stop complet in ~155m 3. cand ruland pe banda I banda de urgenta este imediat in dreapta 4. cand ruland pe banda II sau III banda de urgenta nu este o optiune. 5. in consideratia 1) nu am considerat retarderul si altele. daca as fi facut-o lucrurile ar fi stat serios mai rau in defavoarea Mercedes. in spate prefer un profesionist eg Scania/240K Euros/90Km/h unui saltimbanc cu Mercedes/60K Euros/130Km/h, unde jumatate din pret reprezinta scaunele incalzite, cusatura volanului si lumina ambientala. |
#11285
Posted 24 April 2024 - 16:52
Vezi ca ai gresit datele problemei, pune 40t, valoare standard
Ce ai prefera sa intre in tine din spate in caz de neatentie, o masina de 1.7t sau una de 40t? |
#11286
Posted 24 April 2024 - 17:59
Nicu90, on 24 aprilie 2024 - 16:52, said:
Vezi ca ai gresit datele problemei, pune 40t, valoare standard ok: 40 ton semi-trailer/90Km/h/sol uscat, active retarder + full reverse exhaust gas braking + Jake Brake -> FULL STOP in <80m e (mai) bine? heck-deck, diferenta intre un cab-over la 240K Euros si lumini ambientale la 60K Euros 😏 Nicu90, on 24 aprilie 2024 - 16:52, said:
Ce ai prefera sa intre in tine din spate in caz de neatentie, o masina de 1.7t sau una de 40t? 1. documentat statistic, prefer 40t 2. softpedia like syndrome, ramin cele 1.7t 🥱 Edited by Oyama-the-Younger, 24 April 2024 - 17:59. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users