Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota Corolla Hybrid 1.8 - 2021
Last Updated: Feb 20 2024 21:24, Started by
razvaldinho
, Jun 08 2021 10:28
·
15
#19
Posted 08 June 2021 - 15:52
Sunt fan masini japoneze, dar mai au mult pana ajung sa concureze cu cele germane dpdv al interiorului.
Arata asa de hidos tableta aia, numai pe Renault am mai vazut asa ceva. Nu mai zic, daca compari interiorul de pe Lexus cu un mid-range nemtesc, gen seria 5... te ia plansul. Japonezii ar trebui sa angajeze niste designeri europeni pt interioare. In rest, masini foarte fiabile, te tin o viata! Felicitari pt achizitie! Edited by lex2010, 08 June 2021 - 15:53. |
#21
Posted 09 June 2021 - 11:23
O mostra de consum majoritar urban dar si cu ceva sosea de centura (Ploiesti, deci nu e chiar haosul din Buc).
Motorul electric sustine masina urban o buna perioada de timp. Attached Files |
#23
Posted 09 June 2021 - 12:33
Daca fortezi masina sa mearga full electric prin butonul "EV Mode" atunci accelereaza pana pe la 55km/h dupa care intra motorul termic. Poate merge asa pana mai are cam 20% din baterie. Nu prea folosesc EV mode decat prin zona rezidentiala unde stau, fiind copii si bumpere de limitare viteza si nu e nevoie sa merg prea tare.
In modul hibrid in functie de sarcina, poate intra oricand motorul electric in locul celui termic. De ex. a intrat electricul si la 90-110km/h. Probabil cu timpul nu ma va mai interesa cum functioneaza in functie de situatie, dar acum e interesant de urmarit |
#24
Posted 15 June 2021 - 16:22
andreic, on 08 iunie 2021 - 10:35, said:
Vezi sa nu fie supraumflate rotile, dealerii cam asa fac, eu cand am luat masina noua avea 2.9bari in toate rotile Tot în clip spune că dealer-ul are obligația să le ajusteze înainte de a preda autovehiculul . Edited by Popama, 15 June 2021 - 16:22. |
#25
Posted 15 June 2021 - 16:37
#26
Posted 16 June 2021 - 06:46
Fusese reglata ok presiunea la livrare dar din fabrica o setează mai sus.
La mine e 2.5 bar si 2.4 bar - fata-spate pentru viteze <160km/h.si 2.8 si 2.7 pentru >160km/h |
#27
Posted 16 June 2021 - 07:09
#29
Posted 16 June 2021 - 09:56
Ca tinuta de drum sta foarte bine pe sosea masina, oricum pe autostrada poate doar masinile din clasa mini se simt instabile din cauza vantului. Am testat-o si pe drumuri virajate si la stilul meu de condus nu simt ca o pun in dificultate. Oricum din review-uri e laudata mai ales din cauza suspensiei independente spate (double wishbone).
Antifonarea la viteze mari cred ca este putin sub medie, zgomotul de vant nu se aude foarte tare, in schimb e perceptibil zgomotul trenului de rulare. Probabil au facut ceva economie la antifonarea pasajelor de roti. La viteze de oras si DN chair sunt incantat de rafinament pentru ca motorul nu prea sta mult timp in sarcina, in general sta in plaja de 0-2000rpm daca nu accelerezi prea tare. Probabil au fi putut face o treaba mai buna la nivel de antifonare dar trebuie sa taie de undeva din costuri si e clar ca s-au orientat catre confort si rafinament in oras prin tehnologia hibrida. La viteza mica totusi e putin perceptibil in cabina zgomotul sistemului AVAS (acoustic vehicle alerting systems) care e putin ciudat si starneste curiozitatea unor pietoni Am inteles ca se poate decupla difuzorul plasat in grila fata prin scoaterea cablului de alimentare si plasarea pe fir a unui rezistor [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/80VKMkrJ6CA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 17 June 2021 - 08:22
Pregatita pentru primul road trip . Vor fi cam 1000km in weekendul asta prelungit.
Intra ok o bicicleta prin rabatarea unei treimi din bancheta. Va fi bagata si a doua bicicleta Voi cauta optiuni pentru bare transversale. Pentru suport de biciclete, cred ca raman pe modelul asta compatibil cu thru-axle: https://www.thule.co...stride-_-564001 Attached Files |
#31
Posted 24 June 2021 - 20:18
ODO: 2500km, medie consum 4.8 litri, procentaj cam 60% extraurban cu DN și autostrada.
Pe 18 iunie se vede consumul la un stil de condus tare pe autostrada și DN unde, sa spunem ca nu prea s-a respectat viteza legala în unele zone și chiar s-a atins viteza maxima pe un segment de autostrada. A fost doar un test sa văd cum merge în regim de mers neeconomic, nu e ceva ce voi face uzual. Pe modul Sport mă mulțumește pe deplin reacția mașinii în depășiri, desigur nu e supercar dar nici nu te face de ras. In rest sunt extrem de mulțumit de mașină, în regim urban se scoate foarte ușor un consum de sub 4 litri. Mediile de consum pe Dn-uri sunt undeva la 4.2 litri iar pe autostrada undeva la 5.x litri. Ca o buna practica mi s-a recomandat sa schimb uleiul și filtrul de ulei pe la 3000km. Attached Files |
#32
Posted 25 June 2021 - 10:56
razvaldinho, on 24 iunie 2021 - 20:18, said:
Ca o buna practica mi s-a recomandat sa schimb uleiul și filtrul de ulei pe la 3000km. Ar fi vorba de prima schimbare de ulei și filtru, nu ? Restul intenționezi să le faci în regim normal sau clasicul 10 000km. Îmi poți spune la câte zile de când a ajuns mașina ai putut să o și ridici ? Eu aștept de o săptămână după RAR și aș vrea să compar cu un termen obișnuit. |
#33
Posted 25 June 2021 - 13:29
Da, schimbarea asta de ulei nu e trecuta in carte. In rest revizia o fac la 15000km sau 1 an.
Masina a ajuns intr-o joi iar joia urmatoare (o saptamana) am ridicat-o cu autorizatie de circulatie provizorie dar fara CIV. Acesta a ajuns dupa inca cateva zile. Foarte putini dealeri predau masina fara CIV, mie mi-au dat-o atunci pentru ca cunosteam pe cineva acolo si i-am rugat frumos |
|
#34
Posted 18 August 2021 - 11:57
La mine dealerul a zis că sunt bani aruncați pe geam o schimbare de ulei și filtru ulei intemediara. Apreciez grija lui pentru banii mei, dar tot o sa fac schimbul in toamna, ca sa intru in iarnă cu ulei proaspat. Masina am luat-o la inceputul lunii mai de la Toyota Buzau, un Sedan 1.8 Hybrid, culoare Celestite Grey, tot în echipare Dynamic.
Nu mai pun quota pe celelate postari, o sa incerc sa o fac intr-o singură postare. - da, ecranul ăla central cam pare din alt film, dar isi face treaba, si nu am avut nicio problema pana acum pe Android Auto cu Google maps si Waze. Am incercat si TomTom Go pentru Android Auto da a incercat de vreo trei ori să mă bage pe poarta unui șantier - o vedea el in viitor, o sti ca pe acolo se va construi vreun drum, nu stiu - si i-am dat uninstall. Reflexia lui nu e foarte deranjanta, poate pentru ca port vara niste ochelari polarizati. - am trecut la hibridă dupa mai mult de 12 ani de Astra H hatchback, de 1.6 benzină, gepelizat in al 4-lea an de viata. Iubesc portbagajul imens de la Corolla, la Astra umblam cu rezerva in portbagaj ca rezervorul GPL era plasat in locul rotii de rezerva, deci am invalidat din start cam 40% din portbagajul si asa nu prea mare... - cu ceva rabdare scoti consumuri sub cele WTLP declarate, cu talpa grea si anumite conditii de drum consumi de te doare capul. In special la drumuri scurte, sub 4 km, cand intra termicul nu sta la relanti, ci putin sub 1500 rpm ca incarca bateria. Dar, primele drumuri mixte mai lungi s-au invartit pe la 3,8-3,9% verificate si prin metoda plin la plin, iar urban only 4,5-5% cu destule drumuri scurte spre medii. - urasc sa opresc masina cand e pornit termicul - in diverse situatii gen drum foarte scurt - pentru ca zgaltzaie masina ca un diesel obosit. Se vede clar ca nu-i place sa opresti fortat functionarea termicului, e bine sa il lasi sa se opreasca el cand decide calculatorul, da nu am mereu rabdarea asta... - pe ansamblu foarte mult plastic folosit, probabil sa ușureze masina in contul sistemului hibrid, ramane de vazut in timp cat de bine se va pastra. |
#35
Posted 19 August 2021 - 10:11
Da, am vorbit si eu dealer-ul despre asta si mi-a spus ca un singur client a mai ales sa schimbe uleiul si filtrul dupa putini km, asa ca am renuntat. Oricum imi daduse un pret de vreo 600 lei doar uleiul, filtrul si manopera.
Masina a implinit 5500km si merge perfect. In continuare media generala de consum este de 4.8 litri, ceea ce ma multumeste. Nu ma mai stresez foarte tare sa vad consumurile pe fiecare calatorie dar e clar ca daca e drumul scurt prin oras si mergi mai in forta va avea consum de 7-8%. Nu stiu de ce de multe ori dimineata porneste motorul termic sa incarce bateria pentru cam 1-2min chiar daca bateria este incarcata. O fi o preconditionare a bateriei? I-am luat bare transversale, originale Toyota (banuiesc ca sunt un Thule subtil modificat si rebranduit). Le voi folosi doar atunci cand am nevoie pentru ca se monteaza usor si nu vreau ca chederul usii sa preseze mereu pe clema de prindere. Cineva mi-a spus ca la Auris ii picura apa in interior de la bare transversale similare. Acum nu stiu daca Auris are sau nu cheder dublu la usa, la Corolla este dublu si doar pe primul preseaza clema. Attached Files |
#36
Posted 19 August 2021 - 10:36
razvaldinho, on 19 august 2021 - 10:11, said:
Nu stiu de ce de multe ori dimineata porneste motorul termic sa incarce bateria pentru cam 1-2min chiar daca bateria este incarcata. O fi o preconditionare a bateriei? O fi la fel si la Corolla. Edited by burebista, 19 August 2021 - 10:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users