Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

BMW 520i (G30)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
141 replies to this topic

#127
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Norocul meu a fost ca nu am alimentat deloc in Germania si Austria. Am alimentat in Polonia, la vreo 30 de km de granita cu Germania si apoi am mai alimentat in Cehia, relativ aproape de granita cu Austria. Acest plin din Cehia mi-a ajuns pana la vreo 400 de km de casa, adica am facut 910 km si mai aveam range 150. Atunci am oprit la o benzinarie Mol.

Dar da, preturile de pe autostrada sunt semnificativ mai mari decat celelalte.

Edited by FlorinMihai, 21 September 2023 - 14:49.


#128
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare

Trec in revista o noua revizie, cu ocazia implinirii a 15k km de la ultima.
Am facut revizia la Dormag, cu piese si ulei originale.
Am schimbat toate filtrele, inclusiv pe cel de polen care pare facut din aur la ce pret are.
Total piese si manopera 1610 lei. Din pretul asta, jumatate a fost filtrul de polen, ca referinta.

La diagnoza nu s-a identificat nicio problema.

Odo: 84900 km

Numai bine!

#129
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Ref. la filtrul de polen, am impresia ca sunt 2 filtre, fapt care contribuie la pret.

#130
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,494
  • Înscris: 31.07.2011
Domnule Florin.. nu o lua in nume de rau dar.. de ce-i atata mirare pt. tarifarea brand-ului ? Mai jos cu 4-500ron ai intra in liga non-premium pana la urma.
Important e sa functioneze in parametrii.. ca restu-s treburi asumate, cred.

#131
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Singurul lucru care ma mira este pretul acelui filtru de polen, care dpmdv e un filtru absolut normal (2 bucati intr-adevar), pentru care se percepe un pret dubios de piperat.
In rest, totul e asumat si de inteles. Pana la urma aleg sa fac revizia cu ulei si consumabile originale, intr-un servis autorizat si agreat BMW, deci nu ma astept la preturi foarte mici.

In alta ordine de idei, merci de comentariu. Apreciez orice parere si feedback, atata timp cat sunt enuntate cu bun simt.

#132
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,175
  • Înscris: 17.06.2010
Mai garantie la masina? Daca nu , nu se justifica pretul ala. Eu dupa ce mi-a iesit din garantie G30 mi-am facut service-ul singur, ulei BMW 6.5 l + filtru ulei, filtru aer = 500 lei maxim. Filtru de habitaculu il schimbam cam tot la doua schimburi de ulei. Am pus doar de carbon si cred ca a fost maxim 200 lei

#133
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,670
  • Înscris: 15.06.2007
Cel mai scump este deobicei uleiul. Acuma filtrele sunt si ele la diferite preturi + adaos comercial de service. La reprezentanta am gasit preturi cel putin duble fata de un magazin decent specializat pe piese auto si ma refer la piese OEM. La o masina cu motor de 2L un schimb de ulei si filtre se poate incadra in 400-700 de lei, depinde de tariful de manopera.

View PostPieptoasa, on 20 noiembrie 2023 - 21:02, said:

Mai jos cu 4-500ron ai intra in liga non-premium pana la urma.
la reprezentanta cred ca si pentru un matiz ar cere 1000 de lei pe un schimb de ulei.
Vezi la colegu cu Peugeot 208 a lasat 1250 la revizie. Cand mi-a murit bateria, au avut tupeu sa-mi oferteze o baterie noua cu 1600 de lei la reprezentanta, si nici nu era macar AGM de brand consacrat.

#134
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Garantia a expirat, dar singura mutare pe care am facut-o a fost sa plec de la reviziile la reprezentanta catre un servis agreat BMW. E un comfort mai mult psihic decat de alta natura.
La acest servis unde merg, nu pot veni cu produsele mele (aveam posibilitatea sa cumpar intregul kit de revizie, cu acele filtre poleite incluse, la 1140 lei la bavauto), dar ar fi trebuit sa merg la un alt servis pentru manopera si nu am vrut.
In fine, pentru o perioada voi continua sa merg pe varianta asta mai scumpa, dar clar acel filtru va fi schimbat la fiecare a doua revizie. Fara el, pretul este in zona 800 lei (piese originale si manopera la servis agreat). Chiar nu e asa mult.

#135
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,175
  • Înscris: 17.06.2010
Uleiul il poti schimba la orice service, nu e vreo mare smecherie, un buson de ulei , 6 suruburi la filtru de aer si filtru de ulei, mai mult dureaza pana bagi uleiul in motor :) . Si resetul la service se face direct din masina. La mine dupa ce a iesit din garantie totul mi-am facut singur, placute de frana, ulei, reset etc.

#136
fantoma-trecutului

fantoma-trecutului

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 24.11.2023
Coane, iti urmăresc topicul cu interes pt ca și io am fost îndrăgostit de bmw-ul meu seria 5 2017. Doar ca era diesel și tot 2.0l. Dar asta vara l-am dat inapoi la leasing și am luat altul... evident tot seria 5 dar 2021 și 3.0l diesel.

Nu știu ce i-au făcut dar suspensiile și evident motorul e efectiv din alta clasa. E o alta masina, mai buna. Un upgrade pe care îl apreciez maxim. Și iDrive 7 asta e mai bune și faptul ca are Android Auto e altceva.

Eu nu mi-as lua azi benzina atâta timp cât exista acest motor diesel de 3.0 l hibrid care tine cu casa... impozit de 116 lei și confort.

Am cochetat mult cu ideea sa îmi iau o Tesla care era și mai ieftina cu cateva mii dar nu ma vad inca stand cu tzuvlica aia în mana și eu pare fac vreo 2000 km pe luna și stau și la casa. Am avut un x5 plugin hibrid și dacă la început era fun sa i-o încarc în ultimul an l-am dat dracu și l-am lăsat asa. Asa pun motorină de 2 ori pe luna și aia e.

Dacă poți recomand upgrade-ul la noua masina. Seria 5 asta nou încă nu m-a convins.

#137
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,791
  • Înscris: 08.01.2010
E normal sa existe diferente mari intre motorul de baza si unul de 3 litri. Dupa cum, similar, 530d pare lesinat fata de un 550i sau chiar 550d. Astea doua sunt incredibil de rapide pe Serie 5, dar 5-ul nu e vreo masina sport la cat de mare si grea a ajuns.

#138
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Pentru mine, masina asta este excelenta. Puterea este suficienta, este spatioasa, comfortabila, consuma putin, este extrem de placuta la conduus.
Nu imi mai doresc o masina diesel, oricat de interesanta ar putea fi. Urmatorul pas, cand va fi sa fie, cred ca va fi o masina putin mai scurta, motor tot pe benzina, poate si cu ceva hibrid pe acolo pentru taxe si cilindree mai mare.
Sweet spot ar fi un Macan cu motorul pe benzina de 3 litri, benzina. Sau ceva gen un X3M cu acelasi motor. Dar, toate optiunile astea inseamna sa vand o masina excelenta, sa pun o diferenta semnificativa de bani si sa cumpar o masina care in general face cam acelasi lucru, dar o sa consume mai mult. Sunt atat de pragmatic incat pentru moment nu simt nicio tragere de inima in directia asta. Vom vedea ce va mai fi.

Numai bine


#139
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare,

Fac un mic update, daca tot am fost putin la shopping.
Am achizitionat un set de anvelope noi de vara, Michelin Pilot Sport 4 RF.
Ma tot batea gandul sa schimb Primacy 3-urile pe care le aveam din motiv de vechime, in sensul ca atunci cand am cumparat setul de roti de vara am gasit de la cineva din Pitesti, aduse de pe o masina de showroom sau de test drive, nici nu stiu. Cert e ca erau aproape noi, dar cu DOT 2017. Eu am mers maxim 40k km cu ele si evident ca sunt inca in stare ok, motiv pentru care la primavara o sa incerc sa le pun pe olx, poate le doreste cineva.

Am luat anvelopele de la emag, sunt DOT 2023 (saptamana 12 parca) si sunt Made in Italy. Le-am prins la 3350 lei setul si sper sa nu ma dezamageasca. Am mai avut aceste anvelope pe Audi A4, dar nu erau RF, iar comportamentul lor mi s-a parut excelent.

Hai cu primavara!

Numai bine!

#140
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare,

Un update referitor la asigurari: am facut RCA pe 1 an, fara decontare directa, la Grawe si a costat 1494 lei. De asemenea, am reinnoit polita casco pe 1 an cu plata integrala si conditii similare cu cele de anul trecut si am platit 1488 euro. Valoarea asigurata e undeva pe la 24k euro, fransiza 200 euro/eveniment, iar riscurile acoperite sunt aproximativ toate cele disponibile.

Am ajuns la 86.000 km, deci am facut foarte putini in ultima vreme, pe motiv ca am mai cumparat o masina.
Mai exact, am cumparat un Nissan Qashqai+2 din 2012, cu motor 2.0 benzina aspirat, cutie manuala, tractiune integrala si intr-o stare generala foarte buna. Are 108k km si desi e greu de crezut, am reusit sa ma asigur ca sunt pe bune. Masina e nivel de echipare foarte bun, cred ca maximul disponibil la acel moment, cu piele, plafon panoramic, camere 360, scaune incalzite, climatizare pe doua zone, ceva navigatie, bluetooth, sistem audio Bose, roti complete iarna 17 inch si vara 18 inch.
Am luat aceasta masina pentru ca am descoperit in ultima vreme o pasiune spre iesirile in natura, campare la cort si pentru ca imi doream sa merg la schi, iar BMW-ul, desi poate face toate aceste lucruri, nu mi se pare chiar potrivit pentru genul asta de utilizare.
Masina e la mine din 15 ianuarie si pentru moment am mers vreo 1000 de km, incluzand un sejur la schi, unde a nins ca in povesti si cazarea era pe un varf de deal, unde cu BMW-ul n-as fi ajuns niciodata.
Nu am in plan sa ii fac jurnal de bord separat, dar voi mai spune una-alta pe aici. Deocamdata in cei 1000 de km, am consumat 8.8% si am observat ca nu prea am sanse sa scad sub 8% extraurban, cel putin in conditii de frig si anvelope de iarna. Mai vedem la vara.

Numai bine!

#141
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Poate intereseaza pe cineva. Vand setul de anvelope de vara pe care le aveam pe masina: Michelin Primacy 3 245/45/18. Sunt runflat, au DOT 2017, sunt Made in Italy si au fost rulate efectiv doar din 2021 pana in 2023 (3 sezoane), circa 35k km. Sunt in stare foarte buna si eu le-am schimbat doar in ideea ca doream Pilot Sport 4 si am zis sa nu mai aman achizitia ca sa nu ma trezesc ca le cumpar si apoi vand masina. Pretul e 1000 lei.

#142
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Nu prea cred că o să cumpere cineva cauciucuri vechi de 7 ani pe așa mașină, fie ele în stare excelentă chiar și cu 10k km, decât să ai noroc la vreun bombardier sa se mai folosească încă 5 ani de ele.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate