Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cartela PrePay pentru router 4G
#19
Posted 22 September 2020 - 13:09
Nu era cazul, era cartela folosita exclusiv pentru net, si doar ca backup (cativa GB folositi), deci nici vorba sa fi dat SMS-uri sau apeluri, cu atat mai putin cu fraude sau amenintari cum incerci tu sa insinuezi.
Ori da rateuri sistemul ori au o placere in a te legitima degeaba din cand in cand. Asa au inceput si astia la banci, iti blocheaza contul doar ca sa te faca sa te duci sa te mai legitimeze o tura, desi te-a legitimat cu mai putin de un an in urma si e acelasi buletin ca atunci. |
#20
Posted 22 September 2020 - 13:26
gooroo, on 22 septembrie 2020 - 13:09, said:
Nu era cazul, era cartela folosita exclusiv pentru net, si doar ca backup (cativa GB folositi), deci nici vorba sa fi dat SMS-uri sau apeluri, cu atat mai putin cu fraude sau amenintari cum incerci tu sa insinuezi. Ori da rateuri sistemul ori au o placere in a te legitima degeaba din cand in cand. Asa au inceput si astia la banci, iti blocheaza contul doar ca sa te faca sa te duci sa te mai legitimeze o tura, desi te-a legitimat cu mai putin de un an in urma si e acelasi buletin ca atunci. Si ti sa inchis simul inactiv sau sa suspendat cartela? Inseamna ca a crapat simul , sim invalid, este atunci cand are vechime si face multe scrieri in decursul timpului de numere si unii zic demagnetizare dar asta e din popor. Deci tu ori ai avut simul crapat ori ai fost blocat de VDF insa nu stii ce sa intamplat pt ca nu ai avut info din centrala. Blocat de VDF pe motive de net nu exista , doar motive de voce sau sms |
#21
Posted 22 September 2020 - 14:18
Nu mi-au comunicat motivul real, a ramas brusc fara semnal, asta la o cartela cu putin peste 1 an vechime.
Daca nu aveam credit pe ea nici nu mai ma complicam atunci sa o recuperez, chiar daca insemna sa pierd optiunea platita. De atunci am invatat ca nu e idee buna sa ai credit extra pe cartela. Anul asta cu o cartela 0 la putin peste 2 luni de la activare a ramas brusc fara semnal, timp in care nu am facut nimic cu ea, doar a stat degeaba in telefon fara sa o reincarc sau sa activez optiune pe ea. Am trecut peste, nu mi-am mai complicat viata pentru nimic. A coincis si cu perioada aia nefasta in care te salta politia daca ieseai pe strada si iti dadea si 20.000 lei amenda degeaba. In mod clar ceva e gresit in algoritmul lor sau poate asa e conceput sistemul, sa te deranjeze degeaba. Ca tot am facut paralela cu sistemul bancar, si acolo e la fel, pe aia mici nevinovati care isi incaseaza salariul/pensia/alocatia lunar ii deranjeaza cu prostii, in timp ce pe aia mari si vinovati care spala banii cu milioanele prin sistemul bancar nu ii intreaba nimeni nimic, se face transferul instant fara nici un deranj. |
#22
Posted 22 September 2020 - 16:02
Conferințe la cartela prepay?
Încă mai merge la Vodafone? |
#24
Posted 22 September 2020 - 19:03
gooroo, on 22 septembrie 2020 - 14:18, said:
Nu mi-au comunicat motivul real, a ramas brusc fara semnal, asta la o cartela cu putin peste 1 an vechime. Daca nu aveam credit pe ea nici nu mai ma complicam atunci sa o recuperez, chiar daca insemna sa pierd optiunea platita. De atunci am invatat ca nu e idee buna sa ai credit extra pe cartela. Anul asta cu o cartela 0 la putin peste 2 luni de la activare a ramas brusc fara semnal, timp in care nu am facut nimic cu ea, doar a stat degeaba in telefon fara sa o reincarc sau sa activez optiune pe ea. Am trecut peste, nu mi-am mai complicat viata pentru nimic. A coincis si cu perioada aia nefasta in care te salta politia daca ieseai pe strada si iti dadea si 20.000 lei amenda degeaba. In mod clar ceva e gresit in algoritmul lor sau poate asa e conceput sistemul, sa te deranjeze degeaba. Ca tot am facut paralela cu sistemul bancar, si acolo e la fel, pe aia mici nevinovati care isi incaseaza salariul/pensia/alocatia lunar ii deranjeaza cu prostii, in timp ce pe aia mari si vinovati care spala banii cu milioanele prin sistemul bancar nu ii intreaba nimeni nimic, se face transferul instant fara nici un deranj. Ce imi scrii pare de domeniul fantasticului, ramai brusc fara semnal la modul apare x si nu se inregistreaza? Poti fi mai multi factori : * slotu de citire sim e praf si trebuie schimbat , pt ca iti distruge simurile * ai ghinion si ai nimerit 2 simuri care pur si simplu s-au defectat fizic din x motive * in sistemul prepaid daca sunai la Vodafone, trebuia da iti zica motivul : sim inactiv / suspendat sau sim activ dara lipsa semnal (sim cum zic unii demagnetizat) * Daca un sim e inchis pt abuz , cand suni de pe el iti baga mesaj fe IVR pt abuz. Da procedura spune va operatorul nu intra in discutii de ce ai fost blocat pt abuz si te trimite la magazin pt a completa o cerere prin care vei respecta termenel si conditiile si atunci dai seama ca ai incalcat termenii de utilizare prepaid Dar ce ai postat tu nu putem sa ne dam seama pana nu se vede in sisteme. |
#25
Posted 28 September 2020 - 22:02
O doamna de la Vodafone mi-a spus ca nu va merge in router, daca voi pune cartela prepay., chiar daca schimb apn-ul.
Voiam sa incerc cartela in router, iar daca totul merge bine, sa inchida abonamentul si sa treaca pe cartela. Dar in setarile routerului, la actualul abonament Vodafone Wifi Acasa 8, imi apare ceva completat la password. Aveti idee ce parola este ? Pe internet nu gasesc nicio parola la setari. Vreau sa o pun inapoi, dupa ce incerc cu cartela, sa nu ii las fara net. Multumesc ! Attached FilesEdited by Cristian_Medias, 28 September 2020 - 22:09. |
#26
Posted 29 September 2020 - 07:49
Sterge parola si user si lasa doar la apn internet.vodafone.ro, dupa cum vezi este optional
Insa ai asa Apn : internet.vodafone.ro nume de utilizator : internet.vodafone.ro Parola : vodafone Asta pt cartele de date Pt cele de voce ai live.vodafone.com user : live parola : vodafone |
#27
Posted 29 September 2020 - 08:01
HeroicStar, on 29 septembrie 2020 - 07:49, said:
Sterge parola si user si lasa doar la apn internet.vodafone.ro, dupa cum vezi este optional Insa ai asa Apn : internet.vodafone.ro nume de utilizator : internet.vodafone.ro Parola : vodafone Asta pt cartele de date Pt cele de voce ai live.vodafone.com user : live parola : vodafone Stiu ce trebuie sa completez pentru cartela, dar dupa ce incerc, trebuie temporar sa repun parola, pana isi inchide abonamentul. Ai idee ce parola ar putea fi ? |
#28
Posted 29 September 2020 - 11:44
Cristian_Medias, on 29 septembrie 2020 - 08:01, said: Stiu ce trebuie sa completez pentru cartela, dar dupa ce incerc, trebuie temporar sa repun parola, pana isi inchide abonamentul. Ai idee ce parola ar putea fi ? cartela de voce prepaid cu numar sms / min / internet live.vodafone.com user : live parola : vodafone |
|
#29
Posted 29 September 2020 - 14:37
HeroicStar, on 29 septembrie 2020 - 11:44, said:
cartela de voce prepaid cu numar sms / min / internet live.vodafone.com user : live parola : vodafone Parola e valabila la orice tip de abonament ? (Vodafone WiFi Acasa 8). Ma intereseaza strict la abonament, ca sa pot sa ii repun cartela veche, pana la finalul actualului contract, sa nu cumva sa ii las fara net. Multumesc frumos pentru implicare ! Voi incerca cel tarziu in weekend. Edited by Cristian_Medias, 29 September 2020 - 14:40. |
#30
Posted 29 September 2020 - 16:52
Cristian_Medias, on 29 septembrie 2020 - 14:37, said:
Parola e valabila la orice tip de abonament ? (Vodafone WiFi Acasa 8). Ma intereseaza strict la abonament, ca sa pot sa ii repun cartela veche, pana la finalul actualului contract, sa nu cumva sa ii las fara net. Multumesc frumos pentru implicare ! Voi incerca cel tarziu in weekend. Te incurci in ele si ma incurci si pe mine Sunt 3 tipuri de simuri 1. sim de voce abonament 2. sim de voce prepaid ambele au apn live.vodafone.com user live si parola vodafone 3. sim de date are internet.vodafone.ro user internet.vodafone.ro si parola vodafone (unde intra cartela de date Wifi Acasa 8 ) Edited by HeroicStar, 29 September 2020 - 16:53. |
#31
Posted 29 September 2020 - 18:30
HeroicStar, on 29 septembrie 2020 - 16:52, said:
Te incurci in ele si ma incurci si pe mine Sunt 3 tipuri de simuri 1. sim de voce abonament 2. sim de voce prepaid ambele au apn live.vodafone.com user live si parola vodafone 3. sim de date are internet.vodafone.ro user internet.vodafone.ro si parola vodafone (unde intra cartela de date Wifi Acasa 8 ) Interesant ca pe site-ul Vodafone, scrie ca nu se completeaza. M-ai lamurit complet, eu stiam doar de prepay si abonament, nu stiam unde sa il cataloghez pe cel Wifi Acasa 8. Sa traiesti ! Edited by Cristian_Medias, 29 September 2020 - 18:33. |
#33
Posted 07 December 2023 - 14:41
HeroicStar, on 29 septembrie 2020 - 16:52, said:
Te incurci in ele si ma incurci si pe mine Sunt 3 tipuri de simuri 1. sim de voce abonament 2. sim de voce prepaid ambele au apn live.vodafone.com user live si parola vodafone 3. sim de date are internet.vodafone.ro user internet.vodafone.ro si parola vodafone (unde intra cartela de date Wifi Acasa 8 ) Salut! Ce scrii pe-aici mi se pare că are multă logică și deși thread-ul e istoric, îndrăznesc o intrebare: Am un router care nu e codat (portabil, adus din afară, cu un acumulator de 4000mAh, transmisie WIFI la 40m) care vede cartela Vodafone (pentru voce, SMS, internet) și setând APN în modul Auto, confroigurația seamănă cu ceea ce spui în comentariul tău și nu prea, respectiv: APN: internet.vodafone.ro (nu com) User Name: internet.vodafone.ro Password: vodafone. Separat de astea mai are setare de PDP Type: IPv4 Autenthication: PAP. Am încercat să setez bazându-mă pe ce scriai tu și am creat un profil nou, cu următoarele date: APN: live.vodafone.com (am încercat și cu .ro, dar fără rezultat) Authentication: PAP User Name: live Password: vodafone PDP Type, același IPv4 (cu celelalte opțiuni IPv6 și IPv4IPv6) Niciun profil nu se conectează la provider... Am încurcat eu ceva borcare, sau a ma i „evoluat” tehnica restricțiilor la Vodafone? Mulțumesc anticipat! Edited by FaneDuru, 07 December 2023 - 14:45. |
|
#34
Posted 07 December 2023 - 15:39
Între timp, am sunat la Vodafone (customer service: 0372 022 222) și după ce m-am luptat îndelung cu „Andreea” am fost transferat la un operator căruia i-am soliticat configurările APN pentru un SIM extras dintr-un telefon și introdus în router.
Mi-a răspuns cât se poate de clar că tipul ăla de SIM (din telefon) este configurat într-un anumit fel care poate funcționa doar pe tabletă, pe router nu... Să-l cred? Am fost dezamăgit și insuficient de abil să-l întreb ce fel de SIM ar trebui să comand, cu ce fel de abonament, costuri, alea, alea... Vreo recomandare, din acest punct de vedere? Ori consultantul e posibil să nu aibă dreptate...? Mulțumesc! |
#35
Posted 10 December 2023 - 00:57
În România toate SIM-urile merg și în routere, trebuie setat apn-ul corect
|
#36
Posted 14 December 2023 - 06:31
Am un SIM prepay de voce intr-un TP LINK M7450 si merge fara probleme.
APN: live.vodafone.com User: live Parola: Nu se completează |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users