Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce clima automata?
Last Updated: Aug 12 2020 10:18, Started by
vinciun
, Jul 27 2020 20:34
·
0
#199
Posted 11 August 2020 - 12:58
valitudor, on 11 august 2020 - 08:52, said: Da, dar tot eu ti-am zisa ca rece/racoros este o indicatie foarte vaga a puterii compresorului. Acum ai pomenit de 10 kW. Ei bine, asta imi indica un compresor puternic. La masinile mici, compacte, compresoarele sunt pana in 4-5-6 kW maxim Aminteste-ti de unde a pornit discutia noastra. A pornit din momentul cand tu ai scris ca la masina ta e nevoie de vreo 10 min ca sa inceapa sa sufle rece. Daca vrei pot cauta pe paginile din urma, iar eu am facut o remarca spunand ca e slab si ti-am spus ca a mea imi da rece din primele minute. De atunci tot imi explici ba una ba alta insa ce am spus eu ramane in picioare, nu se schimba cu nimic. Tsunnnami, on 11 august 2020 - 12:50, said: Opresti aerul in depasiri? De ce? Eu nu opresc nimic ca nu e nevoie. Dar am mai scris ca la kick down el deconecteaza compresorul ca sa beneficiezi de acceleratia cea mai buna. |
#200
Posted 11 August 2020 - 13:22
#201
Posted 11 August 2020 - 13:37
Asa si? Ce e de ras daca-l deconecteaza pentru cateva secunde? Nici nu-ti dai seama.
Nu mai pomenesc ca ai nevoie de kick down foarte rar. Majoritatea depasirilor le efectuiez fara kick down, are reprize normale si de la turatii mai mici, cu 470NM. Dar deja o dam in of topic. Tsunnnami, on 11 august 2020 - 13:22, said: Acelasi lucru, Vad ca vrei sa pari mai destept decat esti. Nu e acelasi lucru ca nu opreste nimeni AERUL ci doar compresorul, dar vaporizatorul e destul de mare si ofera o oarecare inertie termica. Sufla rece in continuare chiar daca compresorul s-a decuplat pentru 3 3-4 secunde. Edited by vinciun, 11 August 2020 - 13:38. |
#202
Posted 11 August 2020 - 13:40
#203
Posted 11 August 2020 - 13:57
Nu e problema, e putere destula de la 3l diesel, eu ma intreb in schimb daca si aia e motor de 2l benzina au acelasi compresor, acolo sigur se simte cand cupleaza.
|
#204
Posted 11 August 2020 - 13:59
O fi. Dar cand pornesti masina care sta in soare la 40 de grade si-ti da foarte rapid aer racoros e bine. Sau altfel, mergem 5 persoane pe timp de canicula ( afara la umbra sunt 42 de grade si in bataia soarelui mai mult) in habitaclul e super confortabil, nici nu banuiesti ce se face afara. In berlingo, de exemplu, tin AC-ul la cel mai rece si tot nu face fata pe asa calduri.
Tsunnnami, on 11 august 2020 - 13:40, said: 10kW mi se pare enorm Edited by vinciun, 11 August 2020 - 14:00. |
#205
Posted 11 August 2020 - 21:06
Pare multicel 10kW. Chiar si 10 cai pare multicel. la COP 1 ar insemna 35k BTU respectiv vreo 25k, ori COP ar trebui sa fie probabil 2 sau peste.
|
#207
Posted 11 August 2020 - 21:21
COP-ul variaza de pe la 1,5 pana pe la vreo 2, poate putin peste. Depinde invers proportional cu turatia motorului, chiar si la cele cu geaometrie variabila.
10kW e cel mai puternic compresor de masina pe care l-am vazut. Ma refer la masini mici |
#208
Posted 11 August 2020 - 21:30
Scrie vreun producator puterea maxima pe ele sau prin vreo documentatie?
|
|
#209
Posted 11 August 2020 - 22:11
Da, dar nu producator de masini. Trebuie sa scrie in fisa tehnica a producatorului compresorului
|
#210
Posted 11 August 2020 - 22:18
Pai aici despre astia ar trebui sa vorbim. Ori in automotive nu e nici pe departe asa simplu ca la rezidential. Principala sursa de frecare pentru autovehicule e suprafata frontala a radiatoarelor si cauciucurilor. Si orice producator le va compromite la maximul acceptat ca sa imbunatateasca consumul. Chestia cu emisiile de CO2 la nivel de flota si amenda potentiala.
|
#211
Posted 12 August 2020 - 07:47
Cred ca parerile diferite vin de la ce considera fiecare ca reprezentand acei KW. Unii probabil se gandesc la input si e mult intr-adevar iar altii la output care poate fi ok ca valoare maxima.
Personal stiu sigur de instalatii de 28.000 BTU iar ca info neverificata stiu de valori intre 20 si 30.000BTU. Legat de Berlingo, masinile cu suprafete vitrate mari pe unde intre radiatia solara si cu suprafete interioare mari incalzite de soare au nevoie de putere mare de racire. Altfel, e greu... Aerul e usor de racit. Problema sunt suprafetele interioare care nu doar ca incalzesc direct aerul dar se comporta ca niste panouri radiante care emana caldura sub forma de radiatie. Edited by underb, 12 August 2020 - 07:50. |
#212
Posted 12 August 2020 - 08:07
Hai sa va fac sa zambiti.De curind am fost nevoit sa schimb parbrizul fisurat,pentru itp.Nu am gasit decit compatibil,si nu atermic,cum aveam la echiparea cazanului din dotare.De atunci ma coc in masina,climatizarea nu mai face fata caldurii degajata de parbriz,in zilele caniculare.
|
#213
Posted 12 August 2020 - 08:45
underb, on 12 august 2020 - 07:47, said:
Cred ca parerile diferite vin de la ce considera fiecare ca reprezentand acei KW. Unii probabil se gandesc la input si e mult intr-adevar iar altii la output care poate fi ok ca valoare maxima. Personal stiu sigur de instalatii de 28.000 BTU iar ca info neverificata stiu de valori intre 20 si 30.000BTU. Legat de Berlingo, masinile cu suprafete vitrate mari pe unde intre radiatia solara si cu suprafete interioare mari incalzite de soare au nevoie de putere mare de racire. Altfel, e greu... Aerul e usor de racit. Problema sunt suprafetele interioare care nu doar ca incalzesc direct aerul dar se comporta ca niste panouri radiante care emana caldura sub forma de radiatie. E vorba despre consumul compresorului, cat utilizeaza el. La berlingo ma gandesc sa-l duc la o verificare, poate nu-i ajunge freon? Cred ca nu-i normal cat de slab e. Daca afara sunt peste 30 de grade te coci in masina. Abia sufla racoros. |
|
#214
Posted 12 August 2020 - 08:53
Eu daca ma intrebi zic sa te calmezi.MB e performant de cind lumea la climatizari.Berlingo nu are nimic,e doar Citroen.Eu de mai mult de 20 de ani am doar MB diverse,si in orice altceva ma urc mi se pare insuficient.Inclusiv Audi al femeii.Si daca mai vrei dovezi,si Touareg v10 cumparat nou,doar cu ventilatia la maxim si temperatura pe minim stia ceva,altfel era jale....Concluzia,nu la tine e buba,ci la ceilalti...parerea mea...
|
#215
Posted 12 August 2020 - 09:12
vinciun, on 12 august 2020 - 08:45, said: E vorba despre consumul compresorului, cat utilizeaza el. La berlingo ma gandesc sa-l duc la o verificare, poate nu-i ajunge freon? Cred ca nu-i normal cat de slab e. Daca afara sunt peste 30 de grade te coci in masina. Abia sufla racoros. Temperatura aerului suflat nu are legatura cu marca masinii cum sugereaza carcoteii. Edited by underb, 12 August 2020 - 09:12. |
#216
Posted 12 August 2020 - 10:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users