Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Reziliere contract Telekom

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
adani7

adani7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.08.2016
In urma recentei introduceri de infrastructura de telecomunicatii prin fibra optica de la RCS-RDS in localitate, am decis sa reziliez contractul cu Telekom. Oricum, au modificat unilateral in ultimele luni de doua ori contractul cu majorarea pretului. Pt ultima majorare nu am primit inca nici o notificare oficiala. Am specificat chestia asta in cererea de reziliere trimisa catre ei, care a fost luata la cunostinta. Pot sa faca ceva figuri si sa ceara despagubiri pt reziliere inainte de termen, bla, bla, bla? Cum ma sfatuiti sa abordez problema in negociere cu operatorul?

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Daca pretul marit se datoreaza lor, si nu tie (poate ai avut perioada de discount X luni si restul, pana la termenul minim, este pret intreg, de exemplu) nu au de ce sa faca figuri. Doar sa ai grija la aparatura primita in custodie/chirie sa fie in stare buna de utilizare (utilizare normala).

In urma cu 4 ani sotia a plecat (portat) de la ei si a mai platit 100 lei despagubire (mai avea 2 luni, 75 lei lunar).

Repet, nu au motiv de figuratie daca au marit pretul si te afli in cele 30 de zile de la momentul majorarii pretului (de la data facturii, din moment ce zici ca nu ai primit notificare scrisa).

#3
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,177
  • Înscris: 15.05.2008
ei vor spune ca ai fost informat , dar tu nu ai raspuns
cat contract mai ai,ai beneficiat de vreo reducere,echipament,in functie de asta se vor ranji la despagubiri

#4
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Ideea e ca la primirea facturii, vei primi in plic (dar si pe mail, daca asta e modalitatea de corespondenta), o instiintare de modificare unilaterala a termenilor contractului. In acea instiintare esti anuntat ca poti denunta contractul in 30 de zile de la data primirii ei. Daca pe mail ai o data precisa de primire, prin posta nu mai e asa simplu, lucru care poate fi si in avantajul tau. Factura primita prin posta nu e cu confirmare de primire.

Oricum, modalitatea de comunicare cu Telekom Romania este cu mult sub limita celui mai elementar profesionalism posibil !!!

Poti incerca sa ceri rezilierea la [email protected], invocand exact aceasta problema.

Din propria experienta, desbagubiri vor cere oricum, pentru ca ei intre ei nu comunica, inter-departamental, daca ma pot exprima asa. Depinde de tine ce le raspunzi, totul e relativ. Si nu numai la telekom.

Edited by curentelectric, 15 June 2020 - 10:36.


#5
adani7

adani7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.08.2016

View PostPololica, on 15 iunie 2020 - 10:31, said:

Daca pretul marit se datoreaza lor, si nu tie (poate ai avut perioada de discount X luni si restul, pana la termenul minim, este pret intreg, de exemplu) nu au de ce sa faca figuri. Doar sa ai grija la aparatura primita in custodie/chirie sa fie in stare buna de utilizare (utilizare normala).

In urma cu 4 ani sotia a plecat (portat) de la ei si a mai platit 100 lei despagubire (mai avea 2 luni, 75 lei lunar).

Repet, nu au motiv de figuratie daca au marit pretul si te afli in cele 30 de zile de la momentul majorarii pretului (de la data facturii, din moment ce zici ca nu ai primit notificare scrisa).
Au marit pretul cu data de 01.03.20 (parca) cu nustiu cate zeci de bani pt fiecare serviciu. E nu inteleg, ei cum pot majora unilateral contractul fara ca eu sa primesc despagubiri dar eu daca vreau sa fac asta ar trebui sa platesc. Trimit si eu o notificare ca vreau sa platesc doar 10 lei pe abonament, daca nu le convine sa intrerupa contractul!

#6
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Exact, cu 0,42 euro TVA inclus, pentru fiecare serviciu contractat. Si fix de la 01.03.2020.

Problema e ca suntem in 15.06... Adica ai platit deja cel putin 2 facturi majorate, pe care, din punctul lor de vedere, ti le-ai asumat.

Edited by curentelectric, 15 June 2020 - 10:39.


#7
adani7

adani7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.08.2016

View Postceanu1980, on 15 iunie 2020 - 10:32, said:

ei vor spune ca ai fost informat , dar tu nu ai raspuns
cat contract mai ai,ai beneficiat de vreo reducere,echipament,in functie de asta se vor ranji la despagubiri
Am o reducere doar pe o cartela de mobil care mi-au bagat-o pe gat dar nu am folosit nici un minut, e neatinsa.

View Postcurentelectric, on 15 iunie 2020 - 10:35, said:

Ideea e ca la primirea facturii, vei primi in plic (dar si pe mail, daca asta e modalitatea de corespondenta), o instiintare de modificare unilaterala a termenilor contractului. In acea instiintare esti anuntat ca poti denunta contractul in 30 de zile de la data primirii ei. Daca pe mail ai o data precisa de primire, prin posta nu mai e asa simplu, lucru care poate fi si in avantajul tau. Factura primita prin posta nu e cu confirmare de primire.

Oricum, modalitatea de comunicare cu Telekom Romania este cu mult sub limita celui mai elementar profesionalism posibil !!!

Poti incerca sa ceri rezilierea la [email protected], invocand exact aceasta problema.

Din propria experienta, desbagubiri vor cere oricum, pentru ca ei intre ei nu comunica, inter-departamental, daca ma pot exprima asa. Depinde de tine ce le raspunzi, totul e relativ. Si nu numai la telekom.
Am factura electronica dar nu am primit nimica in plus langa ea.

#8
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pai si nu ai primit nicio notificare separata de factura de mail ? Din cate stiu eu, notificarile prin posta au fost trimise de prin ianuarie, daca nu ma insel pe la jumatatea lunii ianuarie.

Edited by curentelectric, 15 June 2020 - 10:47.


#9
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postadani7, on 15 iunie 2020 - 10:36, said:

Au marit pretul cu data de 01.03.20 (parca) cu nustiu cate zeci de bani pt fiecare serviciu. E nu inteleg, ei cum pot majora unilateral contractul fara ca eu sa primesc despagubiri dar eu daca vreau sa fac asta ar trebui sa platesc. Trimit si eu o notificare ca vreau sa platesc doar 10 lei pe abonament, daca nu le convine sa intrerupa contractul!

In contract spune ca furnizorul are drept de modificare asupra preturilor, cu conditia anuntarii beneficiarului privind dreptul de iesire din contract.

Legat de ce zici tu (ca vei plati mai putin) tot in contract scrie ca nu poti. Crezi ca, daca ei ti-ar fi scazut din factura, tu ai fi zis nu? Ma indoiesc.

LE: mai verifica facturile emise in februarie si martie. Poate, dupa factura, ai notificarea de majorare (nu primele 2 pagini, ci cele de la final).

Cand mi-a expirat ISCIR-ul la centrala, Engie mi-a trimis notificare cu 60 zile inainte si au fost primele 2 pagini de factura, si apoi factura efectiva.

Si factura era electronica, nu pe hartie.

#10
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,177
  • Înscris: 15.05.2008

View Postadani7, on 15 iunie 2020 - 10:43, said:

Am o reducere doar pe o cartela de mobil care mi-au bagat-o pe gat dar nu am folosit nici un minut, e neatinsa.

Am factura electronica dar nu am primit nimica in plus langa ea.

nu exista asa ceva,ai luat ca a fost moka
arunca si cu rahaturi de astea sa fie ceva subventionat sa faca.... mare
mie au vrut sa-mi dea nush ce stick,am zis nu mi trebuie,operatoarea insista ca oricum e gratis si bla bla
doamna,daca mi-e sete beau apa,daca nu, nu
daca imi va trebui stiu unde sa vin si gata

#11
adani7

adani7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.08.2016

View PostPololica, on 15 iunie 2020 - 10:48, said:


In contract spune ca furnizorul are drept de modificare asupra preturilor, cu conditia anuntarii beneficiarului privind dreptul de iesire din contract.

Legat de ce zici tu (ca vei plati mai putin) tot in contract scrie ca nu poti. Crezi ca, daca ei ti-ar fi scazut din factura, tu ai fi zis nu? Ma indoiesc.

LE: mai verifica facturile emise in februarie si martie. Poate, dupa factura, ai notificarea de majorare (nu primele 2 pagini, ci cele de la final).

Cand mi-a expirat ISCIR-ul la centrala, Engie mi-a trimis notificare cu 60 zile inainte si au fost primele 2 pagini de factura, si apoi factura efectiva.

Si factura era electronica, nu pe hartie.
Nope! Am verificat de 5 minute. Nu exista nimic in plus! Doar factura si anexa! Oricum, au fost doua mariri, un cred ca la sfarsitul anului trecut iar una prin martie.

#12
malu021

malu021

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 11.04.2010

View Postadani7, on 15 iunie 2020 - 10:20, said:

In urma recentei introduceri de infrastructura de telecomunicatii prin fibra optica de la RCS-RDS in localitate, am decis sa reziliez contractul cu Telekom. Oricum, au modificat unilateral in ultimele luni de doua ori contractul cu majorarea pretului. Pt ultima majorare nu am primit inca nici o notificare oficiala. Am specificat chestia asta in cererea de reziliere trimisa catre ei, care a fost luata la cunostinta. Pot sa faca ceva figuri si sa ceara despagubiri pt reziliere inainte de termen, bla, bla, bla? Cum ma sfatuiti sa abordez problema in negociere cu operatorul?

Am avut si eu aceeasi problema in 2016. Mi-au bagat pe gat penalitati si despagubiri pentru ca am denuntat contractul inainte de termen (eram client din 2006 si ziceau ei ca s-ar fi reinnoit prin decembrie 2015). De regula plateam cam 50 lei pe luna si, dupa ce le-am trimis notificarea, mi-au facturat si 150 euro "taxa de reziliere" (cred ca asta era suma):

In data de 26.07.2016 a fost emisă factura Telekom Romania Communications în valoare de 548,16 RON, scadentă la 17.08.2016.

Eu le-am facut plangere la ANPC si au renuntat rapid la taxa, ba chiar si-au cerut scuze.

Reclamatia dvs. a fost trimisa cu succes!

Numarul de inregistrare al reclamatiei este ... din 29.07.2016. Directie - BUCURESTI


Drept urmare:

În data de 25.08.2016 a fost emisă factura Telekom Romania Communications în valoare de -24,68 RON, scadentă la 16.09.2016.

Important e sa nu fi beneficiat de curand de reduceri, promotii sau alte asemenea. Daca doar ai lasat contractul sa curga, e irelevant ce iti invoca Telekom.

Edited by malu021, 15 June 2020 - 10:59.


#13
dorumihalache

dorumihalache

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 18.07.2006
Așa cum a arătat cineva mai sus, trimiți prin email solicitare de reziliere contract. Vei primi un răspuns cu cât mai ai de plată pentru a putea rezilia. Apoi ai următoarele opțiuni. 1) Să consideri suma solicitată acceptabilă și să o plătești. 2) Să consideri pretențiile Telekom exagerate. În acest caz, să aștepți să fi dat în judecată (procesul va dura aproape un an de zile) și ai astfel șansa de ați apăra punctul de vedere. Mai este și varianta unei reclamații la Protecția consumatorului și parcă și la ANCOM.

#14
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,015
  • Înscris: 18.12.2007

View Postadani7, on 15 iunie 2020 - 10:36, said:

Au marit pretul cu data de 01.03.20 (parca) cu nustiu cate zeci de bani pt fiecare serviciu. E nu inteleg, ei cum pot majora unilateral contractul fara ca eu sa primesc despagubiri dar eu daca vreau sa fac asta ar trebui sa platesc. Trimit si eu o notificare ca vreau sa platesc doar 10 lei pe abonament, daca nu le convine sa intrerupa contractul!

Ai pe aria dedicata (Telecom) o gramada de discutii asemanatoare, care s-au lamurit atunci.
Intre tine si furnizor exista un contract. Orice modificare unilaterala de contract atrage dupa sine niste consecinte. In cazul tau, modificarea facuta de Telekom ti-ar fi permis sa iesi din contract (=reziliere) fara plata niciunei despagubiri. Daca nu ai optat pentru aceasta varianta inseamna ca ai fost de acord tacit cu modificarea.
Stim cu totii ca avem drepturi dar nu sarim partea de obligatii sau nu intelegem contextul in care sunt aplicabile aceste drepturi.
Daca cei de la Telekom pot demonstra ca ai fost notificat despre modificarea tarifelor atunci se va aplica ce scrie in contract.

#15
scub

scub

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,395
  • Înscris: 30.11.2005
Eu sunt in afara contractului , au incercat o perioada ( tot sunandu-ma la tel ) sa ma determine , sa inchei un nou contract . Daca au vazut ca nu-s deacord au schimbat  tactica si au trecut  la  notificari pe  mail cum ca baga  canale in plus  si  daca  nu-s  deacord in termen de 30 zile sa-i anunt . Nu toata  lumea  isi  citeste  emailurile si  chiar  nu  primesc  facturi in plic , numai prin  mail , dar  si  acolo sa-ti faci  cont ...
Vad ca fac  tot  ce  le  sta  in putinta , sa ma determine sa  plec de  la  ei .  
******
Eu cred ca  daca esti inca  sub  contract , iti  vor  cere bani . Sa predai  echipamentul  cu  proces  verbal 2  exemplare , la un  sediu . Pe un  vecin de-al  meu , l-au   chinuit putin , ca el astepta  sa  vina  cineva  dupa  receptoare... iar  chiria  a  mers  in continuare ..

#16
victord36

victord36

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,887
  • Înscris: 15.04.2007

View PostAlexEn, on 15 iunie 2020 - 11:03, said:

Ai pe aria dedicata (Telecom) o gramada de discutii asemanatoare, care s-au lamurit atunci.
Intre tine si furnizor exista un contract. Orice modificare unilaterala de contract atrage dupa sine niste consecinte. In cazul tau, modificarea facuta de Telekom ti-ar fi permis sa iesi din contract (=reziliere) fara plata niciunei despagubiri. Daca nu ai optat pentru aceasta varianta inseamna ca ai fost de acord tacit cu modificarea.
Stim cu totii ca avem drepturi dar nu sarim partea de obligatii sau nu intelegem contextul in care sunt aplicabile aceste drepturi.
Daca cei de la Telekom pot demonstra ca ai fost notificat despre modificarea tarifelor atunci se va aplica ce scrie in contract.
Nu trebuie sa demonstreze ca ai fost notificat.Cazul e pierdut.

Attached Files



#17
adani7

adani7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 07.08.2016
Dat fiind faptul ca cei de la concurenta ofera servicii mult mai bune la preturi mai reduse si tinand cont ca astia au tot marit preturile, ultima data chair sa ma notifice, normal ca incerc sa reziliez si fara penalitati!

Edited by Dany_Darke, 15 June 2020 - 13:28.


#18
marius664

marius664

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,259
  • Înscris: 13.08.2017

View Postadani7, on 15 iunie 2020 - 10:43, said:

Am o reducere doar pe o cartela de mobil care mi-au bagat-o pe gat dar nu am folosit nici un minut, e neatinsa.


Cum naiba sa-ti bage pe gat ce nu vrei...Daca doreau sa-ti bage si altceva pe gat acceptai?...gratis evident

View Postadani7, on 15 iunie 2020 - 12:03, said:

, normal ca incerc sa reziliez si fara penalitati!
Succes...zici ca ai depus cererea si a fost luata in considerare...Pana la venirea raspunsului cred ca alte discutii sunt de prisos...dupa ce primesti un rapuns, favorabil sa nu, mai vorbim...

Edited by marius664, 15 June 2020 - 12:08.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate