Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#37
Posted 03 March 2020 - 12:04
Se vor face programe de colectare. Asa cum la deșeuri medicale sunt niște reguli, se pot face si pentru baterii reguli specifice. Asta e ultima grijă, sa fiu sincer.
|
#38
Posted 03 March 2020 - 12:04
Nimeni nu spune nimic despre afectarea temperaturilor exterioare asupra acumulatorilor .
Deocamdata sunt prea putini posesori particulari de full electric sa putem vedea autonomia la -15...-25 grade celsius parerea mea este ca autonomia minim se injumatateste la temperaturi sub -15 grade celsius - repet, vorbesc numai de full electric . |
#39
Posted 03 March 2020 - 12:06
stoshiba, on 03 martie 2020 - 11:09, said:
Si la 3-4 lei kWh, daca acum sunt statii cu 2 lei pe kWh, nu o sa fie nicio economie fata de motoarele termice avand in vedere ca este nevoie de 13-15 kWh la suta de km. Incarci acasa la 0.7 lei kw. Sau faci tarif de noapte si e si mai ieftin. Cum dracu sa dai 2 lei pe kw la statiile vietii.. Noaptea ce are de facut masina in garaj? Edited by mariovrs, 03 March 2020 - 12:06. |
#40
Posted 03 March 2020 - 12:06
Cât privește poluarea, sa fim serioși, simplul fapt ca ți se reduce poluarea in oraș si tot e un mare câștig.
|
#41
Posted 03 March 2020 - 12:12
Y0samiteSam, on 03 martie 2020 - 12:02, said:
si-a pus cineva problema bateriilor invechite provenite de pe aceste modele electrice? In viitorul apropiat, peste 10 ani sa spunem, unde vor fi depozitate bateriile uzate? iti zic eu : nu. Si ma repet : se vor face bani din orice(de la vanzare de masini, revizii,consumabile(o anvelopa tot iei si alte mici maruntisuri(nu mai zis de piese de suspensie)),reciclare baterii,statii de incarcare fast in orase si in afara,etc. Presimt totusi ca se va mai reduce consumul "casnic" de kilometrii. Edited by AdrianHH, 03 March 2020 - 12:14. |
#42
Posted 03 March 2020 - 12:15
george_alexandru, on 03 martie 2020 - 12:04, said:
Se vor face programe de colectare. Asa cum la deșeuri medicale sunt niște reguli, se pot face si pentru baterii reguli specifice. Asta e ultima grijă, sa fiu sincer. |
#43
Posted 03 March 2020 - 12:19
Y0samiteSam, on 03 martie 2020 - 12:15, said: reguli la deseuri medicale? )))))))))))))) traiesti in Romania? Eu am mers in urma cu vreo 3-4 luni cu niste pastile ramase prin dulap la 4 farmacii. Nu am reusit sa scap de ele. Cabinetele medicale si spitalele au reguli stricte. Cadru exista, pur si simplu ii doare in cur de pastile tale. Dar dacă bateriile sunt o problema, se creează un cadru legal. De urmărit e ușor, vorbim de baterii de sute de kg,nu poți scăpa ușor de ele. |
#44
Posted 03 March 2020 - 12:19
Y0samiteSam, on 03 martie 2020 - 12:15, said:
reguli la deseuri medicale? )))))))))))))) traiesti in Romania? Eu am mers in urma cu vreo 3-4 luni cu niste pastile ramase prin dulap la 4 farmacii. Nu am reusit sa scap de ele. Daca nu au centru de colectare nu au voie sa ti le ia. Amenzile sunt serioase,mai ales in domeniul ala. |
#45
Posted 03 March 2020 - 12:23
Si voi ce vreti? Suntei ca mosii aia care viseaza la amnate tinere, frumoase si pe gratis!!!
Normal ca are autonomie scazuta!!! Cate baterii doriti sa care? Si mai ales sa fie de plata? Ca masinuta aia este de fapt una care se vinde in China , unde costa 8.000 euroi! (deja cam scump! Ca e poe baza unei inidene care costa 5.000!) Si sa zicem ca o masina electrica are mai putine componente decat una cu motor cu combustie interna .. Deci numa bafteriile costa 7.000 !!! Cam cat o Sandero! Ca numa 105? Sufizant sa se ridice permisul si cand circului prin Bucuresti si cand treci prin Comarnic samd!!! Ca e de oras? Pai da! Ca sa nu polueze orasul ..... As mai zice ca este o masina "de femeie" cu completarea "maritata cu copil/ii" . Duce plozii la scoala, ii ia , mege la serviciu, mai ajunge si la piata daca dama e "fasneatza" face 30km /zi si 40 cand merge la Obor. Excelenta (masina nu cucoana!) si fiindca e miniona si se parcheaza usor. Da, ptr oras. ptr rest un Otto sau Diesel asa mai la 4,30-4,50 metri (daca nu ai bani atunci Lodgy : intra nevasta, 2 plozi, chiar 3, juma de garderob si cainele de 30 kile!! ) |
#46
Posted 03 March 2020 - 12:24
spinname, on 03 martie 2020 - 10:56, said:
Ce parere aveti? Mie imi pare cam mica autonomia aia de 200 km. O fi buna pentru Bucuresti daca circuli ziua ca nu depasesti 50 km/h dar daca te intorci de la munca seara ai sansa sa ramai in pana. nu stiu cum ai putea sa faci 200km pe zi in Bucuresti, la o viteza medie de 15-20km/h. |
|
#47
Posted 03 March 2020 - 12:24
Asa o sa arata varianta de serie.
2019-renault-city-k-ze.jpg 125.04K 95 downloads I-ai schimbat grila si i-au pus portocaliu ca sa zica ca e concept car. Masina exista deja si se vinde in China. La 15k EUR si macar 120km autonomie eu o iau. Daca nu e ultimu jeg inauntru. Edited by danX, 03 March 2020 - 12:30. |
#48
Posted 03 March 2020 - 12:27
Arata bine și pentru oraș și naveta zilnica sunt suficienți 200km.
La început cred ca o sa fie ieftina doar sa vândă multe sa se încadreze la emisii. |
#49
Posted 03 March 2020 - 12:32
#50
Posted 03 March 2020 - 12:32
unpuisor, on 03 martie 2020 - 12:03, said:
Ca sa faci o masina electrica trebuie sa rascolesti sute de tone de pamant cu niste buldozere supradimensionate in niste camioane tot supradimensionate, intr-o statie de procesare a metalelor rare care polueaza si aia de rupe. Ca litiu ala nu creste in copaci. Apoi masina aia electrica vine si ea cu placute de frana si cauciucuri care polueaza si ele. Si bateriile dupa ce le arunci ... ? O masina electrica polueaza cam cat una diesel in 25 de ani. |
#51
Posted 03 March 2020 - 12:41
glumetu, on 03 martie 2020 - 12:32, said:
tu de unde ai scos analiza asta stiintifica https://www.snopes.c...mine-oil-sands/ |
|
#52
Posted 03 March 2020 - 12:45
AdrianHH, on 03 martie 2020 - 11:51, said:
Astazi am discutat cu un reprezentant al unei firme care va implementa cateva mii de puncte de incarcare prin tara,numai in afara oraselor. Plus cateva in strainatate. Au fonduri,au clienti,au de lucru. Stati si urmariti, se va intampla Y0samiteSam, on 03 martie 2020 - 12:02, said:
si-a pus cineva problema bateriilor invechite provenite de pe aceste modele electrice? In viitorul apropiat, peste 10 ani sa spunem, unde vor fi depozitate bateriile uzate? |
#53
Posted 03 March 2020 - 12:48
E un pas inainte pentru productia de masini electrice. Daca o sa fie accesibila, mai baga si un tichet Rabla plus ecobonus, o sa-si cumpere multi romani.
O sa vedeti pensionarii langa blocuri cum isi spala cu carpa noile Dacii electrice. Edited by bai3tzash, 03 March 2020 - 12:48. |
#54
Posted 03 March 2020 - 12:52
radunic, on 03 martie 2020 - 11:26, said:
Taximetrie cu autonomie pe hîrtie de 200 km? Real iarna vor fi 140 în cel mai bun caz. Ce face cu ea, că nu-i ajunge pentru o zi? Exista si alte orase in tara asta decat Bucurestiul, banuiesc ca 150 km facuti intr-un oras de la 200.000 locuitori in jos la pret de incarcare de nimic sunt de ajuns cat sa iti faci si viata nu doar sa traiesti in masina cum fac taximetristii la plan prin Bucuresti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users