Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Apr 19 2024 16:18, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
138
#55
Posted 03 March 2020 - 12:58
Oameni buni, trebuie sa avem in vedere doua aspecte importante :
* lansarea in Europa este indusa de necesitatea alinierii la noile cerinte legate de emisii (medie la nivel de gama), de aceea a fost adaptat modelul lansat anterior in China * este un model pretabil la a fi inclus in flote de ride-sharing - aici e piata-tinta |
#56
Posted 03 March 2020 - 13:05
#57
Posted 03 March 2020 - 13:24
Care reţea electrică visaţi voi? Trebuie construită de la 0, dacă e vorba de multe maşini electrice.
Vara, pică curentul dacă toată lumea porneşte aparatele de AC. Şi încă nu au toate apartamentele astfel de aparate; dar dacă ar avea? Poluarea se reduce, dar insignifiant. Atât timp cât avem transport în comun auto în loc de full electric, atât timp cât avem multe şantiere unde toate utilajele sunt pe motorină, nu scăpăm noi de poluare. De Bucureşti vorbesc. În Bucureşti, ca dealtfel în toată ţara, lumea încă se mai încălzeşte cu lemne. Dar e bine că visăm la reţele electrice. Luaţi exemplu la ceea ce s-a petrecut în oraşele mari ale ţării: Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava etc. - desfiinţarea transportului electric. În Braşov încă nu s-a desăvârşit această "operă". Cât de curând urmează şi Bucureştiul: autobuzze hibrid în loc de troleibuze, autobuze normale în loc de tramvaie (605 în loc de tramvaiul 5 e doar un exemplu). Edited by PSC, 03 March 2020 - 13:25. |
#58
Posted 03 March 2020 - 13:27
#59
Posted 03 March 2020 - 13:35
danX, on 03 martie 2020 - 12:41, said:
- Iar totul s-a sfîrșit cînd n-ai derulat pagina mai jos ca să vezi manipularea din prima comparație la care te referi demontată: ”...this attempt to portray oil sands as an energy source much more environmentally-friendly than (batteries derived from) lithium mines used a photograph of a completely different type of mine for the latter, and a misleading photograph of a non-representative site for the former.” Edited by silverflower, 03 March 2020 - 13:39. |
#60
Posted 03 March 2020 - 13:43
Asta e Renoul ala Quizda sau ceva de genul asta, care se vinde in India.
PS. Reno Kwid |
#61
Posted 03 March 2020 - 13:44
Dacă va fi la 15k nu vor face față comenzilor. In Romania cu ecobonus va fi în jur de 8k, cea ce face inutil orice comentariu.
|
#62
Posted 03 March 2020 - 13:50
#63
Posted 03 March 2020 - 13:53
filipxxx, on 03 martie 2020 - 12:52, said:
Exista si alte orase in tara asta decat Bucurestiul, banuiesc ca 150 km facuti intr-un oras de la 200.000 locuitori in jos la pret de incarcare de nimic sunt de ajuns cat sa iti faci si viata nu doar sa traiesti in masina cum fac taximetristii la plan prin Bucuresti. ma ! Daca locu tau e Dorohoi si mai ajungi loa Radauti si de 2 pori pe an la Botosani ... sa iti iei electrica e un mod de a zice "ui-te-te ce prost p[ot fi!". Idem daca locuiesti la Curtea de Arges si mai ajungi la Pitesti. electrica sau Smartu e ptr orase mari ... Dacsa insa locuieusti intr-un oras mai mic .... electricu e inutil de scump! |
#64
Posted 03 March 2020 - 14:00
Daca are tehnologia de la Kangoo electric dar la jumate de pret e bine altfel e o fitza nejustificata. Ptr bugerari platiti gras " merita", restul care gandesc cu portofelul vor zice pas.
Kangoo 100% electric: ei zic autonomie 200 km in realitate max100 in regim combinat cu 200-250 kg sarcina plus sofer. Incarcare 6 ore la 380V. Demaraj? O utilitara cu 70cp e racheta pe langa el, e chiar mai slab decat un logan75cp. Costuri? Aproape la fel ca la benzina, are revizie la fiecare 20 000km, ulei la cutie, servo, verificari alea alea. Pret? 35 000 euro la oferta, cu rabla a ajuns la 22 000, OBSCEN de scump ptr o utilitara mica de 650kg mma. Una clasica pe petrol se invarte la 15 000-16 000 euro... 6000 euro sunt exact 60 plinuri adica 30 000 km! Numai din diferenta de pret. Nu multumesc. Edited by cristian_sen, 03 March 2020 - 14:10. |
|
#65
Posted 03 March 2020 - 14:06
Doar ca aia iti duce echipamentele cu care iti asiguri traiul in locuri in care aia pe benzina nu poate ajunge sau nu poate parca.
E un raspuns artificial la o problema artificiala, fara aplicabilitate in lumea reala si normala. Asta e... Sau poate face livrari in zone in care nu au acces toate masinile. |
#66
Posted 03 March 2020 - 14:23
E cam invers, o utilitara pe petrol ajunge in locuri in care una electrica nu prea se incumeta ca ramane in pana prostului. Dar in oras da, ar fi o idee desi la traficul noastru consumul e dublu...probabil la electric chiar mai mult daca vrei aer conditionat. Nu toate electricele sunt Tesla, cu kangoo electric am avut impresia unei jucarii, unei masinute electrice de copii dar la scara mai mare. Poate Dacia asta va fi mai buna dar depinde de pret, nu uitati ca e acceasi firma care a promis masina la 5000 euro si in realitate era 8 000.
Ca de obieci un nume ales de prosti (ptr prosti) cand zic spring gandul se duce la maioneza spring...deh o natiune de saormari. Machineta e ok ptr gulere albe, fas-fas pana la servici si lidl, dar inca nu e raspunsul care -l asteptam, e doar de umplutura, sa fie in oferta...probabil se va bucura de succes in Vest dar numai ptr ca vor avea preturi mai bune si scheme de finantare incredibile ptr un roman, este reteta actuala de la la logan/duster. felicitari ptr Capturați ecranul complet 03.03.2020 142546.jpg 3.62K 3 downloads ...foarte istet tipul cu ideea, pacat ca mai sunt altii ca mine. Edited by cristian_sen, 03 March 2020 - 14:32. |
#67
Posted 03 March 2020 - 14:27
Hunor_66, on 03 martie 2020 - 11:33, said:
Condensatori, tranzistori, diode, placi de integrate, sigurante, hebluri, sonde, borne etc. Ai impresia ca motoarele electrice si bateriile sunt fara-de-moarte ? Pe cand la motoare termice..mai toti trecem pe lista(nu ii pun la socoteala pe aia care o tin ca nu au schimbat nimic in 100k km ...aia sunt alta clasa de oameni-ca sa nu folosesc un cuvand urat ) Termenul e "fiabilitate" si/sau consum. Cureaua se consuma,filtrul se imbacseste,condensatorul...o data la nustiucate cazuri. unpuisor, on 03 martie 2020 - 12:03, said:
O masina electrica polueaza cam cat una diesel in 25 de ani. Edited by AdrianHH, 03 March 2020 - 14:25. |
#68
Posted 03 March 2020 - 14:31
@cristian_sen
Ai greșit un pic la calcule. 6000 de euro înseamnă aproximativ 6000 de litri de benzină/ motorină și asta se traduce in 60.000 de km la un consum de 10 litri la sută. |
#70
Posted 03 March 2020 - 14:35
#71
Posted 03 March 2020 - 15:20
Eu zic ca nu meritam masina la ce mentalitate avem.
Sa se vande in tarile cu lapte si miere (gen vest) nu in tarile bananiere precum Romania. 100k euro prea scump 50k prea scump 25k prea scump 15k prea scump Nici sa respiram un aer mai sanatos (local) nu meritam. Edited by diabolik213, 03 March 2020 - 15:20. |
#72
Posted 03 March 2020 - 15:24
Dar de puterea de cumpărare ce părere ai, o fi și ăsta un factor ?
Sau de lipsa infrastructurii de încărcare ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users