Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incompetenta Telekom sau abuz?
Last Updated: Oct 29 2019 15:01, Started by
robylup
, Oct 27 2019 09:16
·
0
#1
Posted 27 October 2019 - 09:16
Client vechi Telekom, peste 10 ani de zile.
6 abonament mobile si 2 fixe. Pana acum 3 luni multumit. Acum 3 luni dupa ce ma intorc din concediu primesc pe factura sesiune date 86 de lei cu toate ca am net nelimitat, concediu in Romania, roaming inactiv. Facut reclamatie scrisa, raspuns 0 Acum 2 luni merg sa modific 2 nr si al 3 lea sa il trec pe cartea. Angajatul ma asigura ca nu am ai am perioada contractuala, exact cum aparea in my account, trec nr pe cartele, celelalte 2 le trec la abonament de 5 euro fara perioada contractuala. Dupa o luna primesc pe factura, despagubiri nerespectare perioada contractuala 106 lei. Nu aveam echipamente, reduceri sau altceva pe acel nr. Facut reclamatie, nici un raspuns. Acum o sapt sotia pleaca pt 10 zile in Spania, vreau sa activez roaming, nu se poate pt abon de 5 euro. Operatorul imi spune ca pot trece la un plan tarifar care are roaming inclus si dupa o luna trec inapoi la abonamentul de 5 euro. Ce "omite" sa imi spuna si aici stiu ca si eu am fost idiot, trebuia sa imi dau seama, imi pune perioada contractuala 2 ani. Facut reclamatie scrisa, 0 raspuns. Azi dim imi fac cafeaua si deschid tv.ul. Cum mut canalele, ma trezesc cu mesajul Va rugam sa apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal. Acelasi mesaj pe toate canalele hbo/cinemax, eu pana acum avand hbo maxpack.activ. Inca nu am dat telefon ca sunt pulbere de nervi. Stiu ca userii softpedia nu agreeaza posturi lungi, si imi cer scuze. Acum va intreb, am vreo sansa sa reziliez si sa raman cu nr de telefon, bineinteles fara sa ma trezesc cu facturi pline de "despagubiri"? |
#2
Posted 27 October 2019 - 09:25
Pai cum sa nu primesti raspuns la reclamatii? Ai fost cel putin naiv... dar eu nu cred ca nu ai primit. Mai degraba nu spui toata povestea.
|
#3
Posted 27 October 2019 - 09:32
Mai omule, n.am primit nici un raspuns, nici o rezolvare. Nu spun toata povestea? De ce as face asta? Nu inteleg atitudinea ta deloc, ai vreo legatura cu Telekom de vrei sa ma scoti pe mine vinovat?
Edited by robylup, 27 October 2019 - 09:33. |
#4
Posted 27 October 2019 - 09:33
toate bune si frumoase si dintr-o data au inceput sa iti trimita facturi cu niste costuri suplimentare ? dubios, chiar si pentru telekom.
de ce nu mergi intr-o store, sa expui problema, sa ceri un numar de inregistrare, sa reziliezi ? Edited by Vladuut, 27 October 2019 - 09:34. |
#5
Posted 27 October 2019 - 09:45
Eu am inchis acum cativa ani doua abonamente aflate in afara perioadei contractuale si am prmit direct de la firma de recuperări peste cateva luni precum ca datorez Telekom vreo 200 lei,cei din magazin mi-au confrimat faptul ca nu mai am perioadă contractuala atunci când le-am inchis.Am sunat la campania Premium germană ,mi-au spus ca mai aveam perioadă contractuală,deși nu era adevărat.Am sesizat povestea la ANPC.Ulterior mi-a răspuns Telekom precum ca "pentru ca am fost clinet fidel,renunța la despagubiri".Mizerabila companie,nu as accepta nici gratis serviciile lor.
|
#6
Posted 27 October 2019 - 09:46
Repet, am fost in magazin sa fac aceste proceduri ( modificari si reziliere) apoi am fost in magazin sa fac reclamatie. M.au pus sa fac si o cerere sa imi cer banii inapoi. Am hartiile la birou cu nr de inregistrare. Dar, de ce am intrebat aici, daca pt acel nr care era in afara perioadei contractuale si.au permis sa.mi ia despagubire, daca reziliez tot, la ce costuri sa ma astept?
. Attached Files |
#8
Posted 27 October 2019 - 09:54
Raspuns pe scurt la intrebarea din titlu: incompetenta.
Cu rabdare si tutun vei rezolva. Suna zilnic si solicita raspuns. Trimite mailuri, mergi la magazin. Ai ceva de munca dar vei rezolva. Edited by dorin_2k, 27 October 2019 - 09:55. |
#9
Posted 27 October 2019 - 09:55
Reclamatie la ANPC si ANCOM. Ai grija ca la orice reclamatie sa ai numar de inregistrare.
|
#10
Posted 27 October 2019 - 09:59
sunt pregatit sa fac reclamatie la ambele institutii, ancom si anpc, dar principala mea grija sunt nr de telefon. Daca fac reziliere, reclamatii samd am sanse sa le trec pe cartela si apoi la alt operator?
Nu aruncati cu pietre, n.am trecut prin reziliere niciodata... Edited by robylup, 27 October 2019 - 09:59. |
|
#11
Posted 27 October 2019 - 09:59
clader, on 27 octombrie 2019 - 09:45, said:
Eu am inchis acum cativa ani doua abonamente aflate in afara perioadei contractuale si am prmit direct de la firma de recuperări peste cateva luni precum ca datorez Telekom vreo 200 lei,cei din magazin mi-au confrimat faptul ca nu mai am perioadă contractuala atunci când le-am inchis.Am sunat la campania Premium germană ,mi-au spus ca mai aveam perioadă contractuală,deși nu era adevărat.Am sesizat povestea la ANPC.Ulterior mi-a răspuns Telekom precum ca "pentru ca am fost clinet fidel,renunța la despagubiri".Mizerabila companie,nu as accepta nici gratis serviciile lor. |
#12
Posted 27 October 2019 - 10:07
robylup, on 27 octombrie 2019 - 09:59, said:
sunt pregatit sa fac reclamatie la ambele institutii, ancom si anpc, dar principala mea grija sunt nr de telefon. Daca fac reziliere, reclamatii samd am sanse sa le trec pe cartela si apoi la alt operator? Nu aruncati cu pietre, n.am trecut prin reziliere niciodata... După ce le-ai portat, faci sesizare la ANPC. La ANCOM faci degeaba. În legătură cu HBO-ul: cauta prin mail și vezi ca ti-a venit o notificare de la Telekom. |
#13
Posted 27 October 2019 - 10:32
@radunic
Exact.Nu am mai avut chef de povești cu ei in urma scrisorii.ANPC mi-a confirmat faptul ca am avut dreptate. |
#14
Posted 27 October 2019 - 10:47
Nimcid25, on 27 octombrie 2019 - 10:07, said: Ăn legătură cu HBO-ul: cauta prin mail și vezi ca ti-a venit o notificare de la Telekom. Maine ma duc sa portez nr, inchid tot si gata. Multumesc de sfaturi! |
#15
Posted 27 October 2019 - 12:23
robylup, on 27 octombrie 2019 - 09:16, said:
Client vechi Telekom, peste 10 ani de zile. 6 abonament mobile si 2 fixe. Pana acum 3 luni multumit. Acum 3 luni dupa ce ma intorc din concediu primesc pe factura sesiune date 86 de lei cu toate ca am net nelimitat, concediu in Romania, roaming inactiv. Facut reclamatie scrisa, raspuns 0 Acum 2 luni merg sa modific 2 nr si al 3 lea sa il trec pe cartea. Angajatul ma asigura ca nu am ai am perioada contractuala, exact cum aparea in my account, trec nr pe cartele, celelalte 2 le trec la abonament de 5 euro fara perioada contractuala. Dupa o luna primesc pe factura, despagubiri nerespectare perioada contractuala 106 lei. Nu aveam echipamente, reduceri sau altceva pe acel nr. Facut reclamatie, nici un raspuns. Acum o sapt sotia pleaca pt 10 zile in Spania, vreau sa activez roaming, nu se poate pt abon de 5 euro. Operatorul imi spune ca pot trece la un plan tarifar care are roaming inclus si dupa o luna trec inapoi la abonamentul de 5 euro. Ce "omite" sa imi spuna si aici stiu ca si eu am fost idiot, trebuia sa imi dau seama, imi pune perioada contractuala 2 ani. Facut reclamatie scrisa, 0 raspuns. Azi dim imi fac cafeaua si deschid tv.ul. Cum mut canalele, ma trezesc cu mesajul Va rugam sa apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal. Acelasi mesaj pe toate canalele hbo/cinemax, eu pana acum avand hbo maxpack.activ. Inca nu am dat telefon ca sunt pulbere de nervi. Stiu ca userii softpedia nu agreeaza posturi lungi, si imi cer scuze. Acum va intreb, am vreo sansa sa reziliez si sa raman cu nr de telefon, bineinteles fara sa ma trezesc cu facturi pline de "despagubiri"? |
|
#17
Posted 27 October 2019 - 12:59
De ce sa folosesti telekom cand ai digi ? cu cel mai bun internet.. si program 4k ?si ieftin
|
#18
Posted 27 October 2019 - 13:01
Nu firma în sine îti face mizeriile astea, firma este doar un concept pe hârtie, mizeriile ți le fac oamenii, sunt niste puțoi frustrați pe acolo care se cred șmecheri, ce fac ei în realitate se numeste sabotaj, ei sabotează firma și probabil fac asta cu bună știință, probabil sunt nemulțumiti de salarii sau ceva de genul ăsta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users