Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Incompetenta Telekom sau abuz?

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Client vechi Telekom, peste 10 ani de zile.
6 abonament mobile si 2 fixe.
Pana acum 3 luni multumit.
Acum 3 luni dupa ce ma intorc din concediu primesc pe factura sesiune date 86 de lei cu toate ca am net nelimitat, concediu in Romania, roaming inactiv.
Facut reclamatie scrisa, raspuns 0
Acum 2 luni merg sa modific 2 nr si al 3 lea sa il trec pe cartea. Angajatul ma asigura ca nu am ai am perioada contractuala, exact cum aparea in my account, trec nr pe cartele, celelalte 2 le trec la abonament de 5 euro fara perioada contractuala.
Dupa o luna primesc pe factura, despagubiri nerespectare perioada contractuala 106 lei. Nu aveam echipamente, reduceri sau altceva pe acel nr.
Facut reclamatie, nici un raspuns.
Acum o sapt sotia pleaca pt 10 zile in Spania, vreau sa activez roaming, nu se poate pt abon de 5 euro. Operatorul imi spune ca pot trece la un plan tarifar care are roaming inclus si dupa o luna trec inapoi la abonamentul de 5 euro.
Ce "omite" sa imi spuna si aici stiu ca si eu am fost idiot, trebuia sa imi dau seama, imi pune perioada contractuala 2 ani.
Facut reclamatie scrisa, 0 raspuns.
Azi dim imi fac cafeaua si deschid tv.ul.
Cum mut canalele, ma trezesc cu mesajul
Va rugam sa apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal.
Acelasi mesaj pe toate canalele hbo/cinemax, eu pana acum avand hbo maxpack.activ. Inca nu am dat telefon ca sunt pulbere de nervi.
Stiu ca userii softpedia nu agreeaza posturi lungi, si imi cer scuze.
Acum va intreb, am vreo sansa sa reziliez si sa raman cu nr de telefon, bineinteles fara sa ma trezesc cu facturi pline de "despagubiri"?

#2
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,441
  • Înscris: 20.02.2008
Pai cum sa nu primesti raspuns la reclamatii? Ai fost cel putin naiv... dar eu nu cred ca nu ai primit. Mai degraba nu spui toata povestea.

#3
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Mai omule, n.am primit nici un raspuns, nici o rezolvare. Nu spun toata povestea? De ce as face asta?  Nu inteleg atitudinea ta deloc, ai vreo legatura cu Telekom de vrei sa ma scoti pe mine vinovat?

Edited by robylup, 27 October 2019 - 09:33.


#4
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
toate bune si frumoase si dintr-o data au inceput sa iti trimita facturi cu niste costuri suplimentare ? dubios, chiar si pentru telekom.
de ce nu mergi intr-o store, sa expui problema, sa ceri un numar de inregistrare, sa reziliezi ?

Edited by Vladuut, 27 October 2019 - 09:34.


#5
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,667
  • Înscris: 06.03.2004
Eu am inchis acum  cativa ani doua abonamente aflate in afara perioadei contractuale si am prmit direct de la firma de recuperări  peste cateva luni precum  ca datorez Telekom vreo 200 lei,cei din magazin mi-au confrimat faptul ca nu mai am perioadă  contractuala atunci când  le-am inchis.Am sunat la campania  Premium germană ,mi-au spus ca mai aveam perioadă  contractuală,deși  nu era adevărat.Am sesizat povestea la ANPC.Ulterior mi-a răspuns  Telekom precum ca "pentru ca am fost  clinet fidel,renunța  la despagubiri".Mizerabila companie,nu as accepta nici gratis  serviciile  lor.

#6
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Repet, am fost in magazin sa fac aceste proceduri ( modificari si reziliere) apoi am fost in magazin sa fac reclamatie. M.au pus sa fac si o cerere sa imi cer banii inapoi. Am hartiile la birou cu nr de inregistrare. Dar, de ce am intrebat aici, daca pt acel nr care era in afara perioadei contractuale si.au permis sa.mi ia despagubire, daca reziliez tot, la ce costuri sa ma astept?

.

Attached Files



#7
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Nu-ți funcționează site-ul ANPC?!

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,396
  • Înscris: 01.12.2001
Raspuns pe scurt la intrebarea din titlu: incompetenta.
Cu rabdare si tutun vei rezolva.
Suna zilnic si solicita raspuns. Trimite mailuri, mergi la magazin.
Ai ceva de munca dar vei rezolva.

Edited by dorin_2k, 27 October 2019 - 09:55.


#9
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Reclamatie la ANPC si ANCOM. Ai grija ca la orice reclamatie sa ai numar de inregistrare.

#10
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
sunt pregatit sa fac reclamatie la ambele institutii, ancom si anpc, dar principala mea grija sunt nr de telefon. Daca fac reziliere, reclamatii samd am sanse sa le trec pe cartela si apoi la alt operator?
Nu aruncati cu pietre, n.am trecut prin reziliere niciodata...

Edited by robylup, 27 October 2019 - 09:59.


#11
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

View Postclader, on 27 octombrie 2019 - 09:45, said:

Eu am inchis acum  cativa ani doua abonamente aflate in afara perioadei contractuale si am prmit direct de la firma de recuperări  peste cateva luni precum  ca datorez Telekom vreo 200 lei,cei din magazin mi-au confrimat faptul ca nu mai am perioadă  contractuala atunci când  le-am inchis.Am sunat la campania  Premium germană ,mi-au spus ca mai aveam perioadă  contractuală,deși  nu era adevărat.Am sesizat povestea la ANPC.Ulterior mi-a răspuns  Telekom precum ca "pentru ca am fost  clinet fidel,renunța  la despagubiri".Mizerabila companie,nu as accepta nici gratis  serviciile  lor.
Din păcate consecința acelei ultime scrisori e că la final în hîrtiile lor apare ca și cum ei ar fi avut dreptate și, mai mult, ți-au făcut o favoare că au renunțat la despăgubiri...

#12
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postrobylup, on 27 octombrie 2019 - 09:59, said:

sunt pregatit sa fac reclamatie la ambele institutii, ancom si anpc, dar principala mea grija sunt nr de telefon. Daca fac reziliere, reclamatii samd am sanse sa le trec pe cartela si apoi la alt operator?
Nu aruncati cu pietre, n.am trecut prin reziliere niciodata...
Cel mai bine le portezi direct la operatorul dorit.. in 3 zile ai rezolvat problema.
După ce le-ai portat, faci sesizare la ANPC. La ANCOM faci degeaba.

În legătură cu HBO-ul: cauta prin mail și vezi ca ti-a venit o notificare de la Telekom.  ;)

#13
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,667
  • Înscris: 06.03.2004
@radunic
Exact.Nu am mai avut chef de povești  cu ei in urma scrisorii.ANPC mi-a confirmat faptul ca am avut dreptate.

#14
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View PostNimcid25, on 27 octombrie 2019 - 10:07, said:




În legătură cu HBO-ul: cauta prin mail și vezi ca ti-a venit o notificare de la Telekom.  ;)
Am cautat, nimic, doar un rasp la o sesizare online facuta in care imi spune ca eu sunt de vina, ca tot ce e facturat, e facturat bine. Cica mi se terminasera beneficiile incluse la un abonament nelimitat :)
Maine ma duc sa portez nr, inchid tot si gata.
Multumesc de sfaturi!

#15
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013

View Postrobylup, on 27 octombrie 2019 - 09:16, said:

Client vechi Telekom, peste 10 ani de zile.
6 abonament mobile si 2 fixe.
Pana acum 3 luni multumit.
Acum 3 luni dupa ce ma intorc din concediu primesc pe factura sesiune date 86 de lei cu toate ca am net nelimitat, concediu in Romania, roaming inactiv.
Facut reclamatie scrisa, raspuns 0
Acum 2 luni merg sa modific 2 nr si al 3 lea sa il trec pe cartea. Angajatul ma asigura ca nu am ai am perioada contractuala, exact cum aparea in my account, trec nr pe cartele, celelalte 2 le trec la abonament de 5 euro fara perioada contractuala.
Dupa o luna primesc pe factura, despagubiri nerespectare perioada contractuala 106 lei. Nu aveam echipamente, reduceri sau altceva pe acel nr.
Facut reclamatie, nici un raspuns.
Acum o sapt sotia pleaca pt 10 zile in Spania, vreau sa activez roaming, nu se poate pt abon de 5 euro. Operatorul imi spune ca pot trece la un plan tarifar care are roaming inclus si dupa o luna trec inapoi la abonamentul de 5 euro.
Ce "omite" sa imi spuna si aici stiu ca si eu am fost idiot, trebuia sa imi dau seama, imi pune perioada contractuala 2 ani.
Facut reclamatie scrisa, 0 raspuns.
Azi dim imi fac cafeaua si deschid tv.ul.
Cum mut canalele, ma trezesc cu mesajul
Va rugam sa apelati serviciul clienti pentru a va abona la acest canal.
Acelasi mesaj pe toate canalele hbo/cinemax, eu pana acum avand hbo maxpack.activ. Inca nu am dat telefon ca sunt pulbere de nervi.
Stiu ca userii softpedia nu agreeaza posturi lungi, si imi cer scuze.
Acum va intreb, am vreo sansa sa reziliez si sa raman cu nr de telefon, bineinteles fara sa ma trezesc cu facturi pline de "despagubiri"?
Te portezi la alt operator si ramai cu nr. Nu ar strica sa ii ameninti putin cu ANCOM, ANPC

#16
stefan011

stefan011

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 15.03.2012
"Experiente" impreuna!

#17
FREESH

FREESH

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,897
  • Înscris: 23.02.2007
De ce sa folosesti telekom cand ai digi ? cu cel mai bun internet.. si program 4k ?si ieftin

#18
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
Nu firma în sine îti face mizeriile astea, firma este doar un concept pe hârtie, mizeriile ți le fac oamenii, sunt niste puțoi frustrați pe acolo care se cred șmecheri, ce fac ei în realitate se numeste sabotaj, ei sabotează firma și probabil fac asta cu bună știință, probabil sunt nemulțumiti de salarii sau ceva de genul ăsta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate