Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT
 Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...
 

Philips Romania-monument de nesimtire...sau tv-ul cu pete..

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
:roflmao:  :roflmao: raducutzule asa e? ca daca e asa se cam explica de ce nu vrei tu sa spui de garantie :))

#38
criss_pt

criss_pt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 12.07.2004

View Postraducutzzu, on Mar 15 2006, 19:43, said:

Nu conteaza asta...Nu vreau sa il repare mai omule!Eu vreau doar sa anunt si pe altii ca Philips:
-face lucruri de KKT
-sunt nesimtiti
Nu am chef sa ii las sa isi bata joc de mine tinand TV-ul in service cu saptamanile pt a mi-l returna tot stricat.Ma vor foi asa pana se termina garantia.Saptamana asta vine RDS-ul si la mine(dupa 5 luni in care m-au pus pe hold!) si apoi ii sun in fiecare zi sa ii bat la cap...ca tot am vreo 600 de minute moka!:))

Eu nu stiu cum este in Romania dar in mod normal timpul care in care este la reparat in garantie nu se calculeaza deci cu alte cuvinte daca am un tv si se strica dupa 1 an si va merge la garantie 1 luna voi mai avea inca 1 an garantie dupa ce l-am primit inapoi deci in total 2 ani si 1  luna de cand l-am cumparat.

Edit:
Daca vrei sa il duci sau nu e problema ta!
Precum vezi majoritatea nu iti da dreptate. Ma intreb de unde stii ca il tin cu saptamanile pt al returna defect?

Edited by criss_pt, 16 March 2006 - 15:11.


#39
bitubv

bitubv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 26.12.2004
mah nu stiu ce sa zic si eu am cateva produse de la ei si sunt multumit

#40
cristi1981tm

cristi1981tm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 05.03.2006
Petele alea de culoare se datoreaza unor campuri magnetice externe sau a unei functionari incorecte a bobinelor de demagnetizare.Din cate stiu eu,la fel ca si in cazul bobinelor de deflexie,si in cazul celor de demagnetizare se impune schimbarea cu totul a tubului kinescop,e ceva legat de pozitonare exacta a bobinelor de deflexie si a celor de demagnetizare(degauss)-pare-mi-se ca nu mai "ies" culorile cum trebuie apoi.

Totusi,daca aceasta reparatie te astepti sa se efectueze prin internet,prin intermediul unui attachment  :D, cred ca esti prea optimist :P.Ca au un serviciu de reclamare a problemelor bazat si pe e-mail e foarte bine.Ca el nu functioneaza,sau ca functioneaza defectuos,ar cam fi trebuit sa te astepti la asa ceva,ca doar esti in Romanica.Si tot nu inteleg la ce te asteptai: vroiai sa vina ei acasa la tine si sa-ti aduca altul nou?! :cursing: Cu referire la pretentiile tale de a schimba produsul,trebuie sa stii ca legea ii obliga sa schimbe produsul doar daca el se defecteaza in primele 24 sau 48 de ore de la vanzare,sau daca in perioada de garantie produsul se defecteaza de 3 ori(nu sunt sigur cu alea 24 sau 48 de ore,dar cu cele 3 defectari iti spun din proprie experienta-aveam un telefon cu probleme,chiar eram amarat cand s-a defectat a 3-a oara,pt ca banuiam defectiunea,si-SURPRIZA-altul nou-nout in schimb--pe atunci nu stiam ca asa e legea;)) Garantia tv-ului tau cade in sarcina unor service-uri autorizate,centre de depanare a produselor electronice agreate de producator sau de importatorul oficial.Nu mai intru in detalii sa-ti spun care e mersul acolo,dar poti sa fii sigur ca nu se sfiesc sa schimbe si piese scumpe,daca este cazul,doar ca sa mearga treaba bine.Oricum,sa stii ca nu ies nici ei in pierdere,si nici tu nu o sa fii jacmanit:) Philips ca si marca a avut in trecut unele probleme,aparute cand au inceput sa produca in tari ca Ungaria,Polonia,China.Pot sa-ti spun ca unele modele facute la unguri aveau intr-adevar probleme,dar asta se intampla cu ani buni in urma.La fel si unele electronice facute in China.Personal am cateva produse Philips si pot sa ma declar foarte multumit de ele.Este adevarat ca sunt made in Holland si Germany,de la mama lor de acasa,dar nu pot sa nu ma declar surprins de fiabilitatea lor.O sa iti dau doar un exemplu,poate nu tocmai cel mai fericit: am un casetofon pe care l-am conectat la niste boxe mari,si in ultimii 2-3 ani l-am abandonat afara,pe o terasa acoperita.Sa iti mai spun ca si acum functioneaza ireprosabil ?

Totusi,trebuie sa iei in considerare si ceeea ce spunea un "ante-vorbitor",pt ca avea f mare dreptate: Philips este o societate comericiala,care urmareste profitul,si globalizarea a afectat si gandirea firmei cu privire la produse.Adica-nu cred ca mai concepe nimeni produse care sa tina o vesnicie-ce rost ar avea sa dai 500 de euro pe un cd-player,care oricum va fi depasit moral in urmatorii 4-5 ani,cand poti sa scoti acelasi produs,in alta tara,posibil cu o calitate mai slaba,dar la un pret cu mult mai atractiv ?!Si fii tu sigur ca in 5-6 ani o sa vezi tot mai rar monitoare si televizoare cu tub katodic-avansul tehnologiei elimina necesitatea de a face lucruri "pt o viata",societatea de consum dicteaza ce si cum.



O adaugare,ca are legatura cu subiectul:cunosc pe cineva care stiam ca lucra pentru o astfel de firma(poate chiar Philips) in State,si care repara televizoare.Dupa cum spunea respectivul,acolo,intr-adevar,produsele se schimbau,iar cele pe care ei le reparau,le ambalau si le trimiteau in Mexic,spre revanzare,ca second-hand.Si cica afacerea mergea foarte bine.Nu stiu cat e de adevarata treba,dar era vorba de USA,nu Romania.

Edited by cristi1981tm, 16 March 2006 - 18:59.


#41
Andrei221

Andrei221

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 04.02.2006
eu tot nu inteleg de cand philips e firma mare si buna  :death:  ! un samsung e muuuuuult mai bun!

#42
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View Postraducutzzu, on Mar 10 2006, 15:33, said:

Am ales Philips pt ca mi s-au parut mai seriosi decat ceilalti (samsung,lg,etc).Cat de amarnic m-am inselat,aveam sa aflu peste vreo 2-3 luni.Asadar,iau tv-ul acasa,il pun in functiune si toate pareau ok.Peste mai putin de o luna pe ecranul tv-ului meu incep sa apara "pete" de culoare.Mai exact,imaginea aparea decolorata si avea nuante verzi,galbene,rosii etc.
lol... philips face televizoare foarte proaste... exista o multime de probleme cu ele(mi-a zis mai demult o cunostinta de la un magazin de electrocasnice ca vin defecte o multime)... poate doar cele de cateva zeci de milioane sunt mai bune...

View Postraducutzzu, on Mar 10 2006, 16:23, said:

Nu am cerut repararea tv-ului....Am cerut SCHIMBAREA lui...Intelegi?Eu nu am luat un produs pentru a ma plimba cu el prin service-uri...I-am acuzat de nesimtire(pt ca nu au raspuns la mail-uri) si ca nu ofera produse de calitate(pt ca s-a stricat in mai putin de o luna),nu i-am acuzat de probleme cu service-ul.Citeste mai atent...
asta se stabileste in certificatul de garantie... si de regula se repara... doar daca e o defectiune prea scump de reperat se schimba, ceea ce nu cred ca e cazul televizoarelor...

#43
Kidu

Kidu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,092
  • Înscris: 19.10.2003
raducutzzu: mai lejer cu limbaju si expresiile, deranjezi...

#44
raducutzzu

raducutzzu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 17.02.2006

View Postcristi1981tm, on Mar 16 2006, 18:48, said:

Petele alea de culoare se datoreaza unor campuri magnetice externe sau a unei functionari incorecte a bobinelor de demagnetizare.Din cate stiu eu,la fel ca si in cazul bobinelor de deflexie,si in cazul celor de demagnetizare se impune schimbarea cu totul a tubului kinescop,e ceva legat de pozitonare exacta a bobinelor de deflexie si a celor de demagnetizare(degauss)-pare-mi-se ca nu mai "ies" culorile cum trebuie apoi.

Totusi,daca aceasta reparatie te astepti sa se efectueze prin internet,prin intermediul unui attachment  :D, cred ca esti prea optimist :P.Ca au un serviciu de reclamare a problemelor bazat si pe e-mail e foarte bine.Ca el nu functioneaza,sau ca functioneaza defectuos,ar cam fi trebuit sa te astepti la asa ceva,ca doar esti in Romanica.Si tot nu inteleg la ce te asteptai: vroiai sa vina ei acasa la tine si sa-ti aduca altul nou?! :cursing: Cu referire la pretentiile tale de a schimba produsul,trebuie sa stii ca legea ii obliga sa schimbe produsul doar daca el se defecteaza in primele 24 sau 48 de ore de la vanzare,sau daca in perioada de garantie produsul se defecteaza de 3 ori(nu sunt sigur cu alea 24 sau 48 de ore,dar cu cele 3 defectari iti spun din proprie experienta-aveam un telefon cu probleme,chiar eram amarat cand s-a defectat a 3-a oara,pt ca banuiam defectiunea,si-SURPRIZA-altul nou-nout in schimb--pe atunci nu stiam ca asa e legea;)) Garantia tv-ului tau cade in sarcina unor service-uri autorizate,centre de depanare a produselor electronice agreate de producator sau de importatorul oficial.Nu mai intru in detalii sa-ti spun care e mersul acolo,dar poti sa fii sigur ca nu se sfiesc sa schimbe si piese scumpe,daca este cazul,doar ca sa mearga treaba bine.Oricum,sa stii ca nu ies nici ei in pierdere,si nici tu nu o sa fii jacmanit:) Philips ca si marca a avut in trecut unele probleme,aparute cand au inceput sa produca in tari ca Ungaria,Polonia,China.Pot sa-ti spun ca unele modele facute la unguri aveau intr-adevar probleme,dar asta se intampla cu ani buni in urma.La fel si unele electronice facute in China.Personal am cateva produse Philips si pot sa ma declar foarte multumit de ele.Este adevarat ca sunt made in Holland si Germany,de la mama lor de acasa,dar nu pot sa nu ma declar surprins de fiabilitatea lor.O sa iti dau doar un exemplu,poate nu tocmai cel mai fericit: am un casetofon pe care l-am conectat la niste boxe mari,si in ultimii 2-3 ani l-am abandonat afara,pe o terasa acoperita.Sa iti mai spun ca si acum functioneaza ireprosabil ?

Totusi,trebuie sa iei in considerare si ceeea ce spunea un "ante-vorbitor",pt ca avea f mare dreptate: Philips este o societate comericiala,care urmareste profitul,si globalizarea a afectat si gandirea firmei cu privire la produse.Adica-nu cred ca mai concepe nimeni produse care sa tina o vesnicie-ce rost ar avea sa dai 500 de euro pe un cd-player,care oricum va fi depasit moral in urmatorii 4-5 ani,cand poti sa scoti acelasi produs,in alta tara,posibil cu o calitate mai slaba,dar la un pret cu mult mai atractiv ?!Si fii tu sigur ca in 5-6 ani o sa vezi tot mai rar monitoare si televizoare cu tub katodic-avansul tehnologiei elimina necesitatea de a face lucruri "pt o viata",societatea de consum dicteaza ce si cum.
O adaugare,ca are legatura cu subiectul:cunosc pe cineva care stiam ca lucra pentru o astfel de firma(poate chiar Philips) in State,si care repara televizoare.Dupa cum spunea respectivul,acolo,intr-adevar,produsele se schimbau,iar cele pe care ei le reparau,le ambalau si le trimiteau in Mexic,spre revanzare,ca second-hand.Si cica afacerea mergea foarte bine.Nu stiu cat e de adevarata treba,dar era vorba de USA,nu Romania.
In sfarsit un raspuns competent! :) Ma bucur ca dau si peste oameni care stiu ce vorbesc pe acest forum... In afara de tine(cu raspunsul asta) si de vreo 2-3 pe sectiunea hardware,nu am mai primit raspusuri clare si documentate.


View PostKidu, on Mar 16 2006, 21:28, said:

raducutzzu: mai lejer cu limbaju si expresiile, deranjezi...
Am vazut ca m-ai avertizat...Degeaba as putea spune.In plus,motivatia pe care ai dat-o tine de domeniul media ('atac la persoana").Ce ne plac noua,romanilor,expresiile astea pompoase...Nu prea stim cand sa le folosim,dar ne atrag la nebunie.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate