Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?
 Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...
 

Vânzări auto 2019

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 cata, on 20 septembrie 2019 - 10:28, said:

Singurul constructor european prezent în top 10 mondial este Volkswagen, prin cele două modele de referință ale sale, Golf și Polo, care ocupă locurile 6 și 7. Ambele modele germane scăderi de peste 14% la vânzări

O veste bună ! Bravo VW :) !

#38
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Piața auto din România - ritmul de creștere susținut din primele 9 luni din acest an, consemnează o creștere solidă (+ 9,7%), în contrast cu evoluția din alte state europene
Autoturisme - top mărci. După Dacia, cu cele 38.797 unități (30,5% cotă de piață, realizată pe volum în creștere cu 8,4% față de 2018), urmează Volkswagen cu 11.499 unități  (9,0% cotă de piață și un volum în creștere cu 2,8% față de 2018); Renault 10.470 unităţi (8,2% din total piață și un volum în creștere cu 20,6%), Skoda 10.370 unități (8,1% cotă de piață și un volum mai mare cu 4,5%) și Ford 8.330 unități (6,5% cotă de piață și un volum în creștere cu 19,9%).
Pe modele, cu cele 15.781 unități vândute, Dacia Logan este cel mai bine vândut model în primele nouă luni din 2019, urmat de Dacia Duster cu 9.150 unități, Dacia Sandero 8.560 unități, Renault Clio 4.451 unități și Skoda Octavia 3.909 unități.
In funcţie de tipul de combustibil al achizițiilor de autoturisme, o primă remarcă ar fi cea că în luna septembrie, atât autoturismele cu motoare pe benzină cât și cele diesel au cedat procente celor cu combustibili alternativi. Cu toate acestea, după 9 luni, autoturismele pe benzină continuă să dețină un procent de 71,0% din total, semnificativ mai mare comparativ cu ponderea pe care o aveau în aceeași perioadă din 2018 (60,6%). Dintre primele 10 mărci / modele cele mai vândute, 7 mărci și respectiv 9 modele au o pondere în vânzări cu motorizări pe benzină peste această medie
Pe de altă parte, în septembrie, ponderea motorizărilor diesel a crescut cu 1pp față de cota avută în luna august, iar trendul pe care îl remarcăm în acest an (începând cu luna aprilie), este unul crescător, ceea ce arata o posibilă consolidare în lunile următoare. In acest context, ponderea la care ajung autoturismele cu motoare diesel după 9 luni din 2019 este 25,3% din total, 8 mărci și respectiv, 8 modele având o pondere a vânzărilor de autoturisme peste acest procent.
Pe subcategorii, consemnăm o creștere de 138,6% (2,4 ori) la autoturismele full electrice și o creștere de 7,0% la cele plug-in. Pe de altă parte și autoturismele hibride înregistrează o creștere consistentă, de 52,8%. In acest context, trebuie remarcată și în acest an evoluția foarte bună a Programului Rabla Plus, numărul persoanelor fizice care au achiziționat o mașină electrică (full sau plug-in) fiind de cca. 3 ori (!) mai mare decât cel consemnat la sfârșitul lunii septembrie a anului trecut. Un alt aspect important de semnalat este faptul ca în primele 9 luni ale acestui an au fost achiziționate cu cca. 30% mai multe autoturisme cu încărcare electrică decât în întreg anul trecut
Această evoluție constant pozitivă din ultimii ani (x15 ori în 3 ani) impune, din rațiuni de mediu, continuarea, și în anii viitori, a acestui Program (ex: 2020-2025), dar cu un buget în creștere, în concordanță cu cererea tot mai ridicată de autovehicule „verzi”, dar și cu țintele de mediu stabilite pentru România în Directiva UE nr. 1161/2019 (achizițiile publice de autovehicule cu emisii zero sau scăzute trebuie să ajungă la o pondere minimă de 18,7% în perioada de referință august 2021 – dec.2025)

Edited by cata, 17 October 2019 - 15:32.


#39
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Cred ca mai bine ar face tva 5% la achiziția unui hibrid sau electrice :)

#40
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
https://m.automarket...ate-94643.html#

Numărul de mașini înmatriculate în ro a crescut fata de anul trecut.

#41
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Este o veste parțial bună deoarece sh-urile purtate de bunicuțe până la biserică, continua sa fie de 4 ori mai multe.
Degeaba ai numai 25% vânzări de diesel la autoturismele noi când la sh-uri dieselele reprezintă 85% din care marea majoritate sunt foarte poluante.
Până nu se va termina complet cu vânzarea de diesele noi în vest, n-o sa avem noi aer prea curat la noi. Văd că și noul guvern a dat-o la întors cu taxa de poluare

#42
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Este o veste buna si pentru masinile noi inmatriculate in Romania. Dacia s-a descurcat foarte bine, avand o crestere de 94%. Pe baza acestor date, în România s-au înmatriculat 134.698 de unități în primele 10 luni ale anului, în creștere cu 18.85% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, 40.813 unități sunt Dacia.

Foarte bine si mult succes la cresterile masive de inmatriculari a masinilor ICE.

https://www.automark...brie-94643.html

#43
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016

 Ford4, on 11 noiembrie 2019 - 13:26, said:

Este o veste parțial bună deoarece sh-urile purtate de bunicuțe până la biserică, continua sa fie de 4 ori mai multe.
Degeaba ai numai 25% vânzări de diesel la autoturismele noi când la sh-uri dieselele reprezintă 85% din care marea majoritate sunt foarte poluante.
Până nu se va termina complet cu vânzarea de diesele noi în vest, n-o sa avem noi aer prea curat la noi. Văd că și noul guvern a dat-o la întors cu taxa de poluare
Multe din cele sh oricum dispar natural. La o masina de 2k euro diesel nu ii schimbi injectoarele sau turbina, iei alta masina.

#44
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 MicroEdge, on 24 iunie 2019 - 21:04, said:

Propun sa discutam pe acest topic clasamentul din 2019 și cum stau marii producători în acest an.

În primul rând ar trebui să spui ce înțelegi prin ”mari producători”.
Asta pentru că un producător poate face mai mare profit vânzănd mai puțin ca altul care are vânzări mai mari.
Deci clasamentul ăsta ar fi strict pe vânzări? Irelevant.

#45
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Cu un volum de 10.649 de unități, România a înregistrat cea mai mare creștere a pieței auto din UE, în luna octombrie, de 58,1%, dar rămâne pe locul 15, după numărul de mașini noi înmatriculate, în urma Ungariei. Pe primele 10 luni din 2019, România are o creștere de 18,9%, a doua cea mai mare din UE, după Lituania, volumul total al înmatriculărilor de autoturisme fiind de 134.698 unități, peste cele înregistrate de Ungaria, astfel că se află pe locul 14 în Europa.

#46
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
In primele 11 luni in Romania cresc vanzarile de masini. La mai multe ICE pe strazi.
Multa bafta la vanzare.

https://m.automarket...e-92-95195.html

#47
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Livrările de autovehicule noi.Luna noiembrie 2019 consemnează, pentru a doua oară în acest an, un volum al vânzărilor în scădere (-1,2%) comparativ cu luna similară a anului trecut. Ca urmare, după 11 luni din anul 2019, se înregistrează o creștere generală a pieței cu 8,2%, pe un volum total de 185.418 unități. Din acestea, 160.142 sunt autoturisme care, pe ansamblul perioadei, înregistrează o creștere de 10,3% și 25.276 vehicule comerciale, acestea fiind în scădere cu 3,3%.
Top-ul pe mărci (autoturisme + autovehicule comerciale) este condus de către Dacia, cu 51.994 unități, urmată de către Volkswagen, cu 15.696 unități, Renault 15.477 unități, Ford 13.657 unități și Skoda 12.902 unități. Dacia, cu 49.122 unități, conduce top-ul la categoria autoturisme, iar Ford (3.378 unități) pe cel de la vehicule comerciale ușoare.

Autoturisme - top mărci. După Dacia, cu cele 49.122 unități (30,7% cotă de piață, realizată pe volum în creștere cu 4,5% față de 2018), urmează Volkswagen cu 13.740 unități (8,6% cotă de piață și un volum în creștere cu 0,8% față de 2018); Renault 13.720 unităţi (8,6% din total piață și un volum în creștere cu 18,8%), Skoda 12.902 unități (8,1% cotă de piață și un volum mai mare cu 3,8%) și Ford 10.279 unități (6,4% cotă de piață și un volum în creștere cu 19,6%).
Pe modele, cu cele 19.323 unități vândute, Dacia Logan este cel mai bine vândut model după 11 luni din 2019, urmat de Dacia Duster cu 11.674 unități, Dacia Sandero 11.128 unități, Renault Clio 5.920 unități și Skoda Octavia 5.319 unități.

In ceea ce privește autoturismele rulate (în marea lor majoritate nefiscalizate), în primele 11 luni ale anului 2019 au fost înmatriculate 408.616 unități, cu 6,0% mai puține decât în 2018, având și o structură de vârstă îmbunătățită (cu scăderi importante pe segmentul celor mai vechi de 12 ani).

Autoturismele “verzi“ (electrice și hibride): în luna noiembrie, acestea au înregistrat o cotă de 4,7% din total, superioară celei din luna precedentă, ceea ce face ca, pe ansamblul celor 11 luni din 2019, această categorie de autoturisme să înregistreze o creștere semnficativă de volum (6.015 față de doar 4.017 în 2018). In acest context, și ponderea sa în ansamblul pieței înregistrează o creștere importantă comparativ cu cea de anul trecut (3,8% în 2019 față de doar 2,8% în 2018).
Pe subcategorii, consemnăm o creștere consistentă de 150,4% (2,5 ori) la autoturismele full electrice și o creștere de 22,6% la cele plug-in. Pe de altă parte și autoturismele hibride înregistrează o creștere de 34,4%. In acest context, trebuie remarcată evoluția foarte bună a
Programului Rabla Plus și în acest an, numărul de autoturisme electrice (full sau plug-in) achiziționate prin Program fiind de cca. 3,5 ori (!) mai mare decât cel consemnat la sfârșitul lunii noiembrie 2018.
Această evoluție constant pozitivă din ultimii ani (x11 ori în 3 ani pe segmentul celor cu alimentare electrică) impune, din rațiuni de mediu, continuarea, și în anii viitori, a acestui Program (ex: 2020-2025), dar cu un buget în creștere, în concordanță cu cererea tot mai ridicată de autovehicule „verzi”, dar și cu țintele de mediu stabilite pentru România în Directiva UE nr. 1161/2019 (achizițiile publice de autovehicule cu emisii zero sau scăzute trebuie să ajungă la o pondere minimă de 18,7% în perioada de referință august 2021 – dec.2025).

Edited by cata, 17 December 2019 - 12:46.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate