Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Masina noua 8-9000 de euro cu program rabla

- - - - -
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#55
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
cu 8500 +-euro iti cumperi i20 4 usi cu dotari standard care sunt peste concurenta (inclusiv roata de rezerva, sau geamuri cu tenta inchisa, comenzi pe volan).

Ba iti mai si dau 5 ani garantie fara limita de km, si ca sa fie tot tacamul complet (adica sa faca susulica pe concurenta) vine cu un motor in 4 cilindri, pe cand concurenta vine cu motor in 3 cilindri. Cel in 4 e mai rafinat, mai cuminte mai ales in oras se simte asta. Ca sa nu mai zic ca e un motor aspirat, deci poti sa faci reviziile rar ca nu se strica turbina.

#56
florynyk_92

florynyk_92

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 21.04.2008
A mai zis cineva de Hyundai I20. Mai vreau pareri legate de servisare in caz de doamne fereste. La fiabilitate am auzit lucruri bune dar se gasesc piese usor? Sunt ieftine/scumpe?

#57
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
De ce te intereseaza piesele cand iti iei masina noua?

Fie! Cel mai mult la mine a durat 1 saptamana de la comanda pentru bara, aripa, si cateva zile pentru stop haion. De alte piese nu am avut nevoie. Hyundai are depozite de piese in Europa, nu le aduce din Asia. La preturi eu am pus linkuri pe aici pe forum cu preturile, care sunt pe alocuri mai ieftine ca la masinile europene, dar in mare, sunt cam la fel, pentru ca, ce sa vezi, cam toti producatorii au aceleasi preturi, cu marje de eroare bineinteles. Bara a fost vreo 1200lei pe deviz de reprezentanta, stopul 120lei parca.

Sper ca nu te refereai la filtre si alte chestii. O revizie costa cam 500 lei in reprezentanta non-Tiriac, si probabil vreo 8-900 la Tiriac.

Ce te sfatuiesc in schimb, chiar ca posesor de i20, e ca sa iei ce masina iti place tie, fii subiectiv, e cel mai important. Degeaba iei masina cu cele mai ieftine piese, daca nu o sa-ti placa dupa 6 luni cand trece bucuria aia de nou.

Edited by lula_canci, 07 May 2019 - 08:06.


#58
Dan_

Dan_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 19.05.2003
Clio are o tinuta de drum f buna. La polo nu ai nici macar reglaj electric la oglinzi.

#59
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Pentru inițiator, bugetul 3 de 8000-9000 euro sau poți urca pana la 11k euro?
Vezi de oferta rabla de la Peugeot acum deoarece au oferta bună. Cu mașina o sa mergi doar în oraș sau o sa mai mergi și exterior? Un motor mai puternic ajuta.

#60
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007

 _R_A_D_U, on 06 mai 2019 - 20:09, said:


Dar te-ai urcat in Clio vs Polo? Daca faci greseala si mergi prima data cu Polo, in Clio nu te mai urci...
Absolut amuzant, de zici ca Polo e naveta spatiala.
E mai ok Clio, motor incomparabil mai potent, retea de service incomparabil mai buna si la preturi incomparabil mai mici fata de fomistii de la VW.
Trebuie sa fii tampit sa iei cu 10000+ euro o trotineta cu 65 cp si cuplu de motoreta


#61
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,228
  • Înscris: 04.11.2016
Strict dintre cele doua masini postate de tine eu as alege Clio.
La bugetul disponibil nu poti lua Sandero Stepway decat cu aspiratul de 75 caluti si la pretul de 7560 euro (rabla inclusa) si culoare alba. Mai poti adauga navigatie 300 euro, Cruise Control 150 euro si vopsea metalizata 300 euro.
Te mai poti uita si la fratii PSA adica C-Elysee si P301 care au un excelent motor aspirat de 82 caluti.
Noul i20 arata bine, este mai spatios ca precedentul dar nu stiu daca-l poti scoate in 9000 euro. Daca poti nu cred ca ar fi o alegere rea.

Si eu consider ca Polo este cea mai buna masina din clasa mica dar este totusi prea scump pentru motorizarea oferita.

Indiferent de alegere trebuie sa te hotaresti cat mai repede pentru ca nu se stie cat timp mai sunt fonduri disponibile.

Edited by gabrieln2016, 07 May 2019 - 09:25.


#62
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 raducut123, on 07 mai 2019 - 06:45, said:

Anul trecut , intentionand sa-mi cumpar masina, am facut td cu mai multe masini, intr-unele doar m-am urcat...Clio e frumos pe afara, dar la interior si ca tinuta de drum lasa de dorit.Fiesta mi s-a parut ok, dar tableta aia in bord...si insonorizarea mai slaba ca la Polo.Ecosportul avea fetele de usi plastice ordinare care nici nu se imbinau bine...Si era si masina de showroom.Am incercat sa configurez si Golf, dar cu motorul de 115cai...e alta liga, dar sub 14000 nu iesea.
se pare ca toata lumea confirma superioritatea Polo-ului. Ramane de vazut daca initiatorul are banii in plus pt el

 Deenman, on 07 mai 2019 - 07:04, said:

Ba iti mai si dau 5 ani garantie

Ca sa nu mai zic ca e un motor aspirat, deci poti sa faci reviziile rar ca nu se strica turbina.
pai nu mai zi. 5 ani de zile e fortat sa le faca la reprezentanta, si in general la coreeni preturile nu sint mici

#63
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 unbrutus, on 07 mai 2019 - 09:34, said:

se pare ca toata lumea confirma superioritatea Polo-ului. Ramane de vazut daca initiatorul are banii in plus pt el
Adica 2-3 care nici macar nu au masina ! Foarte tare ! Polo ala e scump pt ce ofera , din fericire exista 5 alternative mult mai avantajoase , mult mai dotate nu ca la Polo fara dotari,

#64
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

 mihalexmihalex, on 07 mai 2019 - 05:47, said:

Ia vezi la Darius Motors, VW Golf 1.0 TSI 85 CP Trendline, cutie manuală în 5 trepte, de la 11.902 Euro cu TVA și prima de casare incluse.
Omul zice 8-9.000, tu îi oferi 12.000.  Cam mare diferența...

#65
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 mihalexmihalex, on 07 mai 2019 - 05:47, said:

Ia vezi la Darius Motors, VW Golf 1.0 TSI 85 CP Trendline, cutie manuală în 5 trepte, de la 11.902 Euro cu TVA și prima de casare incluse.
Deci diferenta de 3000 de euro o pui tu sau doar iti place sa postezi off topic ?

 florynyk_92, on 06 mai 2019 - 18:03, said:

Salut, doresc sa imi achizitionez o masina noua. Bugetul este 8-9000 de euro la care se va adauga si un voucher rabla.


#66
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017
totusi, daca golful e 12000, ar trebui sa poata scoate si un polo mai dotat in 10000

#67
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 24.02.2017

 Kroghy, on 06 mai 2019 - 19:34, said:

Mergi pe Polo, e cea mai buna alegere, o garanteaza majoritataea cumparatorilor.
Daca ai vrea ceva extravagant atunci poate ar fi variatiuni dar la ce vrei tu nu exista decat o singura alegere si anume VW Polo.


Dude, nu poti sa faci nici o depasire cu motorizarea aia.....  Ce tot o tineti una si buna cu Polo ? Mai bine iti iei o trotineta electrica buna ...

#68
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 mihalexmihalex, on 07 mai 2019 - 05:47, said:



Fabia de 65 cai nici nu exista. Deh, nu toata lumea e bo$$ sa-si ia "jip" de 80 cai. Te ia si risul, nu alta. Ia spune, ai reparat hardughia aia de garaj? Nu de alta insa cu furtunile astea poate cade si-ti raneste "bijuteria" frantuzeasca...



Ia vezi la Darius Motors, VW Golf 1.0 TSI 85 CP Trendline, cutie manuală ĂŽn 5 trepte, de la 11.902 Euro cu TVA și prima de casare incluse.
https://www.constant...-casare-incluse

Golful ala la 12000 bate tot la curul gol.

 radunic, on 07 mai 2019 - 09:40, said:


Omul zice 8-9.000, tu ĂŽi oferi 12.000.  Cam mare diferența...

Dar si oferta la golf e excelenta, merita cu varf si indesat sa se caute de 3000 urgent. Nu va regreta. Asa oferta buna la golf nu a fost la nici o editie Rabla, va garantez. Sper sa fie oferta reala.

#69
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 24.12.2004

 unbrutus, on 06 mai 2019 - 21:58, said:


si pe mine m-a uimit polo... ai senzatia ca conduci o masina de clasa superioara, asa trece peste gropi.
pe autostrada te simti extrem de sigur, zgomot redus, te duci in 160 fara teama, suspensii, tot.


toti astia care laudam polo, am mai condus si noi si alte masini, inclusiv Dacia. Hai sa nu comparam.
Tu ai condus un polo? Eu zic sa mai studiezi un pic... degeaba ai o optiune in plus pe o dacie, daca stai tot timpul in scaunele alea, si te uiti la bordul ala si auzi zgomotele alea...
Si loganul trece excelent peste peste gropi ca o masina din clasa superioara si surpriza! e low cost din bara in bara.
Iti dai seama cum o sa mearga minunea tehnologica Polo cu motorul de 65 de cai cu 160? Cam in cat timp ajunge acolo si cat consuma?//

#70
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 Deenman, on 07 mai 2019 - 07:04, said:

cu 8500 +-euro iti cumperi i20 4 usi cu dotari standard care sunt peste concurenta (inclusiv roata de rezerva, sau geamuri cu tenta inchisa, comenzi pe volan).

Ba iti mai si dau 5 ani garantie fara limita de km, si ca sa fie tot tacamul complet (adica sa faca susulica pe concurenta) vine cu un motor in 4 cilindri, pe cand concurenta vine cu motor in 3 cilindri. Cel in 4 e mai rafinat, mai cuminte mai ales in oras se simte asta. Ca sa nu mai zic ca e un motor aspirat, deci poti sa faci reviziile rar ca nu se strica turbina.

Doar golful asta la 12000 e peste ce ai scris tu. Perfect de acord.

 Celtic, on 07 mai 2019 - 10:29, said:


Si loganul trece excelent peste peste gropi ca o masina din clasa superioara si surpriza! e low cost din bara in bara.
Iti dai seama cum o sa mearga minunea tehnologica Polo cu motorul de 65 de cai cu 160? Cam in cat timp ajunge acolo si cat consuma?//

Loganul e parca in alta clasa fata de polo. Cu toate astea, doar cine nu vrea nu vede diferenta de la cer la pamant intre un polo si un Logan. Chiar si cu motorul ala lesinat, cum o fi el, dar mi-e greu sa cred ca nu exista masa critica de cumparatori chiar si la lesinatul ala. Nu l-ar mai comercializa daca ar fi chiar ceva ce nu doreste nimeni.

#71
Celtic

Celtic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 823
  • Înscris: 24.12.2004
Nu i-am recomandat Loganul, am zis ca si el trece foarte bine peste gropi, asa cum zicea colegul mai sus ca ar face Polo.

#72
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Nu i-ai recomandat loganul, in schimb ai cam desfiintat polo-ul, de aici eventuala mea confuzie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate