Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 

Accelereaza cand sunt depasiti

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
786 replies to this topic

#721
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005

 titoo, on 17 aprilie 2019 - 12:02, said:


Cat vrei sa o mai lungim pe tema asta ? Una e sa faci 1 tampenie si alta e sa faci 1000, raportate la aceeasi perioada de timp.Ori soferii de tir sunt supusi tot timpul unui stres maxim, de asta le pot acorda scuze, idem soferilor RATB . Taximetristii in schimb si soferii de microbuze care fac transport de persoane...sunt niste carutasi in majoritatea cazurilor.
iti da cu virgula.
reciteste ce ai scris.

p.s. greselile sunt una si road rage e alta.
pentru road rage se ajunge direct in penal.
a da o lectie cuiva in trafic e direct rezbunare si lucrurile pot degenra rapid.

#722
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,962
  • Înscris: 20.10.2015

 Wotan, on 17 aprilie 2019 - 12:23, said:

Nu exista nici o lege care sa ceara sa iesi pe acostament cand esti depasit. Si in plus poate fi chiar periculos, daca apare un obstacol, parapet, cap de pod, piese cazute de la alte masini etc.

Nu, dar exista bun simt.
Eu am mers pe acostament si vad ca-s viu.

#723
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,246
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 17 aprilie 2019 - 13:09, said:

iti da cu virgula.
reciteste ce ai scris.

p.s. greselile sunt una si road rage e alta.
pentru road rage se ajunge direct in penal.
a da o lectie cuiva in trafic e direct rezbunare si lucrurile pot degenra rapid.
Iar n-ai inteles ce am scris de zici ca-mi da cu virgula ?

#724
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002

 Tsunnnami, on 17 aprilie 2019 - 13:32, said:

Eu am mers pe acostament si vad ca-s viu.

in acest caz, atentie la marcajul "Acostament periculos", precum si ca ai suficienta vizibilitate daca apare ceva in fata, pentru ca replierea s-ar putea sa nu fie posibila rapid, fiind blocat in lateral.
[ https://cdn.bocp.eu/images/411/0/22_a12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In conditii normale de drum national, daca stai pe dreapta benzii soferul din spate are vizibilitate in fata. Ma rog, daca e dintre aia cu volan pe dreapta, problema lui.

Edited by Wotan, 17 April 2019 - 14:17.


#725
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005

 titoo, on 17 aprilie 2019 - 14:09, said:

....
si cam ce urmari are 1 greseala cu 40t la 90km/h in plin trafic si ce urmare are "araganta" unu taximetrist.
repet am dat de taximetristi care munceau din greu, faceau bani din km nu stat toata ziua la japca.

#726
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,246
  • Înscris: 19.03.2007

 arg, on 17 aprilie 2019 - 15:25, said:

si cam ce urmari are 1 greseala cu 40t la 90km/h in plin trafic si ce urmare are "araganta" unu taximetrist.
repet am dat de taximetristi care munceau din greu, faceau bani din km nu stat toata ziua la japca.
Am uitat ca iti place sa despici firul in 14 si n-am chef sa bat campii la nesfarsit.

#727
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,962
  • Înscris: 20.10.2015

 Wotan, on 17 aprilie 2019 - 14:14, said:

in acest caz, atentie la marcajul "Acostament periculos", precum si ca ai suficienta vizibilitate daca apare ceva in fata, pentru ca replierea s-ar putea sa nu fie posibila rapid, fiind blocat in lateral.


In conditii normale de drum national, daca stai pe dreapta benzii soferul din spate are vizibilitate in fata. Ma rog, daca e dintre aia cu volan pe dreapta, problema lui.

Spre Moldova, Cluj-Dej, acostamentele sunt facute sa fie umblate

#728
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,246
  • Înscris: 19.03.2007

 Tsunnnami, on 17 aprilie 2019 - 19:26, said:


Spre Moldova, Cluj-Dej, acostamentele sunt facute sa fie umblate
Inca n-ai inteles ca unii conduc virtual si se apuca sa-si dea cu parerea pe aici, nu inteleg ca in practica lucrurile sunt diferite ?!

#729
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,962
  • Înscris: 20.10.2015

 titoo, on 17 aprilie 2019 - 21:22, said:

Inca n-ai inteles ca unii conduc virtual si se apuca sa-si dea cu parerea pe aici, nu inteleg ca in practica lucrurile sunt diferite ?!

Inca, :)

#730
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005
sunt o gramada care cunduc virtual pe strada, dupa propiul "cod rutier".

#731
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,962
  • Înscris: 20.10.2015

 arg, on 18 aprilie 2019 - 02:56, said:

sunt o gramada care cunduc virtual pe strada, dupa propiul "cod rutier".

Tu ai zis ca filmezi drumul la servici. Ai facut-o?
Ca eu am.

#732
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,154
  • Înscris: 19.09.2005
pai camera merge la toate drumurile, cu descarcarea si prelucrarea e mai greu.

p.s. ieri in timp ce devansam un melc, am trecut pe rosu, cu politie in intersectie.

Edited by arg, 18 April 2019 - 07:03.


#733
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,577
  • Înscris: 30.10.2003

 Tsunnnami, on 17 aprilie 2019 - 19:26, said:

Spre Moldova, Cluj-Dej, acostamentele sunt facute sa fie umblate
Nu poti sa mergi 100% in siguranta pe acostamentele alea. Asta inseamna sa faci rabat de la siguranta si sa incropesti ceva pentru a rezolva problema traficului intens.
Eu ii dau dreptate lu asta: https://www.trafictube.ro/acostament/

Edited by Bursul, 18 April 2019 - 07:09.


#734
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Din pacate,intr-o tara ca a noastra,am ajuns sa-i invinovatim pe cei ce nu circula pe acostament,pe cei care respecta cat de cat regulile,pe cei care nu le “fac loc” soferilor “adevarati”...chiar asa,inteleg si stiu foarte bine ca soferii de tir merg “la program”,dar stau si ma intreb cat timp se poate castiga facand manevre riscante(depasiri asupra “adormitilor”,etc)?Cat timp castiga un sofer de tir care nu mai opreste pt necesitati,ci prefara sa umple un PET gol,iar apoi il arunca pur si simplu pe geamul tir-ului?
Chiar in halul asta am ajuns?In ultimul timp foarte des am sesizat acest gen de “castig” de timp....

#735
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Uneori un tirist poate castiga 1 zi prin metodele astea. Prin faptul ca ajunge inainte de sfarsitul programului la incarcat/descarcat. Plecarea o are impusa, nu poate sa plece "cu 10 minute mai devreme" ca nu are toata marfa in masina.
Folositi capul la gandit. Oamenii aia sunt la munca pe drum, tu, ca amator, poti sa pleci mai devreme daca vrei sa o lalai pe drum. Si daca tot o lalai, nu inteleg de ce nu te poti retrage 30 secunde sa treaca un tir de tine.

#736
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,246
  • Înscris: 19.03.2007

 alinmpi, on 18 aprilie 2019 - 08:37, said:

Din pacate,intr-o tara ca a noastra,am ajuns sa-i invinovatim pe cei ce nu circula pe acostament,pe cei care respecta cat de cat regulile,pe cei care nu le “fac loc” soferilor “adevarati”...chiar asa,inteleg si stiu foarte bine ca soferii de tir merg “la program”,dar stau si ma intreb cat timp se poate castiga facand manevre riscante(depasiri asupra “adormitilor”,etc)?Cat timp castiga un sofer de tir care nu mai opreste pt necesitati,ci prefara sa umple un PET gol,iar apoi il arunca pur si simplu pe geamul tir-ului?
Chiar in halul asta am ajuns?In ultimul timp foarte des am sesizat acest gen de “castig” de timp....
Soferul ala e la serviciu si e sub presiunea timpului, soferii profesionisti resimt infrastructura deficitara mai mult ca restul participantilor la trafic, stiu e usor sa-i catalogam in toate felurile din fata tastaturii, dar faceti un exercitiu de imaginatie si puneti-va in locul lor. Si hai sa ne uitam pe statistici sa vedem cine provoaca cele mai multe accidente . Cand aceeasi soferi de tir dau dovada de bun simt si omenie nu scrie nimeni si in astfel de cazuri hai sa privim si latura umana ,nu doar pe cea strict legala. Ca daca e sa vorbim despre modul strict legal de a circula, nimeni nu circula perfect legal.

#737
alinmpi

alinmpi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,161
  • Înscris: 16.12.2008
Nu cad in capcana generalizarii si nici in scuza cu infrastructura deficitara...dar,oameni buni,cu atat mai mult,asistam la o “deprofesionalizare” in toate domeniile de activitate.Nici sectorul soferilor n-a scapat,ci din contra.Soferii,ca si medicii spre exemplu,pot omori oameni.Nicio o scuza nu ma poate convinge ca nu poti respecta un “minim” de regulil de circulatie:limitari de viteza,depasiri,semnalizari,parcare,etc(iertati-mi exprimarea...caci regulile sunt reguli...).Ne costa mult prea mult pierderea de vieti omenesti in comparatie cu ce cere patronatul din transporturi.Si cred ca orice transportator isi doreste ca marfa sa ajunga intreaga la destinatie,nu sa ajunga imprastiata prin santuri.Dn pacate,inca se gasesc soferi “profesionisti” care fac mult prea multe compromisuri...aici e cauza problemei...

#738
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
Mergind aproape legal, faci un drum intr-un timp T; mergind ilegal, ajungi in timpul T-30min  (hai 45), daca nu cumva iti este si ultimul. Asta cu masina mica.
La TIR, nu prea vezi asa ceva, cu tot cu magnet si cu diagrame minarite (desi 99,99% au carduri acum), Presiunea lor e mai mult din cauza km, ca sint platiti la km.
Degeaba ajunge el la incarcat cind trebuie daca aia de acolo se scarpina la ceafa ca nu e gata marfa...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate