Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accelereaza cand sunt depasiti
Last Updated: Sep 01 2019 09:30, Started by
Sirius Ticalo
, Mar 28 2019 12:02
·
0
#721
Posted 17 April 2019 - 13:09
titoo, on 17 aprilie 2019 - 12:02, said: Cat vrei sa o mai lungim pe tema asta ? Una e sa faci 1 tampenie si alta e sa faci 1000, raportate la aceeasi perioada de timp.Ori soferii de tir sunt supusi tot timpul unui stres maxim, de asta le pot acorda scuze, idem soferilor RATB . Taximetristii in schimb si soferii de microbuze care fac transport de persoane...sunt niste carutasi in majoritatea cazurilor. reciteste ce ai scris. p.s. greselile sunt una si road rage e alta. pentru road rage se ajunge direct in penal. a da o lectie cuiva in trafic e direct rezbunare si lucrurile pot degenra rapid. |
#722
Posted 17 April 2019 - 13:32
Wotan, on 17 aprilie 2019 - 12:23, said:
Nu exista nici o lege care sa ceara sa iesi pe acostament cand esti depasit. Si in plus poate fi chiar periculos, daca apare un obstacol, parapet, cap de pod, piese cazute de la alte masini etc. Nu, dar exista bun simt. Eu am mers pe acostament si vad ca-s viu. |
#723
Posted 17 April 2019 - 14:09
arg, on 17 aprilie 2019 - 13:09, said:
iti da cu virgula. reciteste ce ai scris. p.s. greselile sunt una si road rage e alta. pentru road rage se ajunge direct in penal. a da o lectie cuiva in trafic e direct rezbunare si lucrurile pot degenra rapid. |
#724
Posted 17 April 2019 - 14:14
Tsunnnami, on 17 aprilie 2019 - 13:32, said:
Eu am mers pe acostament si vad ca-s viu. in acest caz, atentie la marcajul "Acostament periculos", precum si ca ai suficienta vizibilitate daca apare ceva in fata, pentru ca replierea s-ar putea sa nu fie posibila rapid, fiind blocat in lateral. [ https://cdn.bocp.eu/images/411/0/22_a12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In conditii normale de drum national, daca stai pe dreapta benzii soferul din spate are vizibilitate in fata. Ma rog, daca e dintre aia cu volan pe dreapta, problema lui. Edited by Wotan, 17 April 2019 - 14:17. |
#725
Posted 17 April 2019 - 15:25
#726
Posted 17 April 2019 - 17:06
arg, on 17 aprilie 2019 - 15:25, said:
si cam ce urmari are 1 greseala cu 40t la 90km/h in plin trafic si ce urmare are "araganta" unu taximetrist. repet am dat de taximetristi care munceau din greu, faceau bani din km nu stat toata ziua la japca. |
#727
Posted 17 April 2019 - 19:26
Wotan, on 17 aprilie 2019 - 14:14, said:
in acest caz, atentie la marcajul "Acostament periculos", precum si ca ai suficienta vizibilitate daca apare ceva in fata, pentru ca replierea s-ar putea sa nu fie posibila rapid, fiind blocat in lateral. In conditii normale de drum national, daca stai pe dreapta benzii soferul din spate are vizibilitate in fata. Ma rog, daca e dintre aia cu volan pe dreapta, problema lui. Spre Moldova, Cluj-Dej, acostamentele sunt facute sa fie umblate |
#728
Posted 17 April 2019 - 21:22
#729
Posted 17 April 2019 - 22:52
#730
Posted 18 April 2019 - 02:56
sunt o gramada care cunduc virtual pe strada, dupa propiul "cod rutier".
|
|
#731
Posted 18 April 2019 - 03:47
#732
Posted 18 April 2019 - 06:54
pai camera merge la toate drumurile, cu descarcarea si prelucrarea e mai greu.
p.s. ieri in timp ce devansam un melc, am trecut pe rosu, cu politie in intersectie. Edited by arg, 18 April 2019 - 07:03. |
#733
Posted 18 April 2019 - 07:05
Tsunnnami, on 17 aprilie 2019 - 19:26, said:
Spre Moldova, Cluj-Dej, acostamentele sunt facute sa fie umblate Eu ii dau dreptate lu asta: https://www.trafictube.ro/acostament/ Edited by Bursul, 18 April 2019 - 07:09. |
#734
Posted 18 April 2019 - 08:37
Din pacate,intr-o tara ca a noastra,am ajuns sa-i invinovatim pe cei ce nu circula pe acostament,pe cei care respecta cat de cat regulile,pe cei care nu le “fac loc” soferilor “adevarati”...chiar asa,inteleg si stiu foarte bine ca soferii de tir merg “la program”,dar stau si ma intreb cat timp se poate castiga facand manevre riscante(depasiri asupra “adormitilor”,etc)?Cat timp castiga un sofer de tir care nu mai opreste pt necesitati,ci prefara sa umple un PET gol,iar apoi il arunca pur si simplu pe geamul tir-ului?
Chiar in halul asta am ajuns?In ultimul timp foarte des am sesizat acest gen de “castig” de timp.... |
#735
Posted 18 April 2019 - 08:51
Uneori un tirist poate castiga 1 zi prin metodele astea. Prin faptul ca ajunge inainte de sfarsitul programului la incarcat/descarcat. Plecarea o are impusa, nu poate sa plece "cu 10 minute mai devreme" ca nu are toata marfa in masina.
Folositi capul la gandit. Oamenii aia sunt la munca pe drum, tu, ca amator, poti sa pleci mai devreme daca vrei sa o lalai pe drum. Si daca tot o lalai, nu inteleg de ce nu te poti retrage 30 secunde sa treaca un tir de tine. |
|
#736
Posted 18 April 2019 - 09:12
alinmpi, on 18 aprilie 2019 - 08:37, said:
Din pacate,intr-o tara ca a noastra,am ajuns sa-i invinovatim pe cei ce nu circula pe acostament,pe cei care respecta cat de cat regulile,pe cei care nu le “fac loc” soferilor “adevarati”...chiar asa,inteleg si stiu foarte bine ca soferii de tir merg “la program”,dar stau si ma intreb cat timp se poate castiga facand manevre riscante(depasiri asupra “adormitilor”,etc)?Cat timp castiga un sofer de tir care nu mai opreste pt necesitati,ci prefara sa umple un PET gol,iar apoi il arunca pur si simplu pe geamul tir-ului? Chiar in halul asta am ajuns?In ultimul timp foarte des am sesizat acest gen de “castig” de timp.... |
#737
Posted 18 April 2019 - 09:32
Nu cad in capcana generalizarii si nici in scuza cu infrastructura deficitara...dar,oameni buni,cu atat mai mult,asistam la o “deprofesionalizare” in toate domeniile de activitate.Nici sectorul soferilor n-a scapat,ci din contra.Soferii,ca si medicii spre exemplu,pot omori oameni.Nicio o scuza nu ma poate convinge ca nu poti respecta un “minim” de regulil de circulatie:limitari de viteza,depasiri,semnalizari,parcare,etc(iertati-mi exprimarea...caci regulile sunt reguli...).Ne costa mult prea mult pierderea de vieti omenesti in comparatie cu ce cere patronatul din transporturi.Si cred ca orice transportator isi doreste ca marfa sa ajunga intreaga la destinatie,nu sa ajunga imprastiata prin santuri.Dn pacate,inca se gasesc soferi “profesionisti” care fac mult prea multe compromisuri...aici e cauza problemei...
|
#738
Posted 18 April 2019 - 09:33
Mergind aproape legal, faci un drum intr-un timp T; mergind ilegal, ajungi in timpul T-30min (hai 45), daca nu cumva iti este si ultimul. Asta cu masina mica.
La TIR, nu prea vezi asa ceva, cu tot cu magnet si cu diagrame minarite (desi 99,99% au carduri acum), Presiunea lor e mai mult din cauza km, ca sint platiti la km. Degeaba ajunge el la incarcat cind trebuie daca aia de acolo se scarpina la ceafa ca nu e gata marfa... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users