Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accelereaza cand sunt depasiti
Last Updated: Sep 01 2019 09:30, Started by
Sirius Ticalo
, Mar 28 2019 12:02
·
0
#758
Posted 20 May 2019 - 14:38
#759
Posted 27 May 2019 - 10:04
saptamana trecuta am facut cu Dusterul un drum mai lung in tara(am fost dupa un catel) si am avut cateva situatii cand cei depasiti au accelerat . Probabil s-au simtit jigniti sa-i depaseasca o dacie In general depasirile le-am facut in localitate ca la 130 km/h Dusterul are cam 4000 rpm in treapta a 6-a(1.5 dci).
Edited by csi1, 27 May 2019 - 10:05. |
#760
Posted 27 May 2019 - 12:06
Eu am patit mai multe recent, cel mai debil era unul cu o Octavia 1 break care se taraia prin zona Campulung - Gura Humorului cu 60 km/h iar cand era depasit accelera cat il tinea tigaia. Tot felul de imbecili pe drumuri. Nu mai merita sa iei masina cu sub 9-10 cp / tona in contextul actual daca iesi extraurban, de ceva macar vii lansat si ii surprinzi, altfel stai blocat dupa din astia care si-au uitat pastilele si-ti faci si nervi.
|
#761
Posted 30 May 2019 - 06:59
csi1, on 27 mai 2019 - 10:04, said:
saptamana trecuta am facut cu Dusterul un drum mai lung in tara(am fost dupa un catel) si am avut cateva situatii cand cei depasiti au accelerat . Probabil s-au simtit jigniti sa-i depaseasca o dacie In general depasirile le-am facut in localitate ca la 130 km/h Dusterul are cam 4000 rpm in treapta a 6-a(1.5 dci). Duster-ul 1.5 dci 4x4 (modelul vechi, pentru ca cel nou are o tr. 6 mai lunga) are fix 3000rpm la 130km/h in treapta 6 (raport foarte scurt pentru un diesel, dar totusi, 4000 rpm la 130km/h in ultima treapta este turatie de motor pe benzina aspirata, de capacitate mica). |
#762
Posted 30 May 2019 - 17:30
Ai dreptate. Am verificat azi si aveam 120 km/h la vreo 2800 rpm.
|
#763
Posted 06 June 2019 - 17:54
Nu este vreun element de noutate, apucături de cand lumea și pământul. Ce dovedești prin astfel de manevre? Doar frustrare! Serios. Asta o vezi doar la racerii aia cu niște tigai de mașini în momentele lor de glorie sau la aia care habar nu au să conducă, nu se uita în oglinzi sau pur și simplu nu-și dau seama ce fac. Doar ca ultima categorie o întâlnești mai rar și măcar au o circumstanță oarecum atenuata, nu o fac din infatuare.
|
#764
Posted 06 June 2019 - 19:13
csi1, on 27 mai 2019 - 10:04, said:
.... In general depasirile le-am facut in localitate ca la 130 km/h Dusterul are cam 4000 rpm in treapta a 6-a(1.5 dci). |
#766
Posted 24 June 2019 - 23:10
https://www.trafictu...i-criminali-01/
Cine e idiot? Cel cu Audi care accelerează, evident, după ce a depășit TIR-ul, sau ăla din Octavia care se aruncă în depășirea unei mașini care accelerează? |
|
#767
Posted 24 June 2019 - 23:42
momentul ala in care dupa ce ca esti prost nu te mai ajuta nici masina, gigelul cu octavia nu trebuia sa depaseasca pana nu termina Audi si trebuia sa se replieze in spatele lui daca tot a facut-o.
sunt sigur ca i-ar fi pus o frana in fata daca il depasea, dar nu mi se pare ca filmuletul intra la subiectul topicului le: si ala cu camera s-a bagat rapid, sa nu scape faza. Edited by _-livio-_, 24 June 2019 - 23:53. |
#768
Posted 25 June 2019 - 06:05
Audi a inceput depasirea pe linie continua, ceea ce il face tampit. Ala cu Skoda e si mai tampit, ca nu asteapta ca celalalt sa termine manevra. Si e si prost, ca pe exteriorul curbei n-avea nici o sansa.
|
#770
Posted 25 June 2019 - 09:46
Vina Audi-ului e ca a inceput depasirea pe linia continua, in rest nu are nici o vina.
Bine, probabil in mintea multor idioti circula ideea ca daca "io vreau sa depasesc si m-am bagat ala trebuie sa puna frana" cum e in cazul Octaviei. Nu, eu nu consider ca trebuie sa franez ca vrea unul sa ma depaseasca. Am mers in spatele camionului cu 60km/h, ma bag in depasire si dupa ce il depasesc accelerez pana la viteza cu care mergeam inainte, sa zic 100km/h. In timpul asta ma doare in cur ca vrea un idiot sa ma depaseasca si nici nu stau sa ma uit "ia sa vad, vrea unul sa ma depaseasca? " |
#771
Posted 25 June 2019 - 10:29
Nu exista obligatia de franare cand esti depasit, ci doar de a nu accelera. Chestia e ca daca eu am inceput o depasire, cel din spatele meu trebuie sa astepte pana termin. In toata perioada asta nu am nici o obligatie fata de el, ci doar fata de mine si cel depasit. Eu fac depasirea cu pedala la podea si in treapta minima posibila, asa ca acceleratia e maxima. Revin pe banda mea abia dupa ce ala depasit a ramas semnificativ in urma. Daca ai plecat in depasire odata cu mine, risti sa patesti ca Skoda, ca nu ridic piciorul de pe acceleratie pana nu am revenit pe banda.
|
|
#772
Posted 04 July 2019 - 23:53
Ăla din Skoda ne"gîndește cu testosteronul, nu cu neuronul
|
#773
Posted 01 August 2019 - 15:25
S-a intamplat saptamana asta de vreo cateva ori pe autostrada. De obicei merg cu tempomatul, deci am o viteza constanta superioara fata de cei din fata. Ma apropii tiptil de ei in spate si cand sunt aproape, semnalizez si ma bag pe B2.
Surpriza!!!!! Pe B2 nu mai reusesc sa-i intrec Posibil sa se modifice coeficientul de aerodinamica a masinii, poate e aerul mai dens pe B2, alt asfalt care franeaza mai tare, altfel nu-mi explic fenomenul. Asa ca sunt nevoit sa ma intorc inapoi pe B1 in spatele lor. |
#774
Posted 02 August 2019 - 21:13
Asta denota faptul ca macar sunt atenti la trafic! ... si nu cu ochii in facebook!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users